Buglu Bi Eklenti.
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 21
- Kayıt: Pzt May 24, 2021 8:05 pm
Buglu Bi Eklenti.
Buglu Bi Eklenti. bazen çalışıyor headshot attığımız zaman bazen çalışmıyor ben ise her zaman hs attığımız zaman yakın ve uzak olsa bile şiddetli gelsin vede eklenti buglu bazen gelmiyor dedigim gibi duzeltirseniz sevinirim.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 314
- Kayıt: Prş Ağu 22, 2019 11:11 pm
- Clan İsmi: RedDawn
Buglu Bi Eklenti.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const HsSounds[][] = {
"headshot1.wav",
"headshot2.wav"
};
public plugin_init() {
register_plugin("HS Atinca Ses","1.0","heaveNN");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage,"TakeDamage",.post=true);
}
public plugin_precache() {
for(new i;i < sizeof(HsSounds);i++) {
precache_sound(HsSounds[i]);
}
}
public TakeDamage(const victim, inflictor, attacker, Float:flDamage, bitsDamageType) {
if(!victim || !is_user_connected(attacker) || victim == attacker || bitsDamageType == DMG_GRENADE || get_member(victim,m_LastHitGroup) != HITGROUP_HEAD) {
return;
}
new iRandom = random_num(0,charsmax(HsSounds));
rh_emit_sound2(victim,0,CHAN_AUTO,HsSounds[iRandom]);
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 21
- Kayıt: Pzt May 24, 2021 8:05 pm
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 21
- Kayıt: Pzt May 24, 2021 8:05 pm
Buglu Bi Eklenti.
hayır ben uzaktan vuruyorum headshot fakat ses cok az geliyor.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
Buglu Bi Eklenti.
Ölen oyuncunun yakınındakilere ses gidiyordu. Şu şekilde deneyin,Woxelos yazdı: Cum Haz 25, 2021 11:14 pm hayır ben uzaktan vuruyorum headshot fakat ses cok az geliyor.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const HsSounds[][] = {
"headshot1.wav",
"headshot2.wav"
};
public plugin_init() {
register_plugin("HS Atinca Ses","1.0","heaveNN");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage,"TakeDamage",.post=true);
}
public plugin_precache() {
for(new i;i < sizeof(HsSounds);i++) {
precache_sound(HsSounds[i]);
}
}
public TakeDamage(const victim, inflictor, attacker, Float:flDamage, bitsDamageType) {
if(!victim || !is_user_connected(attacker) || victim == attacker || bitsDamageType == DMG_GRENADE || get_member(victim,m_LastHitGroup) != HITGROUP_HEAD) {
return;
}
new iRandom = random_num(0,charsmax(HsSounds));
rh_emit_sound2(attacker,0,CHAN_AUTO,HsSounds[iRandom]);
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Buglu Bi Eklenti.
@bestcore,
Takedamage kullanırken rg_is_player_can_takedamage komutunu kullanmanı öneririm.
Takedamage kullanırken rg_is_player_can_takedamage komutunu kullanmanı öneririm.
Kod: Tümünü seç
//if(!victim || !is_user_connected(attacker) || victim == attacker || bitsDamageType == DMG_GRENADE || get_member(victim,m_LastHitGroup) != HITGROUP_HEAD) {
if(!is_user_connected(attacker) || !rg_is_player_can_takedamage(victim, attacker) || victim == attacker || get_member(victim, m_LastHitGroup) != HITGROUP_HEAD) {
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
Buglu Bi Eklenti.
Ben zaten onu kullanıyorumda, eklentiyi Heaven atmış. Direk ses gönderme komutunu değiştirdim, orayı farketmemişim.Colditz yazdı: Pzr Haz 27, 2021 12:51 pm @bestcore,
Takedamage kullanırken rg_is_player_can_takedamage komutunu kullanmanı öneririm.
Kod: Tümünü seç
//if(!victim || !is_user_connected(attacker) || victim == attacker || bitsDamageType == DMG_GRENADE || get_member(victim,m_LastHitGroup) != HITGROUP_HEAD) { if(!is_user_connected(attacker) || !rg_is_player_can_takedamage(victim, attacker) || victim == attacker || get_member(victim, m_LastHitGroup) != HITGROUP_HEAD) {
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 21
- Kayıt: Pzt May 24, 2021 8:05 pm