Dediğim gibi istersen beraber de deneyebiliriz kaç defa denedik ama gene aynıColditz yazdı: Prş Şub 18, 2021 3:48 pm Sorunsuz çalışıyor gözüküyor bende.
Console printKod: Tümünü seç
ROUND = 1 ROUND = 2 ROUND = 3 ROUND = 4 Herkese $4000 verildi! ROUND = 5 ROUND = 6 ROUND = 7 ROUND = 8 Herkese $4000 verildi!
Düzenli Para Atma
Moderatör: Moderatörler
-
- Mesajlar: 2204
- Kayıt: Prş May 31, 2018 3:32 pm
- Konum: Türkiye
- Server Ip/DNS: cs3.csduragi.net
- Clan İsmi: TIMGaming
- İletişim:
Düzenli Para Atma
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
-
- Mesajlar: 2204
- Kayıt: Prş May 31, 2018 3:32 pm
- Konum: Türkiye
- Server Ip/DNS: cs3.csduragi.net
- Clan İsmi: TIMGaming
- İletişim:
-
- Mesajlar: 2204
- Kayıt: Prş May 31, 2018 3:32 pm
- Konum: Türkiye
- Server Ip/DNS: cs3.csduragi.net
- Clan İsmi: TIMGaming
- İletişim:
Düzenli Para Atma
Cold en son attığın gene işe yaramadı bu sefer hiç para atmadı bi önceki eklediğimi gene deniyorum ama oda 3. el atıyor sonra 4 4 4 olarak gene devam ediyor
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2204
- Kayıt: Prş May 31, 2018 3:32 pm
- Konum: Türkiye
- Server Ip/DNS: cs3.csduragi.net
- Clan İsmi: TIMGaming
- İletişim:
Düzenli Para Atma
Yekta eklenti iyi hoş atıyor ama şöyle bir sorun var mesela 5 el de 1 yaptım adam 5. El atıyor sonra 10. El atmıyor 12 de atıyor 17 de atıyor bazen 15 te atıp 20 de atıyor kafasına göre takılıyor yaniYek'-ta yazdı: Prş Şub 18, 2021 10:16 pm deneyin, kıyıda köşede şöyle bir eklentim kalmış. Çalışıyor mu bilmiyorum
Belki bir önceki elden yaşamayan oyunculara vermeyebilir. Öyle bir durum olur ise
set_task(tmDelay+0.5, "paralaridagit");
Link: | |
Linklerini gizle |
Düzenli Para Atma
Son gönderdiğimin diğer eklentilerden yapısı daha farklı. kaceldebirpara cvar değerini kontrol et, amx_cvar kaceldebirpara yazıp cvar değerinin ara ara kaç olduğuna bak. Toplam round sayısı 5 olduğu vakit 5'in 5 ile bölümünden kalan 0'dır. 10 olduğu vakit 10'un 5 ile bölümünden kalan 0'dır. Mantıken bu eklentinin sorunsuz çalışması lazım. Sunucu eklenti çıktısını atabilir misin?
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2204
- Kayıt: Prş May 31, 2018 3:32 pm
- Konum: Türkiye
- Server Ip/DNS: cs3.csduragi.net
- Clan İsmi: TIMGaming
- İletişim:
Düzenli Para Atma
Şuan telefondayım yarın atarim yektaYek'-ta yazdı: Cum Şub 19, 2021 12:47 am Son gönderdiğimin diğer eklentilerden yapısı daha farklı. kaceldebirpara cvar değerini kontrol et, amx_cvar kaceldebirpara yazıp cvar değerinin ara ara kaç olduğuna bak. Toplam round sayısı 5 olduğu vakit 5'in 5 ile bölümünden kalan 0'dır. 10 olduğu vakit 10'un 5 ile bölümünden kalan 0'dır. Mantıken bu eklentinin sorunsuz çalışması lazım. Sunucu eklenti çıktısını atabilir misin?
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Düzenli Para Atma
@Yek'-ta,
Bu komutların ikisi de aynı işlevi görüyor, sadece is_user_connected yeter. Sorunsuz çalışması gerek yine de.
Bu komutların ikisi de aynı işlevi görüyor, sadece is_user_connected yeter. Sorunsuz çalışması gerek yine de.
Kod: Tümünü seç
//if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i)
if(is_user_connected(i))
Link: | |
Linklerini gizle |
Düzenli Para Atma
Para verme işlemini riske atmak istemedim, canlı olanları aldım sadece. Belki giriş yapmış takım seçme aşamasında kalan birisine para göndermeye çalışıp hata verir düşüncesi ile is_user_alive da ekledim.Colditz yazdı: Cum Şub 19, 2021 10:30 am @Yek'-ta,
Bu komutların ikisi de aynı işlevi görüyor, sadece is_user_connected yeter. Sorunsuz çalışması gerek yine de.
Kod: Tümünü seç
//if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i) if(is_user_connected(i))
İkisi de aynı işlevi görmüyor. Biri bağlı olup olmadığına bakıyor, diğeri canlı olup olmadığına. Eski amxmodx sürümlerinde is_user_alive sorgusu is_user_connecteddan bağımsız çalışırdı. Canlı iken oyuncu oyundan çıkar ise true olarak dönüş yapıyordu. Belki onu düzenlemiş olabilirler.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Düzenli Para Atma
Şu anlık bu şekilde çalışmakta. İnsanları bilgilendireyim diye atıyorum. is_user_alive komutu oyucu oyundan çıktığında false a dönüşüyor.
Kod: Tümünü seç
is_user_alive -> oyuncu oyundaysa ve yaşıyorsa
!is_user_alive && is_user_connected -> oyuncu oyundaysa ve ölüyse
!is_user_connected -> oyuncu oyunda değilse
Kod: Tümünü seç
static cell AMX_NATIVE_CALL is_user_alive(AMX *amx, cell *params) /* 1 param */
{
int index = params[1];
if (index < 1 || index > gpGlobals->maxClients)
{
return FALSE;
}
CPlayer* pPlayer = GET_PLAYER_POINTER_I(index);
if (!pPlayer->ingame)
{
return FALSE;
}
if (g_bmod_tfc)
{
edict_t *e = pPlayer->pEdict;
if (e->v.flags & FL_SPECTATOR ||
(!e->v.team || !e->v.playerclass))
{
return FALSE;
}
}
return pPlayer->IsAlive() ? TRUE : FALSE;
}
Link: | |
Linklerini gizle |