Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Botlar Hk.

Oyunda karşılaştığınız hatalar , oyun hakkında genel bilgiler

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
AğustosBöceği
Mesajlar: 51
Kayıt: Sal Ara 17, 2019 7:25 pm

Botlar Hk.

Mesaj gönderen AğustosBöceği »

ShooTeR yazdı: Cum May 15, 2020 8:55 pm
AğustosBöceği yazdı: Çrş May 13, 2020 6:39 pm

Kod: Tümünü seç

public Event_Round_Start()
{
	set_task(1.0, "Control_Team");
}

public Control_Team()
{
	new Players[32], Num_All, New_ID;
	get_players(Players, Num_All);
	
	for(new i; i < Num_All; i++)
	{
		New_ID = Players[i];
		
		if(is_user_bot(New_ID))
		{
			if(get_member(New_ID, m_iTeam) != TEAM_TERRORIST || get_member(New_ID, m_iTeam) == TEAM_SPECTATOR)
			{
				rg_set_user_team(New_ID, TEAM_TERRORIST);
				rg_round_respawn(New_ID);
			}
			else if(get_entvar(New_ID, var_health) == 0.0)
			{
				rg_round_respawn(New_ID);
			}
			
			user_kill(New_ID, 1);
		}
	}
	
	set_task(3.0, "Control_Team");
}
publicini client_connect olarak ayarlayıp kullanıcı girişlerinde bot sorgusunu yapıp tye atmasını ekleyebilirsin task cidden gereksiz
client_connect olarak algıtırsam ve oyunun tam ortasında ya da sona tam 1 kişi kalınca vs. biri oyuna girerse hem komutçuya hem de oyunculara gereksiz bir rahatsızlık verecektir.
En iyisi böyle bence.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ShooTeR
Mesajlar: 4496
Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
Clan İsmi: NoMercy

Botlar Hk.

Mesaj gönderen ShooTeR »

AğustosBöceği yazdı: Cmt May 16, 2020 12:39 am
ShooTeR yazdı: Cum May 15, 2020 8:55 pm
AğustosBöceği yazdı: Çrş May 13, 2020 6:39 pm

Kod: Tümünü seç

public Event_Round_Start()
{
	set_task(1.0, "Control_Team");
}

public Control_Team()
{
	new Players[32], Num_All, New_ID;
	get_players(Players, Num_All);
	
	for(new i; i < Num_All; i++)
	{
		New_ID = Players[i];
		
		if(is_user_bot(New_ID))
		{
			if(get_member(New_ID, m_iTeam) != TEAM_TERRORIST || get_member(New_ID, m_iTeam) == TEAM_SPECTATOR)
			{
				rg_set_user_team(New_ID, TEAM_TERRORIST);
				rg_round_respawn(New_ID);
			}
			else if(get_entvar(New_ID, var_health) == 0.0)
			{
				rg_round_respawn(New_ID);
			}
			
			user_kill(New_ID, 1);
		}
	}
	
	set_task(3.0, "Control_Team");
}
publicini client_connect olarak ayarlayıp kullanıcı girişlerinde bot sorgusunu yapıp tye atmasını ekleyebilirsin task cidden gereksiz
client_connect olarak algıtırsam ve oyunun tam ortasında ya da sona tam 1 kişi kalınca vs. biri oyuna girerse hem komutçuya hem de oyunculara gereksiz bir rahatsızlık verecektir.
En iyisi böyle bence.
bot sorgusu yapıyorsun kullanıcı bot ise işlemi uyguluyor ki ? ne gibi bir rahatsızlıgı olabilir ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
AğustosBöceği
Mesajlar: 51
Kayıt: Sal Ara 17, 2019 7:25 pm

Botlar Hk.

Mesaj gönderen AğustosBöceği »

ShooTeR yazdı: Cmt May 16, 2020 1:01 am
AğustosBöceği yazdı: Cmt May 16, 2020 12:39 am
ShooTeR yazdı: Cum May 15, 2020 8:55 pm

publicini client_connect olarak ayarlayıp kullanıcı girişlerinde bot sorgusunu yapıp tye atmasını ekleyebilirsin task cidden gereksiz
client_connect olarak algıtırsam ve oyunun tam ortasında ya da sona tam 1 kişi kalınca vs. biri oyuna girerse hem komutçuya hem de oyunculara gereksiz bir rahatsızlık verecektir.
En iyisi böyle bence.
bot sorgusu yapıyorsun kullanıcı bot ise işlemi uyguluyor ki ? ne gibi bir rahatsızlıgı olabilir ?
Fark ettiysen botu t takımına atıp öldürtüyorum, sağ üstte gereksiz yere bir botun öldüğünü görmek gereksiz bence.
El başında çok bakılmaz ama tam oyun ortasında dikkat dağıtacağını düşündüğüm için böylesi en iyisi.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ShooTeR
Mesajlar: 4496
Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
Clan İsmi: NoMercy

Botlar Hk.

Mesaj gönderen ShooTeR »

AğustosBöceği yazdı: Cmt May 16, 2020 1:11 am
ShooTeR yazdı: Cmt May 16, 2020 1:01 am
AğustosBöceği yazdı: Cmt May 16, 2020 12:39 am

client_connect olarak algıtırsam ve oyunun tam ortasında ya da sona tam 1 kişi kalınca vs. biri oyuna girerse hem komutçuya hem de oyunculara gereksiz bir rahatsızlık verecektir.
En iyisi böyle bence.
bot sorgusu yapıyorsun kullanıcı bot ise işlemi uyguluyor ki ? ne gibi bir rahatsızlıgı olabilir ?
Fark ettiysen botu t takımına atıp öldürtüyorum, sağ üstte gereksiz yere bir botun öldüğünü görmek gereksiz bence.
El başında çok bakılmaz ama tam oyun ortasında dikkat dağıtacağını düşündüğüm için böylesi en iyisi.
user_silentkill kullanmayı düşündünmü ? sanırsam sağ üstte öldüğünü göstermiyordu pek hatırlamıyorum ama

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
AğustosBöceği
Mesajlar: 51
Kayıt: Sal Ara 17, 2019 7:25 pm

Botlar Hk.

Mesaj gönderen AğustosBöceği »

ShooTeR yazdı: Cmt May 16, 2020 1:20 am
AğustosBöceği yazdı: Cmt May 16, 2020 1:11 am
ShooTeR yazdı: Cmt May 16, 2020 1:01 am

bot sorgusu yapıyorsun kullanıcı bot ise işlemi uyguluyor ki ? ne gibi bir rahatsızlıgı olabilir ?
Fark ettiysen botu t takımına atıp öldürtüyorum, sağ üstte gereksiz yere bir botun öldüğünü görmek gereksiz bence.
El başında çok bakılmaz ama tam oyun ortasında dikkat dağıtacağını düşündüğüm için böylesi en iyisi.
user_silentkill kullanmayı düşündünmü ? sanırsam sağ üstte öldüğünü göstermiyordu pek hatırlamıyorum ama
Orası öyle ama bu konunun asıl amacını değiştirmiyor, bot oyunda ama bağlı olarak gözükmediği için t takımına atılmıyor.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla