Yeni bayrak kapmaca modu [Takip Konusu]
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi
-
Yasaklı Üye - Mesajlar: 514
- Kayıt: Pzt Eki 29, 2018 12:22 pm
- Konum: Antalya/Türkiye
- Server Ip/DNS: cs38.csduragi.com
- Clan İsmi: ZM Apocalypse
- İletişim:
Yeni bayrak kapmaca modu [Takip Konusu]
Skor aldığında dans gibi bir şey yapsa güzel olmaz mı ? Ya da bayrak sırttayken 5 kill alıp skora gittiğinde dans etse ona da bir ödül verilse güzel olurdu.Yek'-ta yazdı: Prş Kas 15, 2018 2:34 am csd_bayrakkapmaca.ini de forward lara objeler de tanımlandırıldı.
Deneme için skorlama efekti yazıldı.
Video;
Eklenti;Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <csd_bayrakkapmaca> new spritedosyasi public plugin_init() { register_plugin("Skorlandi Efekt", "1.0", "Yek'-ta") } public plugin_precache() { spritedosyasi = precache_model("sprites/fireworks.spr") precache_sound("csd_bayrakkapmaca/havaifisekefektsesi.wav") } public csd_bayrak_skorlandi(oyuncu,obje){ new Float: originF[3] pev(obje, pev_origin, originF) message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY); write_byte(TE_SPRITE); engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[0]+random_float(-5.0, 5.0)); engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[1]+random_float(-5.0, 5.0)); engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[2]+200.0); write_short(spritedosyasi); write_byte(15); write_byte(200); message_end(); emit_sound(obje, CHAN_WEAPON, "csd_bayrakkapmaca/havaifisekefektsesi.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) }
Ayrı olarak skor alındığında çalan şarkı tüm oyuncularda mı çalıyor ?
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi
Yeni bayrak kapmaca modu [Takip Konusu]
Oyun esnasında dans ettirme olmaz. Zaten bunu istiyorsanız kütüphane ile rahatlıkla kendiniz de yapabilirsiniz.
Skor alındığı vakit çalan ses efekti objeden çıkan ses. Yani objeye ne kadar yakın isen sesi duyma düzeyin ona göre değişir.
Skor alındığı vakit çalan ses efekti objeden çıkan ses. Yani objeye ne kadar yakın isen sesi duyma düzeyin ona göre değişir.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi
Yeni bayrak kapmaca modu [Takip Konusu]
406 tarafından yazılan gundrop eklentisi bayrak kapmaca moduna göre düzenlenmiştir.
Video;
Eklenti;
Video;
Eklenti;
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <csd_bayrakkapmaca>
#define PDATA_VALID 2
#define is_entity(%0) (pev_valid(%0) == PDATA_VALID)
#define MODEL_GUNDROP "models/406/gundrop.mdl"
public plugin_precache()
{
engfunc(EngFunc_PrecacheModel, MODEL_GUNDROP)
}
public plugin_init()
{
register_plugin("Flag Drop", "1.0", "406") //Yek'-ta for CTF
}
public csd_bayrak_dustu(oyuncu,entity){
if(pev(entity, pev_flags) & FL_KILLME)
{
new gundrop = pev(entity, pev_iuser1)
if(is_entity(gundrop)) set_pev(gundrop, pev_flags, FL_KILLME)
return HAM_IGNORED
}
new Float:vOrigin[3]
pev(entity, pev_velocity, vOrigin)
vOrigin[0] *= 0.7; vOrigin[1] *= 0.7; vOrigin[2] *= 0.7
set_pev(entity, pev_velocity, vOrigin)
new gundrop = pev(entity, pev_iuser1)
if(is_entity(gundrop)) return HAM_IGNORED
gundrop = rg_create_entity("info_target")
set_pev(gundrop, pev_aiment, entity)
set_pev(gundrop, pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
engfunc(EngFunc_SetModel, gundrop, MODEL_GUNDROP)
set_pev(gundrop, pev_framerate, 1.0)
set_pev(entity, pev_iuser1, gundrop)
return HAM_IGNORED
}
public csd_bayrak_alindi(oyuncu, entity)
{
new gundrop = pev(entity, pev_iuser1)
if(is_entity(gundrop)) set_pev(gundrop, pev_flags, FL_KILLME)
}
public csd_bayrak_geri_tasindi(oyuncu, entity)
{
new gundrop = pev(entity, pev_iuser1)
if(is_entity(gundrop)) set_pev(gundrop, pev_flags, FL_KILLME)
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi
Yeni bayrak kapmaca modu [Takip Konusu]
Kütüphaneye obje değerleri eklendi, native ile çekilebilir durumda.
Bu nativeler sayesinde bayrağın bilgilerini çekip işlemler yapabilirsiniz. Örnek olması açısından Bayrak Radarda eklentisi yazıldı.
----------
Mod için çeşitli eklentilere örnek olması açısından Alan Patlatıcısı eklentisi yazıldı. Vakti geldiği zaman forumda paylaşılacak.
Eklenti ile ilgili video;
Kod: Tümünü seç
/**
* TE Alaninin obje degerini verir.
*
*
* @return TEAlan Değeri
*/
native csd_obje_tealan()
/**
* CT Alaninin obje degerini verir.
*
*
* @return CTAlan Değeri
*/
native csd_obje_ctalan()
/**
* TE Bayraginin obje degerini verir.
*
*
* @return TEBayrak Değeri
*/
native csd_obje_tebayrak()
/**
* CT Bayraginin obje degerini verir.
*
*
* @return CTBayrak Değeri
*/
native csd_obje_ctbayrak()
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <csd_bayrakkapmaca>
new gMsg_HostagePos, gMsg_HostageK
public plugin_init()
{
register_plugin("Bayrak Radarda", "1.0", "Yek'-ta")
gMsg_HostagePos = get_user_msgid("HostagePos")
gMsg_HostageK = get_user_msgid("HostageK")
register_message(gMsg_HostageK, "msg_block")
register_message(gMsg_HostagePos, "msg_block")
set_task(10.0,"yonlendir")
}
public yonlendir(){
new iOrigin[3]
new Float:fOrigin[3]
for(new oyuncu = 1; oyuncu <= 32; oyuncu++){
if(is_user_connected(oyuncu) && is_user_alive(oyuncu)){
if(get_user_team(oyuncu) == 1){
entity_get_vector(csd_obje_tebayrak(), EV_VEC_origin, fOrigin)
FVecIVec(fOrigin, iOrigin)
FVecIVec(fOrigin, iOrigin)
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gMsg_HostagePos,.player=oyuncu)
write_byte(oyuncu)
write_byte(2)
write_coord(iOrigin[0])
write_coord(iOrigin[1])
write_coord(iOrigin[2])
message_end()
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gMsg_HostageK,.player=oyuncu)
write_byte(2)
message_end()
}
else if(get_user_team(oyuncu) == 2){
entity_get_vector(csd_obje_ctbayrak(), EV_VEC_origin, fOrigin)
FVecIVec(fOrigin, iOrigin)
FVecIVec(fOrigin, iOrigin)
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gMsg_HostagePos,.player=oyuncu)
write_byte(oyuncu)
write_byte(1)
write_coord(iOrigin[0])
write_coord(iOrigin[1])
write_coord(iOrigin[2])
message_end()
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gMsg_HostageK,.player=oyuncu)
write_byte(1)
message_end()
}
}
}
set_task(2.0,"yonlendir")
}
public msg_block()
return PLUGIN_HANDLED
Mod için çeşitli eklentilere örnek olması açısından Alan Patlatıcısı eklentisi yazıldı. Vakti geldiği zaman forumda paylaşılacak.
Eklenti ile ilgili video;
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 122
- Kayıt: Pzt Eki 10, 2016 8:05 pm
- Konum: GB
- Server Ip/DNS: Cs117.CSDuragi.Com
- Clan İsmi: Mon$teR Army
- İletişim:
Yeni bayrak kapmaca modu [Takip Konusu]
Ellerine sağlık
bu modun panele gelmesini bekliyorum
normal bayrak kapmaca modu düzgün çalışmıyor şuanda
bu modun panele gelmesini bekliyorum
normal bayrak kapmaca modu düzgün çalışmıyor şuanda
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi
-
Konu Sahibi
Yeni bayrak kapmaca modu [Takip Konusu]
Bayrak Kapmaca Bayraklıya Hava Saldırı Yapma Eklentisi
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi
Yeni bayrak kapmaca modu [Takip Konusu]
Bayrak Kapmaca modu için 3 yeni ses dosyası.
Harita açıldıktan 15 saniye sonra bayrak kapmacaya hoşgeldiniz sesi, bir takım skorladığı vakit çalınan ses dosyası.
Gungame havası verdi biraz.
Harita açıldıktan 15 saniye sonra bayrak kapmacaya hoşgeldiniz sesi, bir takım skorladığı vakit çalınan ses dosyası.
Gungame havası verdi biraz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 33
- Kayıt: Pzt Mar 15, 2021 7:11 pm
Yeni bayrak kapmaca modu [Takip Konusu]
S.a hocam videoda skor yaptıktan sonra +1 skor yazısını çalıştıran eklentiyi bulamadım rica etsem eklentiyi atarmısınız
Link: | |
Linklerini gizle |