Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Yeni bayrak kapmaca modu [Takip Konusu]

Oyunda karşılaştığınız hatalar , oyun hakkında genel bilgiler

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Yek'-ta
Mesajlar: 9625
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Yeni bayrak kapmaca modu [Takip Konusu]

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Bonus video;

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Captan Price
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 514
Kayıt: Pzt Eki 29, 2018 12:22 pm
Konum: Antalya/Türkiye
Server Ip/DNS: cs38.csduragi.com
Clan İsmi: ZM Apocalypse
İletişim:

Yeni bayrak kapmaca modu [Takip Konusu]

Mesaj gönderen Captan Price »

Yek'-ta yazdı: Prş Kas 15, 2018 2:34 am csd_bayrakkapmaca.ini de forward lara objeler de tanımlandırıldı.

Deneme için skorlama efekti yazıldı.
Video;



Eklenti;

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <csd_bayrakkapmaca>

new spritedosyasi

public plugin_init()
{
    register_plugin("Skorlandi Efekt", "1.0", "Yek'-ta")
}

public plugin_precache() {
    spritedosyasi = precache_model("sprites/fireworks.spr")
    precache_sound("csd_bayrakkapmaca/havaifisekefektsesi.wav")
}

public csd_bayrak_skorlandi(oyuncu,obje){
    new Float: originF[3]
    pev(obje, pev_origin, originF)

    message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
    write_byte(TE_SPRITE);
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[0]+random_float(-5.0, 5.0));
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[1]+random_float(-5.0, 5.0));
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[2]+200.0);
    write_short(spritedosyasi);
    write_byte(15);
    write_byte(200);
    message_end();
    emit_sound(obje, CHAN_WEAPON, "csd_bayrakkapmaca/havaifisekefektsesi.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
Skor aldığında dans gibi bir şey yapsa güzel olmaz mı ? Ya da bayrak sırttayken 5 kill alıp skora gittiğinde dans etse ona da bir ödül verilse güzel olurdu.

Ayrı olarak skor alındığında çalan şarkı tüm oyuncularda mı çalıyor ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Yek'-ta
Mesajlar: 9625
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Yeni bayrak kapmaca modu [Takip Konusu]

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Oyun esnasında dans ettirme olmaz. Zaten bunu istiyorsanız kütüphane ile rahatlıkla kendiniz de yapabilirsiniz.

Skor alındığı vakit çalan ses efekti objeden çıkan ses. Yani objeye ne kadar yakın isen sesi duyma düzeyin ona göre değişir.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Yek'-ta
Mesajlar: 9625
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Yeni bayrak kapmaca modu [Takip Konusu]

Mesaj gönderen Yek'-ta »

406 tarafından yazılan gundrop eklentisi bayrak kapmaca moduna göre düzenlenmiştir.

Video;


Eklenti;

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <csd_bayrakkapmaca>

#define PDATA_VALID 2
#define is_entity(%0) (pev_valid(%0) == PDATA_VALID)
#define MODEL_GUNDROP "models/406/gundrop.mdl"

public plugin_precache()
{
    engfunc(EngFunc_PrecacheModel, MODEL_GUNDROP)
}

public plugin_init()
{
    register_plugin("Flag Drop", "1.0", "406") //Yek'-ta for CTF
}
public csd_bayrak_dustu(oyuncu,entity){
    if(pev(entity, pev_flags) & FL_KILLME)
    {
        new gundrop = pev(entity, pev_iuser1)
        if(is_entity(gundrop)) set_pev(gundrop, pev_flags, FL_KILLME)
        return HAM_IGNORED
    }
    new Float:vOrigin[3]
    pev(entity, pev_velocity, vOrigin)
    vOrigin[0] *= 0.7; vOrigin[1] *= 0.7; vOrigin[2] *= 0.7
    set_pev(entity, pev_velocity, vOrigin)
    new gundrop = pev(entity, pev_iuser1)
    if(is_entity(gundrop)) return HAM_IGNORED
    gundrop = rg_create_entity("info_target")
    set_pev(gundrop, pev_aiment, entity)
    set_pev(gundrop, pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
    engfunc(EngFunc_SetModel, gundrop, MODEL_GUNDROP)
    set_pev(gundrop, pev_framerate, 1.0)
    set_pev(entity, pev_iuser1, gundrop)
    return HAM_IGNORED
}

public csd_bayrak_alindi(oyuncu, entity)
{
    new gundrop = pev(entity, pev_iuser1)
    if(is_entity(gundrop)) set_pev(gundrop, pev_flags, FL_KILLME)
}
public csd_bayrak_geri_tasindi(oyuncu, entity)
{
    new gundrop = pev(entity, pev_iuser1)
    if(is_entity(gundrop)) set_pev(gundrop, pev_flags, FL_KILLME)
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Yek'-ta
Mesajlar: 9625
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Yeni bayrak kapmaca modu [Takip Konusu]

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Kütüphaneye obje değerleri eklendi, native ile çekilebilir durumda.

Kod: Tümünü seç

/**
 * TE Alaninin obje degerini verir.
 *
 *
 * @return      TEAlan Değeri
 */
 native csd_obje_tealan()

/**
 * CT Alaninin obje degerini verir.
 *
 *
 * @return      CTAlan Değeri
 */
 native csd_obje_ctalan()

/**
 * TE Bayraginin obje degerini verir.
 *
 *
 * @return      TEBayrak Değeri
 */
 native csd_obje_tebayrak()

/**
 * CT Bayraginin obje degerini verir.
 *
 *
 * @return      CTBayrak Değeri
 */
 native csd_obje_ctbayrak()
Bu nativeler sayesinde bayrağın bilgilerini çekip işlemler yapabilirsiniz. Örnek olması açısından Bayrak Radarda eklentisi yazıldı.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <csd_bayrakkapmaca>

new gMsg_HostagePos, gMsg_HostageK
public plugin_init()
{
    register_plugin("Bayrak Radarda", "1.0", "Yek'-ta")
    gMsg_HostagePos = get_user_msgid("HostagePos")
    gMsg_HostageK = get_user_msgid("HostageK")

    register_message(gMsg_HostageK, "msg_block")
    register_message(gMsg_HostagePos, "msg_block")

    set_task(10.0,"yonlendir")
}
public yonlendir(){
    new iOrigin[3]

    new Float:fOrigin[3]
    for(new oyuncu = 1; oyuncu <= 32; oyuncu++){
        if(is_user_connected(oyuncu) && is_user_alive(oyuncu)){
            if(get_user_team(oyuncu) == 1){
                entity_get_vector(csd_obje_tebayrak(), EV_VEC_origin, fOrigin)
                FVecIVec(fOrigin, iOrigin)
                FVecIVec(fOrigin, iOrigin)

                message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gMsg_HostagePos,.player=oyuncu)
                write_byte(oyuncu)
                write_byte(2)
                write_coord(iOrigin[0])
                write_coord(iOrigin[1])
                write_coord(iOrigin[2])
                message_end()

                message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gMsg_HostageK,.player=oyuncu)
                write_byte(2)
                message_end()
            }
            else if(get_user_team(oyuncu) == 2){
                entity_get_vector(csd_obje_ctbayrak(), EV_VEC_origin, fOrigin)
                FVecIVec(fOrigin, iOrigin)
                FVecIVec(fOrigin, iOrigin)

                message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gMsg_HostagePos,.player=oyuncu)
                write_byte(oyuncu)
                write_byte(1)
                write_coord(iOrigin[0])
                write_coord(iOrigin[1])
                write_coord(iOrigin[2])
                message_end()

                message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gMsg_HostageK,.player=oyuncu)
                write_byte(1)
                message_end()
            }
        }
    }
    set_task(2.0,"yonlendir")
}


public msg_block()
    return PLUGIN_HANDLED
----------

Mod için çeşitli eklentilere örnek olması açısından Alan Patlatıcısı eklentisi yazıldı. Vakti geldiği zaman forumda paylaşılacak.
Eklenti ile ilgili video;

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

surokeskin
Mesajlar: 122
Kayıt: Pzt Eki 10, 2016 8:05 pm
Konum: GB
Server Ip/DNS: Cs117.CSDuragi.Com
Clan İsmi: Mon$teR Army
İletişim:

Yeni bayrak kapmaca modu [Takip Konusu]

Mesaj gönderen surokeskin »

Ellerine sağlık
bu modun panele gelmesini bekliyorum
normal bayrak kapmaca modu düzgün çalışmıyor şuanda

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Yek'-ta
Mesajlar: 9625
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Yeni bayrak kapmaca modu [Takip Konusu]

Mesaj gönderen Yek'-ta »



Yeni basit efektler.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Yek'-ta
Mesajlar: 9625
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Yeni bayrak kapmaca modu [Takip Konusu]

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Bayrak Kapmaca Bayraklıya Hava Saldırı Yapma Eklentisi

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Yek'-ta
Mesajlar: 9625
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Yeni bayrak kapmaca modu [Takip Konusu]

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Bayrak Kapmaca modu için 3 yeni ses dosyası.
Harita açıldıktan 15 saniye sonra bayrak kapmacaya hoşgeldiniz sesi, bir takım skorladığı vakit çalınan ses dosyası.
Gungame havası verdi biraz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

mert3825
Mesajlar: 33
Kayıt: Pzt Mar 15, 2021 7:11 pm

Yeni bayrak kapmaca modu [Takip Konusu]

Mesaj gönderen mert3825 »

S.a hocam videoda skor yaptıktan sonra +1 skor yazısını çalıştıran eklentiyi bulamadım rica etsem eklentiyi atarmısınız

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla