Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

[ BEKLEMEDE KALIN ] Yeni Harita Değişim Sistemi

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9625
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

[ BEKLEMEDE KALIN ] Yani Harita Değişim Sistemi

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Eğer dolu bir ip bulamaz isen benim test sunucusunu alabilirsin, sadece deneme amaçlı. Oyuncu vs. olmaz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

[ BEKLEMEDE KALIN ] Yani Harita Değişim Sistemi

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

Yek'-ta yazdı: Prş Kas 15, 2018 9:58 pm Eğer dolu bir ip bulamaz isen benim test sunucusunu alabilirsin, sadece deneme amaçlı. Oyuncu vs. olmaz.
HLDS Sunucuda Tek Başıma Hallediyorum. Çok Oyunculu Durumda Oluşabilecek Sıkıntıları Gözlemlemek Amacıyla İstemiştim.
Senin Test Sunucun da Uygun Olur. Hem Kimse Girmese Bile Ara Ara Rica Edeceğim Arkadaşları Çağırabilirim.
Güzel Olur Yani 😊👍

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

[ BEKLEMEDE KALIN ] Yani Harita Değişim Sistemi

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

ResimResim

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9625
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

[ BEKLEMEDE KALIN ] Yani Harita Değişim Sistemi

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Şöyle bir ayar çekmen lazım. Yanlış hatırlamıyor isem her bir harita için sprite hazırladım demiştin. Bu spriteların boyutu nedir? Öncelikle bunu sorayım. Maksimum 200 KB ise güzel.
Bütün sprite dosyaların isimleri harita isimleri ile aynı olacak. Bunları sprite içerisinde bir klasöre at. Precache ettirir iken maps.ini yi ele al ve içerisinde yazan bütün harita isimlerini for döngüsü ile precache ettir. Bu sayede oylamada çıkmayacak haritaların sprite dosyalarını oyunculara indirtmezsin. Precache ettirir iken dosya kontrolü sağla. Eğer haritanın sprite dosyası yok ise haritanın resmi yok yazılı bir sprite a ver haritayı. Bu sayede de maps.ini de yazıpta sprite dosyası olmayan harita ismi yüzünden sunucu çökmez.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Captan Price
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 514
Kayıt: Pzt Eki 29, 2018 12:22 pm
Konum: Antalya/Türkiye
Server Ip/DNS: cs38.csduragi.com
Clan İsmi: ZM Apocalypse
İletişim:

[ BEKLEMEDE KALIN ] Yani Harita Değişim Sistemi

Mesaj gönderen Captan Price »

Yek'-ta yazdı: Prş Kas 15, 2018 10:36 pm Şöyle bir ayar çekmen lazım. Yanlış hatırlamıyor isem her bir harita için sprite hazırladım demiştin. Bu spriteların boyutu nedir? Öncelikle bunu sorayım. Maksimum 200 KB ise güzel.
Bütün sprite dosyaların isimleri harita isimleri ile aynı olacak. Bunları sprite içerisinde bir klasöre at. Precache ettirir iken maps.ini yi ele al ve içerisinde yazan bütün harita isimlerini for döngüsü ile precache ettir. Bu sayede oylamada çıkmayacak haritaların sprite dosyalarını oyunculara indirtmezsin. Precache ettirir iken dosya kontrolü sağla. Eğer haritanın sprite dosyası yok ise haritanın resmi yok yazılı bir sprite a ver haritayı. Bu sayede de maps.ini de yazıpta sprite dosyası olmayan harita ismi yüzünden sunucu çökmez.
Yeni panele eklenebilir mi ? Bence senin optimizasyonun ile eklenti çok iyi ve performanslı çalışacaktır.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

[ BEKLEMEDE KALIN ] Yani Harita Değişim Sistemi

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

Yek'-ta yazdı: Prş Kas 15, 2018 10:36 pm Şöyle bir ayar çekmen lazım. Yanlış hatırlamıyor isem her bir harita için sprite hazırladım demiştin. Bu spriteların boyutu nedir? Öncelikle bunu sorayım. Maksimum 200 KB ise güzel.
Bütün sprite dosyaların isimleri harita isimleri ile aynı olacak. Bunları sprite içerisinde bir klasöre at. Precache ettirir iken maps.ini yi ele al ve içerisinde yazan bütün harita isimlerini for döngüsü ile precache ettir. Bu sayede oylamada çıkmayacak haritaların sprite dosyalarını oyunculara indirtmezsin. Precache ettirir iken dosya kontrolü sağla. Eğer haritanın sprite dosyası yok ise haritanın resmi yok yazılı bir sprite a ver haritayı. Bu sayede de maps.ini de yazıpta sprite dosyası olmayan harita ismi yüzünden sunucu çökmez.
O şekilde zaten :)
Merak etme eklenti sade ve guzel.

Artik spr degil .mdl olarak kullaniyorum.
Ve baska kullanicilarin bu dosyalari editleyip reklam koyamamalari icin sifrelenmis durumda.

Dosyanin tanesi 256 KB. 2^7

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9625
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

[ BEKLEMEDE KALIN ] Yani Harita Değişim Sistemi

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Düzenli ve sorunsuz ise, özellikle algoritması güzel olur ise neden olmasın. Çok daha önemlisi müşteri hakimiyetinin kolay olması. Panele eklendiği vakit müşteri derse ki ben bunun bir takım 16 olduğu vakit çalışmasını istiyorum, kolaylık ile kendisi yapabilmeli. Yada ben zaman ayarlı çıkmasını istiyorum derse. Panel için bütün olasılıklar düşünülmesi lazım. Benim panel için hazırladığım eklentilere bakın. Maç botu ve killassist. İkisi de müşterilerin istediği gibi düzenlenebilir bir biçimde. Aynı şekilde bayrak kapmaca modu. Mod olduğu için bir yazılımcının erişmeye ihtiyaç duyduğu herşeyi yazıyorum. Bu eklenti de panele eklenecek ise, bu yolla olur.

------

Her harita için ayrı ayrı model mi? Yoksa toplu model dosyası mı?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

[ BEKLEMEDE KALIN ] Yani Harita Değişim Sistemi

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

Eklenti kullanımı için özel bir menü oluşturulacak zaten : ) En son yaptığımız harita değişim sistemi gibi

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

[ BEKLEMEDE KALIN ] Yani Harita Değişim Sistemi

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

Her .mdl dosyasi ayri ayri bulunuyor.
Kullaniciya tek seferde aynanda indirtmemek icin.

Bunun yani sira en son paylastigim Harita degisim sisteminde olan ozellikler ve daha fazlasi bundada bulunacak. Baya kapsamli calisiyorum

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9625
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

[ BEKLEMEDE KALIN ] Yani Harita Değişim Sistemi

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Ufak bir bug var gibi.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla