Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

bb server plugin ayarı

Oyunda karşılaştığınız hatalar , oyun hakkında genel bilgiler

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
deha4848s
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 121
Kayıt: Çrş Haz 28, 2017 7:49 pm
Server Ip/DNS: cs131.csduragi.com
Clan İsmi: quanariL

bb server plugin ayarı

Mesaj gönderen deha4848s »

Hocam Şimdi Ben Slot Yazıyorum adamlar Buıld tıme Bittikten sonra Taş Oynatıoyr Onun Kısa Yolunu Atarmısınız Nasıl düzeleceigini veya Sizin Tavsiye Ettiğiniz Slot Yetkilerini.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

MRX3565
Mesajlar: 1667
Kayıt: Çrş Nis 26, 2017 12:19 am
Konum: Bilinmiyor.

bb server plugin ayarı

Mesaj gönderen MRX3565 »

Modun içinden ayarlamanız gerekmekte ve bb mod yüklemelesiniz, adminlerin taş oynatma kodu şudur;

Kod: Tümünü seç

    if (!g_boolCanBuild && !access(id, FLAGS_BUILD) && !access(id, FLAGS_OVERRIDE))
    {
        client_print (id, print_center, "%L", LANG_SERVER, "BUILD_NOTIME")
        return PLUGIN_HANDLED
o public de burada ;

Kod: Tümünü seç

public cmdGrabEnt(id)
{
    if (g_fBuildDelay[id] + BUILD_DELAY > get_gametime())
    {
        g_fBuildDelay[id] = get_gametime()
        client_print (id, print_center, "%L", LANG_SERVER, "BUILD_SPAM")
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    else
        g_fBuildDelay[id] = get_gametime()

    if (g_isBuildBan[id])
    {
        client_print (id, print_center, "%L", LANG_SERVER, "BUILD_BANNED")
        client_cmd(id, "spk %s", LOCK_FAIL);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    
    if (g_isZombie[id] && !access(id, FLAGS_OVERRIDE))
        return PLUGIN_HANDLED
        
    if (!g_boolCanBuild && !access(id, FLAGS_BUILD) && !access(id, FLAGS_OVERRIDE))
    {
        client_print (id, print_center, "%L", LANG_SERVER, "BUILD_NOTIME")
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    
    if (g_iOwnedEnt[id] && is_valid_ent(g_iOwnedEnt[id])) 
        cmdStopEnt(id)
    
    new ent, bodypart
    get_user_aiming (id,ent,bodypart)
    
    if (!is_valid_ent(ent) || ent == g_iEntBarrier || is_user_alive(ent) || IsMovingEnt(ent))
        return PLUGIN_HANDLED;
    
    if ((BlockLocker(ent) && BlockLocker(ent) != id) || (BlockLocker(ent) && !access(id, FLAGS_OVERRIDE)))
        return PLUGIN_HANDLED;
    
    new szClass[10], szTarget[7];
    entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, szClass, 9);
    entity_get_string(ent, EV_SZ_targetname, szTarget, 6);
    if (!equal(szClass, "func_wall") || equal(szTarget, "ignore"))
        return PLUGIN_HANDLED;
        
    ExecuteForward(g_fwGrabEnt_Pre, g_fwDummyResult, id, ent);

    new Float:fOrigin[3], iAiming[3], Float:fAiming[3]
    
    get_user_origin(id, iAiming, 3);
    IVecFVec(iAiming, fAiming);
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

    g_fOffset1[id] = fOrigin[0] - fAiming[0];
    g_fOffset2[id] = fOrigin[1] - fAiming[1];
    g_fOffset3[id] = fOrigin[2] - fAiming[2];
    
    g_fEntDist[id] = get_user_aiming(id, ent, bodypart);
        
    if (g_fEntMinDist)
    {
        if (g_fEntDist[id] < g_fEntMinDist)
            g_fEntDist[id] = g_fEntSetDist;
    }
    else if (g_fEntMaxDist)
    {
        if (g_fEntDist[id] > g_fEntMaxDist)
            return PLUGIN_HANDLED
    }

    set_pev(ent,pev_rendermode,kRenderTransColor)
    set_pev(ent,pev_rendercolor, g_fColor[g_iColor[id]] )
    set_pev(ent,pev_renderamt, g_fRenderAmt[g_iColor[id]] )
        
    MovingEnt(ent);
    SetEntMover(ent, id);
    g_iOwnedEnt[id] = ent

    //Checked after object is successfully grabbed
    if (!g_boolCanBuild && (access(id, FLAGS_BUILD) || access(id, FLAGS_OVERRIDE)))
    {
        new adminauthid[32],adminname[32]
        get_user_authid (id,adminauthid,31)
        get_user_name(id,adminname,31)
        Log("[MOVE] Admin: %s || SteamID: %s moved an entity", adminname, adminauthid)
    }
    
    client_cmd(id, "spk %s", GRAB_START);
    
    ExecuteForward(g_fwGrabEnt_Post, g_fwDummyResult, id, ent);
    
    return PLUGIN_HANDLED
Buradan değişeceksiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
deha4848s
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 121
Kayıt: Çrş Haz 28, 2017 7:49 pm
Server Ip/DNS: cs131.csduragi.com
Clan İsmi: quanariL

bb server plugin ayarı

Mesaj gönderen deha4848s »

Aga Bu ney Ben Fazla Kullanmayı Bilmiyorumda :( bi yardım edermisiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

MRX3565
Mesajlar: 1667
Kayıt: Çrş Nis 26, 2017 12:19 am
Konum: Bilinmiyor.

bb server plugin ayarı

Mesaj gönderen MRX3565 »

Şuan kendi serverime bile vakit ayıramıyorum, yapan olur.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
deha4848s
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 121
Kayıt: Çrş Haz 28, 2017 7:49 pm
Server Ip/DNS: cs131.csduragi.com
Clan İsmi: quanariL

bb server plugin ayarı

Mesaj gönderen deha4848s »

PEki ::)

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla