bb server plugin ayarı
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi
Yasaklı Üye - Mesajlar: 121
- Kayıt: Çrş Haz 28, 2017 7:49 pm
- Server Ip/DNS: cs131.csduragi.com
- Clan İsmi: quanariL
bb server plugin ayarı
Hocam Şimdi Ben Slot Yazıyorum adamlar Buıld tıme Bittikten sonra Taş Oynatıoyr Onun Kısa Yolunu Atarmısınız Nasıl düzeleceigini veya Sizin Tavsiye Ettiğiniz Slot Yetkilerini.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1667
- Kayıt: Çrş Nis 26, 2017 12:19 am
- Konum: Bilinmiyor.
bb server plugin ayarı
Modun içinden ayarlamanız gerekmekte ve bb mod yüklemelesiniz, adminlerin taş oynatma kodu şudur;
o public de burada ;
Buradan değişeceksiniz.
Kod: Tümünü seç
if (!g_boolCanBuild && !access(id, FLAGS_BUILD) && !access(id, FLAGS_OVERRIDE))
{
client_print (id, print_center, "%L", LANG_SERVER, "BUILD_NOTIME")
return PLUGIN_HANDLED
Kod: Tümünü seç
public cmdGrabEnt(id)
{
if (g_fBuildDelay[id] + BUILD_DELAY > get_gametime())
{
g_fBuildDelay[id] = get_gametime()
client_print (id, print_center, "%L", LANG_SERVER, "BUILD_SPAM")
return PLUGIN_HANDLED
}
else
g_fBuildDelay[id] = get_gametime()
if (g_isBuildBan[id])
{
client_print (id, print_center, "%L", LANG_SERVER, "BUILD_BANNED")
client_cmd(id, "spk %s", LOCK_FAIL);
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (g_isZombie[id] && !access(id, FLAGS_OVERRIDE))
return PLUGIN_HANDLED
if (!g_boolCanBuild && !access(id, FLAGS_BUILD) && !access(id, FLAGS_OVERRIDE))
{
client_print (id, print_center, "%L", LANG_SERVER, "BUILD_NOTIME")
return PLUGIN_HANDLED
}
if (g_iOwnedEnt[id] && is_valid_ent(g_iOwnedEnt[id]))
cmdStopEnt(id)
new ent, bodypart
get_user_aiming (id,ent,bodypart)
if (!is_valid_ent(ent) || ent == g_iEntBarrier || is_user_alive(ent) || IsMovingEnt(ent))
return PLUGIN_HANDLED;
if ((BlockLocker(ent) && BlockLocker(ent) != id) || (BlockLocker(ent) && !access(id, FLAGS_OVERRIDE)))
return PLUGIN_HANDLED;
new szClass[10], szTarget[7];
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, szClass, 9);
entity_get_string(ent, EV_SZ_targetname, szTarget, 6);
if (!equal(szClass, "func_wall") || equal(szTarget, "ignore"))
return PLUGIN_HANDLED;
ExecuteForward(g_fwGrabEnt_Pre, g_fwDummyResult, id, ent);
new Float:fOrigin[3], iAiming[3], Float:fAiming[3]
get_user_origin(id, iAiming, 3);
IVecFVec(iAiming, fAiming);
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
g_fOffset1[id] = fOrigin[0] - fAiming[0];
g_fOffset2[id] = fOrigin[1] - fAiming[1];
g_fOffset3[id] = fOrigin[2] - fAiming[2];
g_fEntDist[id] = get_user_aiming(id, ent, bodypart);
if (g_fEntMinDist)
{
if (g_fEntDist[id] < g_fEntMinDist)
g_fEntDist[id] = g_fEntSetDist;
}
else if (g_fEntMaxDist)
{
if (g_fEntDist[id] > g_fEntMaxDist)
return PLUGIN_HANDLED
}
set_pev(ent,pev_rendermode,kRenderTransColor)
set_pev(ent,pev_rendercolor, g_fColor[g_iColor[id]] )
set_pev(ent,pev_renderamt, g_fRenderAmt[g_iColor[id]] )
MovingEnt(ent);
SetEntMover(ent, id);
g_iOwnedEnt[id] = ent
//Checked after object is successfully grabbed
if (!g_boolCanBuild && (access(id, FLAGS_BUILD) || access(id, FLAGS_OVERRIDE)))
{
new adminauthid[32],adminname[32]
get_user_authid (id,adminauthid,31)
get_user_name(id,adminname,31)
Log("[MOVE] Admin: %s || SteamID: %s moved an entity", adminname, adminauthid)
}
client_cmd(id, "spk %s", GRAB_START);
ExecuteForward(g_fwGrabEnt_Post, g_fwDummyResult, id, ent);
return PLUGIN_HANDLED
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi
Yasaklı Üye - Mesajlar: 121
- Kayıt: Çrş Haz 28, 2017 7:49 pm
- Server Ip/DNS: cs131.csduragi.com
- Clan İsmi: quanariL
bb server plugin ayarı
Aga Bu ney Ben Fazla Kullanmayı Bilmiyorumda
bi yardım edermisiniz.

Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1667
- Kayıt: Çrş Nis 26, 2017 12:19 am
- Konum: Bilinmiyor.
bb server plugin ayarı
Şuan kendi serverime bile vakit ayıramıyorum, yapan olur.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi
Yasaklı Üye - Mesajlar: 121
- Kayıt: Çrş Haz 28, 2017 7:49 pm
- Server Ip/DNS: cs131.csduragi.com
- Clan İsmi: quanariL