Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Round Sonu -CT Slay

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
mr1mr2
Mesajlar: 519
Kayıt: Çrş Oca 24, 2018 1:04 pm
Konum: Ankara
İletişim:

Round Sonu -CT Slay

Mesaj gönderen mr1mr2 »

İyi forumlar CSD.

Bana round sonunda yani saniye 00:00 oldugunda tüm ctler oto slay plugini yapmanız mümkünmüdür.Çok aradım ancak bulamadım elinde olan bilen varmıdır?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Gozyasi`
Mesajlar: 1393
Kayıt: Prş Şub 08, 2018 7:48 am
Konum: İstanbul
Clan İsmi: IMMORTAL Gaming
İletişim:

Round Sonu -CT Slay

Mesaj gönderen Gozyasi` »

Bunu bende cok aradim ama bi sonuc alamadim.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
mr1mr2
Mesajlar: 519
Kayıt: Çrş Oca 24, 2018 1:04 pm
Konum: Ankara
İletişim:

Round Sonu -CT Slay

Mesaj gönderen mr1mr2 »

@ShooTeR yapma imkanin varmo yabanci forumlarda bile hunlerdir arıyorum

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ShooTeR
Mesajlar: 4489
Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
Clan İsmi: NoMercy

Round Sonu -CT Slay

Mesaj gönderen ShooTeR »

mr1mr2 yazdı: Pzr Mar 04, 2018 5:43 pm @ShooTeR yapma imkanin varmo yabanci forumlarda bile hunlerdir arıyorum
Yapmasına yapıcam ancak roundtime bilgisini ceken kodu bulamıyorum bende...

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
mr1mr2
Mesajlar: 519
Kayıt: Çrş Oca 24, 2018 1:04 pm
Konum: Ankara
İletişim:

Round Sonu -CT Slay

Mesaj gönderen mr1mr2 »

Tamam biraderim valla aramadığım yer kalmadi forum.allied de bile yok yapan olmamış

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Poseidon*
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 2191
Kayıt: Pzr May 28, 2017 6:08 pm
Konum: İzmir

Round Sonu -CT Slay

Mesaj gönderen Poseidon* »

Ben yapmıştım geçen gün birisi istedi diye ama nereye koydum hatırlamıyorum gece yapıp sabah atarım diye koymuştum. @ShooTeR
T görev yapmazsa slaydan çevirme yapmıştım.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ShooTeR
Mesajlar: 4489
Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
Clan İsmi: NoMercy

Round Sonu -CT Slay

Mesaj gönderen ShooTeR »

Kod: Tümünü seç

/* AMXMOD script. 
* This file is provided as is with no warranty. 
*
* Presenting: Slay Losers
* 
* Effect: Losing the objective results in a random orgy of GFX destruction
*	   for the losing team (everyone on the losing team DIES).
*  
* NOTE: The slaying will NOT remove frags.
*
* CVAR: Set mp_slaylosers to 0 if you want to turn it off. 
*
* Written by: Denkkar Seffyd, now in a seperate WC3 independent package (no XP removal though)
*
* Install: compile then add slaylosers.amx to addons/amx/plugin.ini
*         
*/ 

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc>
	

new white
new lightning
new g_sModelIndexSmoke


public plugin_init(){ 
                     
    register_plugin("AMX Slay Losers","1.0","d3n14@yahoo.com") 
    register_event("SendAudio","end_round","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw") 
    
    register_cvar("mp_slaylosers","1",FCVAR_SERVER)
    
    return PLUGIN_CONTINUE 
} 


public end_round(){
        
    // Only active if CVAR is not equal to 0
    if( get_cvar_num("mp_slaylosers") ){
        new parm[32] 
        new len = read_data(2,parm,31) 
        set_task(1.0,"slay_those_losers",0,parm, len + 1)
    }
        
    return PLUGIN_CONTINUE
}

// Slays each player who failed to stop the other team from completing the objective.
// A random slay method is chosen for each player.
public slay_those_losers(parm[]) { 
	new origin[3], srco[3]
	new player[32], playersnum 
	new id
			
	get_players(player,playersnum,"a",(parm[7] == 'ct')
	
	for(new i = 0; i < playersnum; ++i){	
		id = player[i]	
		get_user_origin(id,origin)			
		origin[2] -= 26
		srco[0]=origin[0]+150
		srco[1]=origin[1]+150
		srco[2]=origin[2]+800
		switch(random_num(1,3)){	
			case 1:{
				slay_lightning(srco,origin)
				emit_sound(id,CHAN_ITEM, "ambience/thunder_clap.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
			}
			case 2:{
				slay_blood(origin)
				emit_sound(id,CHAN_ITEM, "weapons/headshot2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
			}
			case 3:	{
				slay_explode(origin)
				emit_sound(id,CHAN_ITEM, "weapons/explode3.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
			}
		}
		client_print(0,print_chat,"* Objective completion FAILED!  Punishment = DEATH!" );
		user_kill(id,1)	
                set_user_frags(id, get_user_frags(id)+1)
	}	
} 
	

slay_explode(vec1[3]) { 
	// blast circles 
	message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY,vec1) 
	write_byte( 21 ) 
	write_coord(vec1[0]) 
	write_coord(vec1[1]) 
	write_coord(vec1[2] + 16) 
	write_coord(vec1[0]) 
	write_coord(vec1[1]) 
	write_coord(vec1[2] + 1936) 
	write_short( white ) 
	write_byte( 0 ) // startframe 
	write_byte( 0 ) // framerate 
	write_byte( 2 ) // life 
	write_byte( 16 ) // width 
	write_byte( 0 ) // noise 
	write_byte( 188 ) // r 
	write_byte( 220 ) // g 
	write_byte( 255 ) // b 
	write_byte( 255 ) //brightness 
	write_byte( 0 ) // speed 
	message_end()
	//Explosion2 
	message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY) 
	write_byte( 12 ) 
	write_coord(vec1[0]) 
	write_coord(vec1[1]) 
	write_coord(vec1[2]) 
	write_byte( 188 ) // byte (scale in 0.1's) 
	write_byte( 10 ) // byte (framerate) 
	message_end()
	//Smoke 
	message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY,vec1) 
	write_byte( 5 ) 
	write_coord(vec1[0]) 
	write_coord(vec1[1]) 
	write_coord(vec1[2]) 
	write_short( g_sModelIndexSmoke ) 
	write_byte( 2 )  
	write_byte( 10 )  
	message_end()
} 

slay_blood(vec1[3]) { 
	//LAVASPLASH 
	message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY) 
	write_byte( 10 ) 
	write_coord(vec1[0]) 
	write_coord(vec1[1]) 
	write_coord(vec1[2]) 
	message_end() 
} 

slay_lightning(vec1[3],vec2[3]) { 
	//Lightning 
	message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY) 
	write_byte( 0 ) 
	write_coord(vec1[0]) 
	write_coord(vec1[1]) 
	write_coord(vec1[2]) 
	write_coord(vec2[0]) 
	write_coord(vec2[1]) 
	write_coord(vec2[2]) 
	write_short( lightning ) 
	write_byte( 1 ) // framestart 
	write_byte( 5 ) // framerate 
	write_byte( 2 ) // life 
	write_byte( 20 ) // width 
	write_byte( 30 ) // noise 
	write_byte( 200 ) // r, g, b 
	write_byte( 200 ) // r, g, b 
	write_byte( 200 ) // r, g, b 
	write_byte( 200 ) // brightness 
	write_byte( 200 ) // speed 
	message_end()
	//Sparks 
	message_begin( MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY,vec2) 
	write_byte( 9 ) 
	write_coord( vec2[0] ) 
	write_coord( vec2[1] ) 
	write_coord( vec2[2] ) 
	message_end()
	//Smoke     
	message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY,vec2) 
	write_byte( 5 ) 
	write_coord(vec2[0]) 
	write_coord(vec2[1]) 
	write_coord(vec2[2]) 
	write_short( g_sModelIndexSmoke ) 
	write_byte( 10 )  
	write_byte( 10 )  
	message_end()
}

	
public plugin_precache() {
	
	g_sModelIndexSmoke = precache_model("sprites/steam1.spr")
	lightning = precache_model("sprites/lgtning.spr")
	white = precache_model("sprites/white.spr")
	precache_sound( "ambience/thunder_clap.wav")
	precache_sound( "weapons/headshot2.wav")
	precache_sound( "weapons/explode3.wav")

	
	return PLUGIN_CONTINUE
}
bunu denesinler o halde bi

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ShooTeR
Mesajlar: 4489
Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
Clan İsmi: NoMercy

Round Sonu -CT Slay

Mesaj gönderen ShooTeR »

Gozyasi` yazdı: Sal Şub 27, 2018 11:41 am Bunu bende cok aradim ama bi sonuc alamadim.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
mr1mr2
Mesajlar: 519
Kayıt: Çrş Oca 24, 2018 1:04 pm
Konum: Ankara
İletişim:

Round Sonu -CT Slay

Mesaj gönderen mr1mr2 »

Henuz deniyemedim deneyince geri bildirim aticam tesekkurler.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

qwqwqwqwqwqwqw
Mesajlar: 1
Kayıt: Sal Nis 26, 2022 9:05 am

Round Sonu -CT Slay

Mesaj gönderen qwqwqwqwqwqwqw »

Sagol hocam

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla