Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

[INC] Reapi_Stocks

Moderatör: Moderatörler

Forum kuralları
[font size=20] DİKKAT [/font]

Silinmiş konu içerikleri hiçbir şekilde kontrol edlimemektedir. İndirdiğiniz dosyaların sorumluluğu tamamiyle size aittir.
Mutlaka indirdiğiniz dosyaları antivirüs ile taratınız.
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

[INC] Reapi_Stocks

Mesaj gönderen Colditz »

Kütüphane Adı : Reapi Stocks
Yazarı: Vaqtincha

Reapi kütüphanesinde olmayan ve yazarların işini kolaylaştıracak bir include.
En çok işinize yaracak olan komutlar stocklardır. Diğerlerini kısa geçtim.

İçerdiği komutlar;

Const ve Enumlar

Kod: Tümünü seç

const GRENADES_BIT_SUM = ((1<<_:WEAPON_HEGRENADE)|(1<<_:WEAPON_SMOKEGRENADE)|(1<<_:WEAPON_FLASHBANG))
const NOCLIP_WEAPONS_BIT_SUM = (GRENADES_BIT_SUM|(1<<_:WEAPON_KNIFE)|(1<<_:WEAPON_C4))
const SECONDARY_WEAPONS_BIT_SUM = ((1<<_:WEAPON_P228)|(1<<_:WEAPON_ELITE)|(1<<_:WEAPON_FIVESEVEN)|(1<<_:WEAPON_USP)|(1<<_:WEAPON_GLOCK18)|(1<<_:WEAPON_DEAGLE))
const PRIMARY_WEAPONS_BIT_SUM = 
(
	(1<<_:WEAPON_SCOUT)|(1<<_:WEAPON_XM1014)|(1<<_:WEAPON_MAC10)|(1<<_:WEAPON_AUG)|(1<<_:WEAPON_UMP45)|(1<<_:WEAPON_SG550)
	|(1<<_:WEAPON_GALIL)|(1<<_:WEAPON_FAMAS)|(1<<_:WEAPON_AWP)|(1<<_:WEAPON_MP5N)|(1<<_:WEAPON_M249)|(1<<_:WEAPON_M3)
	|(1<<_:WEAPON_M4A1)|(1<<_:WEAPON_TMP)|(1<<_:WEAPON_G3SG1)|(1<<_:WEAPON_SG552)|(1<<_:WEAPON_AK47)|(1<<_:WEAPON_P90)
)


enum GiveAmmoType { GAT_GIVE_AMMO, GAT_SET_AMMO }

enum AmmoTypes
{
	AMMO_NONE,
	AMMO_338MAGNUM,
	AMMO_762NATO,
	AMMO_556NATOBOX,
	AMMO_556NATO,
	AMMO_BUCKSHOT,
	AMMO_45ACP,
	AMMO_57MM,
	AMMO_50AE,
	AMMO_357SIG,
	AMMO_9MM,
	AMMO_FLASHBANG,
	AMMO_HEGRENADE,
	AMMO_SMOKEGRENADE,
	AMMO_C4,

	AMMO_MAX_TYPES
}

enum /* RewardAccount */ 		// from gamerules.h
{
	REWARD_TARGET_BOMB			= 3500,
	REWARD_VIP_ESCAPED			= 3500,
	REWARD_VIP_ASSASSINATED		= 3250,
	REWARD_TERRORISTS_ESCAPED	= 3150,
	REWARD_CTS_PREVENT_ESCAPE	= 3500,
	REWARD_ESCAPING_TT_NEUTRALIZED	= 3250,
	REWARD_BOMB_DEFUSED			= 3250,
	REWARD_BOMB_PLANTED			= 800,
	REWARD_BOMB_EXPLODED		= 3250,
	REWARD_CTS_WIN				= 3000,
	REWARD_TERRORISTS_WIN		= 3000,
	REWARD_ALL_HOSTAGES_RESCUED	= 2500,
	REWARD_TARGET_BOMB_SAVED	= 3250,
	REWARD_HOSTAGE_NOT_RESCUED	= 3250,
	REWARD_VIP_NOT_ESCAPED		= 3250,
	REWARD_LOSER_BONUS_DEFAULT	= 1400,
	REWARD_LOSER_BONUS_MIN		= 1500,
	REWARD_LOSER_BONUS_MAX		= 3000,
	REWARD_LOSER_BONUS_ADD		= 500,
	REWARD_RESCUED_HOSTAGE		= 750,
	// REWARD_KILLED_ENEMY			= 300,
	// REWARD_KILLED_VIP			= 2500,
	// REWARD_VIP_HAVE_SELF_RESCUED = 2500,
	// REWARD_TAKEN_HOSTAGE			= 1000,
	REWARD_TOOK_HOSTAGE_ACC		= 100,
	REWARD_TOOK_HOSTAGE			= 150,
}
Defineler

Kod: Tümünü seç

IsValidWeaponID(%1)
IsPrimaryWeaponID(%1)
IsSecondaryWeaponID(%1)
IsGrenadeWeaponID(%1)
IsNoClipWeaponID(%1)
IsValidSlotType(%1)
IsValidArmoury(%1)
IsValidRuleID(%1)
IsValidAmmoID(%1)
IsValidTeam(%1)
Stocklar

rg_map_buy_status True olursa buyzone kapatır.
rg_set_round_time Roundtime ayarlar.
rg_freezetime_ended Freezetime'da olup olmadığınızı kontrol eder.
rg_map_has_bombtarget Haritada bomba kurulup kurulmadığını kontrol eder.
rg_buytime_expired Buytime süresinin bitip bitmediğini kontrol eder.
rg_set_round_winner Round kazananını belirler. (roundu bitirir)
rg_reset_account_rules ?
rg_set_user_noclipOyuncunun duvardan geçip geçmemesini ayarlar.
rg_set_user_godmode Oyuncunun hasar alıp almamasını ayarlar.
rg_get_user_maxspeed Oyuncunun hızını verir.
rg_set_user_maxspeed Oyuncunun hızını ayarlar.
rg_set_user_gravity Oyuncunun yer çekimi değerini ayarlar.
rg_get_user_mapzones ?
rg_user_in_buyzone Oyuncunun satın alma alanında olup olmadığını kontrol eder.
rg_user_in_bombzone Oyuncunun bomba alanında olup olmadığını kontrol eder.
rg_user_in_water Oyuncunun suda olup olmadığını kontrol eder.
rg_user_on_ladder Oyuncunun merdivende olup olmadığını kontrol eder (MOVETYPE_FLY)
rg_get_user_invisibility Oyuncunun görünmez olup olmadığını kontrol eder.
rg_set_user_invisibility Oyuncunun görünmezliğini ayarlar.
rg_get_user_money Oyuncunun para değerini verir.
rg_get_user_next_spraytime Oyuncunun sonraki spray basma zamanını verir.
rg_set_user_sprayframe ?
rg_skip_user_vguimenu VGUI menüsünün gösterilmesini engeller.
rg_get_user_deaths Oyuncunun ölme skorunu verir.
rg_is_user_joined Oyuncunun takıma girip girmediğini kontrol eder.
rg_is_user_blinded Oyuncunun kör olup olmadığını kontrol eder.
rg_get_user_blind_percent Oyuncunun yüzde kaç kör olduğunu verir.
rg_get_user_class Oyuncunun sınıfını verir. (model ismini verir)
rg_get_user_team Oyuncunun takımını verir.
rg_get_user_nvg Oyuncunun gece görüşüne sahip olup olmadığını kontrol eder.
rg_set_user_nvg Oyuncunun gece görüşüne sahip olup olmamasını ayarlar.
rg_user_has_defuser Oyuncunun imha kitine sahip olup olmamasını kontrol eder.
rg_get_user_last_hitgroup Oyuncunun en son neresinden hasar yediğini verir.
rg_user_has_shield Oyuncunun kalkanı olup olmadığını kontrol eder.
rg_user_has_secondary Oyuncunun ikincil silaha sahip olup olmadığını kontrol eder.
rg_user_has_primary Oyuncunun birincil silaha sahip olup olmadığını kontrol eder.
rg_set_user_can_shot Oyuncunun ateş edip edememesini ayarlar.
rg_set_user_team_changed Oyuncunun takım değiştirip değiştirememesini ayarlar.
rg_set_user_radio_message ?
rg_set_user_ignore_radio Oyuncunun radioları engelleyip engellememesini ayarlar.
rg_get_user_weapon Oyuncunun silahını verir. (WEAPON_M4A1 gibi)
rg_get_user_active_weapon ?
rg_user_add_ammo Oyuncunun silahına mermi verir.
rg_send_weapon_anim Oyuncuya animasyon gönderir.
rg_kill_weaponbox Silahı yok eder.
rg_get_weaponbox_weapon ?
rg_get_weaponbox_ammo ?
rg_set_weaponbox_ammo ?
rg_get_weapon_slot ?
rg_get_weaponid_slot ?
rg_get_weapon_id Silahın ismini verir. (WEAPON_M4A1 gibi)
rg_get_weapon_state ?
rg_get_weapon_owner Silahın sahibini verir.
rg_set_weapon_can_shot Silahın ateş edip edemeyeceğini ayarlar.
rg_invisibility_armoury Cephaneliğin görünürlüğünü ayarlar.
rg_get_armoury_info ?
rg_set_armoury_type ?
rg_set_entity_submodel Oyuncunun vücudunun modelini değiştirir.
rg_set_entity_rendering Oyuncunun veya varlığın parıltısını ayarlar (glow)
rg_give_item_fix Oyuncuya item verir. [WEAPON_ELITE ve WEAPON_SHIELD ise kullanın]

; Benim eklediklerim (sizin için)

rg_get_user_button Oyuncunun hangi tuşa bastığını algılar (IN_ATTACK gibi)
rg_get_user_oldbutton Oyuncunun hangi tuşa basmayı bıraktığını algılar
rg_get_user_flags Oyuncunun bayrağını algılar (IN_DUCK gibi)
rg_remove_entity Varlığı siler.
rg_user_kill Saldırganın kurbanı öldürdüğü sahte ölüm. [saldırgana frag verir]

;Ayrıca unutmayacağınız bir define

#define rg_is_user_steamplus(%1)
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Taha Demirbaş
Mesajlar: 10427
Kayıt: Cum Tem 08, 2016 10:05 pm
Konum: Türkiye
İletişim:

[INC] Reapi_Stocks

Mesaj gönderen Taha Demirbaş »

Onaylandı.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

By.King ►EmrullaH◄
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 4297
Kayıt: Cmt Şub 24, 2018 6:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

[INC] Reapi_Stocks

Mesaj gönderen By.King ►EmrullaH◄ »

Güzel konu, teşekkürler.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

omertas14544
Mesajlar: 1604
Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm

[INC] Reapi_Stocks

Mesaj gönderen omertas14544 »

Çok güzel, yararlı bir kütüphane. Bunu türkçe bir şekilde bize sunup, paylaştığın için teşekkür ederim abi.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Taha Demirbaş
Mesajlar: 10427
Kayıt: Cum Tem 08, 2016 10:05 pm
Konum: Türkiye
İletişim:

[INC] Reapi_Stocks

Mesaj gönderen Taha Demirbaş »

İçerik güncellendi.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kilitli