Yazarı: Vaqtincha
Reapi kütüphanesinde olmayan ve yazarların işini kolaylaştıracak bir include.
En çok işinize yaracak olan komutlar stocklardır. Diğerlerini kısa geçtim.
İçerdiği komutlar;
Const ve Enumlar
Kod: Tümünü seç
const GRENADES_BIT_SUM = ((1<<_:WEAPON_HEGRENADE)|(1<<_:WEAPON_SMOKEGRENADE)|(1<<_:WEAPON_FLASHBANG))
const NOCLIP_WEAPONS_BIT_SUM = (GRENADES_BIT_SUM|(1<<_:WEAPON_KNIFE)|(1<<_:WEAPON_C4))
const SECONDARY_WEAPONS_BIT_SUM = ((1<<_:WEAPON_P228)|(1<<_:WEAPON_ELITE)|(1<<_:WEAPON_FIVESEVEN)|(1<<_:WEAPON_USP)|(1<<_:WEAPON_GLOCK18)|(1<<_:WEAPON_DEAGLE))
const PRIMARY_WEAPONS_BIT_SUM =
(
(1<<_:WEAPON_SCOUT)|(1<<_:WEAPON_XM1014)|(1<<_:WEAPON_MAC10)|(1<<_:WEAPON_AUG)|(1<<_:WEAPON_UMP45)|(1<<_:WEAPON_SG550)
|(1<<_:WEAPON_GALIL)|(1<<_:WEAPON_FAMAS)|(1<<_:WEAPON_AWP)|(1<<_:WEAPON_MP5N)|(1<<_:WEAPON_M249)|(1<<_:WEAPON_M3)
|(1<<_:WEAPON_M4A1)|(1<<_:WEAPON_TMP)|(1<<_:WEAPON_G3SG1)|(1<<_:WEAPON_SG552)|(1<<_:WEAPON_AK47)|(1<<_:WEAPON_P90)
)
enum GiveAmmoType { GAT_GIVE_AMMO, GAT_SET_AMMO }
enum AmmoTypes
{
AMMO_NONE,
AMMO_338MAGNUM,
AMMO_762NATO,
AMMO_556NATOBOX,
AMMO_556NATO,
AMMO_BUCKSHOT,
AMMO_45ACP,
AMMO_57MM,
AMMO_50AE,
AMMO_357SIG,
AMMO_9MM,
AMMO_FLASHBANG,
AMMO_HEGRENADE,
AMMO_SMOKEGRENADE,
AMMO_C4,
AMMO_MAX_TYPES
}
enum /* RewardAccount */ // from gamerules.h
{
REWARD_TARGET_BOMB = 3500,
REWARD_VIP_ESCAPED = 3500,
REWARD_VIP_ASSASSINATED = 3250,
REWARD_TERRORISTS_ESCAPED = 3150,
REWARD_CTS_PREVENT_ESCAPE = 3500,
REWARD_ESCAPING_TT_NEUTRALIZED = 3250,
REWARD_BOMB_DEFUSED = 3250,
REWARD_BOMB_PLANTED = 800,
REWARD_BOMB_EXPLODED = 3250,
REWARD_CTS_WIN = 3000,
REWARD_TERRORISTS_WIN = 3000,
REWARD_ALL_HOSTAGES_RESCUED = 2500,
REWARD_TARGET_BOMB_SAVED = 3250,
REWARD_HOSTAGE_NOT_RESCUED = 3250,
REWARD_VIP_NOT_ESCAPED = 3250,
REWARD_LOSER_BONUS_DEFAULT = 1400,
REWARD_LOSER_BONUS_MIN = 1500,
REWARD_LOSER_BONUS_MAX = 3000,
REWARD_LOSER_BONUS_ADD = 500,
REWARD_RESCUED_HOSTAGE = 750,
// REWARD_KILLED_ENEMY = 300,
// REWARD_KILLED_VIP = 2500,
// REWARD_VIP_HAVE_SELF_RESCUED = 2500,
// REWARD_TAKEN_HOSTAGE = 1000,
REWARD_TOOK_HOSTAGE_ACC = 100,
REWARD_TOOK_HOSTAGE = 150,
}
Kod: Tümünü seç
IsValidWeaponID(%1)
IsPrimaryWeaponID(%1)
IsSecondaryWeaponID(%1)
IsGrenadeWeaponID(%1)
IsNoClipWeaponID(%1)
IsValidSlotType(%1)
IsValidArmoury(%1)
IsValidRuleID(%1)
IsValidAmmoID(%1)
IsValidTeam(%1)
rg_map_buy_status True olursa buyzone kapatır.
rg_set_round_time Roundtime ayarlar.
rg_freezetime_ended Freezetime'da olup olmadığınızı kontrol eder.
rg_map_has_bombtarget Haritada bomba kurulup kurulmadığını kontrol eder.
rg_buytime_expired Buytime süresinin bitip bitmediğini kontrol eder.
rg_set_round_winner Round kazananını belirler. (roundu bitirir)
rg_reset_account_rules ?
rg_set_user_noclipOyuncunun duvardan geçip geçmemesini ayarlar.
rg_set_user_godmode Oyuncunun hasar alıp almamasını ayarlar.
rg_get_user_maxspeed Oyuncunun hızını verir.
rg_set_user_maxspeed Oyuncunun hızını ayarlar.
rg_set_user_gravity Oyuncunun yer çekimi değerini ayarlar.
rg_get_user_mapzones ?
rg_user_in_buyzone Oyuncunun satın alma alanında olup olmadığını kontrol eder.
rg_user_in_bombzone Oyuncunun bomba alanında olup olmadığını kontrol eder.
rg_user_in_water Oyuncunun suda olup olmadığını kontrol eder.
rg_user_on_ladder Oyuncunun merdivende olup olmadığını kontrol eder (MOVETYPE_FLY)
rg_get_user_invisibility Oyuncunun görünmez olup olmadığını kontrol eder.
rg_set_user_invisibility Oyuncunun görünmezliğini ayarlar.
rg_get_user_money Oyuncunun para değerini verir.
rg_get_user_next_spraytime Oyuncunun sonraki spray basma zamanını verir.
rg_set_user_sprayframe ?
rg_skip_user_vguimenu VGUI menüsünün gösterilmesini engeller.
rg_get_user_deaths Oyuncunun ölme skorunu verir.
rg_is_user_joined Oyuncunun takıma girip girmediğini kontrol eder.
rg_is_user_blinded Oyuncunun kör olup olmadığını kontrol eder.
rg_get_user_blind_percent Oyuncunun yüzde kaç kör olduğunu verir.
rg_get_user_class Oyuncunun sınıfını verir. (model ismini verir)
rg_get_user_team Oyuncunun takımını verir.
rg_get_user_nvg Oyuncunun gece görüşüne sahip olup olmadığını kontrol eder.
rg_set_user_nvg Oyuncunun gece görüşüne sahip olup olmamasını ayarlar.
rg_user_has_defuser Oyuncunun imha kitine sahip olup olmamasını kontrol eder.
rg_get_user_last_hitgroup Oyuncunun en son neresinden hasar yediğini verir.
rg_user_has_shield Oyuncunun kalkanı olup olmadığını kontrol eder.
rg_user_has_secondary Oyuncunun ikincil silaha sahip olup olmadığını kontrol eder.
rg_user_has_primary Oyuncunun birincil silaha sahip olup olmadığını kontrol eder.
rg_set_user_can_shot Oyuncunun ateş edip edememesini ayarlar.
rg_set_user_team_changed Oyuncunun takım değiştirip değiştirememesini ayarlar.
rg_set_user_radio_message ?
rg_set_user_ignore_radio Oyuncunun radioları engelleyip engellememesini ayarlar.
rg_get_user_weapon Oyuncunun silahını verir. (WEAPON_M4A1 gibi)
rg_get_user_active_weapon ?
rg_user_add_ammo Oyuncunun silahına mermi verir.
rg_send_weapon_anim Oyuncuya animasyon gönderir.
rg_kill_weaponbox Silahı yok eder.
rg_get_weaponbox_weapon ?
rg_get_weaponbox_ammo ?
rg_set_weaponbox_ammo ?
rg_get_weapon_slot ?
rg_get_weaponid_slot ?
rg_get_weapon_id Silahın ismini verir. (WEAPON_M4A1 gibi)
rg_get_weapon_state ?
rg_get_weapon_owner Silahın sahibini verir.
rg_set_weapon_can_shot Silahın ateş edip edemeyeceğini ayarlar.
rg_invisibility_armoury Cephaneliğin görünürlüğünü ayarlar.
rg_get_armoury_info ?
rg_set_armoury_type ?
rg_set_entity_submodel Oyuncunun vücudunun modelini değiştirir.
rg_set_entity_rendering Oyuncunun veya varlığın parıltısını ayarlar (glow)
rg_give_item_fix Oyuncuya item verir. [WEAPON_ELITE ve WEAPON_SHIELD ise kullanın]
; Benim eklediklerim (sizin için)
rg_get_user_button Oyuncunun hangi tuşa bastığını algılar (IN_ATTACK gibi)
rg_get_user_oldbutton Oyuncunun hangi tuşa basmayı bıraktığını algılar
rg_get_user_flags Oyuncunun bayrağını algılar (IN_DUCK gibi)
rg_remove_entity Varlığı siler.
rg_user_kill Saldırganın kurbanı öldürdüğü sahte ölüm. [saldırgana frag verir]
;Ayrıca unutmayacağınız bir define
#define rg_is_user_steamplus(%1)