Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Knife Hasarı

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
m3t3hann
Mesajlar: 58
Kayıt: Prş Kas 12, 2020 12:11 am

Knife Hasarı

Mesaj gönderen m3t3hann »

Ben bıçağın sadece 50 vurmasını istiyorum nerden vurulursa vurulsun örneğin arkadan tek yemesi yerine arkadan veya kafadan vuruncada 50 vursun her türlü 50 vursun istiyorum.Yardımcı olabilecek var mı?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Knife Hasarı

Mesaj gönderen Colditz »

Buyur dener misin?

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init() {
	register_plugin("Knife Damage", "1.0", "PurposeLess");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_AddPlayerItem, "@CBasePlayer_AddPlayerItem", .post = true);
}

@CBasePlayer_AddPlayerItem(const pPlayer, const pItem) {
	if(get_member(pItem, m_iId) != WEAPON_KNIFE) {
		return;
	}

	set_member(pItem, m_Weapon_flBaseDamage, 50.0);
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Aconyonn
Mesajlar: 393
Kayıt: Cum Eyl 15, 2017 3:52 pm
İletişim:

Knife Hasarı

Mesaj gönderen Aconyonn »

Colditz yazdı: Prş Ara 31, 2020 9:11 pm Buyur dener misin?

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init() {
	register_plugin("Knife Damage", "1.0", "PurposeLess");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_AddPlayerItem, "@CBasePlayer_AddPlayerItem", .post = true);
}

@CBasePlayer_AddPlayerItem(const pPlayer, const pItem) {
	if(get_member(pItem, m_iId) != WEAPON_KNIFE) {
		return;
	}

	set_member(pItem, m_Weapon_flBaseDamage, 50.0);
}
AddFakePlayer ile TakeDamage arasındaki fark nedir?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Knife Hasarı

Mesaj gönderen Colditz »

AddFakePlayer değil AddPlayerItem. Sadece oyuncu item aldıktan sonra çağrılıyor. TakeDamage ise her hasar verdiğinizde çağrılıyor. Tek seferde ayarlamak varken her seferinde kontrol ettirmeye gerek görmedim.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Aconyonn
Mesajlar: 393
Kayıt: Cum Eyl 15, 2017 3:52 pm
İletişim:

Knife Hasarı

Mesaj gönderen Aconyonn »

Colditz yazdı: Prş Ara 31, 2020 10:00 pm AddFakePlayer değil AddPlayerItem. Sadece oyuncu item aldıktan sonra çağrılıyor. TakeDamage ise her hasar verdiğinizde çağrılıyor. Tek seferde ayarlamak varken her seferinde kontrol ettirmeye gerek görmedim.
Benim hatam bilgilendirme için teşekkürler.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

oskan37
Mesajlar: 5
Kayıt: Cum Ağu 12, 2022 9:28 pm

Knife Hasarı

Mesaj gönderen oskan37 »

Colditz yazdı: Prş Ara 31, 2020 9:11 pm Buyur dener misin?

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init() {
	register_plugin("Knife Damage", "1.0", "PurposeLess");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_AddPlayerItem, "@CBasePlayer_AddPlayerItem", .post = true);
}

@CBasePlayer_AddPlayerItem(const pPlayer, const pItem) {
	if(get_member(pItem, m_iId) != WEAPON_KNIFE) {
		return;
	}

	set_member(pItem, m_Weapon_flBaseDamage, 50.0);
}
olmuyor bunu panele yükleyince sw çöküyor bildiğin. nası kodladıysan

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

commandertzx61
Mesajlar: 114
Kayıt: Cum Eyl 24, 2021 11:49 pm
Konum: Trabzon
Server Ip/DNS: cs6.csduragi.net
Clan İsmi: SBW Family
İletişim:

Knife Hasarı

Mesaj gönderen commandertzx61 »

Bunu bir denersin.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla