Hns mod bıçak hasarı sabitleme
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 5
- Kayıt: Cum Ağu 12, 2022 9:28 pm
Hns mod bıçak hasarı sabitleme
Merhabalar arkadaşlar bıçak hasarı sabitleme plugini olan varmı örneğin nasıl vurarsak vuralım 55 vursun. yardımcı olursanız sevinirim
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 227
- Kayıt: Cmt Tem 09, 2022 4:33 pm
HNS BIÇAK HASARI SABİTLEME
Bilgisiyarda degilim fakat geçtigimde yapar atarım
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 5
- Kayıt: Cum Ağu 12, 2022 9:28 pm
-
- Mesajlar: 227
- Kayıt: Cmt Tem 09, 2022 4:33 pm
HNS BIÇAK HASARI SABİTLEME
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
public plugin_init() {
register_plugin("Knife Damage", "1.0", "PurposeLess");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_AddPlayerItem, "@CBasePlayer_AddPlayerItem", .post = true);
}
@CBasePlayer_AddPlayerItem(const pPlayer, const pItem) {
if(get_member(pItem, m_iId) != WEAPON_KNIFE) {
return;
}
set_member(pItem, m_Weapon_flBaseDamage, 50.0);
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 5
- Kayıt: Cum Ağu 12, 2022 9:28 pm
HNS BIÇAK HASARI SABİTLEME
knk direk dosyalı halini atsana sma ya çevirdik ama olmadı yine2Adam yazdı: ↑Cum Ağu 12, 2022 9:53 pmKod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <reapi> public plugin_init() { register_plugin("Knife Damage", "1.0", "PurposeLess"); RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_AddPlayerItem, "@CBasePlayer_AddPlayerItem", .post = true); } @CBasePlayer_AddPlayerItem(const pPlayer, const pItem) { if(get_member(pItem, m_iId) != WEAPON_KNIFE) { return; } set_member(pItem, m_Weapon_flBaseDamage, 50.0); }
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 5
- Kayıt: Cum Ağu 12, 2022 9:28 pm
HNS BIÇAK HASARI SABİTLEME
olmuyo kanka2Adam yazdı: ↑Cum Ağu 12, 2022 9:53 pmKod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <reapi> public plugin_init() { register_plugin("Knife Damage", "1.0", "PurposeLess"); RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_AddPlayerItem, "@CBasePlayer_AddPlayerItem", .post = true); } @CBasePlayer_AddPlayerItem(const pPlayer, const pItem) { if(get_member(pItem, m_iId) != WEAPON_KNIFE) { return; } set_member(pItem, m_Weapon_flBaseDamage, 50.0); }
Link: | |
Linklerini gizle |