selamlar silah modeline özel silah sesi yapmak istiyorum modelin qc dosyasından degistirdim precachede etttim silah ses degistirme programınıda kapattım normal sesten sonra bir kere sesi geliyor sonra yok acaba yanlışmı yazmışım kodları bi bakarmısınız
$sequence "shoot1" "shoot1" fps 20 { event 5004 0 9 "weapons/silahses/susturuculu/m4a1s.wav" }
$sequence "shoot2" "shoot2" fps 20 { event 5004 0 11 "weapons/silahses/susturuculu/m4a1s.wav" }
$sequence "shoot3" "shoot3" fps 20 { event 5004 0 11 "weapons/silahses/susturuculu/m4a1s.wav" }
$sequence "shoot1_unsil" "shoot1_unsil" fps 20 { event 5004 0 9 "weapons/silahses/susturuculu/m4a1s.wav" }
$sequence "shoot2_unsil" "shoot2_unsil" fps 20 { event 5004 0 11 "weapons/silahses/susturuculu/m4a1s.wav" }
$sequence "shoot3_unsil" "shoot3_unsil" fps 20 { event 5004 0 11 "weapons/silahses/susturuculu/m4a1s.wav" }
bu evemt 5004 0 9 11 vs bir yanlışlık yapmıs olabilirim kod olarak ne yazıcak bilgisi olan arkadaslar yardımcı olabilirmi
modele ateş sesi gömme
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 208
- Kayıt: Pzr Eki 10, 2021 10:38 pm
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 208
- Kayıt: Pzr Eki 10, 2021 10:38 pm
-
- Mesajlar: 155
- Kayıt: Cum Ağu 13, 2021 8:56 pm
- Konum: Azerbeycan
- Server Ip/DNS: 147.185.221.16:26504
modele ateş sesi gömme
ZIPZINK yazdı: Pzr Nis 17, 2022 4:39 am plugin falan kurmadinmi sen?
plugin
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN "Silah sesler"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HakimKILLER44"
new const m4a1_ates[][] = {"sound/silah/m4a1/ates1.wav","sound/silah/m4a1/ates2.wav"}
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_forward(FM_CmdStart, "fm_cmd_start")
}
public plugin_precache()
{
for(new i=0;i<sizeof(m4a1_ates);i++)
precache_sound(m4a1_ates)
}
public fm_cmd_start(id, uc_handle, seed)
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if ((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_ATTACK) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_ATTACK))
{
new clip, ammo, weapon_id = get_user_weapon(id, clip, ammo)
if (weapon_id == CSW_M4A1)
{
new random = random_num(0, sizeof(m4a1_ates))
emit_sound(id, CHAN_ITEM, m4a1_ates[random], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Link: | |
Linklerini gizle |