Merhabalar,
pro pub serverime ve dm serverim için /bicakmenu(1-2 bicak) tarzında bir eklenti yapmayı planlıyorum ancak modellerin çok ama çok az bekletmesini istiyorum bunun için kaç kb bir model aramam lazım?
diğer eklenti isteğim ise /fps yazdığımda modellerin kapatılmasını ve fps arttırılmaya yönelik şeyler yapılmasını istiyorum hud kapama değil..
Model vs hakkında bilgi, ve bir eklenti isteği
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 267
- Kayıt: Cmt Mar 12, 2016 12:14 pm
- Server Ip/DNS: Cs2.Csduragi.Net
- Clan İsmi: Selected-Gaming
- İletişim:
-
- Mesajlar: 376
- Kayıt: Pzt Tem 15, 2019 8:14 pm
Model vs hakkında bilgi, ve bir eklenti isteği
csduraginda zaten otomatik fastdownload atıyor girerken kısa sürüyor zaten eğer yeni bir model yüklediyseniz oyunu kapatmadan girmeye çalışırsanız uzun sürer oyundan çık gir yapınca hızlı yükler bu mantıkta calışıyor
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
Model vs hakkında bilgi, ve bir eklenti isteği
Eklentisini mi arıyorsunuz ? Eklenti istiyorsanız buyurun,
Komutları, "say /bicakmenu", "say /fps"
Komutları, "say /bicakmenu", "say /fps"
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const iUpperTag[] = "\rforum.csd\d -";
new const iChatTag[] = "^4forum.csd :";
new const g_szKnifes[][][] =
{
{"", ""}, // Ilk satırı elleme.
{"Bicak Ismi", "models/v_bicakmodel.mdl"},
{"Bicak Ismi2", "models/v_bicakmodel2.mdl"} // Alt alta böyle istediğin kadar ekle, en alttaki bıçağın sonuna "," koyma.
};
new g_iActiveKnife[MAX_PLAYERS+1];
public plugin_init()
{
register_plugin("Knife Menu", "0.1", "` BesTCore;");
register_clcmd("say /bicakmenu", "clcmd_knifemenu");
register_clcmd("say /fps", "clcmd_fps");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy, "RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre", .post = false);
}
public clcmd_knifemenu(const id)
{
new bestm = menu_create(fmt("%s Bicak Menu", iUpperTag), "clcmd_knifemenu_handler");
for(new i = 1; i < sizeof(g_szKnifes); i++)
{
menu_additem(bestm, fmt("%s%s", g_szKnifes[i][0], g_iActiveKnife[id] == i ? " \d[\rAKTIF\d]":""), fmt("%i", i));
}
menu_setprop(bestm, MPROP_EXITNAME, "\rCikis");
menu_display(id, bestm);
}
public clcmd_knifemenu_handler(const id, const menu, const item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], key;
menu_item_getinfo(menu, item, _, data, charsmax(data));
key = str_to_num(data);
g_iActiveKnife[id] = key;
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre(const iWeapon, szViewModel[], szWeaponModel[], iAnim, szAnimExt[], skiplocal)
{
if(get_member(iWeapon, m_iId) != WEAPON_KNIFE)
{
return;
}
new id = get_member(iWeapon, m_pPlayer);
if(g_iActiveKnife[id] > 0)
{
SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, g_szKnifes[g_iActiveKnife[id]][1]);
}
}
public clcmd_fps(const id)
{
g_iActiveKnife[id] = 0;
client_print_color(id, id, "%s ^3Bicak modellerini kapattiniz.", iChatTag);
}
public plugin_precache()
{
for(new i = 1; i < sizeof(g_szKnifes); i++)
{
precache_model(fmt("%s", g_szKnifes[i][1][0]));
}
}
public client_disconnected(id)
{
g_iActiveKnife[id] = 0;
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 267
- Kayıt: Cmt Mar 12, 2016 12:14 pm
- Server Ip/DNS: Cs2.Csduragi.Net
- Clan İsmi: Selected-Gaming
- İletişim:
Model vs hakkında bilgi, ve bir eklenti isteği
Merhaba bunu zaten biliyorum, ne kadar fastdownload'da olsa belli bir kb'ın üstüne çıkınca bekletiyor. Yani çok fazla bekletmemesi için olması gereken kb aralığını soruyorum.Darkness Berry yazdı: ↑Pzr Haz 06, 2021 12:00 am csduraginda zaten otomatik fastdownload atıyor girerken kısa sürüyor zaten eğer yeni bir model yüklediyseniz oyunu kapatmadan girmeye çalışırsanız uzun sürer oyundan çık gir yapınca hızlı yükler bu mantıkta calışıyor
Merhaba, çok sağolun. Model dosyalarının çok fazla bekletmemesi için boyutu kaç ila kaç kb veya mb aralığında olmalı maximum 1 sn falan bekletmeli.bestcore yazdı: ↑Pzr Haz 06, 2021 11:27 am Eklentisini mi arıyorsunuz ? Eklenti istiyorsanız buyurun,
Komutları, "say /bicakmenu", "say /fps"
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1 #include <amxmodx> #include <reapi> new const iUpperTag[] = "\rforum.csd\d -"; new const iChatTag[] = "^4forum.csd :"; new const g_szKnifes[][][] = { {"", ""}, // Ilk satırı elleme. {"Bicak Ismi", "models/v_bicakmodel.mdl"}, {"Bicak Ismi2", "models/v_bicakmodel2.mdl"} // Alt alta böyle istediğin kadar ekle, en alttaki bıçağın sonuna "," koyma. }; new g_iActiveKnife[MAX_PLAYERS+1]; public plugin_init() { register_plugin("Knife Menu", "0.1", "` BesTCore;"); register_clcmd("say /bicakmenu", "clcmd_knifemenu"); register_clcmd("say /fps", "clcmd_fps"); RegisterHookChain(RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy, "RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre", .post = false); } public clcmd_knifemenu(const id) { new bestm = menu_create(fmt("%s Bicak Menu", iUpperTag), "clcmd_knifemenu_handler"); for(new i = 1; i < sizeof(g_szKnifes); i++) { menu_additem(bestm, fmt("%s%s", g_szKnifes[i][0], g_iActiveKnife[id] == i ? " \d[\rAKTIF\d]":""), fmt("%i", i)); } menu_setprop(bestm, MPROP_EXITNAME, "\rCikis"); menu_display(id, bestm); } public clcmd_knifemenu_handler(const id, const menu, const item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new data[6], key; menu_item_getinfo(menu, item, _, data, charsmax(data)); key = str_to_num(data); g_iActiveKnife[id] = key; menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } public RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre(const iWeapon, szViewModel[], szWeaponModel[], iAnim, szAnimExt[], skiplocal) { if(get_member(iWeapon, m_iId) != WEAPON_KNIFE) { return; } new id = get_member(iWeapon, m_pPlayer); if(g_iActiveKnife[id] > 0) { SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, g_szKnifes[g_iActiveKnife[id]][1]); } } public clcmd_fps(const id) { g_iActiveKnife[id] = 0; client_print_color(id, id, "%s ^3Bicak modellerini kapattiniz.", iChatTag); } public plugin_precache() { for(new i = 1; i < sizeof(g_szKnifes); i++) { precache_model(fmt("%s", g_szKnifes[i][1][0])); } } public client_disconnected(id) { g_iActiveKnife[id] = 0; }
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
Model vs hakkında bilgi, ve bir eklenti isteği
Bugün bir model denedim, 1mb'dı ve fastdl'de 10 saniyede indi. Buna göre model koyabilirsiniz. Pro sunuculara koymanızı tavsiye etmem.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 267
- Kayıt: Cmt Mar 12, 2016 12:14 pm
- Server Ip/DNS: Cs2.Csduragi.Net
- Clan İsmi: Selected-Gaming
- İletişim:
Model vs hakkında bilgi, ve bir eklenti isteği
100'er kblik 2 model koymayı düşünüyoruz başlarda biraz online azaltabilir ancak biliyorum ki ilerleyen süreçte cidden bir katkısı olur, kendim 1 yıl önce bir tane pro sunucusuna sırf bu bıçak menüsü için giriş yapıyordum. Ve son bir şey daha isteyeceğim , müsait olduğunuzda yapabilirseniz sevinirinim. /bicak yazdığımızda da bıçak menüsüne giriş yapsın, ve sadece B yetki koduna sahip kişiler bu menüye girebilsin. Userler girmeye çalıştığında da şöyle bir hata mesajı versin; Selected: Bu bicak menüsü sadece klan oyuncularına özeldir. Katilmak icin TS3 : SFV.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
Model vs hakkında bilgi, ve bir eklenti isteği
Satır 6'dan yetki harfini düzenleyebilirsiniz, buyur;
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
#define ADMIN_KNIFE ADMIN_RESERVATION
new const iUpperTag[] = "\rforum.csd\d -";
new const iChatTag[] = "^4forum.csd :";
new const g_szKnifes[][][] =
{
{"", ""}, // Ilk satırı elleme.
{"Bicak Ismi", "models/v_bicakmodel.mdl"},
{"Bicak Ismi2", "models/v_bicakmodel2.mdl"} // Alt alta böyle istediğin kadar ekle, en alttaki bıçağın sonuna "," koyma.
};
new g_iActiveKnife[MAX_PLAYERS+1];
public plugin_init()
{
register_plugin("Knife Menu", "0.1", "` BesTCore;");
register_clcmd("say /bicakmenu", "clcmd_knifemenu");
register_clcmd("say /bicak", "clcmd_knifemenu");
register_clcmd("say /fps", "clcmd_fps");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy, "RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre", .post = false);
}
public clcmd_knifemenu(const id)
{
if(~get_user_flags(id) & ADMIN_KNIFE)
{
client_print_color(id, id, "%s ^3Bicak menusu sadece klan oyuncularimiza ozeldir, klana katilmak icin TS3: SFV.", iChatTag);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new bestm = menu_create(fmt("%s Bicak Menu", iUpperTag), "clcmd_knifemenu_handler");
for(new i = 1; i < sizeof(g_szKnifes); i++)
{
menu_additem(bestm, fmt("%s%s", g_szKnifes[i][0], g_iActiveKnife[id] == i ? " \d[\rAKTIF\d]":""), fmt("%i", i));
}
menu_setprop(bestm, MPROP_EXITNAME, "\rCikis");
menu_display(id, bestm);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public clcmd_knifemenu_handler(const id, const menu, const item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], key;
menu_item_getinfo(menu, item, _, data, charsmax(data));
key = str_to_num(data);
g_iActiveKnife[id] = key;
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre(const iWeapon, szViewModel[], szWeaponModel[], iAnim, szAnimExt[], skiplocal)
{
if(get_member(iWeapon, m_iId) != WEAPON_KNIFE)
{
return;
}
new id = get_member(iWeapon, m_pPlayer);
if(g_iActiveKnife[id] > 0)
{
SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, g_szKnifes[g_iActiveKnife[id]][1]);
}
}
public clcmd_fps(const id)
{
g_iActiveKnife[id] = 0;
client_print_color(id, id, "%s ^3Bicak modellerini kapattiniz.", iChatTag);
}
public plugin_precache()
{
for(new i = 1; i < sizeof(g_szKnifes); i++)
{
precache_model(fmt("%s", g_szKnifes[i][1][0]));
}
}
public client_disconnected(id)
{
g_iActiveKnife[id] = 0;
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 376
- Kayıt: Pzt Tem 15, 2019 8:14 pm
Model vs hakkında bilgi, ve bir eklenti isteği
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 267
- Kayıt: Cmt Mar 12, 2016 12:14 pm
- Server Ip/DNS: Cs2.Csduragi.Net
- Clan İsmi: Selected-Gaming
- İletişim:
Model vs hakkında bilgi, ve bir eklenti isteği
bestcore yazdı: ↑Pzr Haz 06, 2021 2:24 pm Satır 6'dan yetki harfini düzenleyebilirsiniz, buyur;Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1 #include <amxmodx> #include <reapi> #define ADMIN_KNIFE ADMIN_RESERVATION new const iUpperTag[] = "\rforum.csd\d -"; new const iChatTag[] = "^4forum.csd :"; new const g_szKnifes[][][] = { {"", ""}, // Ilk satırı elleme. {"Bicak Ismi", "models/v_bicakmodel.mdl"}, {"Bicak Ismi2", "models/v_bicakmodel2.mdl"} // Alt alta böyle istediğin kadar ekle, en alttaki bıçağın sonuna "," koyma. }; new g_iActiveKnife[MAX_PLAYERS+1]; public plugin_init() { register_plugin("Knife Menu", "0.1", "` BesTCore;"); register_clcmd("say /bicakmenu", "clcmd_knifemenu"); register_clcmd("say /bicak", "clcmd_knifemenu"); register_clcmd("say /fps", "clcmd_fps"); RegisterHookChain(RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy, "RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre", .post = false); } public clcmd_knifemenu(const id) { if(~get_user_flags(id) & ADMIN_KNIFE) { client_print_color(id, id, "%s ^3Bicak menusu sadece klan oyuncularimiza ozeldir, klana katilmak icin TS3: SFV.", iChatTag); return PLUGIN_HANDLED; } new bestm = menu_create(fmt("%s Bicak Menu", iUpperTag), "clcmd_knifemenu_handler"); for(new i = 1; i < sizeof(g_szKnifes); i++) { menu_additem(bestm, fmt("%s%s", g_szKnifes[i][0], g_iActiveKnife[id] == i ? " \d[\rAKTIF\d]":""), fmt("%i", i)); } menu_setprop(bestm, MPROP_EXITNAME, "\rCikis"); menu_display(id, bestm); return PLUGIN_HANDLED; } public clcmd_knifemenu_handler(const id, const menu, const item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new data[6], key; menu_item_getinfo(menu, item, _, data, charsmax(data)); key = str_to_num(data); g_iActiveKnife[id] = key; menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } public RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre(const iWeapon, szViewModel[], szWeaponModel[], iAnim, szAnimExt[], skiplocal) { if(get_member(iWeapon, m_iId) != WEAPON_KNIFE) { return; } new id = get_member(iWeapon, m_pPlayer); if(g_iActiveKnife[id] > 0) { SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, g_szKnifes[g_iActiveKnife[id]][1]); } } public clcmd_fps(const id) { g_iActiveKnife[id] = 0; client_print_color(id, id, "%s ^3Bicak modellerini kapattiniz.", iChatTag); } public plugin_precache() { for(new i = 1; i < sizeof(g_szKnifes); i++) { precache_model(fmt("%s", g_szKnifes[i][1][0])); } } public client_disconnected(id) { g_iActiveKnife[id] = 0; }
Çok sağolun, teşekkür ederim.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 267
- Kayıt: Cmt Mar 12, 2016 12:14 pm
- Server Ip/DNS: Cs2.Csduragi.Net
- Clan İsmi: Selected-Gaming
- İletişim:
Model vs hakkında bilgi, ve bir eklenti isteği
Knife direk menüden seçtiğimizde elimize gelmiyor, silahı alıp tekrardan bıçağa geçmemiz gerekiyor anlık değiştirebilmemiz mümkün mü ?bestcore yazdı: ↑Pzr Haz 06, 2021 2:24 pm Satır 6'dan yetki harfini düzenleyebilirsiniz, buyur;Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1 #include <amxmodx> #include <reapi> #define ADMIN_KNIFE ADMIN_RESERVATION new const iUpperTag[] = "\rforum.csd\d -"; new const iChatTag[] = "^4forum.csd :"; new const g_szKnifes[][][] = { {"", ""}, // Ilk satırı elleme. {"Bicak Ismi", "models/v_bicakmodel.mdl"}, {"Bicak Ismi2", "models/v_bicakmodel2.mdl"} // Alt alta böyle istediğin kadar ekle, en alttaki bıçağın sonuna "," koyma. }; new g_iActiveKnife[MAX_PLAYERS+1]; public plugin_init() { register_plugin("Knife Menu", "0.1", "` BesTCore;"); register_clcmd("say /bicakmenu", "clcmd_knifemenu"); register_clcmd("say /bicak", "clcmd_knifemenu"); register_clcmd("say /fps", "clcmd_fps"); RegisterHookChain(RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy, "RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre", .post = false); } public clcmd_knifemenu(const id) { if(~get_user_flags(id) & ADMIN_KNIFE) { client_print_color(id, id, "%s ^3Bicak menusu sadece klan oyuncularimiza ozeldir, klana katilmak icin TS3: SFV.", iChatTag); return PLUGIN_HANDLED; } new bestm = menu_create(fmt("%s Bicak Menu", iUpperTag), "clcmd_knifemenu_handler"); for(new i = 1; i < sizeof(g_szKnifes); i++) { menu_additem(bestm, fmt("%s%s", g_szKnifes[i][0], g_iActiveKnife[id] == i ? " \d[\rAKTIF\d]":""), fmt("%i", i)); } menu_setprop(bestm, MPROP_EXITNAME, "\rCikis"); menu_display(id, bestm); return PLUGIN_HANDLED; } public clcmd_knifemenu_handler(const id, const menu, const item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new data[6], key; menu_item_getinfo(menu, item, _, data, charsmax(data)); key = str_to_num(data); g_iActiveKnife[id] = key; menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } public RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre(const iWeapon, szViewModel[], szWeaponModel[], iAnim, szAnimExt[], skiplocal) { if(get_member(iWeapon, m_iId) != WEAPON_KNIFE) { return; } new id = get_member(iWeapon, m_pPlayer); if(g_iActiveKnife[id] > 0) { SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, g_szKnifes[g_iActiveKnife[id]][1]); } } public clcmd_fps(const id) { g_iActiveKnife[id] = 0; client_print_color(id, id, "%s ^3Bicak modellerini kapattiniz.", iChatTag); } public plugin_precache() { for(new i = 1; i < sizeof(g_szKnifes); i++) { precache_model(fmt("%s", g_szKnifes[i][1][0])); } } public client_disconnected(id) { g_iActiveKnife[id] = 0; }
Link: | |
Linklerini gizle |