Bulunamadı yazıyor ama adamda c4 var taba basıyorum bakıyorum Bomb yazıyor
https://resimyukle.io/r/EPFDSSLUql
C4 Kurmayan Oyuncudan C4`ü Almak
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 720
- Kayıt: Prş Nis 07, 2016 8:00 pm
- Konum: Istanbul
- Server Ip/DNS: cs.rakibalik.org
- Clan İsmi: RAK! BAL!K
- İletişim:
C4 Kurmayan Oyuncudan C4`ü Almak
İyi güzel, reapi eklenti.. fakat reapi kütüphanesini biraz kurcalayın neler neler var..
https://github.com/s1lentq/reapi/blob/m ... l.inc#L670
Tek satırla bitirirsiniz.
https://github.com/s1lentq/reapi/blob/m ... l.inc#L670
Tek satırla bitirirsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
C4 Kurmayan Oyuncudan C4`ü Almak
Teşekkürler.Yek'-ta yazdı: ↑Sal Nis 20, 2021 6:34 pm İyi güzel, reapi eklenti.. fakat reapi kütüphanesini biraz kurcalayın neler neler var..
https://github.com/s1lentq/reapi/blob/m ... l.inc#L670
Tek satırla bitirirsiniz.
Denedim sorunsuz çalışıyor, buyur;FearLess yazdı: ↑Sal Nis 20, 2021 6:22 pm Bulunamadı yazıyor ama adamda c4 var taba basıyorum bakıyorum Bomb yazıyor
https://resimyukle.io/r/EPFDSSLUql
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <reapi>
#define ADMIN_GIVEC4 ADMIN_BAN
new SyncObj;
public plugin_init(){
register_plugin("Takeing C4 from Player", "0.1", "` BesTCore;");
register_concmd("amx_c4ver", "clcmd_givec4", ADMIN_GIVEC4, "<name>");
SyncObj = CreateHudSyncObj();
}
public clcmd_givec4(const id){
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_GIVEC4)){
client_print_color(id, id, "^4Bu komutu kullanabilmek icin yeterli yetkiniz bulunmuyor.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
new szArg[32];
read_argv(1, szArg, charsmax(szArg));
static pPlayer;
pPlayer = cmd_target(id, szArg, 6);
if(!(is_user_alive(pPlayer) || pPlayer) || szArg[0] == EOS){
client_print_color(id, id, "^4Bir oyuncu girmelisiniz.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
else if(get_member(pPlayer, m_iTeam) != TEAM_TERRORIST){
client_print_color(id, id, "^4Sectiginiz oyuncu terrorist takiminda degil.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
for(new i = 1; i <= MaxClients; i++){
if(!(is_user_alive(i) || get_member(i, m_iTeam) == TEAM_TERRORIST)){
continue;
}
if(rg_has_item_by_name(i, "weapon_c4")){
rg_transfer_c4(i, pPlayer);
client_print_color(i, i, "^4C4 bombaniz^1 %n^4 adli admin tarafindan alinip^1 %n^4 adli oyuncuya verildi.", id, pPlayer);
client_print_color(pPlayer, pPlayer, "^4C4 bombasi^1 %n^4 adli admin tarafindan size verildi.", id);
set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.24, 0, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncObj, "Gorev yapmayan %n adli oyuncudan c4 alindi.^nC4 %n adli oyuncuya verildi.", i, pPlayer);
break;
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
Link: | |
Linklerini gizle |
C4 Kurmayan Oyuncudan C4`ü Almak
For döngüsüne gerek yok, direkt rg_transfer_c4 komutunu gir
--
Düzeltiyorum, doğru yapmışsın pardon.
--
Düzeltiyorum, doğru yapmışsın pardon.
En son Yek'-ta tarafından Sal Nis 20, 2021 6:54 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Sebep: .
Sebep: .
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
C4 Kurmayan Oyuncudan C4`ü Almak
Reapide direk C4'ün bulunduğu oyuncuyu çekme yok sanırım ? Olsa iyi olurdu.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 729
- Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm
C4 Kurmayan Oyuncudan C4`ü Almak
Sanırım.
Kod: Tümünü seç
/*
* Description: The current Terrorist who has the C4.
* Member type: int
* Get params: get_member_game(member);
* Set params: set_member_game(member, value);
*/
m_iC4Guy,
Link: | |
Linklerini gizle |
C4 Kurmayan Oyuncudan C4`ü Almak
Ben de ona bakıyorum. Diyelim ki oyuncu gitti haritada buglı bir yere attı. Eğer bu oluşturmuş olduğun for döngüsünde ifin içerisine girmeyip foru bitirir ise haritada bulunan C4'ü silip girilen oyuncuya C4'ü verdirtebilirsin.
----
get_member_game(m_iC4Guy) değerini aldığın vakit C4'lü kişinin index değeri çıkıyor ise doğrudur. Ama bunu C4'ü sürekli gezdirerek denemek lazım. Mesela yerde iken bu komut 0'mı veriyor?
----
get_member_game(m_iC4Guy) değerini aldığın vakit C4'lü kişinin index değeri çıkıyor ise doğrudur. Ama bunu C4'ü sürekli gezdirerek denemek lazım. Mesela yerde iken bu komut 0'mı veriyor?
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
C4 Kurmayan Oyuncudan C4`ü Almak
Haritada yere atılmış c4 algılatılması için oyuncu envanterindeki silahları atarken sorgu ekleyip c4 attığını kontrol edebiliriz fakat atılan c4'ü sildirmek olmaz sanırım veya beni aşar. Zaten eklentinin amacı c4'ü bulunan bir oyuncuya işlem yaptırmak.Yek'-ta yazdı: ↑Sal Nis 20, 2021 7:04 pm Ben de ona bakıyorum. Diyelim ki oyuncu gitti haritada buglı bir yere attı. Eğer bu oluşturmuş olduğun for döngüsünde ifin içerisine girmeyip foru bitirir ise haritada bulunan C4'ü silip girilen oyuncuya C4'ü verdirtebilirsin.
----
get_member_game(m_iC4Guy) değerini aldığın vakit C4'lü kişinin index değeri çıkıyor ise doğrudur. Ama bunu C4'ü sürekli gezdirerek denemek lazım. Mesela yerde iken bu komut 0'mı veriyor?
-
m_iC4Guy komutunu kullanmayı denedim fakat oyuncular arasından c4'lü oyuncuyu çekemedim veya çekmedi.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 720
- Kayıt: Prş Nis 07, 2016 8:00 pm
- Konum: Istanbul
- Server Ip/DNS: cs.rakibalik.org
- Clan İsmi: RAK! BAL!K
- İletişim:
C4 Kurmayan Oyuncudan C4`ü Almak
olmuş hocam çok teşekkür ederim ama ortada yeşil çıksa mavi değil de mavi fazla gözükmüyor yeşil olsa daha iyi olur onun kodlarını bulamadım ve ortadaki hudmessage çok kısa görünüyor böyle 5 saniye fln görünse çok güzel olacak evet farkındayım sizi çok yordum ama en iyisi olmasını istiyorum ve bu konuyu bulup okuyanların en iyi şekilde yararlanmasını istiyorum. ;/bestcore yazdı: ↑Sal Nis 20, 2021 6:47 pmTeşekkürler.Yek'-ta yazdı: ↑Sal Nis 20, 2021 6:34 pm İyi güzel, reapi eklenti.. fakat reapi kütüphanesini biraz kurcalayın neler neler var..
https://github.com/s1lentq/reapi/blob/m ... l.inc#L670
Tek satırla bitirirsiniz.Denedim sorunsuz çalışıyor, buyur;FearLess yazdı: ↑Sal Nis 20, 2021 6:22 pm Bulunamadı yazıyor ama adamda c4 var taba basıyorum bakıyorum Bomb yazıyor
https://resimyukle.io/r/EPFDSSLUqlKod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1 #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <reapi> #define ADMIN_GIVEC4 ADMIN_BAN new SyncObj; public plugin_init(){ register_plugin("Takeing C4 from Player", "0.1", "` BesTCore;"); register_concmd("amx_c4ver", "clcmd_givec4", ADMIN_GIVEC4, "<name>"); SyncObj = CreateHudSyncObj(); } public clcmd_givec4(const id){ if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_GIVEC4)){ client_print_color(id, id, "^4Bu komutu kullanabilmek icin yeterli yetkiniz bulunmuyor."); return PLUGIN_HANDLED; } new szArg[32]; read_argv(1, szArg, charsmax(szArg)); static pPlayer; pPlayer = cmd_target(id, szArg, 6); if(!(is_user_alive(pPlayer) || pPlayer) || szArg[0] == EOS){ client_print_color(id, id, "^4Bir oyuncu girmelisiniz."); return PLUGIN_HANDLED; } else if(get_member(pPlayer, m_iTeam) != TEAM_TERRORIST){ client_print_color(id, id, "^4Sectiginiz oyuncu terrorist takiminda degil."); return PLUGIN_HANDLED; } for(new i = 1; i <= MaxClients; i++){ if(!(is_user_alive(i) || get_member(i, m_iTeam) == TEAM_TERRORIST)){ continue; } if(rg_has_item_by_name(i, "weapon_c4")){ rg_transfer_c4(i, pPlayer); client_print_color(i, i, "^4C4 bombaniz^1 %n^4 adli admin tarafindan alinip^1 %n^4 adli oyuncuya verildi.", id, pPlayer); client_print_color(pPlayer, pPlayer, "^4C4 bombasi^1 %n^4 adli admin tarafindan size verildi.", id); set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.24, 0, 6.0, 4.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncObj, "Gorev yapmayan %n adli oyuncudan c4 alindi.^nC4 %n adli oyuncuya verildi.", i, pPlayer); break; } } return PLUGIN_HANDLED; }
En son FearLess tarafından Sal Nis 20, 2021 7:44 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Link: | |
Linklerini gizle |
C4 Kurmayan Oyuncudan C4`ü Almak
Client_print_color(0, 0, "c4 %i idli oyuncuda", get_member_game(m_iC4Guy))
Tarzında bir şeyler
Link: | |
Linklerini gizle |