tag mismatch hatası
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 47
- Kayıt: Prş Mar 08, 2018 9:07 pm
tag mismatch hatası
Merhabalar,
fm_set_user_team(id, (g_zombie[id] || g_boss[id]) ? CS_TEAM_CT : CS_TEAM_T, 0)
bundan dolayı tag mismatch hatası alıyorum nasıl düzelticem ?
fm_set_user_team(id, (g_zombie[id] || g_boss[id]) ? CS_TEAM_CT : CS_TEAM_T, 0)
bundan dolayı tag mismatch hatası alıyorum nasıl düzelticem ?
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1635
- Kayıt: Pzt Tem 22, 2019 3:13 am
- Server Ip/DNS: 213.238.173.xx
- Clan İsmi: *YouKnowMyName*
tag mismatch hatası
0 silin. Yani böyle olmalı
Kod: Tümünü seç
fm_set_user_team(id, (g_zombie[id] || g_boss[id]) ? CS_TEAM_CT : CS_TEAM_T)
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 47
- Kayıt: Prş Mar 08, 2018 9:07 pm
tag mismatch hatası
fm_set_user_team(id, (g_zombie[id] || g_boss[id]) ? CS_TEAM_CT : CS_TEAM_T)
bunu sizin dediğiniz gibi yaptım olmadı yine aynı hata veriyor ve alttakide tag mismatch hatası vermeye başladı
if(team == CS_TEAM_T || team == CS_TEAM_CT)
bunu sizin dediğiniz gibi yaptım olmadı yine aynı hata veriyor ve alttakide tag mismatch hatası vermeye başladı
if(team == CS_TEAM_T || team == CS_TEAM_CT)
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1635
- Kayıt: Pzt Tem 22, 2019 3:13 am
- Server Ip/DNS: 213.238.173.xx
- Clan İsmi: *YouKnowMyName*
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 47
- Kayıt: Prş Mar 08, 2018 9:07 pm
tag mismatch hatası
buyrun
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1635
- Kayıt: Pzt Tem 22, 2019 3:13 am
- Server Ip/DNS: 213.238.173.xx
- Clan İsmi: *YouKnowMyName*
tag mismatch hatası
Kullandığınız kütüphane dosyalarını atar mısınız derleyemiyorum. (bio_shop.inc vs)
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 47
- Kayıt: Prş Mar 08, 2018 9:07 pm
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 47
- Kayıt: Prş Mar 08, 2018 9:07 pm
tag mismatch hatası
bio_shop.inc
biohazard.inc
Kod: Tümünü seç
#define TEAM_ZOMBIE 1
#define TEAM_HUMAN 2
// Natives
native bio_register_item(const item_name[], const item_cost, const item_desc[], const item_team)
native bio_open_shop(id)
// Forwards
forward bio_item_selected(id, item)
Kod: Tümünü seç
/* Biohazard functions
*
* by Cheap_Suit
*
* This file is provided as is (no warranties).
*/
#if defined _biohazard_included
#endinput
#endif
#define _biohazard_included
#pragma reqlib "biohazardf"
#define DATA_HEALTH 0 //Health value
#define DATA_SPEED 1 //Speed value
#define DATA_GRAVITY 2 //Gravity multiplier
#define DATA_ATTACK 3 //Zombie damage multiplier
#define DATA_DEFENCE 4 //Bullet damage multiplier
#define DATA_HEDEFENCE 5 //HE damage multiplier
#define DATA_HITSPEED 6 //Pain speed multiplier
#define DATA_HITDELAY 7 //Pain speed delay value
#define DATA_REGENDLY 8 //Regeneration delay value
#define DATA_HITREGENDLY 9 //Pain regeneration delay value
#define DATA_KNOCKBACK 10 //Knockback multiplier
#define DATA_MODELINDEX 11 //Set Modelindex ?
/* Returns the mods status */
stock is_biomod_active()
{
if(!cvar_exists("bh_enabled"))
{
log_amx("Cvar: ^"bh_enabled^" does not exist.")
return 0
}
return get_cvar_num("bh_enabled")
}
/* Called when a survivor is infected */
forward event_infect(victim, attacker)
/* Called when the game starts */
forward event_gamestart()
/* Called when last human */
forward event_last_human(id)
/* Returns true if the game has started */
native bool:game_started()
/* Makes a user zombie */
native infect_user(victim, attacker)
/* Makes a user human */
native cure_user(index)
/* Infect user before game starts */
native preinfect_user(index, bool:yesno)
/* Returns 1 if user is a zombie */
native is_user_zombie(index)
/* Returns 1 if the user is infected (First Zombie)*/
native is_user_first_zombie(index)
/* Returns user zombie class */
native get_user_class(index)
/* Returns zombie class id, -1 otherwise */
native register_class(classname[], description[])
/* Sets zombie player model */
native set_class_pmodel(classid, player_model[])
/* Sets zombie weapon model */
native set_class_wmodel(classid, weapon_model[])
/* Returns zombie class id */
native get_class_id(classname[])
/* Return last human id */
native get_user_last_human(id)
/* Return/set value of zombie class data */
native Float:get_class_data(classid, dataid)
native set_class_data(classid, dataid, Float:value)
/* Check if the round is boss round */
native is_boss_round()
/* Check if the user is Boss */
native is_user_boss(id)
/* return user max health */
native get_user_maxhealth(id)
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1635
- Kayıt: Pzt Tem 22, 2019 3:13 am
- Server Ip/DNS: 213.238.173.xx
- Clan İsmi: *YouKnowMyName*
tag mismatch hatası
buyur
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |