Belirli aralıklarda sunucu çökmesi
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi
Belirli aralıklarda sunucu çökmesi
Merhabalar,
"sys_error.log" kısmında, Belirli aralıklarda çökme yaşayıp "Host_Error: WriteDest_Parm: not a client" hatası alıyorum. Biraz araştırma yaptım botlardan kaynaklı bir sorun oluyor diye düşünüyorum fakat emin değilim, istediğime ulaşamadım extra olarak kontrol etmeden kullandığım bir eklentim yok. Kontrol yapılabilir mi? Ve ya daha önce bu sorunu yaşayıp çözüm üretebilen varsa da yardımcı olabilir mi?
"sys_error.log" kısmında, Belirli aralıklarda çökme yaşayıp "Host_Error: WriteDest_Parm: not a client" hatası alıyorum. Biraz araştırma yaptım botlardan kaynaklı bir sorun oluyor diye düşünüyorum fakat emin değilim, istediğime ulaşamadım extra olarak kontrol etmeden kullandığım bir eklentim yok. Kontrol yapılabilir mi? Ve ya daha önce bu sorunu yaşayıp çözüm üretebilen varsa da yardımcı olabilir mi?
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Yönetici - Mesajlar: 5460
- Kayıt: Pzr Eyl 06, 2015 6:12 pm
- Server Ip/DNS: dm.csduragi.com
- Clan İsmi: csd
Belirli aralıklarda sunucu çökmesi
Eklentilerinizde özelliklede tasklarda is_user_connected kullanın
Hatalı eklentiyi bulmak için aşağıdaki adımları uygulayın ;
announces/sunucu-sorunlari-cozumleri-na ... ml#p289901
Hatalı eklentiyi bulmak için aşağıdaki adımları uygulayın ;
announces/sunucu-sorunlari-cozumleri-na ... ml#p289901
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 729
- Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm
Belirli aralıklarda sunucu çökmesi
Spec botlarına gönderilen bi komut vs varmı eklentilerinizde.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi
Belirli aralıklarda sunucu çökmesi
uyguladım, task'ları sıfırlamak için "client_disconnected" kullanıyorum.Ömer TELLİ yazdı: Pzr Ara 06, 2020 2:58 am Eklentilerinizde özelliklede tasklarda is_user_connected kullanın
Hatalı eklentiyi bulmak için aşağıdaki adımları uygulayın ;
announces/sunucu-sorunlari-cozumleri-na ... ml#p289901
hayır.bilalgecer47 yazdı: Pzr Ara 06, 2020 3:01 am Spec botlarına gönderilen bi komut vs varmı eklentilerinizde.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi
-
Konu Sahibi
Belirli aralıklarda sunucu çökmesi
Arkadaşlar sorunu çözdüm ömer abinin dediği gibi;
for döngülerimde "MaxClients" kullanıyordum. if sorgusuna "is_user_connected(i)"(oyuncu oyuna bağlıysa) eklemesi yapmadığım için "Host_Error: WriteDest_Parm: not a client" hatası alıp çökme yaşıyormuşum. bu problemi yaşayan olursa umarım yardımı olacaktır.
for döngülerimde "MaxClients" kullanıyordum. if sorgusuna "is_user_connected(i)"(oyuncu oyuna bağlıysa) eklemesi yapmadığım için "Host_Error: WriteDest_Parm: not a client" hatası alıp çökme yaşıyormuşum. bu problemi yaşayan olursa umarım yardımı olacaktır.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Belirli aralıklarda sunucu çökmesi
Döngülerde bunları kullanmak gerekiyor.Aconyonn yazdı: Pzr Ara 06, 2020 11:30 pm Arkadaşlar sorunu çözdüm ömer abinin dediği gibi;
for döngülerimde "MaxClients" kullanıyordum. if sorgusuna "is_user_connected(i)"(oyuncu oyuna bağlıysa) eklemesi yapmadığım için "Host_Error: WriteDest_Parm: not a client" hatası alıp çökme yaşıyormuşum. bu problemi yaşayan olursa umarım yardımı olacaktır.
Kod: Tümünü seç
is_user_alive(id) ===> oyundaysa ve yaşıyorsa
is_user_connected(id) && !is_user_alive(id) ===> oyundaysa ve yaşamıyorsa
is_user_connected(id) ===> oyundaysa
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi
Belirli aralıklarda sunucu çökmesi
"get_players" fonksiyonunda belirli bayrakları kullanıyordum bunun için farkını şimdi daha iyi anladım. dikkatimden kaçmış.Colditz yazdı: Pzr Ara 06, 2020 11:39 pmDöngülerde bunları kullanmak gerekiyor.Aconyonn yazdı: Pzr Ara 06, 2020 11:30 pm Arkadaşlar sorunu çözdüm ömer abinin dediği gibi;
for döngülerimde "MaxClients" kullanıyordum. if sorgusuna "is_user_connected(i)"(oyuncu oyuna bağlıysa) eklemesi yapmadığım için "Host_Error: WriteDest_Parm: not a client" hatası alıp çökme yaşıyormuşum. bu problemi yaşayan olursa umarım yardımı olacaktır.Kod: Tümünü seç
is_user_alive(id) ===> oyundaysa ve yaşıyorsa is_user_connected(id) && !is_user_alive(id) ===> oyundaysa ve yaşamıyorsa is_user_connected(id) ===> oyundaysa
Link: | |
Linklerini gizle |