Belirli bir haritada bir kaç bölge yapmak istiyorum. Örneğin de_dust2 haritasında a bomba alanını seçmek istiyorum bu bölgeye giren kullanıcıya işlem yapılacak. Forumda harita alan ekleyici gördüm ancak o eklentide küp şeklinde bölge yaratılıyor ve bana sadece küp şeklinde olması yetmiyor. Bazı bölgeler uzunlamasına dar veya uzun.
Diğer türlü bana örnek koordinatlı bir eklenti yazabilirsiniz. Ben kordinatları kendim hesaplayıp plugin içinde bölge oluşturabileyim.
Haritada özel bölge oluşturma
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 29
- Kayıt: Pzt May 25, 2020 11:43 pm
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 29
- Kayıt: Pzt May 25, 2020 11:43 pm
-
- Mesajlar: 2368
- Kayıt: Sal Oca 26, 2016 3:54 pm
- Konum: Samsun
- Clan İsmi: -
- İletişim:
Haritada özel bölge oluşturma
walkguard eklentisini deneyebilirsin nette var forumda var mı bilmiyorum
Link: | |
Linklerini gizle |
Haritada özel bölge oluşturma
haritada bulunan func_bomb_target classname isimli nesneyi (entity) bulup. reapi kütüphanesinde bulunan SetTouch komutunu uygulatabilirsiniz. Bu sayede oyuncuların sürekli konumunu çekmenize de gerek kalmaz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 33
- Kayıt: Pzr Eyl 01, 2019 9:41 am
Haritada özel bölge oluşturma
Bende merak ettim şimdi Ct basede bulunan TE leri algilatabilirmiyiz peki info_player_start classname diye geçiyor diye biliyorumFatih ~ EjderYa yazdı: ↑Çrş Ara 02, 2020 10:22 pm haritada bulunan func_bomb_target classname isimli nesneyi (entity) bulup. reapi kütüphanesinde bulunan SetTouch komutunu uygulatabilirsiniz. Bu sayede oyuncuların sürekli konumunu çekmenize de gerek kalmaz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Haritada özel bölge oluşturma
Bunu deneyebilirsin.
Kod: Tümünü seç
register_event("StatusIcon", "OnPlayerEnterBombSide", "be", "1=1", "2=func_bomb_target"); //bomba alanına girdiğinde
register_event("StatusIcon", "OnPlayerLeaveBombSide", "be", "1=0", "2=func_bomb_target"); //bomba alanından çıktığında
Link: | |
Linklerini gizle |