Sw girince oto takımlara dağıtmıyor
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 2368
- Kayıt: Sal Oca 26, 2016 3:54 pm
- Konum: Samsun
- Clan İsmi: -
- İletişim:
Sw girince oto takımlara dağıtmıyor
sunucu ektra ayarlarından ayarlayabilirsin jointeamlı birşeylerdi açıklamaları yazıyor zaten üstlerinde
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 2368
- Kayıt: Sal Oca 26, 2016 3:54 pm
- Konum: Samsun
- Clan İsmi: -
- İletişim:
Sw girince oto takımlara dağıtmıyor
bendeki ayarlar böyle kendine göre düzenle içine at kaydet map değiş
https://panel.csduragi.com/cstrike/webf ... yarlar.cfg
https://panel.csduragi.com/cstrike/webf ... yarlar.cfg
Kod: Tümünü seç
/**
* mp_freeforall
* Free For All, bu komut ile oyunda herkes tek olur, yani oyuncular takım arkadaşlarına vurabilir, zarar verebilir ve hanelerine +1 öldürme olarak skor geçirebilirler.
* Olabilecek Değerler ;
* Varsayılan : 0
* 0 Kapalı
* 1 Açık
*/
mp_freeforall 0
/**
* mp_maxmoney
* Max Money Changer, bu komut oyundaki maksimum ücret olan 16000 değerini arttırmaya yarıyor. Default hali 16000'dir.
* Olabilecek Değerler
* Varsayılan : 16000
* 0 minimum
* 999999 maximum
*/
mp_maxmoney 24000
/**
* mp_hegrenade_penetration
* Hegrenade Penetration, bu komut HE bombasının duvar arkasına hasar verip vermemesini ayarlar.
* Olabilecek Değerler
* Varsayılan : 1
* 0 Kapalı
* 1 Açık
*/
mp_hegrenade_penetration 1
/**
* mp_nadedrops
* Nade Drops, bu komut oyuncu öldüğünde üstünde olan bombaların yere düşmesini sağlar.
* Olabilecek Değerler
* Varsayılan : 0
* 0 Kapalı
* 1 Sadece HG
* 2 Bütün Bombalar
*/
mp_nadedrops 0
/**
* mp_auto_join_team
* Auto Join Team, bu komut oyuna giren oyuncuların otomatik olarak takıma geçmesini sağlar.
* Olabilecek Değerler
* Varsayılan : 0
* 0 Kapalı
* 1 Açık
*/
mp_auto_join_team 1
/**
* humans_join_team
* Auto Join to Team, bu komut mp_auto_join_team 1 ise oyuncuların otomatik olarak hangi takıma geçeceklerini belirler.
* Olabilecek Değerler
* Varsayılan : any
* any Boş olan herhangi bir takıma
* CT CT takımına
* T TE takımına
*/
humans_join_team any
/**
* mp_forcerespawn
* Force Respawn, bu eklenti ölen oyuncunun belirlenen saniye sonunda yeniden doğmasını sağlar.
* Olabilecek Değerler
* Varsayılan : 0
* 0 Kapalı
* Süre
*/
mp_forcerespawn 0.85
/**
* mp_hostage_hurtable
* Hostage Hurtable, bu eklenti rehinelerin vurulup vurulamamasını ayarlar.
* Olabilecek Değerler
* Varsayılan : 0
* 0 Kapalı
* 1 Her 2 takımda rehinelere vurabilir
* 2 sadece CT takımı vurabilir
* 3 sadece TE takımı vurabilir
*/
mp_hostage_hurtable 0
/**
* mp_item_staytime
* Stay Time for Item, bu eklenti silah yere düştükten kaç saniye sonra kaybolacağını belirler.
* Olabilecek Değerler
* Varsayılan : 300
* Süre
*/
mp_item_staytime 0
/**
* mp_respawn_immunitytime
* Immunity Time for Respawn, bu eklenti oyuncuların doğduktan sonra belli bir süre ölümsüzlük verebilmenizi sağlar
* Olabilecek Değerler
* Varsayılan : 0
* Süre
*/
mp_respawn_immunitytime 5
/**
* mp_legacy_bombtarget_touch
* Legacy Bomb, bu eklenti C4'ün sınırlarını biraz daha daraltır, bu sayede C4 bug olmasını engeller.
* Olabilecek Değerler
* Varsayılan : 1
* 1 Kapalı
* 0 Açık
*/
mp_legacy_bombtarget_touch 0
/**
* mp_old_bomb_defused_sound
* Enable Old bomb defused sound, bu eklenti C4 çözüldüğü zaman "Counter-Terrorists win" sesi yerine "Bomb has been defused" sesi verilmesini sağlar.
* Olabilecek Değerler
* Varsayılan : 1
* 0 Kapalı
* 1 Açık
*/
mp_old_bomb_defused_sound 0
/**
* mp_show_radioicon
* Show Radioicon, bu eklenti smoke içi radyo konuşma ikonu ile görmeyi engellemek için yapılmıştır.
* Olabilecek Değerler
* Varsayılan : 1
* 0 Radio iconları kapalı
* 1 Radio iconları açık
*/
mp_show_radioicon 0
/**
* mp_afk_bomb_drop_time
* AFK Bomb Drop Time, bu eklenti C4'ü taşıyan oyuncu AFK ise belli bir süre sonra C4'ü atmasını sağlar.
* Olabilecek Değerler
* Varsayılan : 0
* 0 Kapalı
* 5 Minimum
*/
mp_afk_bomb_drop_time 0
/**
* mp_scoreboard_showhealth
* ScoreBoard Show Health, Steam oyuncuların skor tablolarındaki can değerlerinin gösterim ayarı.
* Olabilecek Değerler
* Varsayılan : 3
* 0 Can değerlerinin güncellemesini yapmaz.
* 1 Sadece TE takımı oyuncularının can değerlerini herkese gösterir.
* 2 Sadece CT takımı oyuncularının can değerlerini herkese gösterir.
* 3 Sadece takım arkadaşları birbirlerinin can değerlerini görebilir.
* 4 Bütün oyuncular birbirlerinin can değerlerini görebilir.
* 5 Sadece takım arkadaşları birbirlerinin can değerlerini görebilir ve izleyici takımı bütün herkesin can değerlerini görebilir.
*/
mp_scoreboard_showhealth 5
/**
* mp_scoreboard_showmoney
* ScoreBoard Show Money, Steam oyuncuların skor tablolarındaki para değerlerinin gösterim ayarı.
* Olabilecek Değerler
* Varsayılan : 3
* 0 Para güncellemesini yapmaz.
* 1 Sadece TE takımı oyuncularının kaç parası olduğunu herkese gösterir.
* 2 Sadece CT takımı oyuncularının kaç parası olduğunu herkese gösterir.
* 3 Sadece takım arkadaşları birbirlerinin ne kadar parası olduğunu görebilir.
* 4 Bütün oyuncular birbirlerinin ne kadar parası olduğunu görebilir.
* 5 Sadece takım arkadaşları birbirlerinin ne kadar parası olduğunu görür ve izleyici takımı bütün herkesin ne kadar parası görebilir.
*/
mp_scoreboard_showmoney 5
/**
* mp_auto_reload_weapons
* Auto Reload Weapons, bu eklenti oyuncu doğduğunda bir önceki elden kalan silahının kabzasında olan mermilerinin otomatik doldurmasını sağlar.
* Olabilecek Değerler
* Varsayılan : 0
* 0 Kapalı
* 1 Açık
*/
mp_auto_reload_weapons 1
/**
* mp_refill_bpammo_weapons
* Refill BPAmmo Weapons, bu eklenti oyuncunun çantasında olan mermilerin nasıl ve ne zaman yenileceğini/doldurulacağını sağlar.
* Olabilecek Değerler
* Varsayılan : 0
* 0 Kapalı
* 1 Oyuncu her doğduğunda
* 2 Oyuncu her doğduğunda ve yeni aldığı silahlarda
*/
mp_refill_bpammo_weapons 2
/**
* mp_infinite_ammo
* Infinite Ammo, Sınırsız mermi
* Olabilecek Değerler
* Varsayılan : 0
* 0 Kapalı
* 1 şarjör yenileme yok
* 2 şarjör yenileme var
*/
mp_infinite_ammo 2
/**
* mp_infinite_grenades
* Infinite Grenades, Sınırsız bombalar
* Olabilecek Değerler
* Varsayılan : 0
* 0 Kapalı
* 1 Açık
*/
mp_infinite_grenades 0
/**
* mp_round_restart_delay
* Round Restart Delay, Oynanılan el bittikten sonra bir sonraki ele geçene kadar süre
* Olabilecek Değerler
* Varsayılan : 5
* Süre
*/
mp_round_restart_delay 5
/**
* mp_unduck_method
* Duck Engelleme Komutu
* Olabilecek Değerler
* Varsayılan : 0
* 0 Kapalı
* 1 Açık
*/
mp_unduck_method 1
/**
* mp_radio_timeout
* Radio mesajlarının kullanımına bekleme süresi koyma komutu
* Olabilecek Değerler
* Varsayılan : 1.5
* Süre
*/
mp_radio_timeout 10
/**
* mp_radio_maxinround
* Radio mesajı sınırlandırma
* Olabilecek Değerler
* Varsayılan : 60
* 0 Minimum
* 60 Maksimum
*/
mp_radio_maxinround 0
/**
* mp_buy_anywhere
* Her yerden satın almayı aktif etme komutu
* Olabilecek Değerler
* Varsayılan : 0
* 0 Kapalı
* 1 iki takımda her yerden satın alımı yapabilir
* 2 sadece TE takımı her yerden satın alabilir
* 3 sadece CT takımı her yerden satın alabilir
*/
mp_buy_anywhere 0
Link: | |
Linklerini gizle |