Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Biohazard Sis Bombasini Kaldirmak

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
teccnoo_kral
Mesajlar: 30
Kayıt: Cmt Haz 09, 2018 2:13 pm

Biohazard Sis Bombasini Kaldirmak

Mesaj gönderen teccnoo_kral »

crunch98 yazdı: Pzt Kas 12, 2018 11:53 pm Öncelikle Sis Bombası 3.Slotta Yer Alır. Bahsettiğiniz Bomba Tipi Flash Bombasıdır.
"Flashbangs only blind zombies." Bu İse Flash'ın Herkesi mi Yoksa Sadece Zombileri mi Kör Edeceğini Ayarlar, Biohazard Ana Eklentisinde Flash Bombasına Etki Eden Ayrı Bir Eklenti veya Kod Paketi Yoktur.

// grenade loadout (game)
new g_grenades[][] =
{
"weapon_hegrenade",
"weapon_flashbang",
"weapon_smokegrenade"
}

Eklentinin Bu Kısmından "weapon_flashbang", i Kaldırırsanız Oyuncu Harita İçerisinde Flash Bulamadığı Takdirde Zombileri Kör Edemeyecektir.

Fatih Arkadaşımızın Dediği "give_item" İse Kişinin Admin/Menü/Eklenti Komutuyla Yalnızca Tekrar İnsana Dönüşmesi Halinde Geçerli. Zira "cmd_cureuser" Publici Altında Bulunuyor:

console_print(id, "%L", id, "CMD_INFECTED", name)
cure_user(target)
cs_set_user_team(target, CS_TEAM_CT)
fm_give_item(target, "weapon_m4a1")
fm_give_item(target, "weapon_deagle")
fm_give_item(target, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(target, "weapon_flashbang")
fm_give_item(target, "weapon_smokegrenade")

return PLUGIN_HANDLED_MAIN

Kısmından "fm_give_item(target, "weapon_flashbang")" Kaldırıldığında Tekrar İnsana Dönüşse de Flash Bombası Verilmeyecektir.
Eyvallah

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla