Eyvallahcrunch98 yazdı: ↑Pzt Kas 12, 2018 11:53 pm Öncelikle Sis Bombası 3.Slotta Yer Alır. Bahsettiğiniz Bomba Tipi Flash Bombasıdır.
"Flashbangs only blind zombies." Bu İse Flash'ın Herkesi mi Yoksa Sadece Zombileri mi Kör Edeceğini Ayarlar, Biohazard Ana Eklentisinde Flash Bombasına Etki Eden Ayrı Bir Eklenti veya Kod Paketi Yoktur.
// grenade loadout (game)
new g_grenades[][] =
{
"weapon_hegrenade",
"weapon_flashbang",
"weapon_smokegrenade"
}
Eklentinin Bu Kısmından "weapon_flashbang", i Kaldırırsanız Oyuncu Harita İçerisinde Flash Bulamadığı Takdirde Zombileri Kör Edemeyecektir.
Fatih Arkadaşımızın Dediği "give_item" İse Kişinin Admin/Menü/Eklenti Komutuyla Yalnızca Tekrar İnsana Dönüşmesi Halinde Geçerli. Zira "cmd_cureuser" Publici Altında Bulunuyor:
console_print(id, "%L", id, "CMD_INFECTED", name)
cure_user(target)
cs_set_user_team(target, CS_TEAM_CT)
fm_give_item(target, "weapon_m4a1")
fm_give_item(target, "weapon_deagle")
fm_give_item(target, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(target, "weapon_flashbang")
fm_give_item(target, "weapon_smokegrenade")
return PLUGIN_HANDLED_MAIN
Kısmından "fm_give_item(target, "weapon_flashbang")" Kaldırıldığında Tekrar İnsana Dönüşse de Flash Bombası Verilmeyecektir.
Biohazard Sis Bombasini Kaldirmak
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 30
- Kayıt: Cmt Haz 09, 2018 2:13 pm
Biohazard Sis Bombasini Kaldirmak
Link: | |
Linklerini gizle |