Arkadaşlar Yekta paylaşmıştı diye biliyorum fakat 24 sayfayı gezmeme rağmen bulamadım.
Silahların skinlerini değiştiğimizde ve yere attığımızda default skine dönüşüyor. Bunu nasıl modelli halde devam etmesini saglayabılırız.
Ya da bombalara skin veriyoruz elimizde modelli hali var atarken eski haline dönüşüyor. Bunu nasıl engelleyebiliriz. Modelli olarak devam etsin yani
Bomba Skinlerinin eski haline dönmesi
Moderatör: Moderatörler
-
DarkThrone
Konu Sahibi - Mesajlar: 670
- Kayıt: Prş Nis 09, 2020 2:12 pm
- Konum: Bursa
- Server Ip/DNS: cs.darkthronejb.com
- Clan İsmi: DarkThrone Jail
- İletişim:
-
ulyoS
- Mesajlar: 4526
- Kayıt: Cum Ara 16, 2016 2:14 pm
- Konum: İzmir
Bomba Skinlerinin eski haline dönmesi
v_ modeli sizin elinizde görünüşü,
p_ modeli sizin dışarıdan görünüşü.
w_ modeli sizin yerde-atma görüşünüz.
Bunları da ekleyeceksiniz.
p_ modeli sizin dışarıdan görünüşü.
w_ modeli sizin yerde-atma görüşünüz.
Bunları da ekleyeceksiniz.
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
DarkThrone
Konu Sahibi - Mesajlar: 670
- Kayıt: Prş Nis 09, 2020 2:12 pm
- Konum: Bursa
- Server Ip/DNS: cs.darkthronejb.com
- Clan İsmi: DarkThrone Jail
- İletişim:
Bomba Skinlerinin eski haline dönmesi
Yani ayrı bir eklentiye gerek yok p ve w yi yukledıgımızde çalışır diyorsunuz.ulyoS yazdı: Pzt Tem 27, 2020 2:53 pm v_ modeli sizin elinizde görünüşü,
p_ modeli sizin dışarıdan görünüşü.
w_ modeli sizin yerde-atma görüşünüz.
Bunları da ekleyeceksiniz.
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
DarkThrone
Konu Sahibi - Mesajlar: 670
- Kayıt: Prş Nis 09, 2020 2:12 pm
- Konum: Bursa
- Server Ip/DNS: cs.darkthronejb.com
- Clan İsmi: DarkThrone Jail
- İletişim:
Bomba Skinlerinin eski haline dönmesi
Fatih'in yaptığı böyle bir eklenti var fakat ben bunu bütün modeller için nasıl yapabilirim. Bu sadece c4 ayarlı. Veya bombalar için nasıl ayarlayabilirim.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#define EKLENTI "C4 Modeli Degistirme"
#define VERSIYON "1.0"
#define YAZAR "Fatih ~ EjderYa"
#define V_C4 "models/EjderYa_v_c4.mdl"
#define P_C4 "models/EjderYa_p_c4.mdl"
#define W_C4 "models/EjderYa_w_c4.mdl"
public plugin_init() {
register_plugin(EKLENTI, VERSIYON, YAZAR)
register_event("CurWeapon","SilahKontrol","be","1=1")
}
public plugin_precache(){
precache_model(V_C4)
precache_model(P_C4)
precache_model(W_C4)
}
public bomb_planted(id){
new c4 = -1
while((c4 = find_ent_by_model(c4, "grenade", "models/w_c4.mdl")))
{
engfunc( EngFunc_SetModel, c4, W_C4 )
continue
}
}
public SilahKontrol(id) {
new Weapon = get_user_weapon(id)
if ( Weapon == CSW_C4 ) {
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, V_C4)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, P_C4)
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1055\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
ulyoS
- Mesajlar: 4526
- Kayıt: Cum Ara 16, 2016 2:14 pm
- Konum: İzmir
-
DarkThrone
Konu Sahibi - Mesajlar: 670
- Kayıt: Prş Nis 09, 2020 2:12 pm
- Konum: Bursa
- Server Ip/DNS: cs.darkthronejb.com
- Clan İsmi: DarkThrone Jail
- İletişim: