Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Haritada fps düşüklüğü

Harita , model yapım dersleri , araç gereçleri.

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
bestcore
Mesajlar: 1625
Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Konum: Samsun

Haritada fps düşüklüğü

Mesaj gönderen bestcore »

Arkadaşlar bir harita yaptım ve haritayı Renderledim , haritayı Steamın dosya konumuna attım ve New Game'de çalıştırdım, FPS_MAX 101 yapıp bütün köşeleri tek tek dikkatlice gezdim ama hiç fps düşüklüğü yok (yapılarda , küçük evlerde vs.) ama sonra mapın ortasına , köşesine biryere geçince uzaktakı bir duvara bakınca fps 60 70 lere düşüyor.(sabit 101 fpsden) Hiçbiryerinde yukarıda, köşelerde , zeminde bir fps düşüklüğü yok ama uzağa bakınca düşüyor sebebi nedir ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
bestcore
Mesajlar: 1625
Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Konum: Samsun

Haritada fps düşüklüğü

Mesaj gönderen bestcore »

Loglara CTRL + H yapıp LEAK yazdıgımda bu çıkıyor.

Kod: Tümünü seç

SolidBSP [hull 0] 500...691 (0.09 seconds)
Warning: === LEAK in hull 0 ===
Entity light @ ( 380,-1302, -19)
Error: 
  A LEAK is a hole in the map, where the inside of it is exposed to the
(unwanted) outside region.  The entity listed in the error is just a helpful
indication of where the beginning of the leak pointfile starts, so the
beginning of the line can be quickly found and traced to until reaching the
outside. Unless this entity is accidentally on the outside of the map, it
probably should not be deleted.  Some complex rotating objects entities need
their origins outside the map.  To deal with these, just enclose the origin
brush with a solid world brush

Leak pointfile generated

SolidBSP [hull 1] 452 (0.05 seconds)
Warning: === LEAK in hull 1 ===
Entity light @ ( 380,-1302, -19)
SolidBSP [hull 2] 456 (0.05 seconds)
Warning: === LEAK in hull 2 ===
Entity light @ ( 380,-1302, -19)
SolidBSP [hull 3] 475 (0.06 seconds)
Warning: === LEAK in hull 3 ===
Entity light @ ( 380,-1302, -19)
Reduced 5790 clipnodes to 5678
Reduced 63 texinfos to 60
Reduced 18 texdatas to 18 (670368 bytes to 670368)
Reduced 5514 planes to 1952
FixBrinks:
Increased 5678 clipnodes to 5678.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
bestcore
Mesajlar: 1625
Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Konum: Samsun

Haritada fps düşüklüğü

Mesaj gönderen bestcore »

+

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Dexon
Mesajlar: 77
Kayıt: Cum Kas 27, 2015 6:15 pm
Konum: İstanbul
Clan İsmi: Dexon # Zombie
İletişim:

Haritada fps düşüklüğü

Mesaj gönderen Dexon »

Sky'ı kutu şeklinde yap ve bir daha test yap. Şu an kullandığın sky da problem var. Daha sonra sorun devam etmiyorsa ve optimizasyon için sky'ı tek tek yerleştirmek istersen daha titiz bir iş çıkarmanı öneririm, gelişi güzel yapma.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
bestcore
Mesajlar: 1625
Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Konum: Samsun

Haritada fps düşüklüğü

Mesaj gönderen bestcore »

Dexon yazdı: Pzr Tem 26, 2020 1:48 am Sky'ı kutu şeklinde yap ve bir daha test yap. Şu an kullandığın sky da problem var. Daha sonra sorun devam etmiyorsa ve optimizasyon için sky'ı tek tek yerleştirmek istersen daha titiz bir iş çıkarmanı öneririm, gelişi güzel yapma.
Deneyip dönüş yaparım. Teşekkürler.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla