VHE Kayıt Hk.
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1780
- Kayıt: Cum Oca 01, 2016 9:12 am
- Server Ip/DNS: x
- Clan İsmi: Mr.GaminG
VHE Kayıt Hk.
Merhaba, bir harita yapıyoruz fakat haritayı kayıt ederken bu kısımda %90 da takılı kalıyor uzun bir süre bekledim geçmedi orayı sebebi nedir?
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1780
- Kayıt: Cum Oca 01, 2016 9:12 am
- Server Ip/DNS: x
- Clan İsmi: Mr.GaminG
VHE Kayıt Hk.
Direk çarpıya basıp tamama basın. Haritayı kaydettiğiniz yerde haritaismi.log yada .err dosyası olur onu buraya ekleyiniz.
En son Serhat Öndeş tarafından Sal Haz 30, 2020 11:50 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1780
- Kayıt: Cum Oca 01, 2016 9:12 am
- Server Ip/DNS: x
- Clan İsmi: Mr.GaminG
VHE Kayıt Hk.
Serhat Öndeş yazdı: ↑Sal Haz 30, 2020 11:26 pm Direk çarpıya basıp tamama basın. Haritayı kaydettiğiniz yerde haritaismi.log yada .err dosyası onu olur onu buraya ekleyiniz.
Kod: Tümünü seç
hlcsg v3.4 VL34 64-bit (Aug 17 2015)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\common\HALF-L~1\cstrike\maps\vhe\tools\HLCSG_~1.EXE "c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\cstrike\maps\vhe\rmfler\jail_buyukisyan_2017-rmf\rmf+wad\jail_deneme" -wadinclude duvarresim.wad -wadinclude de_dust2.wad -wadinclude general2012.wad -wadinclude de_dust2.wad -wadinclude halflife.wad
Arguments: "c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\cstrike\maps\vhe\rmfler\jail_buyukisyan_2017-rmf\rmf+wad\jail_deneme" -wadinclude duvarresim.wad -wadinclude de_dust2.wad -wadinclude general2012.wad -wadinclude de_dust2.wad -wadinclude halflife.wad -low -wadautodetect
Entering c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\cstrike\maps\vhe\rmfler\jail_buyukisyan_2017-rmf\rmf+wad\jail_deneme.map
Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 12 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
reset logfile [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
max lighting memory [ 50331648 ] [ 50331648 ]
priority [ Low ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ off ] [ off ]
clip hull type [ simple ] [ simple ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
wad configuration file[ None ] [ None ]
wad.cfg group name [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
nullify trigger [ on ] [ on ]
min surface area [ 0.000 ] [ 0.000 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
map scaling [ None ] [ None ]
light name optimize [ on ] [ on ]
convert game_text [ on ] [ on ]
Using mapfile wad configuration
Wadfiles not in use by the map will be excluded
Wadinclude list :
[zhlt.wad]
[duvarresim.wad]
[de_dust2.wad]
[general2012.wad]
[de_dust2.wad]
[halflife.wad]
CreateBrush:
(0.01 seconds)
CSGBrush:
(0.11 seconds)
- Warning: Larger than expected texture (359852 bytes): 'ISYAN'
added 11 additional animating textures.
Including Wadfile: \program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\valve\general2012.wad
- Contains 6 used textures, 13.95 percent of map (73 textures in wad)
Including Wadfile: \program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\valve\halflife.wad
- Contains 37 used textures, 86.05 percent of map (3116 textures in wad)
Wad files required to run the map: (None)
Texture usage is at 0.51 mb (of 32.00 mb MAX)
0.21 seconds elapsed
----- END hlcsg -----
hlbsp v3.4 VL34 64-bit (Aug 17 2015)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\common\HALF-L~1\cstrike\maps\vhe\tools\HLBSP_~1.EXE "c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\cstrike\maps\vhe\rmfler\jail_buyukisyan_2017-rmf\rmf+wad\jail_deneme"
Arguments: "c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\cstrike\maps\vhe\rmfler\jail_buyukisyan_2017-rmf\rmf+wad\jail_deneme" -low -chart
Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 12 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ on ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
priority [ Low ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noinsidefill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
no clipnode merging [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
nobrink [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 65536)
remove hull 2 [ off ] [ off ]
SolidBSP [hull 0] 500...967 (0.06 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\cstrike\maps\vhe\rmfler\jail_buyukisyan_2017-rmf\rmf+wad\jail_deneme.prt'
SolidBSP [hull 1] 500...1000...1020 (0.07 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...1000...1003 (0.08 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...1000...1063 (0.07 seconds)
Reduced 4023 clipnodes to 3677
Reduced 404 texinfos to 366
Reduced 43 texdatas to 43 (539652 bytes to 539652)
Reduced 4734 planes to 2068
FixBrinks:
Increased 3677 clipnodes to 3689.
Object names Objects/Maxobjs Memory / Maxmem Fullness
------------ --------------- --------------- --------
models 43/512 2752/32768 ( 8.4%)
planes 2068/32768 41360/655360 ( 6.3%)
vertexes 6289/65535 75468/786420 ( 9.6%)
nodes 1330/32767 31920/786408 ( 4.1%)
texinfos 366/32767 14640/1310680 ( 1.1%)
faces 4701/65535 94020/1310700 ( 7.2%)
* worldfaces 3471/32768 0/0 (10.6%)
clipnodes 3689/32767 29512/262136 (11.3%)
leaves 965/32760 27020/917280 ( 2.9%)
* worldleaves 576/8192 0/0 ( 7.0%)
marksurfaces 5158/65535 10316/131070 ( 7.9%)
surfedges 21671/512000 86684/2048000 ( 4.2%)
edges 10880/256000 43520/1024000 ( 4.3%)
texdata [variable] 539652/33554432 ( 1.6%)
lightdata [variable] 0/50331648 ( 0.0%)
visdata [variable] 0/8388608 ( 0.0%)
entdata [variable] 8352/2097152 ( 0.4%)
* AllocBlock 35/64 0/0 (54.7%)
43 textures referenced
=== Total BSP file data space used: 1005216 bytes ===
Wad files required to run the map: (None)
0.77 seconds elapsed
----- END hlbsp -----
hlrad v3.4 VL34 64-bit (Aug 17 2015)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\common\HALF-L~1\cstrike\maps\vhe\tools\HLRAD_~1.EXE "c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\cstrike\maps\vhe\rmfler\jail_buyukisyan_2017-rmf\rmf+wad\jail_deneme"
Arguments: "c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\cstrike\maps\vhe\rmfler\jail_buyukisyan_2017-rmf\rmf+wad\jail_deneme" -low
-= Current hlrad Settings =-
Name | Setting | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads [ 12 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
max lighting memory [ 50331648 ] [ 50331648 ]
priority [ Low ] [ Normal ]
fast rad [ off ] [ off ]
vismatrix algorithm [ Sparse ] [ Sparse ]
oversampling (-extra)[ off ] [ off ]
bounces [ 8 ] [ 8 ]
ambient light [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
light limit threshold[ 188.000 ] [ 188.000 ]
circus mode [ off ] [ off ]
smoothing threshold [ 50.000 ] [ 50.000 ]
smoothing threshold 2[ no change ] [ no change ]
direct threshold [ 10.000 ] [ 10.000 ]
direct light scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]
coring threshold [ 0.010 ] [ 0.010 ]
patch interpolation [ on ] [ on ]
texscale [ on ] [ on ]
patch subdividing [ on ] [ on ]
chop value [ 64.000 ] [ 64.000 ]
texchop value [ 32.000 ] [ 32.000 ]
global fade [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global texlight gap [ 0.000 ] [ 0.000 ]
global light scale [ 2.000 2.000 2.000 ] [ 2.000 2.000 2.000 ]
global gamma [ 0.550 0.550 0.550 ] [ 0.550 0.550 0.550 ]
global light scale [ 2.000 ] [ 2.000 ]
global sky diffusion [ 1.000 ] [ 1.000 ]
spread angles [ on ] [ on ]
opaque entities [ on ] [ on ]
sky lighting fix [ on ] [ on ]
incremental [ off ] [ off ]
dump [ off ] [ off ]
colour jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
custom shadows with bounce light
[ off ] [ off ]
rgb transfers [ off ] [ off ]
minimum final light [ 0 ] [ 0 ]
size of transfer [ 1 (16bit) ] [ 1 (16bit) ]
size of rgbtransfer [ 2 (32bit) ] [ 2 (32bit) ]
soft sky [ on ] [ on ]
translucent depth [ 2.000 ] [ 2.000 ]
block opaque [ on ] [ on ]
ignore textures [ off ] [ off ]
reflectivity gamma [ 1.760 ] [ 1.760 ]
reflectivity scale [ 0.700 ] [ 0.700 ]
blur size [ 1.500 ] [ 1.500 ]
no emitter range [ off ] [ off ]
wall bleeding fix [ on ] [ on ]
Load Textures:
43 textures referenced
Reading texlights from 'C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\common\HALF-L~1\cstrike\maps\vhe\tools\lights.rad'
Warning: No vis information.
0 opaque models
0 opaque faces
4701 faces
Create Patches : 37150 base patches
902502 square feet [129960288.00 square inches]
2 direct lights and 16386 fast direct lights
1 light styles
FindFacePositions:
(1.22 seconds)
BuildFacelights:
(9.86 seconds)
BuildVisLeafs:
(13.08 seconds)
visibility matrix : 38.6 megs
MakeScales:
(10.75 seconds)
Transfer Lists : 50211359 : 50.21M transfers
Indices : 15779876 : 15.05M bytes
Data : 100526959 : 95.87M bytes
Bounce 1 GatherLight:
(0.14 seconds)
Bounce 2 GatherLight:
(0.14 seconds)
Bounce 3 GatherLight:
(0.14 seconds)
Bounce 4 GatherLight:
(0.14 seconds)
Bounce 5 GatherLight:
(0.14 seconds)
Bounce 6 GatherLight:
(0.14 seconds)
Bounce 7 GatherLight:
(0.14 seconds)
Bounce 8 GatherLight:
(0.14 seconds)
CreateTriangulations:
(0.10 seconds)
AddPatchLights:
(2.93 seconds)
FinalLightFace:
(0.01 seconds)
40.38 seconds elapsed
----- END hlrad -----
Link: | |
Linklerini gizle |
VHE Kayıt Hk.
Harita biraz büyük o yüzden bu kadar geç derlemesi normaldir. Daha hızlı derlemesini istiyor isen F9 değerindeki vis_exe ye -fast kodunu giriniz.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1780
- Kayıt: Cum Oca 01, 2016 9:12 am
- Server Ip/DNS: x
- Clan İsmi: Mr.GaminG
VHE Kayıt Hk.
hızlıca kaydetti teşekkürler bir sorum daha olacaktı jail haritası yapıyorum kule yaptım new gameden giriyorum rahatça fakat bir serverde deneyince sunucu çöküyor dust2 açılıyor neden öyleSerhat Öndeş yazdı: ↑Sal Haz 30, 2020 11:49 pm Harita biraz büyük o yüzden bu kadar geç derlemesi normaldir. Daha hızlı derlemesini istiyor isen F9 değerindeki vis_exe ye -fast kodunu giriniz.
Screenshot_10.png
Link: | |
Linklerini gizle |
VHE Kayıt Hk.
csge_exe ye -nowadtextures komutunu girip demeyin.Red yazdı: ↑Çrş Tem 01, 2020 12:12 amhızlıca kaydetti teşekkürler bir sorum daha olacaktı jail haritası yapıyorum kule yaptım new gameden giriyorum rahatça fakat bir serverde deneyince sunucu çöküyor dust2 açılıyor neden öyleSerhat Öndeş yazdı: ↑Sal Haz 30, 2020 11:49 pm Harita biraz büyük o yüzden bu kadar geç derlemesi normaldir. Daha hızlı derlemesini istiyor isen F9 değerindeki vis_exe ye -fast kodunu giriniz.
Screenshot_10.png
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1780
- Kayıt: Cum Oca 01, 2016 9:12 am
- Server Ip/DNS: x
- Clan İsmi: Mr.GaminG
VHE Kayıt Hk.
teşekkürlerSerhat Öndeş yazdı: ↑Çrş Tem 01, 2020 8:04 amcsge_exe ye -nowadtextures komutunu girip demeyin.Red yazdı: ↑Çrş Tem 01, 2020 12:12 amhızlıca kaydetti teşekkürler bir sorum daha olacaktı jail haritası yapıyorum kule yaptım new gameden giriyorum rahatça fakat bir serverde deneyince sunucu çöküyor dust2 açılıyor neden öyleSerhat Öndeş yazdı: ↑Sal Haz 30, 2020 11:49 pm Harita biraz büyük o yüzden bu kadar geç derlemesi normaldir. Daha hızlı derlemesini istiyor isen F9 değerindeki vis_exe ye -fast kodunu giriniz.
Screenshot_10.png
Link: | |
Linklerini gizle |