Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

VHE Kayıt Hk.

Harita , model yapım dersleri , araç gereçleri.

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
Red
Mesajlar: 1780
Kayıt: Cum Oca 01, 2016 9:12 am
Server Ip/DNS: x
Clan İsmi: Mr.GaminG

VHE Kayıt Hk.

Mesaj gönderen Red »

Merhaba, bir harita yapıyoruz fakat haritayı kayıt ederken bu kısımda %90 da takılı kalıyor uzun bir süre bekledim geçmedi orayı sebebi nedir?
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

mr1mr2
Mesajlar: 519
Kayıt: Çrş Oca 24, 2018 1:04 pm
Konum: Ankara
İletişim:

VHE Kayıt Hk.

Mesaj gönderen mr1mr2 »

mapı bir kutu içine alıp sky mı yaptın ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
Red
Mesajlar: 1780
Kayıt: Cum Oca 01, 2016 9:12 am
Server Ip/DNS: x
Clan İsmi: Mr.GaminG

VHE Kayıt Hk.

Mesaj gönderen Red »

hayır sadece gözüken kısımları skyladım

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Serhat Öndeş
Mesajlar: 1327
Kayıt: Prş Eyl 15, 2016 1:09 pm
Konum: TURKEY/MERSİN
İletişim:

VHE Kayıt Hk.

Mesaj gönderen Serhat Öndeş »

Direk çarpıya basıp tamama basın. Haritayı kaydettiğiniz yerde haritaismi.log yada .err dosyası olur onu buraya ekleyiniz.
En son Serhat Öndeş tarafından Sal Haz 30, 2020 11:50 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
Red
Mesajlar: 1780
Kayıt: Cum Oca 01, 2016 9:12 am
Server Ip/DNS: x
Clan İsmi: Mr.GaminG

VHE Kayıt Hk.

Mesaj gönderen Red »

Serhat Öndeş yazdı: Sal Haz 30, 2020 11:26 pm Direk çarpıya basıp tamama basın. Haritayı kaydettiğiniz yerde haritaismi.log yada .err dosyası onu olur onu buraya ekleyiniz.

Kod: Tümünü seç

hlcsg v3.4 VL34 64-bit (Aug 17 2015)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
-----  BEGIN  hlcsg -----
Command line: C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\common\HALF-L~1\cstrike\maps\vhe\tools\HLCSG_~1.EXE "c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\cstrike\maps\vhe\rmfler\jail_buyukisyan_2017-rmf\rmf+wad\jail_deneme" -wadinclude duvarresim.wad -wadinclude de_dust2.wad -wadinclude general2012.wad -wadinclude de_dust2.wad -wadinclude halflife.wad 
Arguments: "c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\cstrike\maps\vhe\rmfler\jail_buyukisyan_2017-rmf\rmf+wad\jail_deneme" -wadinclude duvarresim.wad -wadinclude de_dust2.wad -wadinclude general2012.wad -wadinclude de_dust2.wad -wadinclude halflife.wad -low -wadautodetect 
Entering c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\cstrike\maps\vhe\rmfler\jail_buyukisyan_2017-rmf\rmf+wad\jail_deneme.map

Current hlcsg Settings
Name                 |  Setting  |  Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads               [      12 ] [  Varies ]
verbose               [     off ] [     off ]
log                   [      on ] [      on ]
reset logfile         [      on ] [      on ]
developer             [       0 ] [       0 ]
chart                 [     off ] [     off ]
estimate              [     off ] [     off ]
max texture memory    [ 33554432 ] [ 33554432 ]
max lighting memory   [ 50331648 ] [ 50331648 ]
priority              [     Low ] [  Normal ]

noclip                [     off ] [     off ]
null texture stripping[      on ] [      on ]
clipnode economy mode [     off ] [     off ]
clip hull type        [  simple ] [  simple ]
onlyents              [     off ] [     off ]
wadtextures           [      on ] [      on ]
skyclip               [      on ] [      on ]
hullfile              [    None ] [    None ]
wad configuration file[    None ] [    None ]
wad.cfg group name    [    None ] [    None ]
nullfile              [    None ] [    None ]
nullify trigger       [      on ] [      on ]
min surface area      [   0.000 ] [   0.000 ]
brush union threshold [   0.000 ] [   0.000 ]
map scaling           [    None ] [    None ]
light name optimize   [      on ] [      on ]
convert game_text     [      on ] [      on ]

Using mapfile wad configuration
Wadfiles not in use by the map will be excluded
Wadinclude list :
[zhlt.wad]
[duvarresim.wad]
[de_dust2.wad]
[general2012.wad]
[de_dust2.wad]
[halflife.wad]

CreateBrush:
 (0.01 seconds)
CSGBrush:
 (0.11 seconds)

 - Warning: Larger than expected texture (359852 bytes): 'ISYAN'
added 11 additional animating textures.
Including Wadfile: \program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\valve\general2012.wad
 - Contains 6 used textures, 13.95 percent of map (73 textures in wad)
Including Wadfile: \program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\valve\halflife.wad
 - Contains 37 used textures, 86.05 percent of map (3116 textures in wad)

Wad files required to run the map: (None)
Texture usage is at 0.51 mb (of 32.00 mb MAX)
0.21 seconds elapsed

-----   END   hlcsg -----



hlbsp v3.4 VL34 64-bit (Aug 17 2015)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
-----  BEGIN  hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\common\HALF-L~1\cstrike\maps\vhe\tools\HLBSP_~1.EXE "c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\cstrike\maps\vhe\rmfler\jail_buyukisyan_2017-rmf\rmf+wad\jail_deneme" 
Arguments: "c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\cstrike\maps\vhe\rmfler\jail_buyukisyan_2017-rmf\rmf+wad\jail_deneme" -low -chart 

Current hlbsp Settings
Name               |  Setting  |  Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads             [      12 ] [  Varies ]
verbose             [     off ] [     off ]
log                 [      on ] [      on ]
developer           [       0 ] [       0 ]
chart               [      on ] [     off ]
estimate            [     off ] [     off ]
max texture memory  [ 33554432 ] [ 33554432 ]
priority            [     Low ] [  Normal ]

noclip              [     off ] [     off ]
nofill              [     off ] [     off ]
noinsidefill        [     off ] [     off ]
noopt               [     off ] [     off ]
no clipnode merging [     off ] [     off ]
null tex. stripping [      on ] [      on ]
notjunc             [     off ] [     off ]
nobrink             [     off ] [     off ]
subdivide size      [     240 ] [     240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size       [    1024 ] [    1024 ] (Min 64) (Max 65536)
remove hull 2       [     off ] [     off ]


SolidBSP [hull 0] 500...967 (0.06 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\cstrike\maps\vhe\rmfler\jail_buyukisyan_2017-rmf\rmf+wad\jail_deneme.prt'
SolidBSP [hull 1] 500...1000...1020 (0.07 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...1000...1003 (0.08 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...1000...1063 (0.07 seconds)
Reduced 4023 clipnodes to 3677
Reduced 404 texinfos to 366
Reduced 43 texdatas to 43 (539652 bytes to 539652)
Reduced 4734 planes to 2068
FixBrinks:
Increased 3677 clipnodes to 3689.

Object names  Objects/Maxobjs  Memory / Maxmem  Fullness
------------  ---------------  ---------------  --------
models             43/512         2752/32768    ( 8.4%)
planes           2068/32768      41360/655360   ( 6.3%)
vertexes         6289/65535      75468/786420   ( 9.6%)
nodes            1330/32767      31920/786408   ( 4.1%)
texinfos          366/32767      14640/1310680  ( 1.1%)
faces            4701/65535      94020/1310700  ( 7.2%)
* worldfaces     3471/32768          0/0        (10.6%)
clipnodes        3689/32767      29512/262136   (11.3%)
leaves            965/32760      27020/917280   ( 2.9%)
* worldleaves     576/8192           0/0        ( 7.0%)
marksurfaces     5158/65535      10316/131070   ( 7.9%)
surfedges       21671/512000     86684/2048000  ( 4.2%)
edges           10880/256000     43520/1024000  ( 4.3%)
texdata          [variable]     539652/33554432 ( 1.6%)
lightdata        [variable]          0/50331648 ( 0.0%)
visdata          [variable]          0/8388608  ( 0.0%)
entdata          [variable]       8352/2097152  ( 0.4%)
* AllocBlock       35/64             0/0        (54.7%)
43 textures referenced
=== Total BSP file data space used: 1005216 bytes ===
Wad files required to run the map: (None)
0.77 seconds elapsed

-----   END   hlbsp -----



hlrad v3.4 VL34 64-bit (Aug 17 2015)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
-----  BEGIN  hlrad -----
Command line: C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\common\HALF-L~1\cstrike\maps\vhe\tools\HLRAD_~1.EXE "c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\cstrike\maps\vhe\rmfler\jail_buyukisyan_2017-rmf\rmf+wad\jail_deneme" 
Arguments: "c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\cstrike\maps\vhe\rmfler\jail_buyukisyan_2017-rmf\rmf+wad\jail_deneme" -low 

-= Current hlrad Settings =-
Name                | Setting             | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads              [                12 ] [            Varies ]
verbose              [               off ] [               off ]
log                  [                on ] [                on ]
developer            [                 0 ] [                 0 ]
chart                [               off ] [               off ]
estimate             [               off ] [               off ]
max texture memory   [          33554432 ] [          33554432 ]
max lighting memory  [          50331648 ] [          50331648 ]
priority             [               Low ] [            Normal ]

fast rad             [               off ] [               off ]
vismatrix algorithm  [            Sparse ] [            Sparse ]
oversampling (-extra)[               off ] [               off ]
bounces              [                 8 ] [                 8 ]
ambient light        [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
light limit threshold[           188.000 ] [           188.000 ]
circus mode          [               off ] [               off ]

smoothing threshold  [            50.000 ] [            50.000 ]
smoothing threshold 2[         no change ] [         no change ]
direct threshold     [            10.000 ] [            10.000 ]
direct light scale   [             1.000 ] [             1.000 ]
coring threshold     [             0.010 ] [             0.010 ]
patch interpolation  [                on ] [                on ]

texscale             [                on ] [                on ]
patch subdividing    [                on ] [                on ]
chop value           [            64.000 ] [            64.000 ]
texchop value        [            32.000 ] [            32.000 ]

global fade          [             1.000 ] [             1.000 ]
global texlight gap  [             0.000 ] [             0.000 ]
global light scale   [ 2.000 2.000 2.000 ] [ 2.000 2.000 2.000 ]
global gamma         [ 0.550 0.550 0.550 ] [ 0.550 0.550 0.550 ]
global light scale   [             2.000 ] [             2.000 ]
global sky diffusion [             1.000 ] [             1.000 ]

spread angles        [                on ] [                on ]
opaque entities      [                on ] [                on ]
sky lighting fix     [                on ] [                on ]
incremental          [               off ] [               off ]
dump                 [               off ] [               off ]

colour jitter        [       0.0 0.0 0.0 ] [       0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [       0.0 0.0 0.0 ] [       0.0 0.0 0.0 ]

custom shadows with bounce light
                     [               off ] [               off ]
rgb transfers        [               off ] [               off ]
minimum final light  [                 0 ] [                 0 ]
size of transfer     [         1 (16bit) ] [         1 (16bit) ]
size of rgbtransfer  [         2 (32bit) ] [         2 (32bit) ]
soft sky             [                on ] [                on ]
translucent depth    [             2.000 ] [             2.000 ]
block opaque         [                on ] [                on ]
ignore textures      [               off ] [               off ]
reflectivity gamma   [             1.760 ] [             1.760 ]
reflectivity scale   [             0.700 ] [             0.700 ]
blur size            [             1.500 ] [             1.500 ]
no emitter range     [               off ] [               off ]
wall bleeding fix    [                on ] [                on ]


Load Textures:
43 textures referenced
Reading texlights from 'C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\common\HALF-L~1\cstrike\maps\vhe\tools\lights.rad'
Warning: No vis information.
0 opaque models
0 opaque faces
4701 faces
Create Patches : 37150 base patches
902502 square feet [129960288.00 square inches]
2 direct lights and 16386 fast direct lights
1 light styles

FindFacePositions:
 (1.22 seconds)
BuildFacelights:
 (9.86 seconds)
BuildVisLeafs:
 (13.08 seconds)
visibility matrix   :  38.6 megs
MakeScales:
 (10.75 seconds)
Transfer Lists :    50211359 :    50.21M transfers
       Indices :    15779876 :    15.05M bytes
          Data :   100526959 :    95.87M bytes
Bounce 1 GatherLight:
 (0.14 seconds)
Bounce 2 GatherLight:
 (0.14 seconds)
Bounce 3 GatherLight:
 (0.14 seconds)
Bounce 4 GatherLight:
 (0.14 seconds)
Bounce 5 GatherLight:
 (0.14 seconds)
Bounce 6 GatherLight:
 (0.14 seconds)
Bounce 7 GatherLight:
 (0.14 seconds)
Bounce 8 GatherLight:
 (0.14 seconds)
CreateTriangulations:
 (0.10 seconds)
AddPatchLights:
 (2.93 seconds)
FinalLightFace:
 (0.01 seconds)
40.38 seconds elapsed

-----   END   hlrad -----



Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Serhat Öndeş
Mesajlar: 1327
Kayıt: Prş Eyl 15, 2016 1:09 pm
Konum: TURKEY/MERSİN
İletişim:

VHE Kayıt Hk.

Mesaj gönderen Serhat Öndeş »

Harita biraz büyük o yüzden bu kadar geç derlemesi normaldir. Daha hızlı derlemesini istiyor isen F9 değerindeki vis_exe ye -fast kodunu giriniz.
Screenshot_10.png
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
Red
Mesajlar: 1780
Kayıt: Cum Oca 01, 2016 9:12 am
Server Ip/DNS: x
Clan İsmi: Mr.GaminG

VHE Kayıt Hk.

Mesaj gönderen Red »

Serhat Öndeş yazdı: Sal Haz 30, 2020 11:49 pm Harita biraz büyük o yüzden bu kadar geç derlemesi normaldir. Daha hızlı derlemesini istiyor isen F9 değerindeki vis_exe ye -fast kodunu giriniz.

Screenshot_10.png
hızlıca kaydetti teşekkürler bir sorum daha olacaktı jail haritası yapıyorum kule yaptım new gameden giriyorum rahatça fakat bir serverde deneyince sunucu çöküyor dust2 açılıyor neden öyle

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Serhat Öndeş
Mesajlar: 1327
Kayıt: Prş Eyl 15, 2016 1:09 pm
Konum: TURKEY/MERSİN
İletişim:

VHE Kayıt Hk.

Mesaj gönderen Serhat Öndeş »

Red yazdı: Çrş Tem 01, 2020 12:12 am
Serhat Öndeş yazdı: Sal Haz 30, 2020 11:49 pm Harita biraz büyük o yüzden bu kadar geç derlemesi normaldir. Daha hızlı derlemesini istiyor isen F9 değerindeki vis_exe ye -fast kodunu giriniz.

Screenshot_10.png
hızlıca kaydetti teşekkürler bir sorum daha olacaktı jail haritası yapıyorum kule yaptım new gameden giriyorum rahatça fakat bir serverde deneyince sunucu çöküyor dust2 açılıyor neden öyle
csge_exe ye -nowadtextures komutunu girip demeyin.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
Red
Mesajlar: 1780
Kayıt: Cum Oca 01, 2016 9:12 am
Server Ip/DNS: x
Clan İsmi: Mr.GaminG

VHE Kayıt Hk.

Mesaj gönderen Red »

Serhat Öndeş yazdı: Çrş Tem 01, 2020 8:04 am
Red yazdı: Çrş Tem 01, 2020 12:12 am
Serhat Öndeş yazdı: Sal Haz 30, 2020 11:49 pm Harita biraz büyük o yüzden bu kadar geç derlemesi normaldir. Daha hızlı derlemesini istiyor isen F9 değerindeki vis_exe ye -fast kodunu giriniz.

Screenshot_10.png
hızlıca kaydetti teşekkürler bir sorum daha olacaktı jail haritası yapıyorum kule yaptım new gameden giriyorum rahatça fakat bir serverde deneyince sunucu çöküyor dust2 açılıyor neden öyle
csge_exe ye -nowadtextures komutunu girip demeyin.
teşekkürler

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla