Can verme özelliği kalkmış yere düşünce can vermiyorAconyonn yazdı: ↑Pzt Haz 22, 2020 2:06 pm Eklenti,Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1 #include <amxmodx> #include <reapi> static enfazlahp; public plugin_init(){ RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage,"rgTakeDamage",1); enfazlahp = register_cvar("enfazlacan","100"); } public OnCBasePlayer_TakeDamage(const victim,inflictor,attacker,Float:damage,const bitsdamagetype){ if(bitsdamagetype & DMG_FALL){ set_task(1.0,"hpver",victim); } return HC_CONTINUE; } public hpver(const id){ if(get_entvar(id,var_health) < get_pcvar_float(enfazlahp)){ set_entvar(id,var_health,Float:get_entvar(id,var_health)+20.0); } else{ set_entvar(id,var_health,100.0); } }
Yere Düşünce Can Vermesi.
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 670
- Kayıt: Prş Nis 09, 2020 2:12 pm
- Konum: Bursa
- Server Ip/DNS: cs.darkthronejb.com
- Clan İsmi: DarkThrone Jail
- İletişim:
Yere Düşünce Can Vermesi.
Link: | |
Linklerini gizle |
Yere Düşünce Can Vermesi.
Saçma bir hata yapmışım yeni farket ettim.
Eklenti,
Eklenti,
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
native set_user_health(index,health);
static enfazlahp;
public plugin_init(){
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage,"rgTakeDamage",0);
enfazlahp = register_cvar("enfazlacan","100");
}
public rgTakeDamage(victim,inflictor,attacker,Float:damage,damage_type){
if(damage_type & DMG_FALL){
set_task(1.0,"hpver",victim);
}
}
public hpver(victim){
if(get_entvar(victim,var_health) <= get_pcvar_float(enfazlahp)){
set_entvar(victim,var_health,Float:get_entvar(victim,var_health)+20.0);
}
else{
set_user_health(victim,100);
}
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1602
- Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm
- Server Ip/DNS: 213.238.173.35
- Clan İsmi: MoonGaming
- İletişim:
Yere Düşünce Can Vermesi.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
public plugin_init()
{
register_plugin("Hasar yenilenme","0.1","Leeyé");
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage, "YereDusunce",1);
}
public YereDusunce(const id)
{
new hasar = floatround(Float:GetHookChainReturn(ATYPE_FLOAT),floatround_floor);
hasar = hasar*50/100;
if(hasar > 100)
{
hasar = 100;
}
set_member(id,m_idrowndmg,hasar)
set_member(id,m_idrownrestored,0)
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 670
- Kayıt: Prş Nis 09, 2020 2:12 pm
- Konum: Bursa
- Server Ip/DNS: cs.darkthronejb.com
- Clan İsmi: DarkThrone Jail
- İletişim:
Yere Düşünce Can Vermesi.
Aynı şekilde bu da çalışıyor çok sağol eline koluna sağlık. Giden canın yarısını veriyor hatta. Müsait olan birisi buna gelen canın gözükmesi için redbull gibi yeşil olarak gelmesini sağlayabilirse sevinirim. Herkese iyi forumlaromertas14544 yazdı: ↑Pzt Haz 22, 2020 7:39 pmTest edebilir misin ?Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <reapi> public plugin_init() { register_plugin("Hasar yenilenme","0.1","Leeyé"); RegisterHookChain(RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage, "YereDusunce",1); } public YereDusunce(const id) { new hasar = floatround(Float:GetHookChainReturn(ATYPE_FLOAT),floatround_floor); hasar = hasar*50/100; if(hasar > 100) { hasar = 100; } set_member(id,m_idrowndmg,hasar) set_member(id,m_idrownrestored,0) }
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1602
- Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm
- Server Ip/DNS: 213.238.173.35
- Clan İsmi: MoonGaming
- İletişim:
Yere Düşünce Can Vermesi.
Yeşil olarak gelmesi olayı nasıl oluyor ? Detaylarını verebilir misin ?DarkThrone yazdı: ↑Pzt Haz 22, 2020 10:48 pmAynı şekilde bu da çalışıyor çok sağol eline koluna sağlık. Giden canın yarısını veriyor hatta. Müsait olan birisi buna gelen canın gözükmesi için redbull gibi yeşil olarak gelmesini sağlayabilirse sevinirim. Herkese iyi forumlaromertas14544 yazdı: ↑Pzt Haz 22, 2020 7:39 pmTest edebilir misin ?Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <reapi> public plugin_init() { register_plugin("Hasar yenilenme","0.1","Leeyé"); RegisterHookChain(RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage, "YereDusunce",1); } public YereDusunce(const id) { new hasar = floatround(Float:GetHookChainReturn(ATYPE_FLOAT),floatround_floor); hasar = hasar*50/100; if(hasar > 100) { hasar = 100; } set_member(id,m_idrowndmg,hasar) set_member(id,m_idrownrestored,0) }
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1602
- Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm
- Server Ip/DNS: 213.238.173.35
- Clan İsmi: MoonGaming
- İletişim:
Yere Düşünce Can Vermesi.
DarkThrone yazdı: ↑Pzt Haz 22, 2020 10:48 pmAynı şekilde bu da çalışıyor çok sağol eline koluna sağlık. Giden canın yarısını veriyor hatta. Müsait olan birisi buna gelen canın gözükmesi için redbull gibi yeşil olarak gelmesini sağlayabilirse sevinirim. Herkese iyi forumlaromertas14544 yazdı: ↑Pzt Haz 22, 2020 7:39 pmTest edebilir misin ?Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <reapi> public plugin_init() { register_plugin("Hasar yenilenme","0.1","Leeyé"); RegisterHookChain(RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage, "YereDusunce",1); } public YereDusunce(const id) { new hasar = floatround(Float:GetHookChainReturn(ATYPE_FLOAT),floatround_floor); hasar = hasar*50/100; if(hasar > 100) { hasar = 100; } set_member(id,m_idrowndmg,hasar) set_member(id,m_idrownrestored,0) }
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
public plugin_init()
{
register_plugin("Hasar yenilenme","0.1","Leeyé");
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage, "YereDusunce",1);
}
public YereDusunce(const id)
{
new hasar = floatround(Float:GetHookChainReturn(ATYPE_FLOAT),floatround_floor);
hasar = hasar*50/100;
if(hasar > 100)
{
hasar = 100;
}
set_member(id,m_idrowndmg,hasar)
set_member(id,m_idrownrestored,0)
client_print_color(id,print_team_blue,"^3Yere dusme hasarin yariya indirildi. ^4Tekrar kazandigin HP: ^1%i",hasar);
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 670
- Kayıt: Prş Nis 09, 2020 2:12 pm
- Konum: Bursa
- Server Ip/DNS: cs.darkthronejb.com
- Clan İsmi: DarkThrone Jail
- İletişim:
Yere Düşünce Can Vermesi.
Mesela birine 16000 givemoney verdiğinde yeşil olarak +16000 eklenir öyle bir şey istemiştim ama bu da çok güzel olmuş. Ne yapsan begeniliyor eline kolune emeğine saglikomertas14544 yazdı: ↑Pzt Haz 22, 2020 11:20 pmDarkThrone yazdı: ↑Pzt Haz 22, 2020 10:48 pmAynı şekilde bu da çalışıyor çok sağol eline koluna sağlık. Giden canın yarısını veriyor hatta. Müsait olan birisi buna gelen canın gözükmesi için redbull gibi yeşil olarak gelmesini sağlayabilirse sevinirim. Herkese iyi forumlar :)omertas14544 yazdı: ↑Pzt Haz 22, 2020 7:39 pmTest edebilir misin ?Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <reapi> public plugin_init() { register_plugin("Hasar yenilenme","0.1","Leeyé"); RegisterHookChain(RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage, "YereDusunce",1); } public YereDusunce(const id) { new hasar = floatround(Float:GetHookChainReturn(ATYPE_FLOAT),floatround_floor); hasar = hasar*50/100; if(hasar > 100) { hasar = 100; } set_member(id,m_idrowndmg,hasar) set_member(id,m_idrownrestored,0) }
Sanırım chat yazısından bahsediyorsun.Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <reapi> public plugin_init() { register_plugin("Hasar yenilenme","0.1","Leeyé"); RegisterHookChain(RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage, "YereDusunce",1); } public YereDusunce(const id) { new hasar = floatround(Float:GetHookChainReturn(ATYPE_FLOAT),floatround_floor); hasar = hasar*50/100; if(hasar > 100) { hasar = 100; } set_member(id,m_idrowndmg,hasar) set_member(id,m_idrownrestored,0) client_print_color(id,print_team_blue,"^3Yere dusme hasarin yariya indirildi. ^4Tekrar kazandigin HP: ^1%i",hasar); }
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1602
- Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm
- Server Ip/DNS: 213.238.173.35
- Clan İsmi: MoonGaming
- İletişim:
Yere Düşünce Can Vermesi.
DarkThrone yazdı: ↑Pzt Haz 22, 2020 12:32 am Arkadaşlar oyuncu yere düştüğünde canı normal bir şekilde gitsin. Ondan sonra gittiği canın yarısını geri versin mümkün mü böyle bir şey ?
Yarısı olmazsa +20 de yapabiliriz
Yere düştüğünde giden canı azaltabilirsin diye fikir üretmezseniz sevinirim amacım biraz farklı. Teşekkürler
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
public plugin_init()
{
register_plugin("Hasar yenilenme","0.1","Leeyé");
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage, "YereDusunce",1);
}
public YereDusunce(const id)
{
new hasar = floatround(Float:GetHookChainReturn(ATYPE_FLOAT),floatround_floor);
hasar = hasar*50/100;
if(hasar > 100)
{
hasar = 100;
}
set_member(id,m_idrowndmg,hasar)
set_member(id,m_idrownrestored,0)
client_print_color(id,print_team_blue,"^3Yere dusme hasarin yariya indirildi. ^4Tekrar kazandigin HP: ^1%i",hasar);
rg_add_account(id,hasar,AS_ADD);
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 670
- Kayıt: Prş Nis 09, 2020 2:12 pm
- Konum: Bursa
- Server Ip/DNS: cs.darkthronejb.com
- Clan İsmi: DarkThrone Jail
- İletişim:
Yere Düşünce Can Vermesi.
Kusura bakma tekrar etiketlicem. Givemoney i örnek olarak vermıstım ben. Canın düşüyor tekrar eklenırken yeşil olarak canın artsın. mesela 30 yedi 15 geri verirken yeşil olarak versin. Sen bunu yapmışsın ama money e veriyor yani dolara yeşil olarak +15 ekliyor Reapi kütüphanesinde aradım kodu değiştireyim belki olur diye ama bulamadım ya.omertas14544 yazdı: ↑Pzt Haz 22, 2020 11:30 pmDarkThrone yazdı: ↑Pzt Haz 22, 2020 12:32 am Arkadaşlar oyuncu yere düştüğünde canı normal bir şekilde gitsin. Ondan sonra gittiği canın yarısını geri versin mümkün mü böyle bir şey ?
Yarısı olmazsa +20 de yapabiliriz
Yere düştüğünde giden canı azaltabilirsin diye fikir üretmezseniz sevinirim amacım biraz farklı. Teşekkürlerİkisi bir aradaKod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <reapi> public plugin_init() { register_plugin("Hasar yenilenme","0.1","Leeyé"); RegisterHookChain(RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage, "YereDusunce",1); } public YereDusunce(const id) { new hasar = floatround(Float:GetHookChainReturn(ATYPE_FLOAT),floatround_floor); hasar = hasar*50/100; if(hasar > 100) { hasar = 100; } set_member(id,m_idrowndmg,hasar) set_member(id,m_idrownrestored,0) client_print_color(id,print_team_blue,"^3Yere dusme hasarin yariya indirildi. ^4Tekrar kazandigin HP: ^1%i",hasar); rg_add_account(id,hasar,AS_ADD); }
Link: | |
Linklerini gizle |