Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Vurulduğunda 3 saniye koruma olması

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
DarkThrone
Mesajlar: 670
Kayıt: Prş Nis 09, 2020 2:12 pm
Konum: Bursa
Server Ip/DNS: cs.darkthronejb.com
Clan İsmi: DarkThrone Jail
İletişim:

Vurulduğunda 3 saniye koruma olması

Mesaj gönderen DarkThrone »

Arkadaşlar HNS Mod için Rakip size vurdugunda 3 saniye koruma istiyorum.
CT Takımı T yi bıcakladıgında 3 sanıye T ye damage işlemesin. 3 Sanıye sonra bozulup devam etsin.

El başı doğdugunda 3 4 sanıyelık koruma eklentısı var bunun gibi.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

vatanc
Mesajlar: 686
Kayıt: Cum Şub 23, 2018 7:52 pm
Server Ip/DNS: csxx.csduragi.com
Clan İsmi: KULLANMIYORUM

Vurulduğunda 3 saniye koruma olması

Mesaj gönderen vatanc »

Kod: Tümünü seç

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define PLUGIN "Spawn Godmode"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "By Deh$eT"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    RegisterHam(Ham_Spawn,"player", "dogunca",1)
}
public dogunca(id)
{
    if(get_user_team(id) == 2) 
    {
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,255,kRenderNormal,25)
    }
    else
    {
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,255,0,0,kRenderNormal,25)
    }
    set_task(3.0,"kapat")
    set_user_godmode(id,0)
}
public kapat(id)
{
    set_user_godmode(id,1)
    client_print(id,print_center,"Dokunulmazlik Suren Doldu.")
}
    

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
DarkThrone
Mesajlar: 670
Kayıt: Prş Nis 09, 2020 2:12 pm
Konum: Bursa
Server Ip/DNS: cs.darkthronejb.com
Clan İsmi: DarkThrone Jail
İletişim:

Vurulduğunda 3 saniye koruma olması

Mesaj gönderen DarkThrone »

vatanc yazdı: Pzr Haz 21, 2020 3:53 pm

Kod: Tümünü seç

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define PLUGIN "Spawn Godmode"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "By Deh$eT"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    RegisterHam(Ham_Spawn,"player", "dogunca",1)
}
public dogunca(id)
{
    if(get_user_team(id) == 2) 
    {
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,255,kRenderNormal,25)
    }
    else
    {
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,255,0,0,kRenderNormal,25)
    }
    set_task(3.0,"kapat")
    set_user_godmode(id,0)
}
public kapat(id)
{
    set_user_godmode(id,1)
    client_print(id,print_center,"Dokunulmazlik Suren Doldu.")
}
    
Öncelikle uğraşın için Teşekkürler fakat bu el başı yapıyor sanırım. Ben bunun oyuncu vurulduğunda yapmasını istiyorum. Şöyle ki CT T ye bir bıçak attığında yavaşlıyor otomatik 2. yide atabiliyor. CT T ye ilk bıçağı attığında 3 saniye dokunulmaz olucak bıçak işlemicek. 3 saniye sonunda aynen devam edicek.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

OPC Line
Mesajlar: 1637
Kayıt: Pzt Tem 22, 2019 3:13 am
Server Ip/DNS: 213.238.173.xx
Clan İsmi: *YouKnowMyName*

Vurulduğunda 3 saniye koruma olması

Mesaj gönderen OPC Line »

sizin dediğinizden oyuncu ilk hasar aldığında 3 sn god vericek. doğru mudur ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
DarkThrone
Mesajlar: 670
Kayıt: Prş Nis 09, 2020 2:12 pm
Konum: Bursa
Server Ip/DNS: cs.darkthronejb.com
Clan İsmi: DarkThrone Jail
İletişim:

Vurulduğunda 3 saniye koruma olması

Mesaj gönderen DarkThrone »

OPC Line yazdı: Pzr Haz 21, 2020 4:47 pm sizin dediğinizden oyuncu ilk hasar aldığında 3 sn god vericek. doğru mudur ?
Aynen Doğrudur.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Aconyonn
Mesajlar: 393
Kayıt: Cum Eyl 15, 2017 3:52 pm
İletişim:

Vurulduğunda 3 saniye koruma olması

Mesaj gönderen Aconyonn »

Denemeye vaktim olmadı hata yapmış olabilirim,

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

static const via[3][]={"No Damage","0.1","Aconyonn"};
public plugin_init(){
	register_plugin(via[0],via[1][0],via[2][0]);

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed,"RG_Killed",true);
}
public RG_Killed(olen,olduren){
	set_task(3.0,"Stop",0);
	new players[MAX_PLAYERS],num;
	switch(get_member(olen,m_iTeam)){
		case TEAM_TERRORIST : {
			get_players(players,num,"bceh","TERRORIST");
			for(new i;i<num;i++){
				new ids=players[i];
				if(is_user_alive(ids)){
					set_entvar(ids,var_takedamage,DAMAGE_NO);
				}
			}
		}
		case TEAM_CT : {
			get_players(players,num,"bceh","CT");
			for(new i;i<num;i++){
				new ids=players[i];
				if(is_user_alive(ids)){
					set_entvar(ids,var_takedamage,DAMAGE_NO);
				}
			}
		}
	}
	return HC_CONTINUE;
}
public Stop(){
	client_print(0,print_center,"Dokunulmazlik Kalkti!");
	set_entvar(0,var_takedamage,DAMAGE_YES);
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
DarkThrone
Mesajlar: 670
Kayıt: Prş Nis 09, 2020 2:12 pm
Konum: Bursa
Server Ip/DNS: cs.darkthronejb.com
Clan İsmi: DarkThrone Jail
İletişim:

Vurulduğunda 3 saniye koruma olması

Mesaj gönderen DarkThrone »

Aconyonn yazdı: Pzr Haz 21, 2020 6:45 pm Denemeye vaktim olmadı hata yapmış olabilirim,

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

static const via[3][]={"No Damage","0.1","Aconyonn"};
public plugin_init(){
	register_plugin(via[0],via[1][0],via[2][0]);

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed,"RG_Killed",true);
}
public RG_Killed(olen,olduren){
	set_task(3.0,"Stop",0);
	new players[MAX_PLAYERS],num;
	switch(get_member(olen,m_iTeam)){
		case TEAM_TERRORIST : {
			get_players(players,num,"bceh","TERRORIST");
			for(new i;i<num;i++){
				new ids=players[i];
				if(is_user_alive(ids)){
					set_entvar(ids,var_takedamage,DAMAGE_NO);
				}
			}
		}
		case TEAM_CT : {
			get_players(players,num,"bceh","CT");
			for(new i;i<num;i++){
				new ids=players[i];
				if(is_user_alive(ids)){
					set_entvar(ids,var_takedamage,DAMAGE_NO);
				}
			}
		}
	}
	return HC_CONTINUE;
}
public Stop(){
	client_print(0,print_center,"Dokunulmazlik Kalkti!");
	set_entvar(0,var_takedamage,DAMAGE_YES);
}
Eklentiyi denedim fakat çalışmıyor Damage yiyen kişiye 3 saniyelik dokunulmazlık gelmiyor. Onun dışında dokunulmazlık kalktı yazısı vs aktif.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Aconyonn
Mesajlar: 393
Kayıt: Cum Eyl 15, 2017 3:52 pm
İletişim:

Vurulduğunda 3 saniye koruma olması

Mesaj gönderen Aconyonn »

İsteğinizi tam olarak anlamamışım ve bir oyuncu öldüğünde işlem yaptırtmışım.
Eklenti,

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

static const via[3][]={"No Damage","0.1","Aconyonn"};
public plugin_init(){
	register_plugin(via[0],via[1][0],via[2][0]);

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage,"rgTakeDamage",0);
}
public rgTakeDamage(const victim,inflictor,const attacker,Float:damage,damage_type){
	if(is_user_alive(victim)){
		set_task(3.0,"Stop",victim);
		new players[MAX_PLAYERS],num;
		switch(get_member(victim,m_iTeam)){
			case TEAM_TERRORIST : {
				get_players(players,num,"bceh");
				for(new i;i<num;i++){
					new ids=players[i];
					set_entvar(ids,var_takedamage,DAMAGE_NO);
				}
			}
			case TEAM_CT : {
				get_players(players,num,"bceh");
				for(new i;i<num;i++){
					new ids=players[i];
					set_entvar(ids,var_takedamage,DAMAGE_NO);
				}
			}
		}
	}
	return HC_CONTINUE;
}
public Stop(const victim){
	client_print(victim,print_center,"Dokunulmazlik Kalkti!");
	set_entvar(victim,var_takedamage,DAMAGE_YES);
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
DarkThrone
Mesajlar: 670
Kayıt: Prş Nis 09, 2020 2:12 pm
Konum: Bursa
Server Ip/DNS: cs.darkthronejb.com
Clan İsmi: DarkThrone Jail
İletişim:

Vurulduğunda 3 saniye koruma olması

Mesaj gönderen DarkThrone »

Aconyonn yazdı: Pzt Haz 22, 2020 1:54 pm İsteğinizi tam olarak anlamamışım ve bir oyuncu öldüğünde işlem yaptırtmışım.
Eklenti,

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

static const via[3][]={"No Damage","0.1","Aconyonn"};
public plugin_init(){
	register_plugin(via[0],via[1][0],via[2][0]);

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage,"rgTakeDamage",0);
}
public rgTakeDamage(const victim,inflictor,const attacker,Float:damage,damage_type){
	if(is_user_alive(victim)){
		set_task(3.0,"Stop",victim);
		new players[MAX_PLAYERS],num;
		switch(get_member(victim,m_iTeam)){
			case TEAM_TERRORIST : {
				get_players(players,num,"bceh");
				for(new i;i<num;i++){
					new ids=players[i];
					set_entvar(ids,var_takedamage,DAMAGE_NO);
				}
			}
			case TEAM_CT : {
				get_players(players,num,"bceh");
				for(new i;i<num;i++){
					new ids=players[i];
					set_entvar(ids,var_takedamage,DAMAGE_NO);
				}
			}
		}
	}
	return HC_CONTINUE;
}
public Stop(const victim){
	client_print(victim,print_center,"Dokunulmazlik Kalkti!");
	set_entvar(victim,var_takedamage,DAMAGE_YES);
}
Çok uğraştın sağol fakat işlevini yine göstermiyor. CT Olduğunu düşün T den birisini bıçakladığında 3 saniye bıçakladığın kişiye dokunulmazlık versin. Hani direk 2. bıçağı atama diye. 1. yi atınca oyuncu duruyor 2. otomatik atılıyor bunu engellemek amaçlı. Aynı zamanda durduk yere dokunulmazlık kalktı yazısıda geliyor.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Aconyonn
Mesajlar: 393
Kayıt: Cum Eyl 15, 2017 3:52 pm
İletişim:

Vurulduğunda 3 saniye koruma olması

Mesaj gönderen Aconyonn »

Forumda bulunan konulara baktım fakat kendime Localhost kuramadım, bu sebeple eklentiyi deneyemeden atıyorum. Deneyip bilgi verirsin olmaz ise başka deneyebilen arkadaş yardımcı olur,

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

static const via[3][10]={"No Damage","0.1","Aconyonn"};
public plugin_init(){
	register_plugin(via[0],via[1][0],via[2][0]);
	
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage,"rgTakeDamage",0);
}
public rgTakeDamage(victim,inflictor,attacker,Float:damage,damage_type){
	if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE){
		if(get_member(victim,m_iTeam) == TEAM_CT || get_member(victim,m_iTeam) == TEAM_TERRORIST && is_user_alive(victim)){
			new players[MAX_PLAYERS],num;get_players(players,num);
			for(new i;i<num;i++){
				new ids = players[i];
				set_entvar(ids,var_takedamage,DAMAGE_NO);
				set_task(3.0,"Stop",victim);
			}
		}
	}
}
public Stop(victim){
	set_entvar(victim,var_takedamage,DAMAGE_YES);
	client_print(victim,print_center,"Dokunulmazlik Kalkti!");
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla