Vurulduğunda 3 saniye koruma olması
Moderatör: Moderatörler
-
DarkThrone
Konu Sahibi - Mesajlar: 670
- Kayıt: Prş Nis 09, 2020 2:12 pm
- Konum: Bursa
- Server Ip/DNS: cs.darkthronejb.com
- Clan İsmi: DarkThrone Jail
- İletişim:
Vurulduğunda 3 saniye koruma olması
Arkadaşlar HNS Mod için Rakip size vurdugunda 3 saniye koruma istiyorum.
CT Takımı T yi bıcakladıgında 3 sanıye T ye damage işlemesin. 3 Sanıye sonra bozulup devam etsin.
El başı doğdugunda 3 4 sanıyelık koruma eklentısı var bunun gibi.
CT Takımı T yi bıcakladıgında 3 sanıye T ye damage işlemesin. 3 Sanıye sonra bozulup devam etsin.
El başı doğdugunda 3 4 sanıyelık koruma eklentısı var bunun gibi.
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
vatanc
- Mesajlar: 686
- Kayıt: Cum Şub 23, 2018 7:52 pm
- Server Ip/DNS: csxx.csduragi.com
- Clan İsmi: KULLANMIYORUM
Vurulduğunda 3 saniye koruma olması
Kod: Tümünü seç
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define PLUGIN "Spawn Godmode"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "By Deh$eT"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn,"player", "dogunca",1)
}
public dogunca(id)
{
if(get_user_team(id) == 2)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,255,kRenderNormal,25)
}
else
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,255,0,0,kRenderNormal,25)
}
set_task(3.0,"kapat")
set_user_godmode(id,0)
}
public kapat(id)
{
set_user_godmode(id,1)
client_print(id,print_center,"Dokunulmazlik Suren Doldu.")
}
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
DarkThrone
Konu Sahibi - Mesajlar: 670
- Kayıt: Prş Nis 09, 2020 2:12 pm
- Konum: Bursa
- Server Ip/DNS: cs.darkthronejb.com
- Clan İsmi: DarkThrone Jail
- İletişim:
Vurulduğunda 3 saniye koruma olması
Öncelikle uğraşın için Teşekkürler fakat bu el başı yapıyor sanırım. Ben bunun oyuncu vurulduğunda yapmasını istiyorum. Şöyle ki CT T ye bir bıçak attığında yavaşlıyor otomatik 2. yide atabiliyor. CT T ye ilk bıçağı attığında 3 saniye dokunulmaz olucak bıçak işlemicek. 3 saniye sonunda aynen devam edicek.vatanc yazdı: Pzr Haz 21, 2020 3:53 pmKod: Tümünü seç
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> #define PLUGIN "Spawn Godmode" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "By Deh$eT" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn,"player", "dogunca",1) } public dogunca(id) { if(get_user_team(id) == 2) { set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,255,kRenderNormal,25) } else { set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,255,0,0,kRenderNormal,25) } set_task(3.0,"kapat") set_user_godmode(id,0) } public kapat(id) { set_user_godmode(id,1) client_print(id,print_center,"Dokunulmazlik Suren Doldu.") }
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
OPC Line
- Mesajlar: 1637
- Kayıt: Pzt Tem 22, 2019 3:13 am
- Server Ip/DNS: 213.238.173.xx
- Clan İsmi: *YouKnowMyName*
Vurulduğunda 3 saniye koruma olması
sizin dediğinizden oyuncu ilk hasar aldığında 3 sn god vericek. doğru mudur ?
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
DarkThrone
Konu Sahibi - Mesajlar: 670
- Kayıt: Prş Nis 09, 2020 2:12 pm
- Konum: Bursa
- Server Ip/DNS: cs.darkthronejb.com
- Clan İsmi: DarkThrone Jail
- İletişim:
Vurulduğunda 3 saniye koruma olması
Aynen Doğrudur.OPC Line yazdı: Pzr Haz 21, 2020 4:47 pm sizin dediğinizden oyuncu ilk hasar aldığında 3 sn god vericek. doğru mudur ?
| Link: | |
| Linklerini gizle |
Vurulduğunda 3 saniye koruma olması
Denemeye vaktim olmadı hata yapmış olabilirim,
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
static const via[3][]={"No Damage","0.1","Aconyonn"};
public plugin_init(){
register_plugin(via[0],via[1][0],via[2][0]);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed,"RG_Killed",true);
}
public RG_Killed(olen,olduren){
set_task(3.0,"Stop",0);
new players[MAX_PLAYERS],num;
switch(get_member(olen,m_iTeam)){
case TEAM_TERRORIST : {
get_players(players,num,"bceh","TERRORIST");
for(new i;i<num;i++){
new ids=players[i];
if(is_user_alive(ids)){
set_entvar(ids,var_takedamage,DAMAGE_NO);
}
}
}
case TEAM_CT : {
get_players(players,num,"bceh","CT");
for(new i;i<num;i++){
new ids=players[i];
if(is_user_alive(ids)){
set_entvar(ids,var_takedamage,DAMAGE_NO);
}
}
}
}
return HC_CONTINUE;
}
public Stop(){
client_print(0,print_center,"Dokunulmazlik Kalkti!");
set_entvar(0,var_takedamage,DAMAGE_YES);
}| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
DarkThrone
Konu Sahibi - Mesajlar: 670
- Kayıt: Prş Nis 09, 2020 2:12 pm
- Konum: Bursa
- Server Ip/DNS: cs.darkthronejb.com
- Clan İsmi: DarkThrone Jail
- İletişim:
Vurulduğunda 3 saniye koruma olması
Eklentiyi denedim fakat çalışmıyor Damage yiyen kişiye 3 saniyelik dokunulmazlık gelmiyor. Onun dışında dokunulmazlık kalktı yazısı vs aktif.Aconyonn yazdı: Pzr Haz 21, 2020 6:45 pm Denemeye vaktim olmadı hata yapmış olabilirim,Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1 #include <amxmodx> #include <reapi> static const via[3][]={"No Damage","0.1","Aconyonn"}; public plugin_init(){ register_plugin(via[0],via[1][0],via[2][0]); RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed,"RG_Killed",true); } public RG_Killed(olen,olduren){ set_task(3.0,"Stop",0); new players[MAX_PLAYERS],num; switch(get_member(olen,m_iTeam)){ case TEAM_TERRORIST : { get_players(players,num,"bceh","TERRORIST"); for(new i;i<num;i++){ new ids=players[i]; if(is_user_alive(ids)){ set_entvar(ids,var_takedamage,DAMAGE_NO); } } } case TEAM_CT : { get_players(players,num,"bceh","CT"); for(new i;i<num;i++){ new ids=players[i]; if(is_user_alive(ids)){ set_entvar(ids,var_takedamage,DAMAGE_NO); } } } } return HC_CONTINUE; } public Stop(){ client_print(0,print_center,"Dokunulmazlik Kalkti!"); set_entvar(0,var_takedamage,DAMAGE_YES); }
| Link: | |
| Linklerini gizle |
Vurulduğunda 3 saniye koruma olması
İsteğinizi tam olarak anlamamışım ve bir oyuncu öldüğünde işlem yaptırtmışım.
Eklenti,
Eklenti,
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
static const via[3][]={"No Damage","0.1","Aconyonn"};
public plugin_init(){
register_plugin(via[0],via[1][0],via[2][0]);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage,"rgTakeDamage",0);
}
public rgTakeDamage(const victim,inflictor,const attacker,Float:damage,damage_type){
if(is_user_alive(victim)){
set_task(3.0,"Stop",victim);
new players[MAX_PLAYERS],num;
switch(get_member(victim,m_iTeam)){
case TEAM_TERRORIST : {
get_players(players,num,"bceh");
for(new i;i<num;i++){
new ids=players[i];
set_entvar(ids,var_takedamage,DAMAGE_NO);
}
}
case TEAM_CT : {
get_players(players,num,"bceh");
for(new i;i<num;i++){
new ids=players[i];
set_entvar(ids,var_takedamage,DAMAGE_NO);
}
}
}
}
return HC_CONTINUE;
}
public Stop(const victim){
client_print(victim,print_center,"Dokunulmazlik Kalkti!");
set_entvar(victim,var_takedamage,DAMAGE_YES);
}| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
DarkThrone
Konu Sahibi - Mesajlar: 670
- Kayıt: Prş Nis 09, 2020 2:12 pm
- Konum: Bursa
- Server Ip/DNS: cs.darkthronejb.com
- Clan İsmi: DarkThrone Jail
- İletişim:
Vurulduğunda 3 saniye koruma olması
Çok uğraştın sağol fakat işlevini yine göstermiyor. CT Olduğunu düşün T den birisini bıçakladığında 3 saniye bıçakladığın kişiye dokunulmazlık versin. Hani direk 2. bıçağı atama diye. 1. yi atınca oyuncu duruyor 2. otomatik atılıyor bunu engellemek amaçlı. Aynı zamanda durduk yere dokunulmazlık kalktı yazısıda geliyor.Aconyonn yazdı: Pzt Haz 22, 2020 1:54 pm İsteğinizi tam olarak anlamamışım ve bir oyuncu öldüğünde işlem yaptırtmışım.
Eklenti,Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1 #include <amxmodx> #include <reapi> static const via[3][]={"No Damage","0.1","Aconyonn"}; public plugin_init(){ register_plugin(via[0],via[1][0],via[2][0]); RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage,"rgTakeDamage",0); } public rgTakeDamage(const victim,inflictor,const attacker,Float:damage,damage_type){ if(is_user_alive(victim)){ set_task(3.0,"Stop",victim); new players[MAX_PLAYERS],num; switch(get_member(victim,m_iTeam)){ case TEAM_TERRORIST : { get_players(players,num,"bceh"); for(new i;i<num;i++){ new ids=players[i]; set_entvar(ids,var_takedamage,DAMAGE_NO); } } case TEAM_CT : { get_players(players,num,"bceh"); for(new i;i<num;i++){ new ids=players[i]; set_entvar(ids,var_takedamage,DAMAGE_NO); } } } } return HC_CONTINUE; } public Stop(const victim){ client_print(victim,print_center,"Dokunulmazlik Kalkti!"); set_entvar(victim,var_takedamage,DAMAGE_YES); }
| Link: | |
| Linklerini gizle |
Vurulduğunda 3 saniye koruma olması
Forumda bulunan konulara baktım fakat kendime Localhost kuramadım, bu sebeple eklentiyi deneyemeden atıyorum. Deneyip bilgi verirsin olmaz ise başka deneyebilen arkadaş yardımcı olur,
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
static const via[3][10]={"No Damage","0.1","Aconyonn"};
public plugin_init(){
register_plugin(via[0],via[1][0],via[2][0]);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage,"rgTakeDamage",0);
}
public rgTakeDamage(victim,inflictor,attacker,Float:damage,damage_type){
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE){
if(get_member(victim,m_iTeam) == TEAM_CT || get_member(victim,m_iTeam) == TEAM_TERRORIST && is_user_alive(victim)){
new players[MAX_PLAYERS],num;get_players(players,num);
for(new i;i<num;i++){
new ids = players[i];
set_entvar(ids,var_takedamage,DAMAGE_NO);
set_task(3.0,"Stop",victim);
}
}
}
}
public Stop(victim){
set_entvar(victim,var_takedamage,DAMAGE_YES);
client_print(victim,print_center,"Dokunulmazlik Kalkti!");
}| Link: | |
| Linklerini gizle |