Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Muzzle Flash Değiştirme

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
By Hazard
Mesajlar: 230
Kayıt: Cum Ara 18, 2015 8:24 pm
Konum: Türkiye / İstanbul

Muzzle Flash Değiştirme

Mesaj gönderen By Hazard »

Arkadaşlar muzzle flash değiştirme eklentisi olan varsa atabilir mi veya modelden değişiyorsa nasıl değiştirebilirim ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
By Hazard
Mesajlar: 230
Kayıt: Cum Ara 18, 2015 8:24 pm
Konum: Türkiye / İstanbul

Muzzle Flash Değiştirme

Mesaj gönderen By Hazard »

Yardım edebilecek var mı ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

burakxd383
Mesajlar: 922
Kayıt: Pzt Şub 05, 2018 2:10 pm
Konum: Bursa
Server Ip/DNS: -
Clan İsmi: -
İletişim:

Muzzle Flash Değiştirme

Mesaj gönderen burakxd383 »

By Hazard yazdı: Pzt May 25, 2020 7:00 pm Arkadaşlar muzzle flash değiştirme eklentisi olan varsa atabilir mi veya modelden değişiyorsa nasıl değiştirebilirim ?
benim bildiğim modelden değil ayrı bir eklentiyle değiştiriliyor olmalı

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

seypa
Mesajlar: 1389
Kayıt: Cmt Ağu 13, 2016 12:49 pm
Konum: Pendik/İstanbul
İletişim:

Muzzle Flash Değiştirme

Mesaj gönderen seypa »


Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
By Hazard
Mesajlar: 230
Kayıt: Cum Ara 18, 2015 8:24 pm
Konum: Türkiye / İstanbul

Muzzle Flash Değiştirme

Mesaj gönderen By Hazard »

Her silahta gözükmüyor bu konuyu ben açtım zaten 😂

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

seypa
Mesajlar: 1389
Kayıt: Cmt Ağu 13, 2016 12:49 pm
Konum: Pendik/İstanbul
İletişim:

Muzzle Flash Değiştirme

Mesaj gönderen seypa »

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN_NAME                    "New MuzzleFlash"
#define PLUGIN_VERSION                "Alpha"
#define PLUGIN_AUTHOR                "WPMG Team"

#define get_bit(%1,%2)        (%1 & (1 << (%2 & 31)))
#define set_bit(%1,%2)        %1 |= (1 << (%2 & 31))
#define reset_bit(%1,%2)    %1 &= ~(1 << (%2 & 31))

new const SILAHLAR[][] = { "", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10",
	"weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
	"weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
	"weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552",
"weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }

new g_bitsMuzzleFlash;

new g_iEntity;

public plugin_precache()
{
	register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
	
	precache_model("sprites/muzzleflash27.spr");
	
	g_iEntity = create_entity("info_target");
	
	entity_set_model(g_iEntity, "sprites/muzzleflash27.spr");
	
	entity_set_float(g_iEntity, EV_FL_scale, 0.2);
	
	//entity_set_vector(g_iEntity, EV_VEC_angles, Float:{0.0, 0.0, 90.0});
	
	entity_set_int(g_iEntity, EV_INT_rendermode, kRenderTransTexture);
	entity_set_float(g_iEntity, EV_FL_renderamt, 0.0);
}

public plugin_init()
{
	for(new i = 0; i < sizeof(SILAHLAR);i++)
	if (SILAHLAR[i][0])RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, SILAHLAR[i], "CM249__PrimaryAttack_Post", 1);
	
	
	
	register_forward(FM_AddToFullPack, "CPlayer__AddToFullPack_post", 1);
	
	register_forward(FM_CheckVisibility, "CEntity__CheckVisibility");
}

public CEntity__CheckVisibility(iEntity, pSet)
{
	if (iEntity != g_iEntity)
		return FMRES_IGNORED;
	
	forward_return(FMV_CELL, 1);
	
	return FMRES_SUPERCEDE;
}

public CM249__PrimaryAttack_Post(iEntity)
{
	new iPlayerID = get_pdata_cbase(iEntity, 41, 4);
	
	set_bit(g_bitsMuzzleFlash, iPlayerID);
}

public CPlayer__AddToFullPack_post(esState, iE, iEnt, iHost, iHostFlags, iPlayer, pSet)
{
	if (iEnt != g_iEntity)
		return;
	
	if (get_bit(g_bitsMuzzleFlash, iHost))
	{
		set_es(esState, ES_Frame, float(random_num(0, 2)));
		
		set_es(esState, ES_RenderMode, kRenderTransAdd);
		set_es(esState, ES_RenderAmt, 255.0);
		
		reset_bit(g_bitsMuzzleFlash, iHost);
	}
	
	set_es(esState, ES_Skin, iHost);
	set_es(esState, ES_Body, 1);
	set_es(esState, ES_AimEnt, iHost);
	set_es(esState, ES_MoveType, MOVETYPE_FOLLOW);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1254\\ deff0\\ deflang1055{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Kod: Tümünü seç

public plugin_precache()
{
	register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
	
	precache_model("sprites/muzzleflash27.spr"); //Buraları kendi sprite dosyana göre düzenliyorsun
	
	g_iEntity = create_entity("info_target");
	
	entity_set_model(g_iEntity, "sprites/muzzleflash27.spr"); //Buraları kendi sprite dosyana göre düzenliyorsun
	
	entity_set_float(g_iEntity, EV_FL_scale, 0.2);
	
	//entity_set_vector(g_iEntity, EV_VEC_angles, Float:{0.0, 0.0, 90.0});
	
	entity_set_int(g_iEntity, EV_INT_rendermode, kRenderTransTexture);
	entity_set_float(g_iEntity, EV_FL_renderamt, 0.0);
}
Bir teşekkür yeterli.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
By Hazard
Mesajlar: 230
Kayıt: Cum Ara 18, 2015 8:24 pm
Konum: Türkiye / İstanbul

Muzzle Flash Değiştirme

Mesaj gönderen By Hazard »

seypa yazdı: Cmt May 30, 2020 1:18 pm Bir teşekkür yeterli.
Teşekkürler, ama normal yani cs 1.6 default modellerde gözüküyor ama kendi yüklediğim modellerde gözükmüyor örnek bir model atıyorum.

v_ak47_silveryns.mdl
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ahmetsencanx2
Mesajlar: 887
Kayıt: Çrş Haz 29, 2016 6:04 pm
Konum: İzmir/Buca

Muzzle Flash Değiştirme

Mesaj gönderen ahmetsencanx2 »

By Hazard yazdı: Cmt May 30, 2020 4:16 pm
seypa yazdı: Cmt May 30, 2020 1:18 pm Bir teşekkür yeterli.
Teşekkürler, ama normal yani cs 1.6 default modellerde gözüküyor ama kendi yüklediğim modellerde gözükmüyor örnek bir model atıyorum.


v_ak47_silveryns.mdl
Bizde silah ateşi eklentisi farklı olduğu için silah ateşlerini iptal etmiştim modellerde. Modelin attachment origin'larını aşağıya çekili durumda ya bunları düzelticeksin orjinal yerlerine koyacaksın yada https://gamebanana.com/skins/157208 bu linkteki yerden alıcaksın modelleri. Fakat bu modellerde chrome efekti felan yoktur.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
By Hazard
Mesajlar: 230
Kayıt: Cum Ara 18, 2015 8:24 pm
Konum: Türkiye / İstanbul

Muzzle Flash Değiştirme

Mesaj gönderen By Hazard »

ahmetsencanx2 yazdı: Cmt May 30, 2020 4:29 pm Bizde silah ateşi eklentisi farklı olduğu için silah ateşlerini iptal etmiştim modellerde. Modelin attachment origin'larını aşağıya çekili durumda ya bunları düzelticeksin orjinal yerlerine koyacaksın yada https://gamebanana.com/skins/157208 bu linkteki yerden alıcaksın modelleri. Fakat bu modellerde chrome efekti felan yoktur.
Anladım, peki silah ateşlerini iptal etsek ve bu plugini aktif etsek olmaz mı ? Öyle olacaksa bunu nasıl yapabiliriz yani yardım etme şansın var mı ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

seypa
Mesajlar: 1389
Kayıt: Cmt Ağu 13, 2016 12:49 pm
Konum: Pendik/İstanbul
İletişim:

Muzzle Flash Değiştirme

Mesaj gönderen seypa »

Modelleri ghw chronic eklentisiylemi uyguluyorsun.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla