Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Csgo menuler

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Darkness Berry
Mesajlar: 376
Kayıt: Pzt Tem 15, 2019 8:14 pm

Csgo menuler

Mesaj gönderen Darkness Berry »

5 dkya biter. 0Dan yapıyorum

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Darkness Berry
Mesajlar: 376
Kayıt: Pzt Tem 15, 2019 8:14 pm

Csgo menuler

Mesaj gönderen Darkness Berry »

:cross: Sorun alırsanız veya bir hata alırsanız bildirmeyi unutmayın.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
gorkem245
Mesajlar: 143
Kayıt: Cum Mar 20, 2020 11:52 am

Csgo menuler

Mesaj gönderen gorkem245 »

Tamam kardesjm suan teldeyim yarin bakicam simdiden tesekkurler

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
gorkem245
Mesajlar: 143
Kayıt: Cum Mar 20, 2020 11:52 am

Csgo menuler

Mesaj gönderen gorkem245 »

olmadı dostum ekledim modelleri yaptık yükledik sw hatasız ama serverde gözükmüyor

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

omertas14544
Mesajlar: 1604
Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm

Csgo menuler

Mesaj gönderen omertas14544 »

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <reapi>

new const ut[] = "Uzun Tag";
new const kt[] = "Kisa Tag"

new skin[MAX_CLIENTS+1][7];
new secim[MAX_CLIENTS+1];


new silahlar[][][] =
{
	{ "Silah Adi","Model Dosya Konumu",1,"Precache"}, // 1 = AK-47 || 2 = M4A1 // 3 = AWP // 4 = USP // 5 = Deagle // 6 = Bicak // BU SATIRA ELLEMEYINIZ.
	{ "Silah Isimi","Dosya Konumu",1,0 },
	{ "Silah Isimi","Dosya Konumu",1,0 },
	{ "Silah Isimi","Dosya Konumu",1,0 },
	{ "Silah Isimi","Dosya Konumu",1,0 },
	{ "Silah Isimi","Dosya Konumu",1,0 },
}

public plugin_precache()
{
	for(new l = 1; l < sizeof(silahlar);l++)
	{
		if(file_exists(silahlar[l][1]))
		{
			precache_model(silahlar[l][1]);
			silahlar[l][3][0] = 1;
		}
		else
		{
			silahlar[l][3][0] = 0;
		}
	}
}
public plugin_init()
{
	register_plugin("Model Menu","0.1","Leeyé");

	register_clcmd("say /modelmenu","skinmenu");
	register_event("CurWeapon", "silahdegisince", "be", "1=1");
}
public silahdegisince(id)
{
	new silah = read_data(2);
	switch(silah)
	{
		case CSW_AK47:
		{
			if(skin[id][1] > 0)
			{
				set_entvar(id,var_viewmodel,silahlar[skin[id][1]][1])
			}
		}
		case CSW_M4A1:
		{
			if(skin[id][2] > 0)
			{
				set_entvar(id,var_viewmodel,silahlar[skin[id][2]][1])
			}
		}
		case CSW_AWP:
		{
			if(skin[id][3] > 0)
			{
				set_entvar(id,var_viewmodel,silahlar[skin[id][3]][1])
			}
		}
		case CSW_USP:
		{
			if(skin[id][4] > 0)
			{
				set_entvar(id,var_viewmodel,silahlar[skin[id][4]][1])
			}
		}
		case CSW_DEAGLE:
		{
			if(skin[id][5] > 0)
			{
				set_entvar(id,var_viewmodel,silahlar[skin[id][5]][1])
			}
		}
		case CSW_KNIFE:
		{
			if(skin[id][6] > 0)
			{
				set_entvar(id,var_viewmodel,silahlar[skin[id][6]][1]);
			}
		}
	}
}
public skinmenu(const id)
{
	new menu, Menuz[512]

	formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\w[\r%s\w] - \yModel Menu",ut)
	menu = menu_create(Menuz, "skin_handler")

	formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\w[\r%s\w] - \yAK-47 Model Menu",kt)
	menu_additem(menu, Menuz, "1", 0)

	formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\w[\r%s\w] - \yM4A1 Model Menu",kt)
	menu_additem(menu, Menuz, "2", 0)

	formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\w[\r%s\w] - \yAWP Model Menu",kt)
	menu_additem(menu, Menuz, "3", 0)

	formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\w[\r%s\w] - \yUSP Model Menu",kt)
	menu_additem(menu, Menuz, "4", 0)

	formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\w[\r%s\w] - \yDeagle Model Menu",kt)
	menu_additem(menu, Menuz, "5", 0)

	formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\w[\r%s\w] - \yBicak Model Menu",kt)
	menu_additem(menu, Menuz, "6", 0)
			
	formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\rCikis")
	menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,Menuz)

	menu_display(id, menu, 0);
}
public skin_handler(const id,const menu, const item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new data[6], name[32], access, callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), name, charsmax(name), callback);
	new key = str_to_num(data);
	switch(key)
	{
		case 1:
		{
			secim[id] = 1
			modelchanger(id)
		}
		case 2:
		{
			secim[id] = 2
			modelchanger(id)
		}
		case 3:
		{
			secim[id] = 3
			modelchanger(id)
		}
		case 4:
		{
			secim[id] = 4
			modelchanger(id)
		}
		case 5:
		{
			secim[id] = 5
			modelchanger(id)
		}
		case 6:
		{
			secim[id] = 6
			modelchanger(id)
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public modelchanger(id)
{
	new menu, Menuz[512]

	switch(secim[id])
	{
		case 1:
		{
			formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\w[\r%s\w] - \yAK-47 Model Menu",ut)
		}
		case 2:
		{
			formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\w[\r%s\w] - \yM4A1 Model Menu",ut)
		}
		case 3:
		{
			formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\w[\r%s\w] - \yAWP Model Menu",ut)
		}
		case 4:
		{
			formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\w[\r%s\w] - \yUSP Model Menu",ut)
		}
		case 5:
		{
			formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\w[\r%s\w] - \yDeagle Model Menu",ut)
		}
		case 6:
		{
			formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\w[\r%s\w] - \yBicak Model Menu",ut)
		}
	}
	menu = menu_create(Menuz, "model_handler");
	new num[6];
	for(new i = 1; i < sizeof(silahlar); i++)
	{
		if(silahlar[i][2][0] == secim[id])
		{
			if(silahlar[i][3][0] > 0)
			{
				num_to_str(i, num, charsmax(num));
	   			formatex(Menuz,charsmax(Menuz), "\w[\y%s\w] - \r%s",kt,silahlar[i][0]);
	   			menu_additem(menu,Menuz,num,0);
	   		}
		}
	}
	menu_display(id,menu);
}
public model_handler(const id, const menu, const item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new data[6], name[32], access, callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), name, charsmax(name), callback);
	skin[id][secim[id]] = str_to_num(data);
	client_print_color(id,id,"^4[%s] ^3Isimli modeli sectiniz.",silahlar[skin[id][secim[id]]][0])
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
Bunu kullanmanı tavsiye ederim. Çok daha kullanışlı. Üstteki menu saçma kodlanmış.
Menuye bu şekilde silah ekliyorsun.
{ "Silah Isimi","Dosya Konumu",1,0 }
Silah Isimi yazan kısıma silahın ismini yazıyorsun. Dosya konumu kısmına silahın dosya konumunu yazıyorsun. 1 yazan kısıma silahın türünü yazıyorsun. 1 = AK-47 || 2 = M4A1 // 3 = AWP // 4 = USP // 5 = Deagle // 6 = Bicak

Örnek:
{ "AK47","models/v_ak47.mdl",1,0 },
{ "M4A1","models/v_m4a1.mdl",2,0 }

Yeni silahlar eklerken satırın sonuna , eklemelisin.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

omertas14544
Mesajlar: 1604
Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm

Csgo menuler

Mesaj gönderen omertas14544 »

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <reapi>

new const ut[] = "Uzun Tag";
new const kt[] = "Kisa Tag"

new skin[MAX_CLIENTS+1][7];
new secim[MAX_CLIENTS+1];


new silahlar[][][] =
{
	{ "Silah Adi","Model Dosya Konumu",1,"Precache"}, // 1 = AK-47 || 2 = M4A1 // 3 = AWP // 4 = USP // 5 = Deagle // 6 = Bicak // BU SATIRA ELLEMEYINIZ.
	{ "AK47 | Point","models/silah/v_ak47_point.mdl",1,0 },
	{ "AK47 | Neon","models/silah/v_awp.mdl",3,0 },
	{ "Deagle | Blaze","models/silah/v_deagle_blaze.mdl",5,0 },
	{ "M4A1 | Paladin","models/silah/v_m4a4_paladin.mdl",2,0 },
	{ "USP | Kill Confirmed","models/silah/v_usp_kconfirm.mdl",4,0 },
	{ "Karambit | Ultraviolet","models/silah/v_karambit_ultraviolet.mdl",6,0 },
	{ "Bayonet","models/bicak/v_bayonet.mdl",6,0 },
	{ "Karambit | Fade","models/bicak/v_karambit_fade.mdl",6,0 },
	{ "Karambit | Freehand","models/bicak/v_karambit_freehand.mdl",6,0 },
	{ "Karambit | Leon","models/bicak/v_karambit_leon.mdl",6,0 },
	{ "Kelebek | Freehand","models/bicak/v_kelebek_freehand.mdl",6,0 },
	{ "Kelebek | Kizil","models/bicak/v_kelebek_kizil.mdl",6,0 },
	{ "Kelebek | Turk","models/bicak/v_kelebek_turk.mdl",6,0 }
}

public plugin_precache()
{
	for(new l = 1; l < sizeof(silahlar);l++)
	{
		if(file_exists(silahlar[l][1]))
		{
			precache_model(silahlar[l][1]);
			silahlar[l][3][0] = 1;
		}
		else
		{
			silahlar[l][3][0] = 0;
		}
	}
}
public plugin_init()
{
	register_plugin("Model Menu","0.1","Leeyé");

	register_clcmd("say /modelmenu","skinmenu");
	register_event("CurWeapon", "silahdegisince", "be", "1=1");
}
public silahdegisince(id)
{
	new silah = read_data(2);
	switch(silah)
	{
		case CSW_AK47:
		{
			if(skin[id][1] > 0)
			{
				set_entvar(id,var_viewmodel,silahlar[skin[id][1]][1])
			}
		}
		case CSW_M4A1:
		{
			if(skin[id][2] > 0)
			{
				set_entvar(id,var_viewmodel,silahlar[skin[id][2]][1])
			}
		}
		case CSW_AWP:
		{
			if(skin[id][3] > 0)
			{
				set_entvar(id,var_viewmodel,silahlar[skin[id][3]][1])
			}
		}
		case CSW_USP:
		{
			if(skin[id][4] > 0)
			{
				set_entvar(id,var_viewmodel,silahlar[skin[id][4]][1])
			}
		}
		case CSW_DEAGLE:
		{
			if(skin[id][5] > 0)
			{
				set_entvar(id,var_viewmodel,silahlar[skin[id][5]][1])
			}
		}
		case CSW_KNIFE:
		{
			if(skin[id][6] > 0)
			{
				set_entvar(id,var_viewmodel,silahlar[skin[id][6]][1]);
			}
		}
	}
}
public skinmenu(const id)
{
	new menu, Menuz[512]

	formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\w[\r%s\w] - \yModel Menu",ut)
	menu = menu_create(Menuz, "skin_handler")

	formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\w[\r%s\w] - \yAK-47 Model Menu",kt)
	menu_additem(menu, Menuz, "1", 0)

	formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\w[\r%s\w] - \yM4A1 Model Menu",kt)
	menu_additem(menu, Menuz, "2", 0)

	formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\w[\r%s\w] - \yAWP Model Menu",kt)
	menu_additem(menu, Menuz, "3", 0)

	formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\w[\r%s\w] - \yUSP Model Menu",kt)
	menu_additem(menu, Menuz, "4", 0)

	formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\w[\r%s\w] - \yDeagle Model Menu",kt)
	menu_additem(menu, Menuz, "5", 0)

	formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\w[\r%s\w] - \yBicak Model Menu",kt)
	menu_additem(menu, Menuz, "6", 0)
			
	formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\rCikis")
	menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,Menuz)

	menu_display(id, menu, 0);
}
public skin_handler(const id,const menu, const item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new data[6], name[32], access, callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), name, charsmax(name), callback);
	new key = str_to_num(data);
	switch(key)
	{
		case 1:
		{
			secim[id] = 1
			modelchanger(id)
		}
		case 2:
		{
			secim[id] = 2
			modelchanger(id)
		}
		case 3:
		{
			secim[id] = 3
			modelchanger(id)
		}
		case 4:
		{
			secim[id] = 4
			modelchanger(id)
		}
		case 5:
		{
			secim[id] = 5
			modelchanger(id)
		}
		case 6:
		{
			secim[id] = 6
			modelchanger(id)
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public modelchanger(id)
{
	new menu, Menuz[512]

	switch(secim[id])
	{
		case 1:
		{
			formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\w[\r%s\w] - \yAK-47 Model Menu",ut)
		}
		case 2:
		{
			formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\w[\r%s\w] - \yM4A1 Model Menu",ut)
		}
		case 3:
		{
			formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\w[\r%s\w] - \yAWP Model Menu",ut)
		}
		case 4:
		{
			formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\w[\r%s\w] - \yUSP Model Menu",ut)
		}
		case 5:
		{
			formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\w[\r%s\w] - \yDeagle Model Menu",ut)
		}
		case 6:
		{
			formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\w[\r%s\w] - \yBicak Model Menu",ut)
		}
	}
	menu = menu_create(Menuz, "model_handler");
	new num[6];
	for(new i = 1; i < sizeof(silahlar); i++)
	{
		if(silahlar[i][2][0] == secim[id])
		{
			if(silahlar[i][3][0] > 0)
			{
				num_to_str(i, num, charsmax(num));
	   			formatex(Menuz,charsmax(Menuz), "\w[\y%s\w] - \r%s",kt,silahlar[i][0]);
	   			menu_additem(menu,Menuz,num,0);
	   		}
		}
	}
	menu_display(id,menu);
}
public model_handler(const id, const menu, const item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new data[6], name[32], access, callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), name, charsmax(name), callback);
	skin[id][secim[id]] = str_to_num(data);
	client_print_color(id,id,"^4[%s] ^3Isimli modeli sectiniz.",silahlar[skin[id][secim[id]]][0])
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
gorkem245
Mesajlar: 143
Kayıt: Cum Mar 20, 2020 11:52 am

Csgo menuler

Mesaj gönderen gorkem245 »

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#if AMXX_VERSION_NUM < 183
#include <dhudmessage>
#endif
new mp_roundtime,timee
new tkazan,ctkazan
public plugin_init()
{
	mp_roundtime = get_cvar_pointer("mp_roundtime")
	register_logevent("centilmen",2,"1=Round_Start")
	register_event("SendAudio", "xcent", "a", "2&%!MRAD_ctwin")  
	register_event("SendAudio", "zcent", "a", "2&%!MRAD_terwin")
}
public zcent() tkazan++
public xcent() ctkazan++
public centilmen(){
	remove_task(0)
	timee = (get_pcvar_num(mp_roundtime) * 60)-3
	set_task(1.0,"baseroini",0,_,_,"b")
}
public baseroini(){
	set_dhudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.0, 0, 6.0, 1.0)
	show_dhudmessage(0, "%d:%02d",timee / 60,timee % 60)
	timee--
	set_hudmessage(255, 212, 42, 0.42, 0.03, 0, 6.0, 1.0)
	show_hudmessage(0, "| %d |",tkazan)
	set_hudmessage(0, 85, 255, 0.55, 0.03, 0, 6.0, 1.0)
	show_hudmessage(0, "| %d |",ctkazan)
} 
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1055\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla