Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

[BİO] /class zombie ekleme

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
halilsen16
Mesajlar: 128
Kayıt: Pzt Haz 03, 2019 1:04 pm
Konum: Bursa
Server Ip/DNS: 213.238.173.xx
Clan İsmi: Koz'|Biohazard

[BİO] /class zombie ekleme

Mesaj gönderen halilsen16 »

arkadaşlar forumda birkaç konu açılmış ama hiçbirinde doğru düzgün cevap yok
biohazard mod da /class a nasıl yenı zombiler eklenır bilen biri yazabilirmi


bide .sma ları yüklerken [ Dosya yüklenirken sunucu hatası oluştu.] diye bir hata alıyorum
bio_sinif_yarasa_firlatan_zombi_v1.sma
bio_sinif_silah_biraktiran_zombi_fix.sma

bio_sinif_smoker_v1.sma
bunda da şöyle bir hata alıyorum
AMX Mod X Compiler 1.8.3-dev+5079
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

bio_sinif_smoker_v1.sma(59) : error 017: undefined symbol "DATA_MODELINDEX"
bio_sinif_smoker_v1.sma(59) : warning 215: expression has no effect
bio_sinif_smoker_v1.sma(59) : error 001: expected token: ";", but found ")"
bio_sinif_smoker_v1.sma(59) : error 029: invalid expression, assumed zero
bio_sinif_smoker_v1.sma(59) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.
Done.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
halilsen16
Mesajlar: 128
Kayıt: Pzt Haz 03, 2019 1:04 pm
Konum: Bursa
Server Ip/DNS: 213.238.173.xx
Clan İsmi: Koz'|Biohazard

[BİO] /class zombie ekleme

Mesaj gönderen halilsen16 »

Güncel++

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

burakxd383
Mesajlar: 922
Kayıt: Pzt Şub 05, 2018 2:10 pm
Konum: Bursa
Server Ip/DNS: -
Clan İsmi: -
İletişim:

[BİO] /class zombie ekleme

Mesaj gönderen burakxd383 »

daha önceden denemiştim sanırım zpde extra item ekler gibi plugins.ini ye amxx i yazınca sınıf kısmına geliyordu herhalde bi denersen eğer

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

OPC Line
Mesajlar: 1633
Kayıt: Pzt Tem 22, 2019 3:13 am
Server Ip/DNS: 213.238.173.xx
Clan İsmi: *YouKnowMyName*

[BİO] /class zombie ekleme

Mesaj gönderen OPC Line »

classmenu'nu bi atar mısın ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
halilsen16
Mesajlar: 128
Kayıt: Pzt Haz 03, 2019 1:04 pm
Konum: Bursa
Server Ip/DNS: 213.238.173.xx
Clan İsmi: Koz'|Biohazard

[BİO] /class zombie ekleme

Mesaj gönderen halilsen16 »

; Biohazard class configuration file
; Default File location: cstrike/addons/amxmodx/configs/bh_zombieclass.ini
; To use with Biohazard plugin

; [class] - Classname
; DESC - Short description
; PMODEL - Player model (Note: No spaces allowed!)
; WMODEL - Weapon model (Note: No spaces allowed!)
; HEALTH - Health value
; SPEED - Speed value
; GRAVITY - Gravity multiplier
; ATTACK - Zombie damage multiplier
; DEFENCE - Bullet damage multiplier
; HEDEFENCE - HE damage multiplier
; HITSPEED - Pain speed multiplier
; HITDELAY - Pain speed delay value
; REGENDLY - Regeneration delay value
; HITREGENDLY - Pain regeneration delay value
; KNOCKBACK - Knockback multiplier


[Normal Zombie]
DESC=Normal Zombi
PMODEL=models/player/slum/slum.mdl
WMODEL=models/v_knife_zombie.mdl
HEALTH=600.0
SPEED=250
GRAVITY=1.0
ATTACK=2.0
DEFENCE=0.087
HEDEFENCE=1.0
HITSPEED=0.89
HITDELAY=0.28
REGENDLY=0.18
HITREGENDLY=2.0
KNOCKBACK=1.0


[Hizli Zombie // \rHizli Yurur]
DESC=Hizli Zombie
PMODEL=models/player/stalker/stalker.mdl
HEALTH=550
SPEED=500.0


[Tank Zombie \rZirh + Can Yuksek]
DESC=Tank Zombie
PMODEL=models/player/hulk/hulk.mdl
HEALTH=650.0
SPEED=225.0
HITDELAY=0.5
KNOCKBACK=0.40


[Atletik Zombie \rYuksek Ziplar]
DESC=Atletik Zombie
PMODEL=models/player/leaper/leaper.mdl
HEALTH=550
SPEED=500.0
GRAVITY=0.4
KNOCKBACK=1.5


[Doktor Zombie \rHizli Can Yeniler]
DESC=Doktor Zombie
PMODEL=models/player/gonome/gonome.mdl
HEALTH=550
HEDEFENCE=0.3
REGENDLY=0.1
HITREGENDLY=0.2

[Cadi Zombie \r Eklenecek !!!]
DESC=Normal Zombie
PMODEL=models/player/slum/slum.mdl
WMODEL=models/v_knife_zombie.mdl
HEALTH=600.0
SPEED=250
GRAVITY=1.0
ATTACK=2.0
DEFENCE=0.087
HEDEFENCE=1.0
HITSPEED=0.89
HITDELAY=0.28
REGENDLY=0.18
HITREGENDLY=2.0
KNOCKBACK=1.0

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
halilsen16
Mesajlar: 128
Kayıt: Pzt Haz 03, 2019 1:04 pm
Konum: Bursa
Server Ip/DNS: 213.238.173.xx
Clan İsmi: Koz'|Biohazard

[BİO] /class zombie ekleme

Mesaj gönderen halilsen16 »

sanırım include dosyasında da bi değişiklik yapmamız gerekıyor ama plugınler hata verıyor yuklerken

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

xdferlesh1
Mesajlar: 1322
Kayıt: Sal Ağu 16, 2016 5:37 pm
Konum: Istanbul/Adana
İletişim:

[BİO] /class zombie ekleme

Mesaj gönderen xdferlesh1 »

Plugin Olarak Ekleyebilirsin // Yada bh_zombieclass.ini'den Ekleyebilirsin Özelliklerini vesaire yazarak.

Örnek Class Veriyorum

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <biohazard>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>

#define STR_T 32
#define MAX_PLAYERS 32

#define D_ZOMBIE_NAME "Raptor Zombie"
#define D_ZOMBIE_DESC "Chem Vao Tuong De Leo"
#define D_PLAYER_MODEL "models/player/raptor/raptor.mdl"
#define D_CLAWS "models/biohazard/v_knife_flesh.mdl"

new g_class	
new cvar_speed, cvar_delay

new Float:g_wallorigin[33][3]
new Float:g_nextdmg[33]
new Float:g_shoottime[33]

public plugin_init()
{         
	register_plugin("bio_raptor","1.2b","bipbip")
	is_biomod_active() ? plugin_init2() : pause("ad")
}
public plugin_precache()
{
	precache_model(D_PLAYER_MODEL)
	precache_model(D_CLAWS)
}

public plugin_init2()
{
	g_class = register_class(D_ZOMBIE_NAME, D_ZOMBIE_DESC)

	if(g_class != -1)
	{
		set_class_data(g_class, DATA_HEALTH, 2000.0)
		set_class_data(g_class, DATA_SPEED, 275.0)
		set_class_data(g_class, DATA_GRAVITY, 0.9)
		set_class_data(g_class, DATA_ATTACK, 0.1)
		set_class_data(g_class, DATA_HITDELAY, 0.1)
		set_class_data(g_class, DATA_HITREGENDLY, 999.0)
		set_class_data(g_class, DATA_KNOCKBACK, 1.5)
		set_class_data(g_class, DATA_DEFENCE, 0.8)
		set_class_data(g_class, DATA_HEDEFENCE, 0.8)
		set_class_pmodel(g_class, D_PLAYER_MODEL)
		set_class_wmodel(g_class, D_CLAWS)
	}
	
	cvar_speed = register_cvar("bh_climbingspeed", "150")
	cvar_delay = register_cvar("bh_climbdelay", "0.1")

	RegisterHam(Ham_Touch, "player", "cheese_player_touch", 1)
	RegisterHam(Ham_Player_PreThink, "player", "cheese_player_prethink", 1)
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "cheese_takedamage", 1)
}


public cheese_player_touch(id, world) {
	
	if(!is_user_alive(id) || g_class != get_user_class(id))
		return HAM_IGNORED
	
	new classname[STR_T]
	pev(world, pev_classname, classname, (STR_T-1))
	
	if(equal(classname, "worldspawn") || equal(classname, "func_wall") || equal(classname, "func_breakable"))
		pev(id, pev_origin, g_wallorigin[id])

	return HAM_IGNORED	
	
}

public cheese_player_prethink(id) {

	// Player not alive or not zombie
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_zombie(id)) {
		return HAM_IGNORED
	}

	// Player has not our zombie class
	if(g_class != get_user_class(id)) {
		return HAM_IGNORED
	}

	static Float:origin[3]
	pev(id, pev_origin, origin)
	
	// from Cheap_Suit's  Upgrades Mod eXtended
	static button ; button = pev(id, pev_button)

	if(button & IN_ATTACK)
	{
		if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 10.0)
			return HAM_IGNORED
		
		if(pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND)
			return HAM_IGNORED
		
		if (get_gametime() < g_shoottime[id]) {
			return HAM_IGNORED
		}
		
		if(button & IN_FORWARD)
		{
			static Float:velocity[3]
			velocity_by_aim(id, get_pcvar_num(cvar_speed), velocity)
			fm_set_user_velocity(id, velocity)
		}
		else if(button & IN_BACK)
		{
			static Float:velocity[3]
			velocity_by_aim(id, -get_pcvar_num(cvar_speed), velocity)
			fm_set_user_velocity(id, velocity)
		}
	}	


	

	return HAM_IGNORED
}

public event_infect(victim, attacker) 
{
	if(is_user_alive(victim) && get_user_class(victim) == g_class)
	{
		g_nextdmg[victim] = 0.0
		g_shoottime[victim] = 0.0	
		
		client_print(victim, print_center, D_ZOMBIE_DESC)
	}
}

public cheese_takedamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagetype)
{
	if (is_user_alive(victim)) {
		if (g_class == get_user_class(victim)) {
			g_shoottime[victim] = get_gametime() + get_pcvar_float(cvar_delay);
		}
	}
	return HAM_IGNORED
}



Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
halilsen16
Mesajlar: 128
Kayıt: Pzt Haz 03, 2019 1:04 pm
Konum: Bursa
Server Ip/DNS: 213.238.173.xx
Clan İsmi: Koz'|Biohazard

[BİO] /class zombie ekleme

Mesaj gönderen halilsen16 »

bu pluginlerde hata alıyorum
bh_zombieclass.ini den eklerken de yarasa fırlatma özelliği verememki

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla