Mesela bir modun ana pluginindeki oyun menusu kısmına bir menü nasıl ekleyebilirim. Yani şöyle
case 1 gibi başlıyor ya mesela oyuncu /zpmenu yazdığı zaman bir menü açılacak ve menüde 3'e bastı diyelim
3'e basınca /glowmenu yazıcak ve glowmenu açılacak bunun için geçerli komut nedir?
Oyun menüsüne kendi menümüzü nasıl ekleyebiliriz?
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 83
- Kayıt: Pzr Tem 29, 2018 9:33 pm
- Konum: Samsun
- Server Ip/DNS: 213.238.173.149
- Clan İsmi: Nyksia
Oyun menüsüne kendi menümüzü nasıl ekleyebiliriz?
Kod: Tümünü seç
public bosmenu(id)
{
new menu = menu_create("Menu Ismi", "bosmenu_handler");
menu_additem(menu, "Menu Secenek 1", "1");
menu_additem(menu, "Menu Secenek 2", "2");
menu_additem(menu, "Menu Secenek 3", "3");
menu_additem(menu, "Menu Secenek 4", "4");
menu_additem(menu, "Menu Secenek 5", "5");
menu_additem(menu, "Menu Secenek 6", "6");
menu_additem(menu, "Menu Secenek 7", "7");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Cikis");
menu_display(id, menu);
}
public bosmenu_handler(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], menu_access, menu_callback;
menu_item_getinfo(menu, item, menu_access, data, charsmax(data), _, _, menu _callback);
new key = str_to_num(data);
switch(key)
{
case 1: {
//Menu secenek 1 i secince olacaklar;
}
case 2: {
//Menu secenek 2 i secince olacaklar;
}
case 3: {
//Menu secenek 3 u secince olacaklar;
}
case 4: {
//Menu secenek 4 u secince olacaklar;
}
case 5: {
//Menu secenek 5 i secince olacaklar;
}
case 6: {
//Menu secenek 6 yi secince olacaklar;
}
case 7: {
//Menu secenek 7 yi secince olacaklar;
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 83
- Kayıt: Pzr Tem 29, 2018 9:33 pm
- Konum: Samsun
- Server Ip/DNS: 213.238.173.149
- Clan İsmi: Nyksia
Oyun menüsüne kendi menümüzü nasıl ekleyebiliriz?
Sağ olun fakat demek istediğim mesela /glowmenu'yü açmaları için nasıl yazabiliriz bunu siz sadece secince olacaklar yazmışsınız.xdferlesh1 yazdı: ↑Cum Oca 17, 2020 5:00 pmKod: Tümünü seç
public bosmenu(id) { new menu = menu_create("Menu Ismi", "bosmenu_handler"); menu_additem(menu, "Menu Secenek 1", "1"); menu_additem(menu, "Menu Secenek 2", "2"); menu_additem(menu, "Menu Secenek 3", "3"); menu_additem(menu, "Menu Secenek 4", "4"); menu_additem(menu, "Menu Secenek 5", "5"); menu_additem(menu, "Menu Secenek 6", "6"); menu_additem(menu, "Menu Secenek 7", "7"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Cikis"); menu_display(id, menu); } public bosmenu_handler(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new data[6], menu_access, menu_callback; menu_item_getinfo(menu, item, menu_access, data, charsmax(data), _, _, menu _callback); new key = str_to_num(data); switch(key) { case 1: { //Menu secenek 1 i secince olacaklar; } case 2: { //Menu secenek 2 i secince olacaklar; } case 3: { //Menu secenek 3 u secince olacaklar; } case 4: { //Menu secenek 4 u secince olacaklar; } case 5: { //Menu secenek 5 i secince olacaklar; } case 6: { //Menu secenek 6 yi secince olacaklar; } case 7: { //Menu secenek 7 yi secince olacaklar; } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 376
- Kayıt: Pzt Tem 15, 2019 8:14 pm
Oyun menüsüne kendi menümüzü nasıl ekleyebiliriz?
İstediğin bir menüye farklı bir menüye oluşturmak icin
public oluşturman gerekiyor.
bu normal bir menü bunu menüne ekliyeceksin.
sonrasi ise
menüye eklediğin bu menü varya
eğer istediğin şey o pluginin icinde varsa o publice gideceksin.
örnek: public glowmenu(id) // tarzında yazabilir veya farklı şey yazabilir bilmiyorum.
eğer serverinda hazır olarak bu plugin yüklüyse böyle yapabilirsin.
eğer menünün icinde varsa o glowmenünün olduğu publice git
orda public xxx(id) diye birşey yazar o xxx yerinde o menünün ismi yazar.
eğer eklediğin menüye eklemek istiyorsan aynen şöyle yapıyorsun;
" xxx(id) "
şurayı xxx'i değiştireceksin.
xxx'i az önce istediğin glow menünün
public'teki ismini yazcaksın
bu kadar basit . İyi forumlar
public oluşturman gerekiyor.
Kod: Tümünü seç
public tmarket(id){
static blmenu[128]
formatex(blmenu, charsmax(blmenu), "\rtestmenu");
new menu = menu_create(blmenu, "tmarket_devam");
formatex(blmenu, charsmax(blmenu), "\w1");
menu_additem(menu, blmenu, "1");
formatex(blmenu, charsmax(blmenu), "\w2");
menu_additem(menu, blmenu, "2");
formatex(blmenu, charsmax(blmenu), "\w3");
menu_additem(menu, blmenu, "3");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\dCikis");
menu_display(id, menu, 0);
}
}
public tmarket_devam(id,menu,item){
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[9],name[32],access,callback;
menu_item_getinfo(menu,item,access,data,charsmax(data),name,charsmax(name),callback);
new key=str_to_num(data)
switch(key){
case 1:{
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
sonrasi ise
menüye eklediğin bu menü varya
eğer istediğin şey o pluginin icinde varsa o publice gideceksin.
örnek: public glowmenu(id) // tarzında yazabilir veya farklı şey yazabilir bilmiyorum.
eğer serverinda hazır olarak bu plugin yüklüyse böyle yapabilirsin.
Kod: Tümünü seç
public tmarket(id){
static blmenu[128]
formatex(blmenu, charsmax(blmenu), "\rtestmenu");
new menu = menu_create(blmenu, "tmarket_devam");
formatex(blmenu, charsmax(blmenu), "\w1");
menu_additem(menu, blmenu, "1");
formatex(blmenu, charsmax(blmenu), "\w2");
menu_additem(menu, blmenu, "2");
formatex(blmenu, charsmax(blmenu), "\w3");
menu_additem(menu, blmenu, "3");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\dCikis");
menu_display(id, menu, 0);
}
}
public tmarket_devam(id,menu,item){
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[9],name[32],access,callback;
menu_item_getinfo(menu,item,access,data,charsmax(data),name,charsmax(name),callback);
new key=str_to_num(data)
switch(key){
case 1:{
client_cmd(id,"say /glowmenu");
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
orda public xxx(id) diye birşey yazar o xxx yerinde o menünün ismi yazar.
eğer eklediğin menüye eklemek istiyorsan aynen şöyle yapıyorsun;
Kod: Tümünü seç
public tmarket(id){
static blmenu[128]
formatex(blmenu, charsmax(blmenu), "\rtestmenu");
new menu = menu_create(blmenu, "tmarket_devam");
formatex(blmenu, charsmax(blmenu), "\w1");
menu_additem(menu, blmenu, "1");
formatex(blmenu, charsmax(blmenu), "\w2");
menu_additem(menu, blmenu, "2");
formatex(blmenu, charsmax(blmenu), "\w3");
menu_additem(menu, blmenu, "3");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\dCikis");
menu_display(id, menu, 0);
}
}
public tmarket_devam(id,menu,item){
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[9],name[32],access,callback;
menu_item_getinfo(menu,item,access,data,charsmax(data),name,charsmax(name),callback);
new key=str_to_num(data)
switch(key){
case 1:{
xxx(id)
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
şurayı xxx'i değiştireceksin.
xxx'i az önce istediğin glow menünün
public'teki ismini yazcaksın
bu kadar basit . İyi forumlar
Link: | |
Linklerini gizle |
Oyun menüsüne kendi menümüzü nasıl ekleyebiliriz?
client_cmd(id,"say /glowmenu")
// Cliente Komut gönderir (saydan /glowmenu yazdırır)
// Cliente Komut gönderir (saydan /glowmenu yazdırır)
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 83
- Kayıt: Pzr Tem 29, 2018 9:33 pm
- Konum: Samsun
- Server Ip/DNS: 213.238.173.149
- Clan İsmi: Nyksia
Oyun menüsüne kendi menümüzü nasıl ekleyebiliriz?
case 1:{
client_cmd(id,"say /glowmenu");
}
Sadece bu kısım yeterliydi. Çok teşekkür ederim.
client_cmd(id,"say /glowmenu");
}
Sadece bu kısım yeterliydi. Çok teşekkür ederim.
Link: | |
Linklerini gizle |