Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Hud Kural İhlali

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
seralp2222
Mesajlar: 4
Kayıt: Pzr Nis 22, 2018 6:29 pm

Hud Kural İhlali

Mesaj gönderen seralp2222 »

Hp Ve Armor Hud var kural ihlali alıyorum yapabilecek var mı ? Yardımcı olana çok teşekkür ederim
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Taha Demirbaş
Mesajlar: 10424
Kayıt: Cum Tem 08, 2016 10:05 pm
Konum: Türkiye
İletişim:

Hud Kural İhlali

Mesaj gönderen Taha Demirbaş »

Deneyin.
Teknik sıkıntıdan ötürü sma dosyası atamıyorum. Aşağıdaki kodları sma dosyasına yapıştırıp panele yükleyin.

Kod: Tümünü seç

#include < amxmodx >
#include < fakemeta >
#include < hamsandwich >

new const PLUGIN_NAME[  ] = "New St( Show AP / HP )";
new const PLUGIN_VERSION[  ] = "1.0";
new const PLUGIN_AUTHOR[  ] = "adsdas";

#define ColorRed		0
#define ColorGreen	255
#define ColorBlue		0

#define SpecColorRed	0
#define SpecColorGreen	200
#define SpecColorBlue	200

// Thanks Aragon for this codes( director HUD )
#define clamp_byte(%1)		( clamp( %1, 0, 255 ) )
#define pack_color(%1,%2,%3)	( %3 + ( %2 << 8 ) + ( %1 << 16 ) )

const PEV_SPEC_TARGET = pev_iuser2;

new SyncHudMessage;

new g_cvar_show_type;

public plugin_init(  ) {

	register_plugin( PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR );
	register_event( "ResetHUD", "event_ResetHud", "be" );

	RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Ham_PlayerSpawnedPost", 1 );

	g_cvar_show_type = register_cvar( "nhs_show", "1" );

	SyncHudMessage = CreateHudSyncObj(  );
}

public Ham_PlayerSpawnedPost( id )
	if( is_user_connected( id ) )
		set_task( 1.0, "ShowHud", id, _, _, "b" );

public event_ResetHud( id )
	ShowHud( id );

public ShowHud( id ) {

	switch( get_pcvar_num( g_cvar_show_type ) ) {

		case 0: {

			if( is_user_alive( id ) && ( get_user_team( id ) == 1 || get_user_team( id ) == 2 ) ) {

				new szMessage[ 256 ];
				formatex( szMessage, sizeof( szMessage ) - 1,"Health: %d   Armor: %d", get_user_health( id ), get_user_armor( id ) );

				set_hudmessage( ColorRed, ColorGreen, ColorBlue, 0.02, 0.94, 0, 0.5, 15.0, 2.0, 2.0, -1 );
				ShowSyncHudMsg( id, SyncHudMessage, szMessage );

				set_pdata_int( id, 361, get_pdata_int( id, 361 ) | ( 1<<3 ) );
			}

			else {

				new idSpec;
				new szPlayerName[ 32 ];

				idSpec = pev( id, PEV_SPEC_TARGET );
				get_user_name( idSpec, szPlayerName, 31 );

				set_hudmessage( SpecColorRed, SpecColorGreen, SpecColorBlue, -1.0, 0.7, 0, 0.5, 15.0, 2.0, 2.0, -1 );
				ShowSyncHudMsg( id, SyncHudMessage, "Spectating: %s^nHealth: %d^nArmor: %d", szPlayerName, get_user_health( idSpec ), get_user_armor( idSpec ) );
			}
		}

		case 1: {
	
			if( is_user_connected( id ) && is_user_alive( id ) && ( get_user_team( id ) == 1 || get_user_team( id ) == 2 ) ) {

				new szMessage[ 256 ];
				formatex( szMessage, sizeof( szMessage ) - 1,"Health: %d   Armor: %d", get_user_health( id ), get_user_armor( id ) );

				ShowHudMessage( id, szMessage, ColorRed, ColorGreen, ColorBlue, 0.02, 0.94, 0, _, 1.0 );

				set_pdata_int( id, 361, get_pdata_int( id, 361 ) | ( 1<<3 ) );
			}

			else {

				new idSpec;
				new szPlayerName[ 32 ];

				idSpec = pev( id, PEV_SPEC_TARGET );
				get_user_name( idSpec, szPlayerName, 31 );

				new szMessage[ 256 ];
				formatex( szMessage, sizeof( szMessage ) - 1,"Spectating: %s^nHealth: %d^nArmor: %d", szPlayerName, get_user_health( idSpec ), get_user_armor( idSpec ) );

				ShowHudMessage( id, szMessage, SpecColorRed, SpecColorGreen, SpecColorBlue, -1.0, 0.7, 0, _, 1.0 );
			}
		}
	}
}

stock ShowHudMessage( const id, const szMessage[  ], red = 0, green = 160, blue = 0, Float:x = -1.0, Float:y = 0.65, effects = 2, Float:fxtime = 0.01, Float:holdtime = 3.0, Float:fadeintime = 0.01, Float:fadeouttime = 0.01 ) {

	new iCount = 1, szPlayers[ 32 ];
	
	if( id )
		szPlayers[ 0 ] = id;

	else
	get_players( szPlayers, iCount, "ch"); {

		for( new i = 0; i < iCount; i++ ) {

			if( is_user_connected( szPlayers[ i ] ) ) {
				set_dhudmessage(red,green,blue,x,y,effects,fxtime,holdtime,fadeintime,fadeouttime)
				show_dhudmessage(szPlayers[ i ],szMessage)
				
			}
		}
	}
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
seralp2222
Mesajlar: 4
Kayıt: Pzr Nis 22, 2018 6:29 pm

Hud Kural İhlali

Mesaj gönderen seralp2222 »

teşekkürler işe yaradı fakat oyunun kendi hudunu nasıl kaldıracagım

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla