Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

üst yazı spr istek eklenti

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

üst yazı spr istek eklenti

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

seypa yazdı: Çrş Kas 13, 2019 9:29 am Ekrana sprite yansıtabilirsin ama belirli yerlere
Spr ye ait txt dosyası var. İçerisinden sprnin ne kadarlık boyutunun alınacağını ve konumunu ayarlayabiliyorsun. Benim beceremediğim şey. Ekrana yansıtılan spr nin indexini değiştirmek oldu.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Taha Demirbaş
Mesajlar: 10428
Kayıt: Cum Tem 08, 2016 10:05 pm
Konum: Türkiye
İletişim:

üst yazı spr istek eklenti

Mesaj gönderen Taha Demirbaş »

Fatih ~ EjderYa yazdı: Çrş Kas 13, 2019 10:44 am
seypa yazdı: Çrş Kas 13, 2019 9:29 am Ekrana sprite yansıtabilirsin ama belirli yerlere
Spr ye ait txt dosyası var. İçerisinden sprnin ne kadarlık boyutunun alınacağını ve konumunu ayarlayabiliyorsun. Benim beceremediğim şey. Ekrana yansıtılan spr nin indexini değiştirmek oldu.
ekran çözünürlüğüne göre şekilleniyor.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

xdferlesh1
Mesajlar: 1322
Kayıt: Sal Ağu 16, 2016 5:37 pm
Konum: Istanbul/Adana
İletişim:

üst yazı spr istek eklenti

Mesaj gönderen xdferlesh1 »

Benım bıldıgım .res dosyası ekrana sabıtlenebılır oda sprye benzer yazıdır

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

xdferlesh1
Mesajlar: 1322
Kayıt: Sal Ağu 16, 2016 5:37 pm
Konum: Istanbul/Adana
İletişim:

üst yazı spr istek eklenti

Mesaj gönderen xdferlesh1 »

Eklentıye bı goz atın derım .res uzantılı bır sprıteye benzeyen yazı şeklını her round başında reklam olarak verıyor.
tgalar da aynı şekılde

Kod: Tümünü seç

/*
* 	Tutor Advertisement		
* 		by quckly
* 		
* adtutor_round 0
* 	-1 - íå ïîêàçûâàòü ñîîáùåíèå â íà÷àëå ğàóíäà
* 	0  - ïîêàçàòü ñîîáùåíèå â íà÷àëå ğàóíäà
* 	<time> - ïîêàçàòü ñîîáùåíèå ÷åğåç <time> ñåê ïîñëå íà÷àëà ğàóíäà
* 	
* adtutor_repeat 120.0
* 	- âğåìÿ ÷åğåç êîòîğîå ïîâòîğÿşòüñÿ ñîîáùåíèÿ, åñëè 0.0 òî íå ïîêàçûâàòü
* 	
* adtutor_nextcolor 1
* 	0 - âûáèğàòü öâåò ñëó÷àéíî
* 	1 - ïîêàçûâàòü öâåòà ïî î÷åğåäè
* 
* adtutor_nextmsg 1
* 	0 - âûáèğàòü ñîîáùåíèå ñëó÷àéíî
* 	1 - ïîêàçûâàòü ñîîáùåíèå ïî î÷åğåäè
* 	
* 	
* Âñå ñîîáùåíèÿ âïèñûâàòü â tutors.ini
* 
* Ñîîáùåíèÿ Íà÷èíàòü ñ
* 	!r, !R - äëÿ êğàñíîãî ñîîáåùíèÿ
* 	!B, !B - äëÿ ñèíåãî ñîîáåùíèÿ
* 	!y, !Y - äëÿ æåëòîãî ñîîáåùíèÿ
* 	!g, !G - äëÿ çåëåííîãî ñîîáåùíèÿ
* 	
* Åñëè íå íàïèñàíà áóêâà, öâåò áóäåò âûáğàí ñëó÷àéíî
* Äëÿ íîâîé ñòğîêè ïèøåì ^n
* Ôàéë äîëæåí áûòü â êîäèğîâêå ANSI
* Áóêâû "ÿ" íå äîëæíî áûòü â ôàéëå
* 
*/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define VERSION "0.3"

#define MAX_TUTOR_CHARS		192
#define MAX_TUTOR_CHARM		191

enum TutorColor 
{ 
	TUTOR_RED = 1, 
	TUTOR_BLUE, 
	TUTOR_YELLOW, 
	TUTOR_GREEN
}

enum(+= 10)
{
	TASK_TUTOR_LOAD = 57810,
	TASK_TUTOR_SHOW,
	TASK_TUTOR_RS,
	TASK_TUTOR
}

#define TUTOR_TIME		10.0

new const g_TutorPrecache[][] = { "gfx/career/icon_!.tga", "gfx/career/icon_!-bigger.tga", "gfx/career/icon_i.tga", "gfx/career/icon_i-bigger.tga", "gfx/career/icon_skulls.tga", "gfx/career/round_corner_ne.tga", "gfx/career/round_corner_nw.tga", "gfx/career/round_corner_se.tga", "gfx/career/round_corner_sw.tga", "yeniklasor/TutorScheme.res", "yeniklasor/UI/TutorTextWindow.res" }

new Array:TutorMSG[_:TutorColor];
new g_iNextMSG[_:TutorColor];
new g_iNextColor;
new g_bLoaded;
new g_pStartRound, g_pRepeatTime, g_pNextColor, g_pNextMsg;

new g_iMsgTutor;
new g_iMsgTutClose;
new g_iMaxPlayers;

public plugin_precache()
{
	for(new i = 0; i < sizeof g_TutorPrecache; i++) 
	{	
		precache_generic(g_TutorPrecache[i]);
	}
}

public plugin_init()
{
	register_plugin("Tutor advertisement", VERSION, "quckly");
	
	g_iMsgTutor = get_user_msgid("TutorText");
	g_iMsgTutClose = get_user_msgid("TutorClose");
	
	g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
	
	g_pStartRound = register_cvar("adtutor_round", "0");
	g_pRepeatTime = register_cvar("adtutor_repeat", "120.0");
	g_pNextColor = register_cvar("adtutor_nextcolor", "1");
	g_pNextMsg = register_cvar("adtutor_nextmsg", "1");
	
	register_cvar("adtutor_version", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY);
	set_cvar_string("adtutor_version", VERSION);
	
	TutorMSG[_:TUTOR_RED] = ArrayCreate(MAX_TUTOR_CHARS);
	TutorMSG[_:TUTOR_BLUE] = ArrayCreate(MAX_TUTOR_CHARS);
	TutorMSG[_:TUTOR_YELLOW] = ArrayCreate(MAX_TUTOR_CHARS);
	TutorMSG[_:TUTOR_GREEN] = ArrayCreate(MAX_TUTOR_CHARS);
	
	register_event("HLTV", "EventRoundStart", "a", "1=0", "2=0");
	register_logevent("EventRoundEnd", 2, "1=Round_End");
	
	set_task(15.0, "Task_Load", TASK_TUTOR_LOAD);
	g_bLoaded = false;
	g_iNextColor = _:TUTOR_GREEN;
	
	for(new i = _:TUTOR_RED; i <= _:TUTOR_GREEN; i++)
	{
		g_iNextMSG[i] = 0;
	}
}

public EventRoundStart()
{
	if(!g_bLoaded)
		return;
		
	if(get_pcvar_num(g_pStartRound) == 0)
		TutorShowNext();
	else if(get_pcvar_num(g_pStartRound) > 0)
	{
		set_task(float(get_pcvar_num(g_pStartRound)), "Task_Show", TASK_TUTOR_RS);
	}
	
	if(get_pcvar_float(g_pRepeatTime) > 0.0 )
		set_task(get_pcvar_float(g_pRepeatTime), "Task_Show", TASK_TUTOR_SHOW, "", 0, "b");
}

public EventRoundEnd()
{
	remove_task(TASK_TUTOR_SHOW);
	remove_task(TASK_TUTOR_RS);
}

public Task_Show()
{
	TutorShowNext();
}

TutorShowNext()
{
	static szTutorText[MAX_TUTOR_CHARS];
	
	if(get_pcvar_num(g_pNextColor))
		while( ArraySize( TutorMSG[ (g_iNextColor = get_next_color(g_iNextColor)) ] ) == 0 ) {}
	else
		while( ArraySize( TutorMSG[ (g_iNextColor = random_num(_:TUTOR_RED, _:TUTOR_GREEN)) ] ) == 0 ) {}
	//while( ArraySize( TutorMSG[g_iNextColor] ) == 0 )
	//{
	//	g_iNextColor = get_next_color(g_iNextColor);
	//}
	
	if(get_pcvar_num(g_pNextMsg))
		g_iNextMSG[g_iNextColor] = get_next_msg(g_iNextMSG[g_iNextColor])
	else
		g_iNextMSG[g_iNextColor] = random_num(0, ArraySize(TutorMSG[g_iNextColor]) - 1);
	
	ArrayGetString(TutorMSG[g_iNextColor], g_iNextMSG[g_iNextColor], szTutorText, MAX_TUTOR_CHARM);
	
	tutorMake(0, TutorColor:g_iNextColor, TUTOR_TIME, szTutorText);
	
	//g_iNextColor = get_next_color(g_iNextColor);
}

public Task_Load()
{
	new szFile[64];
	get_configsdir(szFile, 63);
	format(szFile, 63, "%s/tutors.ini", szFile);
	
	if(file_exists(szFile))
	{
		new fHandle = fopen(szFile, "rt");
		
		if(!fHandle)
		{
			log_amx("fopen error");
			return;
		}
		
		new szBuffer[MAX_TUTOR_CHARS], iTutor, iAll, seek;
		
		while(!feof(fHandle))
		{
			fgets(fHandle, szBuffer, MAX_TUTOR_CHARM);
			
			if(szBuffer[0] == ';' || !szBuffer[0] || szBuffer[0] == ' ' || szBuffer[0] == 10)
			{
				continue;
			}
			
			trim(szBuffer);
			
			seek = 2;
			
			if(szBuffer[0] == '!')
			{
				if(szBuffer[1] == 'r' || szBuffer[1] == 'R')
					iTutor = _:TUTOR_RED;
					
				else if(szBuffer[1] == 'b' || szBuffer[1] == 'B')
					iTutor = _:TUTOR_BLUE;
					
				else if(szBuffer[1] == 'y' || szBuffer[1] == 'Y')
					iTutor = _:TUTOR_YELLOW;
					
				else if(szBuffer[1] == 'g' || szBuffer[1] == 'G')
					iTutor = _:TUTOR_GREEN;
					
				else
				{
					iTutor = random_num(_:TUTOR_RED, _:TUTOR_GREEN);
					seek = 0;
				}
			}
			else
			{
				iTutor = random_num(_:TUTOR_RED, _:TUTOR_GREEN);
				seek = 0;
			}
			
			replace_all(szBuffer, MAX_TUTOR_CHARM, "^^n", "^n")
			
			ArrayPushString(TutorMSG[iTutor], szBuffer[seek]);
			iAll++;
		}
		
		fclose(fHandle);
		
		if(iAll > 0) g_bLoaded = true
		
		log_amx("Loaded %i tutors", iAll);
	}
	else
		log_amx("%s not exists", szFile);
}

stock get_next_color(iColor)
{
	if( iColor == _:TUTOR_GREEN )
		return _:TUTOR_RED;
	else
		return iColor + 1;
	
	return _:TUTOR_RED;
}

stock get_next_msg(iNumMsg)
{
	if( iNumMsg == ( ArraySize(TutorMSG[g_iNextColor]) - 1 ) )
		return 0;
	else
		return ++iNumMsg;
	
	return 0;
}

/*============================================/
	From tutor.inc
/============================================*/

stock tutorMake(id,TutorColor:Color,Float:fTime = 0.0,const szText[],any:...)
{
	new szMessage[192];
	vformat(szMessage, charsmax(szMessage), szText, 5);
	
	if(!id){
		message_begin(MSG_ALL,g_iMsgTutor);
		write_string(szMessage);
		write_byte(0);
		write_short(0);
		write_short(0);
		write_short(1<<_:Color);
		message_end();
	}
	else if(is_user_connected(id))
	{
		message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,g_iMsgTutor,_,id);
		write_string(szMessage);
		write_byte(0);
		write_short(0);
		write_short(0);
		write_short(1<<_:Color);
		message_end();
	}
	
	if(fTime != 0.0){
		if(!id){
			for(new i = 1; i <= g_iMaxPlayers; i++)
				remove_task(i+TASK_TUTOR);
			
			
			set_task(fTime,"tutorClose",TASK_TUTOR);
		}
		else
		{
			remove_task(id+TASK_TUTOR);
			set_task(fTime,"tutorClose",id+TASK_TUTOR);
		}
	}
}

public tutorClose(iTask)
{
	new id = iTask - TASK_TUTOR;
	
	if(!id){
		message_begin(MSG_ALL,g_iMsgTutClose);
		message_end();
	}
	else if(is_user_connected(id))
	{
		message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,g_iMsgTutClose,_,id);
		message_end();
	}
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

seypa
Mesajlar: 1390
Kayıt: Cmt Ağu 13, 2016 12:49 pm
Konum: Pendik/İstanbul
İletişim:

üst yazı spr istek eklenti

Mesaj gönderen seypa »

Hayır hiçbir şekilde oraya spr sapitlenemez. Sabitleme bilmesi için orada oyunun kendi motorunda slot olması gerekir. Slot olmakla beraber byte değerinden farklı bir değerle gelmesi gerekir. Oyun ekranının sadece belirli bir bölgesine resim ekleyebilirsiniz, spec banner, scoreboard sol üst köşesinde ki Valve Orange Box noktası vs.

https://wiki.alliedmods.net/Half-life_1_game_events

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Serhat Öndeş
Mesajlar: 1338
Kayıt: Prş Eyl 15, 2016 1:09 pm
Konum: TURKEY/MERSİN
İletişim:

üst yazı spr istek eklenti

Mesaj gönderen Serhat Öndeş »

seypa yazdı: Prş Kas 14, 2019 8:07 am Hayır hiçbir şekilde oraya spr sapitlenemez. Sabitleme bilmesi için orada oyunun kendi motorunda slot olması gerekir. Slot olmakla beraber byte değerinden farklı bir değerle gelmesi gerekir. Oyun ekranının sadece belirli bir bölgesine resim ekleyebilirsiniz, spec banner, scoreboard sol üst köşesinde ki Valve Orange Box noktası vs.

https://wiki.alliedmods.net/Half-life_1_game_events
Peki hareketli üst yazı nasıl yapılıyor? Bunun mantığına bakarak tga veya bmp oraya yapılamaz mı?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

seypa
Mesajlar: 1390
Kayıt: Cmt Ağu 13, 2016 12:49 pm
Konum: Pendik/İstanbul
İletişim:

üst yazı spr istek eklenti

Mesaj gönderen seypa »

Serhat Öndeş yazdı: Prş Kas 14, 2019 11:46 am
seypa yazdı: Prş Kas 14, 2019 8:07 am Hayır hiçbir şekilde oraya spr sapitlenemez. Sabitleme bilmesi için orada oyunun kendi motorunda slot olması gerekir. Slot olmakla beraber byte değerinden farklı bir değerle gelmesi gerekir. Oyun ekranının sadece belirli bir bölgesine resim ekleyebilirsiniz, spec banner, scoreboard sol üst köşesinde ki Valve Orange Box noktası vs.

https://wiki.alliedmods.net/Half-life_1_game_events
Peki hareketli üst yazı nasıl yapılıyor? Bunun mantığına bakarak tga veya bmp oraya yapılamaz mı?
Hareketli üst yazıdan kastın hudmesajı ise goldSRC oyun motoruyla beraber gelen bir özellik. Daha önceki hl sürümlerinde misyonları belirtmek için geliştirilen bir string biçimi.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Serhat Öndeş
Mesajlar: 1338
Kayıt: Prş Eyl 15, 2016 1:09 pm
Konum: TURKEY/MERSİN
İletişim:

üst yazı spr istek eklenti

Mesaj gönderen Serhat Öndeş »

seypa yazdı: Prş Kas 14, 2019 11:57 am
Serhat Öndeş yazdı: Prş Kas 14, 2019 11:46 am
seypa yazdı: Prş Kas 14, 2019 8:07 am Hayır hiçbir şekilde oraya spr sapitlenemez. Sabitleme bilmesi için orada oyunun kendi motorunda slot olması gerekir. Slot olmakla beraber byte değerinden farklı bir değerle gelmesi gerekir. Oyun ekranının sadece belirli bir bölgesine resim ekleyebilirsiniz, spec banner, scoreboard sol üst köşesinde ki Valve Orange Box noktası vs.

https://wiki.alliedmods.net/Half-life_1_game_events
Peki hareketli üst yazı nasıl yapılıyor? Bunun mantığına bakarak tga veya bmp oraya yapılamaz mı?
Hareketli üst yazıdan kastın hudmesajı ise goldSRC oyun motoruyla beraber gelen bir özellik. Daha önceki hl sürümlerinde misyonları belirtmek için geliştirilen bir string biçimi.
Hud mesajı değil. Daha önce serverımda hareketli üst yazı eklentisi kullanıyorduk.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

seypa
Mesajlar: 1390
Kayıt: Cmt Ağu 13, 2016 12:49 pm
Konum: Pendik/İstanbul
İletişim:

üst yazı spr istek eklenti

Mesaj gönderen seypa »

spec banner mi ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Serhat Öndeş
Mesajlar: 1338
Kayıt: Prş Eyl 15, 2016 1:09 pm
Konum: TURKEY/MERSİN
İletişim:

üst yazı spr istek eklenti

Mesaj gönderen Serhat Öndeş »

seypa yazdı: Prş Kas 14, 2019 12:18 pm spec banner mi ?
Hayır dostum üst yazı bildiğimiz üst yazı.
Screenshot_22.png
Şurayı kastediyorum.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla