İsteyen bunu da kullanabilir.
Türk Bayraklı Kalkan(Sırtlık) Modeli
Moderatör: Moderatörler
Forum kuralları
Bu bölümde yalnızca şahsınıza ait olan harita/model paylaşımı yapabilirsiniz.
Şahsınıza ait olmayan tüm içerikler silenecektir
Bu bölümde yalnızca şahsınıza ait olan harita/model paylaşımı yapabilirsiniz.
Şahsınıza ait olmayan tüm içerikler silenecektir
-
- Mesajlar: 1629
- Kayıt: Çrş Ara 21, 2016 12:03 am
- Server Ip/DNS: cs121.csduragi.com
- Clan İsmi: Nationals
Türk Bayraklı Kalkan(Sırtlık) Modeli
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 3
- Kayıt: Prş May 09, 2019 5:14 pm
-
- Mesajlar: 118
- Kayıt: Pzr Ara 06, 2015 9:44 pm
- Konum: İstanbul
- Clan İsmi: SaviorGaming
- İletişim:
Türk Bayraklı Kalkan(Sırtlık) Modeli
Sma var mı ve sadece mdl yüklersem aktif olur mu ?
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1402
- Kayıt: Sal Oca 29, 2019 11:28 pm
- Clan İsmi: MoonGaming
Türk Bayraklı Kalkan(Sırtlık) Modeli
Kod: Tümünü seç
#include < amxmodx >
#include < fakemeta >
#include < hamsandwich >
#define PLUGIN "Kalkan"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "._."
new const gsz_RankModel [ ] = "models/kalkan/kalkan.mdl"
new gi_PlayerRank [ 33 ]
public plugin_init ( )
{
register_plugin ( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
RegisterHam ( Ham_Killed, "player", "player_killed", 1 )
RegisterHam ( Ham_Spawn, "player", "player_spawned", 1 )
}
public plugin_precache ( )
{
precache_model ( gsz_RankModel )
}
public client_putinserver ( index )
{
create_rank_entity ( index )
}
public client_disconnected ( index )
{
if ( gi_PlayerRank [ index ] > 0 )
engfunc ( EngFunc_RemoveEntity, gi_PlayerRank [ index ] )
gi_PlayerRank [ index ] = 0
}
public create_rank_entity ( index )
{
gi_PlayerRank [ index ] = engfunc ( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc ( EngFunc_AllocString, "info_target" ) )
set_pev ( gi_PlayerRank [ index ], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW )
set_pev ( gi_PlayerRank [ index ], pev_aiment, index )
set_pev ( gi_PlayerRank [ index ], pev_rendermode, kRenderNormal )
set_pev ( gi_PlayerRank [ index ], pev_renderfx, kRenderFxGlowShell )
set_pev ( gi_PlayerRank [ index ], pev_renderamt, 5.0 )
engfunc ( EngFunc_SetModel, gi_PlayerRank [ index ], gsz_RankModel )
}
public player_spawned ( spawned )
{
if ( is_valid_player ( spawned ) )
{
check_rank ( spawned )
}
}
public check_rank ( index )
{
new PlayerRank = get_player_rank ( index )
set_pev ( gi_PlayerRank [ index ], pev_body, PlayerRank )
switch ( PlayerRank )
{
case 1:
{
set_pev ( gi_PlayerRank [ index ], pev_rendercolor, { 255.0, 255.0, 255.0 } )
}
case 2:
{
set_pev ( gi_PlayerRank [ index ], pev_rendercolor, { 0.0, 0.0, 0.0 } )
}
default:
{
set_pev ( gi_PlayerRank [ index ], pev_rendercolor, { 255.0, 255.0, 0.0 } )
}
}
}
public player_killed ( victim, attacker, gid )
{
if ( is_valid_player ( attacker ) )
{
check_rank ( attacker )
}
}
stock get_player_rank ( index )
{
if ( get_user_flags ( index ) & ADMIN_VOTE )
{
return 2
}
return 0;
}
stock is_valid_player ( index )
{
if ( is_user_connected ( index ) && 1 <= index <= 32 )
{
return true
}
return false
}
9. Satırdaki yeri güncelleyerek o dosya konumuna göre modeli atarak aktif edebilirsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |