Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Türk Bayraklı Kalkan(Sırtlık) Modeli

Yalnızca size ait olan harita ve modellerin paylaşımları.
( Bölüm yönetici onaylıdır . Piyasada bulunan model ve haritalar onaylanmayacaktır )

Moderatör: Moderatörler

Forum kuralları
Bu bölümde yalnızca şahsınıza ait olan harita/model paylaşımı yapabilirsiniz.
Şahsınıza ait olmayan tüm içerikler silenecektir
Kullanıcı avatarı

MehmetReis-
Mesajlar: 1629
Kayıt: Çrş Ara 21, 2016 12:03 am
Server Ip/DNS: cs121.csduragi.com
Clan İsmi: Nationals

Türk Bayraklı Kalkan(Sırtlık) Modeli

Mesaj gönderen MehmetReis- »

İsteyen bunu da kullanabilir.
Resim
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

berkay koctv
Mesajlar: 3
Kayıt: Prş May 09, 2019 5:14 pm

Türk Bayraklı Kalkan(Sırtlık) Modeli

Mesaj gönderen berkay koctv »

COK GUZEL BIR KONU TSK EDERİMM

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

thiefmasterz61
Mesajlar: 118
Kayıt: Pzr Ara 06, 2015 9:44 pm
Konum: İstanbul
Clan İsmi: SaviorGaming
İletişim:

Türk Bayraklı Kalkan(Sırtlık) Modeli

Mesaj gönderen thiefmasterz61 »

Sma var mı ve sadece mdl yüklersem aktif olur mu ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

LoseBasgan
Mesajlar: 1402
Kayıt: Sal Oca 29, 2019 11:28 pm
Clan İsmi: MoonGaming

Türk Bayraklı Kalkan(Sırtlık) Modeli

Mesaj gönderen LoseBasgan »

Kod: Tümünü seç

#include < amxmodx >
#include < fakemeta >
#include < hamsandwich >

#define PLUGIN "Kalkan"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "._."

new const gsz_RankModel [ ] = "models/kalkan/kalkan.mdl"

new gi_PlayerRank [ 33 ]

public plugin_init ( )
{
	register_plugin ( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
	
	RegisterHam ( Ham_Killed, "player", "player_killed", 1 )
	RegisterHam ( Ham_Spawn, "player", "player_spawned", 1 )
}

public plugin_precache ( )
{
	precache_model ( gsz_RankModel )
}

public client_putinserver ( index )
{
	create_rank_entity ( index )
}

public client_disconnected ( index )
{
	if ( gi_PlayerRank [ index ] > 0 )
		engfunc ( EngFunc_RemoveEntity, gi_PlayerRank [ index ] )
	
	gi_PlayerRank [ index ] = 0
}

public create_rank_entity ( index )
{
	gi_PlayerRank [ index ] = engfunc ( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc ( EngFunc_AllocString, "info_target" ) )
	
	set_pev ( gi_PlayerRank [ index ], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW )
	set_pev ( gi_PlayerRank [ index ], pev_aiment, index )
	set_pev ( gi_PlayerRank [ index ], pev_rendermode, kRenderNormal )
	set_pev ( gi_PlayerRank [ index ], pev_renderfx, kRenderFxGlowShell )
	set_pev ( gi_PlayerRank [ index ], pev_renderamt, 5.0 )
	
	engfunc ( EngFunc_SetModel, gi_PlayerRank [ index ], gsz_RankModel )
}

public player_spawned ( spawned )
{
	if ( is_valid_player ( spawned ) )
	{
		check_rank ( spawned )
	}
}

public check_rank ( index )
{
	new PlayerRank = get_player_rank ( index )
	
	set_pev ( gi_PlayerRank [ index ], pev_body, PlayerRank )
	
	switch ( PlayerRank )
	{
		case 1:
		{
			set_pev ( gi_PlayerRank [ index ], pev_rendercolor, { 255.0, 255.0, 255.0 } )
		}
		
		case 2:
		{
			set_pev ( gi_PlayerRank [ index ], pev_rendercolor, { 0.0, 0.0, 0.0 } )
		}
		
		default:
		{
			set_pev ( gi_PlayerRank [ index ], pev_rendercolor, { 255.0, 255.0, 0.0 } )
		}
	}
}

public player_killed ( victim, attacker, gid )
{
	if ( is_valid_player ( attacker ) )
	{
		check_rank ( attacker )
	}
}

stock get_player_rank ( index )
{
	if ( get_user_flags ( index ) & ADMIN_VOTE )
	{
		return 2
	}
	
	return 0;
}

stock is_valid_player ( index )
{
	if ( is_user_connected ( index ) && 1 <= index <= 32 )
	{
		return true
	}
	
	return false
}

9. Satırdaki yeri güncelleyerek o dosya konumuna göre modeli atarak aktif edebilirsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla