Eklenti İsmi : [ReAPI] NPC Bot Create
Yapımcısı : hayku
Sürüm : 0.1
Açıklama :
Belirli bir komutla NPC Botu oluşturabilirsiniz.Oluşturduğunuz NPC Botu'nu map ismiyle verileri otomatik kaydetmektedir.Şuan default olarak NPC'ye bıçak ile hasar verdiğinizde bir silah menü çıkacaktır.Bug olmaması için engel koyulmuştur.Hasar verdiğinizde bir animasyon devreye girmektedir.İleriye dönük fazla geliştirilebilir bir eklentidir fikirlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz.
Kayıt edilen veriler "addons/amxmodx/configs/CSD/" dosyasına koordinatlarla bir .ini dosyası oluşturup kaydetmektedir.
Ekran Görüntüsü :
Komutlar :
say /npcolustur
say_team /npcolustur
[ReAPI] NPC Bot Create
Moderatör: Moderatörler
Forum kuralları
DİKKAT !
Konu Başlığı veya içeriği BÜYÜK HARFLERLE olan konular direk silenecektir !
Burası eklenti paylaşım bölümüdür ve yönetici onaylıdır. Alakasız konular hiçbir şekilde onaylanmayacaktır
Eklenti eklerken eklenti kurallarına uyulması gerekir.
En önemlisi paylaşılan eklenti şablonuna uyulması gerekir.
Bu hususlara dikkat edilmeyip paylaşılan eklenti konuları silenecektir.
DİKKAT !
Konu Başlığı veya içeriği BÜYÜK HARFLERLE olan konular direk silenecektir !
Burası eklenti paylaşım bölümüdür ve yönetici onaylıdır. Alakasız konular hiçbir şekilde onaylanmayacaktır
Eklenti eklerken eklenti kurallarına uyulması gerekir.
En önemlisi paylaşılan eklenti şablonuna uyulması gerekir.
Bu hususlara dikkat edilmeyip paylaşılan eklenti konuları silenecektir.
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 297
- Kayıt: Çrş Tem 17, 2019 6:45 pm
- Konum: Ordu
- Clan İsmi: Alpha Game Clan
[ReAPI] NPC Bot Create
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Etiketler:
Link: | |
Linklerini gizle |
[ReAPI] NPC Bot Create
Kod: Tümünü seç
stock Util_PlayAnimation(index,sequence,Float:framerate=1.0){
entity_set_float(index,EV_FL_animtime,get_gametime());
entity_set_float(index,EV_FL_framerate,framerate);
entity_set_float(index,EV_FL_frame,0.0);
entity_set_int(index,EV_INT_sequence,sequence);
}
stock npcolustur(id,Float:origin[3],Float:angel[3]){
new ent=create_entity("info_target");
entity_set_string(ent,EV_SZ_classname,npcler[id][0][0]);
entity_set_vector(ent,EV_VEC_origin,origin);
drop_to_floor(ent);
entity_set_vector(ent,EV_VEC_angles,angel);
new plyrmdl[96]; formatex(plyrmdl,charsmax(plyrmdl),"models/%s",npcler[id][1][0]); entity_set_model(ent,plyrmdl);
entity_set_int(ent,EV_INT_movetype,MOVETYPE_PUSHSTEP );
entity_set_int(ent,EV_INT_solid,SOLID_BBOX);
new Float:szMin[3] = {-12.0, -12.0, 0.0 },Float:szMax[3] = { 12.0, 12.0, 75.0 };
entity_set_size(ent,szMin,szMax);
entity_set_float(ent,EV_FL_health,999999.0);
entity_set_float(ent,EV_FL_takedamage,1.0);
entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller1,125);
return ent;
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 498
- Kayıt: Çrş Tem 24, 2019 9:04 pm
- Server Ip/DNS: Cs1453.CSDuragi.COM
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 297
- Kayıt: Çrş Tem 17, 2019 6:45 pm
- Konum: Ordu
- Clan İsmi: Alpha Game Clan
[ReAPI] NPC Bot Create
diğer kütüphanelere göre değiştirirken düzeltmeyi unuttum kusura bakmayın.düzenlersen makul geçer.Yek'-ta yazdı: ↑Cum Tem 26, 2019 1:00 pmPek ReAPI değil gibi eklenti. Kütüphaneyi ekleyince reapi olmuyor.Kod: Tümünü seç
stock Util_PlayAnimation(index,sequence,Float:framerate=1.0){ entity_set_float(index,EV_FL_animtime,get_gametime()); entity_set_float(index,EV_FL_framerate,framerate); entity_set_float(index,EV_FL_frame,0.0); entity_set_int(index,EV_INT_sequence,sequence); } stock npcolustur(id,Float:origin[3],Float:angel[3]){ new ent=create_entity("info_target"); entity_set_string(ent,EV_SZ_classname,npcler[id][0][0]); entity_set_vector(ent,EV_VEC_origin,origin); drop_to_floor(ent); entity_set_vector(ent,EV_VEC_angles,angel); new plyrmdl[96]; formatex(plyrmdl,charsmax(plyrmdl),"models/%s",npcler[id][1][0]); entity_set_model(ent,plyrmdl); entity_set_int(ent,EV_INT_movetype,MOVETYPE_PUSHSTEP ); entity_set_int(ent,EV_INT_solid,SOLID_BBOX); new Float:szMin[3] = {-12.0, -12.0, 0.0 },Float:szMax[3] = { 12.0, 12.0, 75.0 }; entity_set_size(ent,szMin,szMax); entity_set_float(ent,EV_FL_health,999999.0); entity_set_float(ent,EV_FL_takedamage,1.0); entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller1,125); return ent; }
bir nevi assault map'indeki hostage'lere benziyor fakat eğlence amaçlı yapılan bir eklenti.her işe yarayabilir.NPC'yi yürütebilir,koşturabilir veya farklı bir işleve sokabiliriz.her çok amaçlı eklentilere uyarlayabiliriz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
[ReAPI] NPC Bot Create
Şunu da ilave olarak ekleyeyim;
Eklentide stock kullanılması hoş karşılanmayan bir durum;
->
Ayrıca bunları da const şeklinde yazabilirsin.
->
Nedenine gelirsek;
#define komutu tek seferlik kullanılmayan yerlerde const olarak kullanılırsa daha hızlı çalışır.
Başka hata görmedim bir sonraki versiyonda güzel bir şey bekliyorum.
+++
new g_engel[33][2] olayı ne?
0 ve 1 olarak değer veriyorsan bunu bool: şeklinde yapman daha iyi olacaktır. (true, false)
-> new bool:g_engel[33]; g_engel[id] = false; g_engel[id] = true;
Eklentide stock kullanılması hoş karşılanmayan bir durum;
Kod: Tümünü seç
stock Util_PlayAnimation(index,sequence,Float:framerate=1.0){
entity_set_float(index,EV_FL_animtime,get_gametime());
entity_set_float(index,EV_FL_framerate,framerate);
entity_set_float(index,EV_FL_frame,0.0);
entity_set_int(index,EV_INT_sequence,sequence);
}
Kod: Tümünü seç
Util_PlayAnimation(const index, sequence, Float:framerate)
{
set_entvar(index, var_animtime, get_gametime());
set_entvar(index, var_framerate, framerate);
set_entvar(index, var_frame, 0.0);
set_entvar(index, var_sequence, sequence);
}
Kod: Tümünü seç
#define tag "CSDuragi" //Klan adiniz.
#define menutag "CSD" //Menu taginiz.
#define klasoradi "CSD" //Veriler için oluşturulacak klasör adı.
Kod: Tümünü seç
new const tag[] = "CSDuragi" //Klan adiniz.
new const menutag [] ="CSD" //Menu taginiz.
new const klasoradi[] = "CSD" //Veriler için oluşturulacak klasör adı.
#define komutu tek seferlik kullanılmayan yerlerde const olarak kullanılırsa daha hızlı çalışır.
Başka hata görmedim bir sonraki versiyonda güzel bir şey bekliyorum.
+++
new g_engel[33][2] olayı ne?
0 ve 1 olarak değer veriyorsan bunu bool: şeklinde yapman daha iyi olacaktır. (true, false)
-> new bool:g_engel[33]; g_engel[id] = false; g_engel[id] = true;
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 297
- Kayıt: Çrş Tem 17, 2019 6:45 pm
- Konum: Ordu
- Clan İsmi: Alpha Game Clan
[ReAPI] NPC Bot Create
söylediklerinizi göz önünde bulunduracağım.engelin amacı sürekli hasar yerse buga girmemesi için.Colditz yazdı: ↑Cum Tem 26, 2019 10:56 pm Şunu da ilave olarak ekleyeyim;
Eklentide stock kullanılması hoş karşılanmayan bir durum;
->Kod: Tümünü seç
stock Util_PlayAnimation(index,sequence,Float:framerate=1.0){ entity_set_float(index,EV_FL_animtime,get_gametime()); entity_set_float(index,EV_FL_framerate,framerate); entity_set_float(index,EV_FL_frame,0.0); entity_set_int(index,EV_INT_sequence,sequence); }
Ayrıca bunları da const şeklinde yazabilirsin.Kod: Tümünü seç
Util_PlayAnimation(const index, sequence, Float:framerate) { set_entvar(index, var_animtime, get_gametime()); set_entvar(index, var_framerate, framerate); set_entvar(index, var_frame, 0.0); set_entvar(index, var_sequence, sequence); }
->Kod: Tümünü seç
#define tag "CSDuragi" //Klan adiniz. #define menutag "CSD" //Menu taginiz. #define klasoradi "CSD" //Veriler için oluşturulacak klasör adı.
Nedenine gelirsek;Kod: Tümünü seç
new const tag[] = "CSDuragi" //Klan adiniz. new const menutag [] ="CSD" //Menu taginiz. new const klasoradi[] = "CSD" //Veriler için oluşturulacak klasör adı.
#define komutu tek seferlik kullanılmayan yerlerde const olarak kullanılırsa daha hızlı çalışır.
Başka hata görmedim bir sonraki versiyonda güzel bir şey bekliyorum.
+++
new g_engel[33][2] olayı ne?
0 ve 1 olarak değer veriyorsan bunu bool: şeklinde yapman daha iyi olacaktır. (true, false)
-> new bool:g_engel[33]; g_engel[id] = false; g_engel[id] = true;
+ neden bool: olarak tanımlatmamı istedin?dahamı hızlı çalışır herhangi bir farklı yok diye biliyordum.ikiside aynı işlevi görüyor sonuçta.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
[ReAPI] NPC Bot Create
Öncelikle new g_engel[33][2] böyle bir kullanım yok. g_engel[33][0] da tanıtıyorsun fakat kullanmıyorsun, sadece g_engel[33][1] olarak kullanıyorsun.
Bool meselesine gelirsek; Sadece 1-0 olarak ayarlayabildiğin şeylerde bool: kullanman komutu hızlandıracaktır.
Bool meselesine gelirsek; Sadece 1-0 olarak ayarlayabildiğin şeylerde bool: kullanman komutu hızlandıracaktır.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 297
- Kayıt: Çrş Tem 17, 2019 6:45 pm
- Konum: Ordu
- Clan İsmi: Alpha Game Clan
[ReAPI] NPC Bot Create
Colditz yazdı: ↑Cum Tem 26, 2019 11:40 pm Öncelikle new g_engel[33][2] böyle bir kullanım yok. g_engel[33][0] da tanıtıyorsun fakat kullanmıyorsun, sadece g_engel[33][1] olarak kullanıyorsun.
Bool meselesine gelirsek; Sadece 1-0 olarak ayarlayabildiğin şeylerde bool: kullanman komutu hızlandıracaktır.
söylediklerini göz önünde bulunduracağım.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 297
- Kayıt: Çrş Tem 17, 2019 6:45 pm
- Konum: Ordu
- Clan İsmi: Alpha Game Clan
[ReAPI] NPC Bot Create
2.versiyona neler eklenebilir fikirlerinizi,önerilerinizi bekliyorum.
Link: | |
Linklerini gizle |