Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

[ReAPI] NPC Bot Create

Counter-Strike 1.6 Eklenti Paylaşımı

Moderatör: Moderatörler

Forum kuralları
DİKKAT !
Konu Başlığı veya içeriği BÜYÜK HARFLERLE olan konular direk silenecektir !
Burası eklenti paylaşım bölümüdür ve yönetici onaylıdır. Alakasız konular hiçbir şekilde onaylanmayacaktır

Eklenti eklerken eklenti kurallarına uyulması gerekir.
En önemlisi paylaşılan eklenti şablonuna uyulması gerekir.
Bu hususlara dikkat edilmeyip paylaşılan eklenti konuları silenecektir.
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
hayku
Mesajlar: 297
Kayıt: Çrş Tem 17, 2019 6:45 pm
Konum: Ordu
Clan İsmi: Alpha Game Clan

[ReAPI] NPC Bot Create

Mesaj gönderen hayku »

Eklenti İsmi : [ReAPI] NPC Bot Create
Yapımcısı : hayku
Sürüm : 0.1
Açıklama :
Belirli bir komutla NPC Botu oluşturabilirsiniz.Oluşturduğunuz NPC Botu'nu map ismiyle verileri otomatik kaydetmektedir.Şuan default olarak NPC'ye bıçak ile hasar verdiğinizde bir silah menü çıkacaktır.Bug olmaması için engel koyulmuştur.Hasar verdiğinizde bir animasyon devreye girmektedir.İleriye dönük fazla geliştirilebilir bir eklentidir fikirlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz.

Kayıt edilen veriler "addons/amxmodx/configs/CSD/" dosyasına koordinatlarla bir .ini dosyası oluşturup kaydetmektedir.

Ekran Görüntüsü :
Resim

Komutlar :
say /npcolustur
say_team /npcolustur

re_npccreate.v0.1.sma
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Etiketler:
Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9624
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

[ReAPI] NPC Bot Create

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Kod: Tümünü seç

stock Util_PlayAnimation(index,sequence,Float:framerate=1.0){
	entity_set_float(index,EV_FL_animtime,get_gametime());
	entity_set_float(index,EV_FL_framerate,framerate);
	entity_set_float(index,EV_FL_frame,0.0);
	entity_set_int(index,EV_INT_sequence,sequence);
}
stock npcolustur(id,Float:origin[3],Float:angel[3]){
	new ent=create_entity("info_target");
	entity_set_string(ent,EV_SZ_classname,npcler[id][0][0]);
	entity_set_vector(ent,EV_VEC_origin,origin);
	drop_to_floor(ent);
	entity_set_vector(ent,EV_VEC_angles,angel);
	new plyrmdl[96]; formatex(plyrmdl,charsmax(plyrmdl),"models/%s",npcler[id][1][0]); entity_set_model(ent,plyrmdl);
	entity_set_int(ent,EV_INT_movetype,MOVETYPE_PUSHSTEP );
	entity_set_int(ent,EV_INT_solid,SOLID_BBOX);
	new Float:szMin[3] = {-12.0, -12.0, 0.0 },Float:szMax[3] = { 12.0, 12.0, 75.0 };
	entity_set_size(ent,szMin,szMax);
	entity_set_float(ent,EV_FL_health,999999.0);
	entity_set_float(ent,EV_FL_takedamage,1.0);
	entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller1,125);
	return ent;
}
Pek ReAPI değil gibi eklenti. Kütüphaneyi ekleyince reapi olmuyor.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

` White*
Mesajlar: 498
Kayıt: Çrş Tem 24, 2019 9:04 pm
Server Ip/DNS: Cs1453.CSDuragi.COM

[ReAPI] NPC Bot Create

Mesaj gönderen ` White* »

@hayku

NPC Botu nedir ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
hayku
Mesajlar: 297
Kayıt: Çrş Tem 17, 2019 6:45 pm
Konum: Ordu
Clan İsmi: Alpha Game Clan

[ReAPI] NPC Bot Create

Mesaj gönderen hayku »

Yek'-ta yazdı: Cum Tem 26, 2019 1:00 pm

Kod: Tümünü seç

stock Util_PlayAnimation(index,sequence,Float:framerate=1.0){
	entity_set_float(index,EV_FL_animtime,get_gametime());
	entity_set_float(index,EV_FL_framerate,framerate);
	entity_set_float(index,EV_FL_frame,0.0);
	entity_set_int(index,EV_INT_sequence,sequence);
}
stock npcolustur(id,Float:origin[3],Float:angel[3]){
	new ent=create_entity("info_target");
	entity_set_string(ent,EV_SZ_classname,npcler[id][0][0]);
	entity_set_vector(ent,EV_VEC_origin,origin);
	drop_to_floor(ent);
	entity_set_vector(ent,EV_VEC_angles,angel);
	new plyrmdl[96]; formatex(plyrmdl,charsmax(plyrmdl),"models/%s",npcler[id][1][0]); entity_set_model(ent,plyrmdl);
	entity_set_int(ent,EV_INT_movetype,MOVETYPE_PUSHSTEP );
	entity_set_int(ent,EV_INT_solid,SOLID_BBOX);
	new Float:szMin[3] = {-12.0, -12.0, 0.0 },Float:szMax[3] = { 12.0, 12.0, 75.0 };
	entity_set_size(ent,szMin,szMax);
	entity_set_float(ent,EV_FL_health,999999.0);
	entity_set_float(ent,EV_FL_takedamage,1.0);
	entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller1,125);
	return ent;
}
Pek ReAPI değil gibi eklenti. Kütüphaneyi ekleyince reapi olmuyor.
diğer kütüphanelere göre değiştirirken düzeltmeyi unuttum kusura bakmayın.düzenlersen makul geçer.
` White* yazdı: Cum Tem 26, 2019 1:59 pm @hayku

NPC Botu nedir ?
bir nevi assault map'indeki hostage'lere benziyor fakat eğlence amaçlı yapılan bir eklenti.her işe yarayabilir.NPC'yi yürütebilir,koşturabilir veya farklı bir işleve sokabiliriz.her çok amaçlı eklentilere uyarlayabiliriz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

[ReAPI] NPC Bot Create

Mesaj gönderen Colditz »

Şunu da ilave olarak ekleyeyim;
Eklentide stock kullanılması hoş karşılanmayan bir durum;

Kod: Tümünü seç

stock Util_PlayAnimation(index,sequence,Float:framerate=1.0){ 
	entity_set_float(index,EV_FL_animtime,get_gametime()); 
	entity_set_float(index,EV_FL_framerate,framerate); 
	entity_set_float(index,EV_FL_frame,0.0); 
	entity_set_int(index,EV_INT_sequence,sequence); 
}
->

Kod: Tümünü seç

Util_PlayAnimation(const index, sequence, Float:framerate)
{
	set_entvar(index, var_animtime, get_gametime());
	set_entvar(index, var_framerate, framerate);
	set_entvar(index, var_frame, 0.0);
	set_entvar(index, var_sequence, sequence);
}
Ayrıca bunları da const şeklinde yazabilirsin.

Kod: Tümünü seç

#define tag "CSDuragi" //Klan adiniz.
#define menutag "CSD" //Menu taginiz.
#define klasoradi "CSD" //Veriler için oluşturulacak klasör adı.
->

Kod: Tümünü seç

new const tag[] = "CSDuragi" //Klan adiniz.
new const menutag [] ="CSD" //Menu taginiz.
new const klasoradi[] = "CSD" //Veriler için oluşturulacak klasör adı.
Nedenine gelirsek;
#define komutu tek seferlik kullanılmayan yerlerde const olarak kullanılırsa daha hızlı çalışır.
Başka hata görmedim bir sonraki versiyonda güzel bir şey bekliyorum.

+++
new g_engel[33][2] olayı ne?
0 ve 1 olarak değer veriyorsan bunu bool: şeklinde yapman daha iyi olacaktır. (true, false)

-> new bool:g_engel[33]; g_engel[id] = false; g_engel[id] = true;

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
hayku
Mesajlar: 297
Kayıt: Çrş Tem 17, 2019 6:45 pm
Konum: Ordu
Clan İsmi: Alpha Game Clan

[ReAPI] NPC Bot Create

Mesaj gönderen hayku »

Colditz yazdı: Cum Tem 26, 2019 10:56 pm Şunu da ilave olarak ekleyeyim;
Eklentide stock kullanılması hoş karşılanmayan bir durum;

Kod: Tümünü seç

stock Util_PlayAnimation(index,sequence,Float:framerate=1.0){ 
	entity_set_float(index,EV_FL_animtime,get_gametime()); 
	entity_set_float(index,EV_FL_framerate,framerate); 
	entity_set_float(index,EV_FL_frame,0.0); 
	entity_set_int(index,EV_INT_sequence,sequence); 
}
->

Kod: Tümünü seç

Util_PlayAnimation(const index, sequence, Float:framerate)
{
	set_entvar(index, var_animtime, get_gametime());
	set_entvar(index, var_framerate, framerate);
	set_entvar(index, var_frame, 0.0);
	set_entvar(index, var_sequence, sequence);
}
Ayrıca bunları da const şeklinde yazabilirsin.

Kod: Tümünü seç

#define tag "CSDuragi" //Klan adiniz.
#define menutag "CSD" //Menu taginiz.
#define klasoradi "CSD" //Veriler için oluşturulacak klasör adı.
->

Kod: Tümünü seç

new const tag[] = "CSDuragi" //Klan adiniz.
new const menutag [] ="CSD" //Menu taginiz.
new const klasoradi[] = "CSD" //Veriler için oluşturulacak klasör adı.
Nedenine gelirsek;
#define komutu tek seferlik kullanılmayan yerlerde const olarak kullanılırsa daha hızlı çalışır.
Başka hata görmedim bir sonraki versiyonda güzel bir şey bekliyorum.

+++
new g_engel[33][2] olayı ne?
0 ve 1 olarak değer veriyorsan bunu bool: şeklinde yapman daha iyi olacaktır. (true, false)

-> new bool:g_engel[33]; g_engel[id] = false; g_engel[id] = true;
söylediklerinizi göz önünde bulunduracağım.engelin amacı sürekli hasar yerse buga girmemesi için.
+ neden bool: olarak tanımlatmamı istedin?dahamı hızlı çalışır herhangi bir farklı yok diye biliyordum.ikiside aynı işlevi görüyor sonuçta.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

[ReAPI] NPC Bot Create

Mesaj gönderen Colditz »

Öncelikle new g_engel[33][2] böyle bir kullanım yok. g_engel[33][0] da tanıtıyorsun fakat kullanmıyorsun, sadece g_engel[33][1] olarak kullanıyorsun.
Bool meselesine gelirsek; Sadece 1-0 olarak ayarlayabildiğin şeylerde bool: kullanman komutu hızlandıracaktır.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
hayku
Mesajlar: 297
Kayıt: Çrş Tem 17, 2019 6:45 pm
Konum: Ordu
Clan İsmi: Alpha Game Clan

[ReAPI] NPC Bot Create

Mesaj gönderen hayku »

Colditz yazdı: Cum Tem 26, 2019 11:40 pm Öncelikle new g_engel[33][2] böyle bir kullanım yok. g_engel[33][0] da tanıtıyorsun fakat kullanmıyorsun, sadece g_engel[33][1] olarak kullanıyorsun.
Bool meselesine gelirsek; Sadece 1-0 olarak ayarlayabildiğin şeylerde bool: kullanman komutu hızlandıracaktır.

söylediklerini göz önünde bulunduracağım.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
hayku
Mesajlar: 297
Kayıt: Çrş Tem 17, 2019 6:45 pm
Konum: Ordu
Clan İsmi: Alpha Game Clan

[ReAPI] NPC Bot Create

Mesaj gönderen hayku »

2.versiyona neler eklenebilir fikirlerinizi,önerilerinizi bekliyorum.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla