Şunu da ilave olarak ekleyeyim;
Eklentide stock kullanılması hoş karşılanmayan bir durum;
Kod: Tümünü seç
stock Util_PlayAnimation(index,sequence,Float:framerate=1.0){
entity_set_float(index,EV_FL_animtime,get_gametime());
entity_set_float(index,EV_FL_framerate,framerate);
entity_set_float(index,EV_FL_frame,0.0);
entity_set_int(index,EV_INT_sequence,sequence);
}
->
Kod: Tümünü seç
Util_PlayAnimation(const index, sequence, Float:framerate)
{
set_entvar(index, var_animtime, get_gametime());
set_entvar(index, var_framerate, framerate);
set_entvar(index, var_frame, 0.0);
set_entvar(index, var_sequence, sequence);
}
Ayrıca bunları da const şeklinde yazabilirsin.
Kod: Tümünü seç
#define tag "CSDuragi" //Klan adiniz.
#define menutag "CSD" //Menu taginiz.
#define klasoradi "CSD" //Veriler için oluşturulacak klasör adı.
->
Kod: Tümünü seç
new const tag[] = "CSDuragi" //Klan adiniz.
new const menutag [] ="CSD" //Menu taginiz.
new const klasoradi[] = "CSD" //Veriler için oluşturulacak klasör adı.
Nedenine gelirsek;
#define komutu tek seferlik kullanılmayan yerlerde const olarak kullanılırsa daha hızlı çalışır.
Başka hata görmedim bir sonraki versiyonda güzel bir şey bekliyorum.
+++
new g_engel[33][2] olayı ne?
0 ve 1 olarak değer veriyorsan bunu bool: şeklinde yapman daha iyi olacaktır. (true, false)
-> new bool:g_engel[33]; g_engel[id] = false; g_engel[id] = true;