Arkadaşlar bazıs erverlarda gördüm
flash yiyen kişiye bir kulak çınlaması geliyor
elimde kulak çınlaması ses dosyası var ama bunu flash yiyen kişide çalıstıracak bir plugin ayarlayabielcek var mı acaba
cs 1.6 CS:GO Flash Bombasi Çınlama Sesi
Moderatör: Moderatörler
-
acizizaciz
Konu Sahibi - Mesajlar: 11
- Kayıt: Çrş Oca 02, 2019 8:25 pm
-
By.King ►EmrullaH◄
Yasaklı Üye
- Mesajlar: 4297
- Kayıt: Cmt Şub 24, 2018 6:05 pm
- Konum: İstanbul
- İletişim:
cs 1.6 CS:GO Flash Bombasi Çınlama Sesi
Relaistic flashbang eklentisi var ekranıda döndürüyor o
Eğer ondaki ekran dönmesini kaldırırsanız eklenti sadece ses için ayarlanmış olacaktır
Eğer ondaki ekran dönmesini kaldırırsanız eklenti sadece ses için ayarlanmış olacaktır
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
acizizaciz
Konu Sahibi - Mesajlar: 11
- Kayıt: Çrş Oca 02, 2019 8:25 pm
cs 1.6 CS:GO Flash Bombasi Çınlama Sesi
o eklentiyi denedimde ekran döndürme özelliğini kaldıramadım işte hocam maalesef 
| Link: | |
| Linklerini gizle |
cs 1.6 CS:GO Flash Bombasi Çınlama Sesi
Ekran sarsmasını kaldırdım sadece ses çalar ve flash patlayınca kör olur o kadar.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
new const Version[] = "1.0.1"
new MsgScreenFade, MsgScreenShake
new FLenable, FLcolor, FLradius, FLlightcolor, FLsound
new const Sound[] = "sound/ultrasound.mp3"
public plugin_precache() {
FLsound = register_cvar("amx_rfl_sound", "1")
if(get_pcvar_num(FLsound))
precache_generic(Sound)
}
public plugin_init()
{
register_plugin("Realistic FlashBang", Version, "GlaDiuS")
FLenable = register_cvar("amx_rfl_enable", "1")
FLcolor = register_cvar("amx_rfl_color", "128 128 128")
FLradius = register_cvar("amx_rfl_radius","50")
FLlightcolor = register_cvar("amx_rfl_lightcolor","255 255 255")
register_event("ScreenFade","FlashEvent","b","4=255","5=255","6=255","7>199")
register_forward(FM_EmitSound,"fw_emitsound")
MsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
}
public FlashEvent(id)
{
if(!get_pcvar_num(FLenable))
return
// get color
new Colores[12], rgb[3][4], Red, Green, Blue
get_pcvar_string(FLcolor, Colores, charsmax(Colores))
parse(Colores, rgb[0], 3, rgb[1], 3, rgb[2], 3)
Red = clamp(str_to_num(rgb[0]), 0, 255)
Green = clamp(str_to_num(rgb[1]), 0, 255)
Blue = clamp(str_to_num(rgb[2]), 0, 255)
new Duration, HoldTime, Fade, Alpha
Duration = read_data(1)
HoldTime = read_data(2)
Fade = read_data(3)
Alpha = read_data(7)
message_begin(MSG_ONE, MsgScreenFade, {0,0,0}, id)
write_short(Duration) // Duration
write_short(HoldTime) // Hold time
write_short(Fade) // Fade type
write_byte(Red) // Red
write_byte(Green) // Green
write_byte(Blue) // Blue
write_byte(Alpha) // Alpha
message_end()
set_pev(id, pev_punchangle, Float:{125.0, 125.0, 125.0})
if(get_pcvar_num(FLsound)) {
client_cmd(id, "mp3 play %s", Sound)
set_task(8.0, "stoppedsound", id)
}
}
public stoppedsound(id)
client_cmd(id, "mp3 stop %s", Sound)
public fw_emitsound(entity,channel,const sample[],Float:volume,Float:attenuation,fFlags,pitch)
{
if(!get_pcvar_num(FLenable))
return FMRES_IGNORED
// not a flashbang exploding
if(!equali(sample,"weapons/flashbang-1.wav") && !equali(sample,"weapons/flashbang-2.wav"))
return FMRES_IGNORED
// light effect
flashbang_explode(entity)
return FMRES_IGNORED
}
public flashbang_explode(greindex)
{
if(!pev_valid(greindex))
return
// get origin of explosion
new Float:origin[3]
pev(greindex, pev_origin, origin)
// get color
new Colores[12], rgb[3][4], Red, Green, Blue
get_pcvar_string(FLlightcolor, Colores, charsmax(Colores))
parse(Colores, rgb[0], 3, rgb[1], 3, rgb[2], 3)
Red = clamp(str_to_num(rgb[0]), 0, 255)
Green = clamp(str_to_num(rgb[1]), 0, 255)
Blue = clamp(str_to_num(rgb[2]), 0, 255)
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_DLIGHT) // 27
write_coord(floatround(origin[0])) // x
write_coord(floatround(origin[1])) // y
write_coord(floatround(origin[2])) // z
write_byte(get_pcvar_num(FLradius)) // radius
write_byte(Red) // Red
write_byte(Green) // Green
write_byte(Blue) // Blue
write_byte(8) // life
write_byte(60) // decay rate
message_end()
}
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
İmam-POWER
- Mesajlar: 1045
- Kayıt: Pzr Oca 28, 2018 11:45 pm
- Konum: SAMSUNLUYUZ