Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Zombiler uzaktan vuruyor

Oyunda karşılaştığınız hatalar , oyun hakkında genel bilgiler

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
bestcore
Mesajlar: 1625
Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Konum: Samsun

Zombiler uzaktan vuruyor

Mesaj gönderen bestcore »

Cs 1.6 da aimi adamın uzerine tutunca uzaktan sılah olmasa bile vuruyor cok garip bir sorun yardım lutfen
mermi sekmeme eklentisinden mi kaynaklanıyor internette oyle yazıyor.,

@By.King ►EmrullaH◄

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

By.King ►EmrullaH◄
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 4297
Kayıt: Cmt Şub 24, 2018 6:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Zombiler uzaktan vuruyor

Mesaj gönderen By.King ►EmrullaH◄ »

Mermi sekmeme kaldırıp dene.
Eğer düzeliyorsa fixli halini bulup kur.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

MamiReyiz [S]
Mesajlar: 1922
Kayıt: Prş Oca 17, 2019 10:53 am

Zombiler uzaktan vuruyor

Mesaj gönderen MamiReyiz [S] »

Mermi sekmemeyi kurduğun için öyle bende kaç defa kurdum onu uzakan vuruyor bıçakla onu kaldır başka bulmayı dene

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

xdferlesh1
Mesajlar: 1322
Kayıt: Sal Ağu 16, 2016 5:37 pm
Konum: Istanbul/Adana
İletişim:

Zombiler uzaktan vuruyor

Mesaj gönderen xdferlesh1 »

Mermı sekmeme plugınını kaldır ve bu mermı sekmemeyı yukle senınkınde bug oldugu ıcın oyle yapıyor.

Kod: Tümünü seç

#define PLUGIN_NAME "Fix Recoil" 
#define PLUGIN_VERSION "0.1" 
#define PLUGIN_AUTHOR "VEN" 

#include <amxmodx> 
#include <fakemeta> 
#include <xs> 

#define MAX_CLIENTS 32 
new g_normal_trace[MAX_CLIENTS + 1] 
new bool:g_fix_punchangle[MAX_CLIENTS + 1] 

new g_fwid 
new g_max_clients 

new const g_guns_events[][] = { 
    "events/awp.sc", 
    "events/g3sg1.sc", 
    "events/ak47.sc", 
    "events/scout.sc", 
    "events/m249.sc", 
    "events/m4a1.sc", 
    "events/sg552.sc", 
    "events/aug.sc", 
    "events/sg550.sc", 
    "events/m3.sc", 
    "events/xm1014.sc", 
    "events/usp.sc", 
    "events/mac10.sc", 
    "events/ump45.sc", 
    "events/fiveseven.sc", 
    "events/p90.sc", 
    "events/deagle.sc", 
    "events/p228.sc", 
    "events/glock18.sc", 
    "events/mp5n.sc", 
    "events/tmp.sc", 
    "events/elite_left.sc", 
    "events/elite_right.sc", 
    "events/galil.sc", 
    "events/famas.sc" 
} 

new g_guns_eventids_bitsum 

public plugin_precache() { 
    g_fwid = register_forward(FM_PrecacheEvent, "fwPrecacheEvent", 1) 
} 

public fwPrecacheEvent(type, const name[]) { 
    for (new i = 0; i < sizeof g_guns_events; ++i) { 
        if (equal(g_guns_events[i], name)) { 
            g_guns_eventids_bitsum |= (1<<get_orig_retval()) 
            return FMRES_HANDLED 
        } 
    } 
    
    return FMRES_IGNORED 
} 

public plugin_init() { 
    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR) 
    
    unregister_forward(FM_PrecacheEvent, g_fwid, 1) 
    
    register_forward(FM_PlaybackEvent, "fwPlaybackEvent") 
    register_forward(FM_PlayerPostThink, "fwPlayerPostThink", 1) 
    register_forward(FM_TraceLine, "fwTraceLine") 
    
    g_max_clients = global_get(glb_maxClients) 
} 

public fwPlaybackEvent(flags, invoker, eventid) { 
    if (!(g_guns_eventids_bitsum & (1<<eventid)) || !(1 <= invoker <= g_max_clients)) 
        return FMRES_IGNORED 
    
    g_fix_punchangle[invoker] = true 
    
    return FMRES_HANDLED 
} 

public fwPlayerPostThink(id) { 
    if (g_fix_punchangle[id]) { 
        g_fix_punchangle[id] = false 
        set_pev(id, pev_punchangle, Float:{0.0, 0.0, 0.0}) 
        return FMRES_HANDLED 
    } 
    
    return FMRES_IGNORED 
} 

public fwTraceLine(const Float:start[3], const Float:dest[3], ignore_monsters, id, ptr) { 
    if (!(1 <= id <= g_max_clients)) 
        return FMRES_IGNORED 
    
    if (!g_normal_trace[id]) { 
        g_normal_trace[id] = ptr 
        return FMRES_HANDLED 
    } 
    
    new silah = get_user_weapon(id);
    if (ptr == g_normal_trace[id] || ignore_monsters != DONT_IGNORE_MONSTERS || !is_user_alive(id) || silah == CSW_KNIFE) 
        
    return FMRES_IGNORED 
    
    fix_recoil_trace(id, start, ptr) 
    
    return FMRES_SUPERCEDE 
} 

public client_connect(id) { 
    g_normal_trace[id] = 0 
} 

fix_recoil_trace(id, const Float:start[], ptr) { 
    static Float:dest[3] 
    pev(id, pev_v_angle, dest) 
    engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest) 
    global_get(glb_v_forward, dest) 
    xs_vec_mul_scalar(dest, 9999.0, dest) 
    xs_vec_add(start, dest, dest) 
    engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, DONT_IGNORE_MONSTERS, id, ptr) 
} 
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1055\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla