Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Sorunsuz kill asist

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
quadfor75
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 528
Kayıt: Cum Şub 09, 2018 12:53 pm

Sorunsuz kill asist

Mesaj gönderen quadfor75 »

Panelde kill asist eklentisi mevcut fakat ben serverime bi eklenti yaptım kill aldındıgı zaman 300 dolar verecegine oyun tl'sine 1TL veriyor sorunsuz çalışıyor fakat tek sorun oyundayken isim degişmiyor bana sorunsuz bi kill asist eklentisini atarmısınız rica etsem?

@Yek'-ta

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

By.King ►EmrullaH◄
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 4297
Kayıt: Cmt Şub 24, 2018 6:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Sorunsuz kill asist

Mesaj gönderen By.King ►EmrullaH◄ »

O başka bir eklentiden kaynaklanıyor olabilir mi ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
quadfor75
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 528
Kayıt: Cum Şub 09, 2018 12:53 pm

Sorunsuz kill asist

Mesaj gönderen quadfor75 »

By.King ►EmrullaH◄ yazdı: Cmt Mar 23, 2019 4:26 pm O başka bir eklentiden kaynaklanıyor olabilir mi ?
Hayır kill asist eklentisinden kaynkalanıyor denemeler yapıldı bunu saten Yekta biliyor bi sorunsuz kill asist eklentisini kendisi yaptı oda paylaşılmadı sadece panelde var.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9626
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Sorunsuz kill asist

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Paneldeki killassist açık kalsın, kendi killassistinden isim değiştirme özelliğini kaldır.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
quadfor75
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 528
Kayıt: Cum Şub 09, 2018 12:53 pm

Sorunsuz kill asist

Mesaj gönderen quadfor75 »

Yek'-ta yazdı: Cmt Mar 23, 2019 4:33 pm Paneldeki killassist açık kalsın, kendi killassistinden isim değiştirme özelliğini kaldır.
Nasıl yani isim degiştirme özelligi yokki internette senin paylaştıgın kill asist eklentisini ben 300 dolar verecegine 1 TL verecek şekilde ayarladım ama oyunda isimler degişince asist alınca eski ism oluyor sorun bu isim sorunu olmayan kill asist lazım oda sadece sende var sanırım rica etsem atabilirmisin?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9626
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Sorunsuz kill asist

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Sendeki killassisti at akşam eve geçince içerisinden isim değiştirme özelliğini kaldırırım.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
quadfor75
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 528
Kayıt: Cum Şub 09, 2018 12:53 pm

Sorunsuz kill asist

Mesaj gönderen quadfor75 »

Yek'-ta yazdı: Cmt Mar 23, 2019 4:48 pm Sendeki killassisti at akşam eve geçince içerisinden isim değiştirme özelliğini kaldırırım.
Rica etsem sen bana direk asist alınca 300 dolar vericek bi eklenti yazarmısın ben onu kendi TL'me göre editledim bu şekilde paneldeki asisti açarım o eklentiyi yüklerim sorun düzelmiş olur?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9626
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Sorunsuz kill asist

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fun>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN_TITLE        "Kill assist (for CS)"
#define PLUGIN_VERSION      "2.0"
#define PLUGIN_AUTHOR       "Digi (and CSmiLeFaCe)"

#define MAXPLAYERS      32 + 1

#define TEAM_NONE           0
#define TEAM_TE         1
#define TEAM_CT         2
#define TEAM_SPEC           3

#define is_player(%1) (1 <= %1 <= g_iMaxPlayers)


new g_iTeam[MAXPLAYERS]
new g_iDamage[MAXPLAYERS][MAXPLAYERS]
new g_iMaxPlayers = 0

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN_TITLE, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)

    register_event("Damage", "player_damage", "be", "2!0", "3=0", "4!0")
    register_event("DeathMsg", "player_die", "ae")
    register_event("TeamInfo", "player_joinTeam", "a")
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1)

    g_iMaxPlayers = get_maxplayers()

}


public client_disconnected(iPlayer)
{
    g_iTeam[iPlayer] = TEAM_NONE
}

public player_joinTeam()
{
    new iPlayer, szTeam[2]

    iPlayer = read_data(1)
    read_data(2, szTeam, 1)

    switch(szTeam[0])
    {
        case 'T': g_iTeam[iPlayer] = TEAM_TE
        case 'C': g_iTeam[iPlayer] = TEAM_CT
        default: g_iTeam[iPlayer] = TEAM_SPEC // since you can't transfer yourself to unassigned team...
    }

    return PLUGIN_CONTINUE
}

public player_spawn(iPlayer)
{
    if(!is_user_alive(iPlayer))
        return HAM_IGNORED

    // reset damage meters

    for(new p = 1; p <= g_iMaxPlayers; p++)
        g_iDamage[iPlayer][p] = 0

    return HAM_IGNORED
}

public player_damage(iVictim)
{
    if(!is_player(iVictim))
        return PLUGIN_CONTINUE

    new iAttacker = get_user_attacker(iVictim)

    if(!is_player(iAttacker))
        return PLUGIN_CONTINUE

    g_iDamage[iAttacker][iVictim] += read_data(2)

    return PLUGIN_CONTINUE
}

public player_die()
{

    new iVictim = read_data(2)
    new iKiller = read_data(1)


    new iKillerTeam = g_iTeam[iKiller]

    if(iKiller != iVictim && g_iTeam[iVictim] != iKillerTeam)
    {
        new iKiller2 = 0
        new iDamage2 = 0

        for(new p = 1; p <= g_iMaxPlayers; p++)
        {
            if(p != iKiller && is_user_connected(p)  && iKillerTeam == g_iTeam[p] && g_iDamage[p][iVictim] >= 50 && g_iDamage[p][iVictim] > iDamage2)
            {
                iKiller2 = p
                iDamage2 = g_iDamage[p][iVictim]
            }

            g_iDamage[p][iVictim] = 0
        }

        if(iKiller2 > 0 && iDamage2 > 50)
        {
            //buralara gelecek


        }
    }

    return PLUGIN_CONTINUE
}


Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
quadfor75
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 528
Kayıt: Cum Şub 09, 2018 12:53 pm

Sorunsuz kill asist

Mesaj gönderen quadfor75 »

Yek'-ta yazdı: Cmt Mar 23, 2019 10:57 pm

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fun>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN_TITLE        "Kill assist (for CS)"
#define PLUGIN_VERSION      "2.0"
#define PLUGIN_AUTHOR       "Digi (and CSmiLeFaCe)"

#define MAXPLAYERS      32 + 1

#define TEAM_NONE           0
#define TEAM_TE         1
#define TEAM_CT         2
#define TEAM_SPEC           3

#define is_player(%1) (1 <= %1 <= g_iMaxPlayers)


new g_iTeam[MAXPLAYERS]
new g_iDamage[MAXPLAYERS][MAXPLAYERS]
new g_iMaxPlayers = 0

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN_TITLE, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)

    register_event("Damage", "player_damage", "be", "2!0", "3=0", "4!0")
    register_event("DeathMsg", "player_die", "ae")
    register_event("TeamInfo", "player_joinTeam", "a")
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1)

    g_iMaxPlayers = get_maxplayers()

}


public client_disconnected(iPlayer)
{
    g_iTeam[iPlayer] = TEAM_NONE
}

public player_joinTeam()
{
    new iPlayer, szTeam[2]

    iPlayer = read_data(1)
    read_data(2, szTeam, 1)

    switch(szTeam[0])
    {
        case 'T': g_iTeam[iPlayer] = TEAM_TE
        case 'C': g_iTeam[iPlayer] = TEAM_CT
        default: g_iTeam[iPlayer] = TEAM_SPEC // since you can't transfer yourself to unassigned team...
    }

    return PLUGIN_CONTINUE
}

public player_spawn(iPlayer)
{
    if(!is_user_alive(iPlayer))
        return HAM_IGNORED

    // reset damage meters

    for(new p = 1; p <= g_iMaxPlayers; p++)
        g_iDamage[iPlayer][p] = 0

    return HAM_IGNORED
}

public player_damage(iVictim)
{
    if(!is_player(iVictim))
        return PLUGIN_CONTINUE

    new iAttacker = get_user_attacker(iVictim)

    if(!is_player(iAttacker))
        return PLUGIN_CONTINUE

    g_iDamage[iAttacker][iVictim] += read_data(2)

    return PLUGIN_CONTINUE
}

public player_die()
{

    new iVictim = read_data(2)
    new iKiller = read_data(1)


    new iKillerTeam = g_iTeam[iKiller]

    if(iKiller != iVictim && g_iTeam[iVictim] != iKillerTeam)
    {
        new iKiller2 = 0
        new iDamage2 = 0

        for(new p = 1; p <= g_iMaxPlayers; p++)
        {
            if(p != iKiller && is_user_connected(p)  && iKillerTeam == g_iTeam[p] && g_iDamage[p][iVictim] >= 50 && g_iDamage[p][iVictim] > iDamage2)
            {
                iKiller2 = p
                iDamage2 = g_iDamage[p][iVictim]
            }

            g_iDamage[p][iVictim] = 0
        }

        if(iKiller2 > 0 && iDamage2 > 50)
        {
            //buralara gelecek


        }
    }

    return PLUGIN_CONTINUE
}

Yekta bey ben bunun içinde money ile ilgili biyer bulamadım onları degiştirecem fakat onları silmişsiniz?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9626
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Sorunsuz kill asist

Mesaj gönderen Yek'-ta »

//buralara gelecek yazan yere jail kodlarını gireceksin.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla