Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Pluginde yaptığım karaktere model ekleme

Oyunda karşılaştığınız hatalar , oyun hakkında genel bilgiler

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

By.King ►EmrullaH◄
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 4297
Kayıt: Cmt Şub 24, 2018 6:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Pluginde yaptığım karaktere model ekleme

Mesaj gönderen By.King ►EmrullaH◄ »

Size bir örnek atayım çalışır mı emin değilim ama bu kadarı yapıyorum şuan

Kod: Tümünü seç

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Yeni Eklenti"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "csplugin.com"

new combat_v_model[] = "models/zp_knife_menu/v_combat_knife.mdl"
new combat_p_model[] = "models/zp_knife_menu/p_combat_knife.mdl"

new g_knife_combat[33]

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("combat", "give_combat")
}

public client_connect(id)
{
	g_knife_combat[id] = false
}

public client_disconnected(id)
{
	g_knife_combat[id] = false
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(combat_v_model)
	precache_model(combat_p_model)
}

public my_menu(id)
{
	new menu = menu_create("\w|\r**\w[ZP] \rNEW Knife \yMenu\r**\w|", "menu_handler");
	
	menu_additem(menu, "\r|\wCombat \dKnife\r|", "1", 0);
}

public menu_handler(id, menu, item)
{
	if( item == MENU_EXIT )
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	new data[7], iName[64];
	new access, callback;
	
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
	
	new key = str_to_num(data);
	
	switch(key)
	{
		case 1:
		{
			give_combat(id)
			menu_destroy(menu);
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	}
	menu_destroy(menu);

	return PLUGIN_HANDLED

}

public give_combat(id)
{
	g_knife_combat[id] = true
	
	// g_knife_strong[id] = false

	// g_knife_axe[id] = false	

	// g_knife_katana[id] = false	

	// g_knife_hammer[id] = false

	// g_knife_thanatos[id] = false

         // g_knife_boss[id] = false

         // g_knife_sur[id] = false

}
// koyduğum yerler diğer modelleri kapattığım aynı işlemleri diğer modellere de yapmıştım ve şimdide kapattım

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
omertas14544
Mesajlar: 1604
Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm

Pluginde yaptığım karaktere model ekleme

Mesaj gönderen omertas14544 »

@ulyoS precache_model("models/player/zmonster/zmonster.mdl") bu kodu nereye yazacağımı bilmiyorum :(

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ulyoS
Mesajlar: 4521
Kayıt: Cum Ara 16, 2016 2:14 pm
Konum: İzmir

Pluginde yaptığım karaktere model ekleme

Mesaj gönderen ulyoS »

By.King ►EmrullaH◄ yazdı: Pzr Oca 13, 2019 2:21 pm Size bir örnek atayım çalışır mı emin değilim ama bu kadarı yapıyorum şuan

Kod: Tümünü seç

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Yeni Eklenti"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "csplugin.com"

new combat_v_model[] = "models/zp_knife_menu/v_combat_knife.mdl"
new combat_p_model[] = "models/zp_knife_menu/p_combat_knife.mdl"

new g_knife_combat[33]

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("combat", "give_combat")
}

public client_connect(id)
{
	g_knife_combat[id] = false
}

public client_disconnected(id)
{
	g_knife_combat[id] = false
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(combat_v_model)
	precache_model(combat_p_model)
}

public my_menu(id)
{
	new menu = menu_create("\w|\r**\w[ZP] \rNEW Knife \yMenu\r**\w|", "menu_handler");
	
	menu_additem(menu, "\r|\wCombat \dKnife\r|", "1", 0);
}

public menu_handler(id, menu, item)
{
	if( item == MENU_EXIT )
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	new data[7], iName[64];
	new access, callback;
	
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
	
	new key = str_to_num(data);
	
	switch(key)
	{
		case 1:
		{
			give_combat(id)
			menu_destroy(menu);
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	}
	menu_destroy(menu);

	return PLUGIN_HANDLED

}

public give_combat(id)
{
	g_knife_combat[id] = true
	
	// g_knife_strong[id] = false

	// g_knife_axe[id] = false	

	// g_knife_katana[id] = false	

	// g_knife_hammer[id] = false

	// g_knife_thanatos[id] = false

         // g_knife_boss[id] = false

         // g_knife_sur[id] = false

}
// koyduğum yerler diğer modelleri kapattığım aynı işlemleri diğer modellere de yapmıştım ve şimdide kapattım
Bu kadar uğraşmaya gerek yok ts73 gelirsen sana örnek bir menü atabilirim.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ulyoS
Mesajlar: 4521
Kayıt: Cum Ara 16, 2016 2:14 pm
Konum: İzmir

Pluginde yaptığım karaktere model ekleme

Mesaj gönderen ulyoS »

omertas14544 yazdı: Pzr Oca 13, 2019 2:22 pm @ulyoS precache_model("models/player/zmonster/zmonster.mdl") bu kodu nereye yazacağımı bilmiyorum :(

Kod: Tümünü seç

public plugin_precache() 
{	
	precache_model("models/player/hulk/hulk.mdl")
	
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
omertas14544
Mesajlar: 1604
Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm

Pluginde yaptığım karaktere model ekleme

Mesaj gönderen omertas14544 »

@ulyoS plugin hatasız çalıştı fakat oyunda hulka dönüştüm fakat karakter değişmedi. cs_set_user_model(id, hulk) bu koduda yazdım olmadı :(

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

By.King ►EmrullaH◄
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 4297
Kayıt: Cmt Şub 24, 2018 6:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Pluginde yaptığım karaktere model ekleme

Mesaj gönderen By.King ►EmrullaH◄ »

ulyoS yazdı: Pzr Oca 13, 2019 2:22 pm
By.King ►EmrullaH◄ yazdı: Pzr Oca 13, 2019 2:21 pm Size bir örnek atayım çalışır mı emin değilim ama bu kadarı yapıyorum şuan

Kod: Tümünü seç

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Yeni Eklenti"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "csplugin.com"

new combat_v_model[] = "models/zp_knife_menu/v_combat_knife.mdl"
new combat_p_model[] = "models/zp_knife_menu/p_combat_knife.mdl"

new g_knife_combat[33]

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("combat", "give_combat")
}

public client_connect(id)
{
	g_knife_combat[id] = false
}

public client_disconnected(id)
{
	g_knife_combat[id] = false
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(combat_v_model)
	precache_model(combat_p_model)
}

public my_menu(id)
{
	new menu = menu_create("\w|\r**\w[ZP] \rNEW Knife \yMenu\r**\w|", "menu_handler");
	
	menu_additem(menu, "\r|\wCombat \dKnife\r|", "1", 0);
}

public menu_handler(id, menu, item)
{
	if( item == MENU_EXIT )
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	new data[7], iName[64];
	new access, callback;
	
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
	
	new key = str_to_num(data);
	
	switch(key)
	{
		case 1:
		{
			give_combat(id)
			menu_destroy(menu);
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	}
	menu_destroy(menu);

	return PLUGIN_HANDLED

}

public give_combat(id)
{
	g_knife_combat[id] = true
	
	// g_knife_strong[id] = false

	// g_knife_axe[id] = false	

	// g_knife_katana[id] = false	

	// g_knife_hammer[id] = false

	// g_knife_thanatos[id] = false

         // g_knife_boss[id] = false

         // g_knife_sur[id] = false

}
// koyduğum yerler diğer modelleri kapattığım aynı işlemleri diğer modellere de yapmıştım ve şimdide kapattım
Bu kadar uğraşmaya gerek yok ts73 gelirsen sana örnek bir menü atabilirim.
Cok isterim ama biraz meşgulum o yüzden bi sonraki sefere

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ulyoS
Mesajlar: 4521
Kayıt: Cum Ara 16, 2016 2:14 pm
Konum: İzmir

Pluginde yaptığım karaktere model ekleme

Mesaj gönderen ulyoS »

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <hlsdk_const>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <engine>

#define PLUGIN "Hulk"
#define VERSION "v1.0"
#define AUTHOR "Anonim"

new g_zipla[33]
new kacziplasin
new jumpnum[33]
new bool:dojump[33] 

new hulkv2[64] = "hulk"

#define TAG "BOZKURT"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	kacziplasin     = register_cvar("amx_maxjumps","1")
	register_clcmd("say /hulk","hulk")
	set_task(200.0, "hulk_bilgi", 0, _, _, "b")
}

/*============================================================
Precaches 
============================================================*/
public plugin_precache() 
{	
	precache_model("models/player/hulk/hulk.mdl")
	
}
public hulk_bilgi(id)
{
	renkli_yazi(id,"!n[!t%s!n] !g15.000 $ Karsiliginda HULK Olabilirsiniz ",TAG)
	renkli_yazi(id,"!n[!t%s!n] !gTek yapmaniz gereken !n( say /market ) !g yazmak ",TAG)
	
}
public hulk(id)
{
	if(cs_get_user_money(id) >=  15000) // Kac Dolar Olcagini Burdan ayarliorsunuz
	{
		cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) - 15000);	 // Kac Dolar Olcagini Burdan ayarliorsunuz
		console_cmd(id,"say /3pers")
		set_user_maxspeed(id, 250.0) // Hizini Burdan
		set_user_gravity(id,0.2) // Ziplama burdan
		set_task(0.1,"zombie_aura",id + 7961,"",0,"b")
		set_user_health(id,600) // Hulkun Canini Burdan
		cs_set_user_model(id, hulkv2)
		g_zipla[id] = true
		renkli_yazi(id,"!n[!t%s!n] !gHulk Modu Aktif . .",TAG)
	}
	else
	{
		renkli_yazi(id,"!n[!t%s!n] !gYeterli !nDOLAR !g' Niz Yok Gerekli Olan !n[ 15.000 $ ]",TAG)
		
	}
}
public client_connect(id)
{
	jumpnum[id] = 0
	dojump[id] = false
	
}

public client_disconnect(id)
{
	jumpnum[id] = 0
	dojump[id] = false
	
}
public client_PreThink(id)
{
	if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
	new nbut = get_user_button(id)
	new obut = get_user_oldbutton(id)
	if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP) && g_zipla[id])
	{
		if(jumpnum[id] < get_pcvar_num(kacziplasin))
		{
			dojump[id] = true
			jumpnum[id]++
			return PLUGIN_CONTINUE
		}
	}
	if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
	{
		jumpnum[id] = 0
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	return PLUGIN_CONTINUE	
	
}
public zombie_aura(TaskID)
{
	new id = TaskID - 7961;
	if(is_user_alive(id))
	{
		new Origin[3];
		get_user_origin(id,Origin,0)
		message_begin(MSG_ALL, SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_DLIGHT)
		write_coord(Origin[0])
		write_coord(Origin[1])
		write_coord(Origin[2])
		write_byte(12)
		write_byte(255) 
		write_byte(0) 
		write_byte(0) 
		write_byte(1)
		write_byte(0)
		message_end();
	}
}

stock renkli_yazi(const id, const input[], any:...)
{
	new count = 1, players[32];
	static msg[191];
	vformat(msg, 190, input, 3);
	
	replace_all(msg, 190, "!n", "^x01"); // Default Renk(Sarı)
	replace_all(msg, 190, "!g", "^x04"); // Yeşil Renk
	replace_all(msg, 190, "!t", "^x03"); // Takım Renk( CT mavi , T kırmızı )
	
	if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");{
		for (new i = 0; i < count; i++)
		{
			if (is_user_connected(players[i]))
			{
				
				message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
				write_byte(players[i]);
				write_string(msg);
				message_end();
			}
			
		}
	}
	
}
Örnek kaynak kodu.
En son ulyoS tarafından Pzr Oca 13, 2019 2:38 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ulyoS
Mesajlar: 4521
Kayıt: Cum Ara 16, 2016 2:14 pm
Konum: İzmir

Pluginde yaptığım karaktere model ekleme

Mesaj gönderen ulyoS »

By.King ►EmrullaH◄ yazdı: Pzr Oca 13, 2019 2:29 pm
Cok isterim ama biraz meşgulum o yüzden bi sonraki sefere

Dün yazdım bu eklentiyi, içerisini aç kurcala aktif şekilde çalışıyor Silah Skin Menü.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

By.King ►EmrullaH◄
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 4297
Kayıt: Cmt Şub 24, 2018 6:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Pluginde yaptığım karaktere model ekleme

Mesaj gönderen By.King ►EmrullaH◄ »

ulyoS yazdı: Pzr Oca 13, 2019 2:32 pm
By.King ►EmrullaH◄ yazdı: Pzr Oca 13, 2019 2:29 pm
Cok isterim ama biraz meşgulum o yüzden bi sonraki sefere

Dün yazdım bu eklentiyi, içerisini aç kurcala aktif şekilde çalışıyor Silah Skin Menü.
Teşekkür ederim bunu denerim gerekirse :D

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
omertas14544
Mesajlar: 1604
Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm

Pluginde yaptığım karaktere model ekleme

Mesaj gönderen omertas14544 »

case 1: {
cs_set_user_model(id, hulk)
set_user_health(id, get_user_health(id) + 300);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 25)
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id);
write_short(1<<14);
write_short(1<<9);
write_short(1<<11);
write_byte(0);write_byte(255);write_byte(0);
write_byte(255);
message_end();
renkli_yazi(id,"!n[!t%s!n] !gKahraman menuden !n[!tHULK MODU!n] !galdin.",TAG)
get_user_name(id, iName, charsmax(iName));
renkli_yazi(0,"!n[!t%s!n] !g%s !tadli oyuncu !n[!gHULK MODU!n] !taldi!n.", TAG, iName);
console_cmd(id,"say /3pers")[/code] böyle birşey benim case 1 böyle olmuyormu ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla