
(3-4 şarkı yükleyeceğim.)
Moderatör: Moderatörler
Link: | |
Linklerini gizle |
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","1.0","-")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}
public t_win()
{
new rand = random_num(0,2)
client_cmd(0,"stopsound")
switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/vatanelsonumzk1")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/vatanelsonumzk2")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/vatanelsonumzk3")
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public ct_win()
{
new rand = random_num(0,2)
client_cmd(0,"stopsound")
switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/vatanelsonumzk3")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/vatanelsonumzk2")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/vatanelsonumzk1")
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/vatanelsonumzk1.wav")
precache_sound("misc/vatanelsonumzk2.wav")
precache_sound("misc/vatanelsonumzk3.wav")
return PLUGIN_CONTINUE
}
Link: | |
Linklerini gizle |
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "El Sonu Muzik"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Captan Price"
new captanprice[][] =
{
"misc/PatronGamingElSonu1.wav",
"misc/PatronGamingElSonu2.wav",
"misc/PatronGamingElSonu3.wav",
"misc/PatronGamingElSonu4.wav"
}
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent( "RoundEnd", 2, "1=Round_End" );
}
public plugin_precache( )
{
for( new i; i < sizeof captanprice; i++ )
{
precache_sound( captanprice[ i ] );
}
}
public RoundEnd( )
{
new num = random_num( 0, 3 )
for( new i; i < sizeof captanprice; i++ )
{
if ( i == num )
{
emit_sound( 0, CHAN_AUTO, captanprice[ i ], VOL_NORM, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM );
break;
}
}
}
Link: | |
Linklerini gizle |
İşlevini yerine getiriyorsa sıkıntı yokCaptan Price yazdı: Pzt Kas 19, 2018 9:56 pm @tekvatan
Dediğim gibi bunlar amatörce yazılmış eklentiler.
Link: | |
Linklerini gizle |
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
new const el_sonu1[] = "muzik1.wav"
new const el_sonu2[] = "muzik2.wav"
new const el_sonu3[] = "muzik3.wav"
public plugin_init() register_plugin("elsonu", "1.0", "nd"),register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End");
public plugin_precache() precache_sound(el_sonu1),precache_sound(el_sonu2),precache_sound(el_sonu3);
public round_end() {
switch(random_num(1,3)) {
case 1: emit_sound(0, CHAN_AUTO,el_sonu1, VOL_NORM, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM);
case 2: emit_sound(0, CHAN_AUTO,el_sonu2, VOL_NORM, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM);
case 3: emit_sound(0, CHAN_AUTO,el_sonu3, VOL_NORM, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM);
}
}
Link: | |
Linklerini gizle |
İstediğim işlev T-CT ayrı olarak değil...tekvatan yazdı: Pzt Kas 19, 2018 9:58 pmİşlevini yerine getiriyorsa sıkıntı yokCaptan Price yazdı: Pzt Kas 19, 2018 9:56 pm @tekvatan
Dediğim gibi bunlar amatörce yazılmış eklentiler.
Link: | |
Linklerini gizle |
Link: | |
Linklerini gizle |
Kanka kendim yazdım en sonnecati_dgn yazdı: Pzt Kas 19, 2018 10:04 pmKod: Tümünü seç
#include <amxmodx> new const el_sonu1[] = "muzik1.wav" new const el_sonu2[] = "muzik2.wav" new const el_sonu3[] = "muzik3.wav" public plugin_init() register_plugin("elsonu", "1.0", "nd"),register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End"); public plugin_precache() precache_sound(el_sonu1),precache_sound(el_sonu2),precache_sound(el_sonu3); public round_end() { switch(random_num(1,3)) { case 1: emit_sound(0, CHAN_AUTO,el_sonu1, VOL_NORM, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM); case 2: emit_sound(0, CHAN_AUTO,el_sonu2, VOL_NORM, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM); case 3: emit_sound(0, CHAN_AUTO,el_sonu3, VOL_NORM, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM); } }
Link: | |
Linklerini gizle |
Bende tam bilmiyorum ki. Fakat öyle 5 10 dakika da öğreneceğin bir şey değil, ufak ufak başlayıp kendini geliştirmen gerekiyor. Kendine belirli zamanlar belirle ve çizelge hazırla. Pawn dili ile yazılır cs 1.6-1.5 ve SAMP eklentileri. Pawn dili bir çok dilin temelini barındırır. Shell, c#, c++ gibi bazı önemli dillerin temelinden baz alınarak yapılmıştır.
Link: | |
Linklerini gizle |