Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Cesetlerin yok olmama sorunu

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Gozyasi`
Mesajlar: 1394
Kayıt: Prş Şub 08, 2018 7:48 am
Konum: İstanbul
Clan İsmi: IMMORTAL Gaming
İletişim:

Cesetlerin yok olmama sorunu

Mesaj gönderen Gozyasi` »

Kullandığım eklenti bu. Yekta yapmıştı. Müsaitsen son kez ses eklentisini bununla birleştirelim.

Kod: Tümünü seç

/* Yek'-ta */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN  "Yeni Eklenti"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR  "Yek'-ta"

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    RegisterHam(Ham_Killed,     "player", "olunce")
}
public olunce(victim, attacker, shouldgib)
{
    if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
    {
        client_cmd(attacker,"spk misc/HeadShot")
    }

}

public plugin_precache()
{
    precache_sound("misc/HeadShot.wav")
    return PLUGIN_CONTINUE
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

F.T.H
Mesajlar: 546
Kayıt: Pzr Mar 19, 2017 12:55 pm
Konum: Ϲ★
İletişim:

Cesetlerin yok olmama sorunu

Mesaj gönderen F.T.H »

Gozyasi` yazdı: Prş Eki 25, 2018 8:00 pm Kullandığım eklenti bu. Yekta yapmıştı. Müsaitsen son kez ses eklentisini bununla birleştirelim.
Ceset Kaldırmalı

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN  "Yeni Eklenti"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR  "Yek'-ta"

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    RegisterHam(Ham_Killed,     "player", "olunce")
    set_msg_block( get_user_msgid( "ClCorpse" ), BLOCK_SET );
    
    
}
public olunce(victim, attacker, shouldgib)
{
	if(victim == attacker)
		return
	
	if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
	{
		client_cmd(attacker,"spk misc/HeadShot")
	}
    
	client_cmd(attacker, "spk buttons/bell1.wav")

}

public plugin_precache()
{
    precache_sound("misc/HeadShot.wav")
    return PLUGIN_CONTINUE
}
Ceset Kaldırmasız

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN  "Yeni Eklenti"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR  "Yek'-ta"

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    RegisterHam(Ham_Killed,     "player", "olunce")
    
    
}
public olunce(victim, attacker, shouldgib)
{
	if(victim == attacker)
		return
	
	if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
	{
		client_cmd(attacker,"spk misc/HeadShot")
	}
    
	client_cmd(attacker, "spk buttons/bell1.wav")

}

public plugin_precache()
{
    precache_sound("misc/HeadShot.wav")
    return PLUGIN_CONTINUE
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Gozyasi`
Mesajlar: 1394
Kayıt: Prş Şub 08, 2018 7:48 am
Konum: İstanbul
Clan İsmi: IMMORTAL Gaming
İletişim:

Cesetlerin yok olmama sorunu

Mesaj gönderen Gozyasi` »

tekvatan yazdı: Prş Eki 25, 2018 8:08 pm
Gozyasi` yazdı: Prş Eki 25, 2018 8:00 pm Kullandığım eklenti bu. Yekta yapmıştı. Müsaitsen son kez ses eklentisini bununla birleştirelim.
Ceset Kaldırmalı

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN  "Yeni Eklenti"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR  "Yek'-ta"

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    RegisterHam(Ham_Killed,     "player", "olunce")
    set_msg_block( get_user_msgid( "ClCorpse" ), BLOCK_SET );
    
    
}
public olunce(victim, attacker, shouldgib)
{
	if(victim == attacker)
		return
	
	if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
	{
		client_cmd(attacker,"spk misc/HeadShot")
	}
    
	client_cmd(attacker, "spk buttons/bell1.wav")

}

public plugin_precache()
{
    precache_sound("misc/HeadShot.wav")
    return PLUGIN_CONTINUE
}
Ceset Kaldırmasız

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN  "Yeni Eklenti"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR  "Yek'-ta"

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    RegisterHam(Ham_Killed,     "player", "olunce")
    
    
}
public olunce(victim, attacker, shouldgib)
{
	if(victim == attacker)
		return
	
	if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
	{
		client_cmd(attacker,"spk misc/HeadShot")
	}
    
	client_cmd(attacker, "spk buttons/bell1.wav")

}

public plugin_precache()
{
    precache_sound("misc/HeadShot.wav")
    return PLUGIN_CONTINUE
}
Zannedersem istediğim gibi oldu. Uğraştın okadar sağolasın.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Gozyasi`
Mesajlar: 1394
Kayıt: Prş Şub 08, 2018 7:48 am
Konum: İstanbul
Clan İsmi: IMMORTAL Gaming
İletişim:

Cesetlerin yok olmama sorunu

Mesaj gönderen Gozyasi` »

TakeSurcie yazdı: Prş Eki 25, 2018 7:50 pm
Gozyasi` yazdı: Prş Eki 25, 2018 7:37 pm
TakeSurcie yazdı: Prş Eki 25, 2018 7:34 pm Aslında yerde durması daha güzel bir renk katabilir,ancak siz bilirsiniz.
Yerde dursunda en fazla 5 saniye sonra silinsin istiyorum ben. Yoksa bütün cesetler yerde kirlilik yapıyor.
Pardon, ben pro public sanmıştım DM miş. Yarın musait olursam oynamak için uğrarım. :D
Big City DM seviyorsan mutlaka bekliyorum.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

TakeSurcie
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 107
Kayıt: Pzr Eki 14, 2018 10:39 am

Cesetlerin yok olmama sorunu

Mesaj gönderen TakeSurcie »

Gozyasi` yazdı: Prş Eki 25, 2018 9:00 pm
TakeSurcie yazdı: Prş Eki 25, 2018 7:50 pm
Gozyasi` yazdı: Prş Eki 25, 2018 7:37 pm
Yerde dursunda en fazla 5 saniye sonra silinsin istiyorum ben. Yoksa bütün cesetler yerde kirlilik yapıyor.
Pardon, ben pro public sanmıştım DM miş. Yarın musait olursam oynamak için uğrarım. :D
Big City DM seviyorsan mutlaka bekliyorum.
Aman aman sorumu yav bu :lol:

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla