SMA YUKLERKEN BI HATA ALIYORUM BILEN VARMI YARDIM EDEBILICEK
Moderatör: Moderatörler
Forum kuralları
[font size=20] DİKKAT [/font]
Silinmiş konu içerikleri hiçbir şekilde kontrol edlimemektedir. İndirdiğiniz dosyaların sorumluluğu tamamiyle size aittir.
Mutlaka indirdiğiniz dosyaları antivirüs ile taratınız.
[font size=20] DİKKAT [/font]
Silinmiş konu içerikleri hiçbir şekilde kontrol edlimemektedir. İndirdiğiniz dosyaların sorumluluğu tamamiyle size aittir.
Mutlaka indirdiğiniz dosyaları antivirüs ile taratınız.
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 31
- Kayıt: Pzr Nis 08, 2018 11:45 am
- Server Ip/DNS: 213.238.173.75
- Clan İsmi: HoligaN | CLaN
SMA YUKLERKEN BI HATA ALIYORUM BILEN VARMI YARDIM EDEBILICEK
//cstrike/addons/amxmodx/scripting/Godmode_hook1.sma(653) : warning 225: unreachable code
BU HATAYI ALIYORUM COZUMU BILEN NASIL DUZELTIGINI FALAN BILEN VARIA ACABA YARDIM EDEBILCEK BIRI ?
BU HATAYI ALIYORUM COZUMU BILEN NASIL DUZELTIGINI FALAN BILEN VARIA ACABA YARDIM EDEBILCEK BIRI ?
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 4496
- Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
- Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
- Clan İsmi: NoMercy
SMA YUKLERKEN BI HATA ALIYORUM BILEN VARMI YARDIM EDEBILICEK
bkz: announces/forum-kurallari-t126.html
Lütfen forum kurallarına uyalım.
Lütfen forum kurallarına uyalım.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1080
- Kayıt: Pzr May 15, 2016 12:08 pm
- Konum: Türkiye
SMA YUKLERKEN BI HATA ALIYORUM BILEN VARMI YARDIM EDEBILICEK
+Olarak konuya sıkıntı yaşadığınız pluginin .smasınıda ekleyin.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 31
- Kayıt: Pzr Nis 08, 2018 11:45 am
- Server Ip/DNS: 213.238.173.75
- Clan İsmi: HoligaN | CLaN
SMA YUKLERKEN BI HATA ALIYORUM BILEN VARMI YARDIM EDEBILICEK
Forum kurallarına uyalımmı naptım kı ? analmadım sma ıle bı sıkıntım var panele yuklerken onu anlamadım paylastım kardesım ne alaka ?
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 31
- Kayıt: Pzr Nis 08, 2018 11:45 am
- Server Ip/DNS: 213.238.173.75
- Clan İsmi: HoligaN | CLaN
SMA YUKLERKEN BI HATA ALIYORUM BILEN VARMI YARDIM EDEBILICEK
REVERAL eklıyorum kardeısm
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 4496
- Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
- Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
- Clan İsmi: NoMercy
SMA YUKLERKEN BI HATA ALIYORUM BILEN VARMI YARDIM EDEBILICEK
Attıgım linkte forum kurallarını kontrol et anlarsın.furkan17 yazdı: Çrş Eyl 12, 2018 9:55 pm Forum kurallarına uyalımmı naptım kı ? analmadım sma ıle bı sıkıntım var panele yuklerken onu anlamadım paylastım kardesım ne alaka ?
Forum içerisinde açılan konu başlıklarının TÜMÜ BÜYÜK yazmamaya özen gösterin, forum içerisinde görüntü kirliliğine yol açmaktadır
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 31
- Kayıt: Pzr Nis 08, 2018 11:45 am
- Server Ip/DNS: 213.238.173.75
- Clan İsmi: HoligaN | CLaN
SMA YUKLERKEN BI HATA ALIYORUM BILEN VARMI YARDIM EDEBILICEK
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 4496
- Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
- Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
- Clan İsmi: NoMercy
SMA YUKLERKEN BI HATA ALIYORUM BILEN VARMI YARDIM EDEBILICEK
Sorununa gelirsek.
Kod: Tümünü seç
//#define engine
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#if defined engine
#include <engine>
#else
#include <fakemeta>
#endif
#define ADMIN_LEVEL_Q ADMIN_LEVEL_C
//Used for Grab
new maxplayers
new grab[33]
new Float:grab_totaldis[33]
new grab_speed_cvar
new grab_enabled_cvar
new bool:has_grab[33]
//Used for Hook
new bool:hook[33]
new hook_to[33][3]
new hook_speed_cvar
new hook_enabled_cvar
new bool:has_hook[33]
//Used for Rope
new bool:rope[33]
new rope_to[33][3]
new Float:rope_totaldis[33]
new rope_speed_cvar
new rope_enabled_cvar
new bool:has_rope[33]
//Used for All
new beamsprite
/****************************
Register Commands and CVARs
****************************/
public plugin_init()
{
register_plugin("Grab + Hook + Rope","1.0","GHW_Chronic")
register_concmd("+grab","grab_on",0," - Use: bid key +grab")
register_concmd("-grab","grab_off")
register_concmd("grab_toggle","grab_toggle",0,"Toggles your grab on and off")
register_concmd("+hook","hook_on",0," - Use: bid key +hook")
register_concmd("-hook","hook_off")
register_concmd("hook_toggle","hook_toggle",0,"Toggles your hook on and off")
register_concmd("+rope","rope_on",0," - Use: bid key +rope")
register_concmd("-rope","rope_off")
register_concmd("rope_toggle","rope_toggle",0,"Toggles your rope on and off")
grab_speed_cvar = register_cvar("grab_speed","5")
grab_enabled_cvar = register_cvar("grab_enabled","0")
hook_speed_cvar = register_cvar("hook_speed","5")
hook_enabled_cvar = register_cvar("hook_enabled","0")
rope_speed_cvar = register_cvar("rope_speed","5")
rope_enabled_cvar = register_cvar("rope_enabled","0")
maxplayers = get_maxplayers()
//CVAR that is only used for tracking servers that use this Plugin.
register_cvar("GHW_GHW","1",FCVAR_SERVER)
}
/**********************************
Register beam sprite + Hook Sound
**********************************/
public plugin_precache()
{
beamsprite = precache_model("sprites/dot.spr")
precache_sound("weapons/xbow_hit2.wav")
precache_sound("weapons/xbow_fire1.wav")
}
/*****************************
Reset VARs on client connect
*****************************/
public client_putinserver(id)
{
has_grab[id]=false
has_hook[id]=false
has_rope[id]=false
}
/*****
Grab
*****/
public grab_toggle(id)
{
if(grab[id]) grab_off(id)
else grab_on(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public grab_on(id)
{
if(!has_grab[id] && !get_pcvar_num(grab_enabled_cvar) && get_user_team(id) != 2)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
if(grab[id])
{
return PLUGIN_HANDLED
}
if(!get_godmode())
{
return PLUGIN_HANDLED
}
grab[id]=-1
static target, trash
target=0
get_user_aiming(id,target,trash)
if(target && is_valid_ent2(target) && target!=id)
{
if(target<=maxplayers)
{
if(is_user_alive(target))
{
client_print(id,print_chat,"[AMXX] Hedef Bulundu")
grabem(id,target)
}
}
else if(get_solidity(target)!=4)
{
client_print(id,print_chat,"[AMXX] Hedef Bulundu")
grabem(id,target)
}
}
else
{
client_print(id,print_chat,"[AMXX] Hedef Araniyor")
set_task(0.1,"grab_on2",id)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public grab_on2(id)
{
if(is_user_connected(id))
{
static target, trash
target=0
get_user_aiming(id,target,trash)
if(target && is_valid_ent2(target) && target!=id)
{
if(target<=maxplayers)
{
if(is_user_alive(target))
{
client_print(id,print_chat,"[AMXX] Hedef Bulundu")
grabem(id,target)
}
}
else if(get_solidity(target)!=4)
{
client_print(id,print_chat,"[AMXX] Hedef Bulundu")
grabem(id,target)
}
}
else
{
set_task(0.1,"grab_on2",id)
}
}
}
public grabem(id,target)
{
grab[id]=target
set_rendering2(target,kRenderFxGlowShell,255,0,0,kRenderTransAlpha,70)
if(target<=maxplayers) set_user_gravity(target,0.0)
grab_totaldis[id] = 0.0
set_task(0.1,"grab_prethink",id+1000,"",0,"b")
grab_prethink(id+1000)
emit_sound(id,CHAN_VOICE,"weapons/xbow_fire1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
public grab_off(id)
{
if(is_user_connected(id))
{
if(grab[id]==-1)
{
client_print(id,print_chat,"[AMXX] Hedef Bulunamadi")
grab[id]=0
}
else if(grab[id])
{
client_print(id,print_chat,"[AMXX] Hedef Birakildi")
set_rendering2(grab[id])
if(grab[id]<=maxplayers && is_user_alive(grab[id])) set_user_gravity(grab[id],1.0)
grab[id]=0
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public grab_prethink(id)
{
id -= 1000
if(!is_user_connected(id) && grab[id]>0)
{
set_rendering2(grab[id])
if(grab[id]<=maxplayers && is_user_alive(grab[id])) set_user_gravity(grab[id],1.0)
grab[id]=0
}
if(!grab[id] || grab[id]==-1)
{
remove_task(id+1000)
return PLUGIN_HANDLED
}
//Get Id's, target's, and Where Id is looking's origins
static origin1[3]
get_user_origin(id,origin1)
static Float:origin2_F[3], origin2[3]
get_origin(grab[id],origin2_F)
origin2[0] = floatround(origin2_F[0])
origin2[1] = floatround(origin2_F[1])
origin2[2] = floatround(origin2_F[2])
static origin3[3]
get_user_origin(id,origin3,3)
//Create red beam
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte(1) //TE_BEAMENTPOINT
write_short(id) // start entity
write_coord(origin2[0])
write_coord(origin2[1])
write_coord(origin2[2])
write_short(beamsprite)
write_byte(1) // framestart
write_byte(1) // framerate
write_byte(1) // life in 0.1's
write_byte(5) // width
write_byte(0) // noise
write_byte(255) // red
write_byte(0) // green
write_byte(0) // blue
write_byte(200) // brightness
write_byte(0) // speed
message_end()
//Convert to floats for calculation
static Float:origin1_F[3]
static Float:origin3_F[3]
origin1_F[0] = float(origin1[0])
origin1_F[1] = float(origin1[1])
origin1_F[2] = float(origin1[2])
origin3_F[0] = float(origin3[0])
origin3_F[1] = float(origin3[1])
origin3_F[2] = float(origin3[2])
//Calculate target's new velocity
static Float:distance[3]
if(!grab_totaldis[id])
{
distance[0] = floatabs(origin1_F[0] - origin2_F[0])
distance[1] = floatabs(origin1_F[1] - origin2_F[1])
distance[2] = floatabs(origin1_F[2] - origin2_F[2])
grab_totaldis[id] = floatsqroot(distance[0]*distance[0] + distance[1]*distance[1] + distance[2]*distance[2])
}
distance[0] = origin3_F[0] - origin1_F[0]
distance[1] = origin3_F[1] - origin1_F[1]
distance[2] = origin3_F[2] - origin1_F[2]
static Float:grab_totaldis2
grab_totaldis2 = floatsqroot(distance[0]*distance[0] + distance[1]*distance[1] + distance[2]*distance[2])
static Float:que
que = grab_totaldis[id] / grab_totaldis2
static Float:origin4[3]
origin4[0] = ( distance[0] * que ) + origin1_F[0]
origin4[1] = ( distance[1] * que ) + origin1_F[1]
origin4[2] = ( distance[2] * que ) + origin1_F[2]
static Float:velocity[3]
velocity[0] = (origin4[0] - origin2_F[0]) * (get_pcvar_float(grab_speed_cvar) / 1.666667)
velocity[1] = (origin4[1] - origin2_F[1]) * (get_pcvar_float(grab_speed_cvar) / 1.666667)
velocity[2] = (origin4[2] - origin2_F[2]) * (get_pcvar_float(grab_speed_cvar) / 1.666667)
set_velo(grab[id],velocity)
return PLUGIN_CONTINUE
}
/*****
Hook
*****/
public hook_toggle(id)
{
if(hook[id]) hook_off(id)
else hook_on(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public hook_on(id)
{
if(!has_hook[id] && !get_pcvar_num(hook_enabled_cvar) && get_user_team(id) != 2 )
{
return PLUGIN_HANDLED
}
if(hook[id])
{
return PLUGIN_HANDLED
}
if(!get_godmode())
{
return PLUGIN_HANDLED
}
set_user_gravity(id,0.0)
set_task(0.1,"hook_prethink",id+10000,"",0,"b")
hook[id]=true
hook_to[id][0]=999999
hook_prethink(id+10000)
emit_sound(id,CHAN_VOICE,"weapons/xbow_hit2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
return PLUGIN_HANDLED
}
public hook_off(id)
{
if(is_user_alive(id)) set_user_gravity(id)
hook[id]=false
return PLUGIN_HANDLED
}
public hook_prethink(id)
{
id -= 10000
if(!is_user_alive(id))
{
hook[id]=false
}
if(!hook[id])
{
remove_task(id+10000)
return PLUGIN_HANDLED
}
//Get Id's origin
static origin1[3]
get_user_origin(id,origin1)
if(hook_to[id][0]==999999)
{
static origin2[3]
get_user_origin(id,origin2,3)
hook_to[id][0]=origin2[0]
hook_to[id][1]=origin2[1]
hook_to[id][2]=origin2[2]
}
//Create blue beam
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte(1) //TE_BEAMENTPOINT
write_short(id) // start entity
write_coord(hook_to[id][0])
write_coord(hook_to[id][1])
write_coord(hook_to[id][2])
write_short(beamsprite)
write_byte(1) // framestart
write_byte(1) // framerate
write_byte(2) // life in 0.1's
write_byte(5) // width
write_byte(0) // noise
write_byte(0) // red
write_byte(0) // green
write_byte(255) // blue
write_byte(200) // brightness
write_byte(0) // speed
message_end()
//Calculate Velocity
static Float:velocity[3]
velocity[0] = (float(hook_to[id][0]) - float(origin1[0])) * 3.0
velocity[1] = (float(hook_to[id][1]) - float(origin1[1])) * 3.0
velocity[2] = (float(hook_to[id][2]) - float(origin1[2])) * 3.0
static Float:y
y = velocity[0]*velocity[0] + velocity[1]*velocity[1] + velocity[2]*velocity[2]
static Float:x
x = (get_pcvar_float(hook_speed_cvar) * 120.0) / floatsqroot(y)
velocity[0] *= x
velocity[1] *= x
velocity[2] *= x
set_velo(id,velocity)
return PLUGIN_CONTINUE
}
/*****
Rope
*****/
public rope_toggle(id)
{
if(rope[id]) rope_off(id)
else rope_on(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public rope_on(id)
{
if(!has_rope[id] && !get_pcvar_num(rope_enabled_cvar) && get_user_team(id) != 2)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
if(rope[id])
{
return PLUGIN_HANDLED
}
if(!get_godmode())
{
return PLUGIN_HANDLED
}
set_task(0.1,"rope_prethink",id+100000,"",0,"b")
rope[id]=true
rope_to[id][0]=999999
rope_prethink(id+100000)
emit_sound(id,CHAN_VOICE,"weapons/xbow_hit2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
return PLUGIN_HANDLED
}
public rope_off(id)
{
rope[id]=false
return PLUGIN_HANDLED
}
public rope_prethink(id)
{
id -= 100000
if(!is_user_alive(id))
{
rope[id]=false
}
if(!rope[id])
{
remove_task(id+100000)
return PLUGIN_HANDLED
}
//Get Id's origin
static origin1[3]
get_user_origin(id,origin1)
static Float:origin1_F[3]
origin1_F[0] = float(origin1[0])
origin1_F[1] = float(origin1[1])
origin1_F[2] = float(origin1[2])
//Check to see if this is the first time prethink is being run
if(rope_to[id][0]==999999)
{
static origin2[3]
get_user_origin(id,origin2,3)
rope_to[id][0]=origin2[0]
rope_to[id][1]=origin2[1]
rope_to[id][2]=origin2[2]
static Float:origin2_F[3]
origin2_F[0] = float(origin2[0])
origin2_F[1] = float(origin2[1])
origin2_F[2] = float(origin2[2])
static Float:distance[3]
distance[0] = floatabs(origin1_F[0] - origin2_F[0])
distance[1] = floatabs(origin1_F[1] - origin2_F[1])
distance[2] = floatabs(origin1_F[2] - origin2_F[2])
rope_totaldis[id] = floatsqroot(distance[0]*distance[0] + distance[1]*distance[1] + distance[2]*distance[2])
}
//Create green beam
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte(1) //TE_BEAMENTPOINT
write_short(id) // start entity
write_coord(rope_to[id][0])
write_coord(rope_to[id][1])
write_coord(rope_to[id][2])
write_short(beamsprite)
write_byte(1) // framestart
write_byte(1) // framerate
write_byte(1) // life in 0.1's
write_byte(5) // width
write_byte(0) // noise
write_byte(0) // red
write_byte(255) // green
write_byte(0) // blue
write_byte(200) // brightness
write_byte(0) // speed
message_end()
//Calculate Velocity
static Float:velocity[3]
get_velo(id,velocity)
static Float:velocity2[3]
velocity2[0] = (rope_to[id][0] - origin1_F[0]) * 3.0
velocity2[1] = (rope_to[id][1] - origin1_F[1]) * 3.0
static Float:y
y = velocity2[0]*velocity2[0] + velocity2[1]*velocity2[1]
static Float:x
x = (get_pcvar_float(rope_speed_cvar) * 20.0) / floatsqroot(y)
velocity[0] += velocity2[0]*x
velocity[1] += velocity2[1]*x
if(rope_to[id][2] - origin1_F[2] >= rope_totaldis[id] && velocity[2]<0.0) velocity[2] *= -1
set_velo(id,velocity)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public get_origin(ent,Float:origin[3])
{
#if defined engine
return entity_get_vector(id,EV_VEC_origin,origin)
#else
return pev(ent,pev_origin,origin)
#endif
}
public set_velo(id,Float:velocity[3])
{
#if defined engine
return set_user_velocity(id,velocity)
#else
return set_pev(id,pev_velocity,velocity)
#endif
}
public get_velo(id,Float:velocity[3])
{
#if defined engine
return get_user_velocity(id,velocity)
#else
return pev(id,pev_velocity,velocity)
#endif
}
public is_valid_ent2(ent)
{
#if defined engine
return is_valid_ent(ent)
#else
return pev_valid(ent)
#endif
}
public get_solidity(ent)
{
#if defined engine
return entity_get_int(ent,EV_INT_solid)
#else
return pev(ent,pev_solid)
#endif
}
public get_godmode()
{
new ctsayisi, godluct
for( new i = 1; i<(get_maxplayers() + 1); i++)
{
if(is_user_connected(i) && get_user_team(i) == 2 && is_user_alive(i))
{
ctsayisi++
if(!pev(i,pev_takedamage))
{
godluct++
}
}
}
if(godluct == ctsayisi && ctsayisi > 0)
{
return 1
}
else if(godluct != ctsayisi && godluct > 0)
{
return godluct
}
else if(godluct == 0 && ctsayisi > 0)
{
return 0
}
return PLUGIN_HANDLED
}
stock set_rendering2(index, fx=kRenderFxNone, r=255, g=255, b=255, render=kRenderNormal, amount=16)
{
#if defined engine
return set_rendering(index,fx,r,g,b,render,amount)
#else
set_pev(index, pev_renderfx, fx);
new Float:RenderColor[3];
RenderColor[0] = float(r);
RenderColor[1] = float(g);
RenderColor[2] = float(b);
set_pev(index, pev_rendercolor, RenderColor);
set_pev(index, pev_rendermode, render);
set_pev(index, pev_renderamt, float(amount));
return 1;
#endif
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 31
- Kayıt: Pzr Nis 08, 2018 11:45 am
- Server Ip/DNS: 213.238.173.75
- Clan İsmi: HoligaN | CLaN
SMA YUKLERKEN BI HATA ALIYORUM BILEN VARMI YARDIM EDEBILICEK
buyuk yazmamaya ozen gosterın demıs omer bey ondan bahsedıyorsun galıba kardesım anladık kusura bakma sımdı muusade edersen su hatayı anlıyım anlatabılıyomuyum ?
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 4496
- Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
- Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
- Clan İsmi: NoMercy
SMA YUKLERKEN BI HATA ALIYORUM BILEN VARMI YARDIM EDEBILICEK
Cozulmus halini attım farketmediysen ?furkan17 yazdı: Çrş Eyl 12, 2018 9:59 pm buyuk yazmamaya ozen gosterın demıs omer bey ondan bahsedıyorsun galıba kardesım anladık kusura bakma sımdı muusade edersen su hatayı anlıyım anlatabılıyomuyum ?
Link: | |
Linklerini gizle |