Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Max_Map_MIPTEX Hatasi.

Harita , model yapım dersleri , araç gereçleri.

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
PaZee
Mesajlar: 1755
Kayıt: Çrş Şub 22, 2017 11:28 pm
Konum: Istanbul
Server Ip/DNS: Cs.teknoklan.com
Clan İsmi: TeknoKlan
İletişim:

Max_Map_MIPTEX Hatasi.

Mesaj gönderen PaZee »

Wadlar çoktur dedim wadlari sildim 1 tane wad var.


5mb oda

Max_Map_MIPTEX hatasini aliyorum, textureler çokmu büyük yoksa fazlami anlamış degilim.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Max_Map_MIPTEX Hatasi.

Mesaj gönderen Colditz »

Bu konuya bakabilirsin. İnternetim yavaş translate kullanamıyorum umarım doğrudur.

https://cs-mapping.com.ua/forum/showthread.php?t=31622

Bir Türk forumundan alıntı:
wad dosyasının boyutu çok fazla olduğu için bu hatayı alıyorsun.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Red
Mesajlar: 1780
Kayıt: Cum Oca 01, 2016 9:12 am
Server Ip/DNS: x
Clan İsmi: Mr.GaminG

Max_Map_MIPTEX Hatasi.

Mesaj gönderen Red »

Alt+P yaptığınızda hataları gösteriyorsa düzeltin düzelttikden sonra derlemeyi deneyin.Olmazsa size zhlt dosyaları atacağım compilelerinizi onunla değiştirin.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
PaZee
Mesajlar: 1755
Kayıt: Çrş Şub 22, 2017 11:28 pm
Konum: Istanbul
Server Ip/DNS: Cs.teknoklan.com
Clan İsmi: TeknoKlan
İletişim:

Max_Map_MIPTEX Hatasi.

Mesaj gönderen PaZee »

Kod: Tümünü seç

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\Users\kerim\Desktop\losttown\battleground_vfix.map" "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\maps\battleground_vfix.map"


** Executing...
** Command: C:\Users\kerim\Desktop\tools\hlcsg.exe
** Parameters: "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\maps\battleground_vfix"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlcsg -----
Command line: C:\Users\kerim\Desktop\tools\hlcsg.exe "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\maps\battleground_vfix"
Entering C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\maps\battleground_vfix.map

Current hlcsg Settings
Name                 |  Setting  |  Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads               [       4 ] [  Varies ]
verbose               [     off ] [     off ]
log                   [      on ] [      on ]
developer             [       0 ] [       0 ]
chart                 [     off ] [     off ]
estimate              [     off ] [     off ]
max texture memory    [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory   [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority              [  Normal ] [  Normal ]

noclip                [     off ] [     off ]
null texture stripping[      on ] [      on ]
clipnode economy mode [      on ] [      on ]
clip hull type        [  legacy ] [  legacy ]
onlyents              [     off ] [     off ]
wadtextures           [      on ] [      on ]
skyclip               [      on ] [      on ]
hullfile              [    None ] [    None ]
nullfile              [    None ] [    None ]
min surface area      [   0.500 ] [   0.500 ]
brush union threshold [   0.000 ] [   0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

35 brushes (totalling 212 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (1.05 seconds)
SetModelCenters:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (2.78 seconds)

Using Wadfile: \users\kero4\desktop\losttown\battleground.wad
 - Warning: Larger than expected texture (261932 bytes): 'FLASHBACK_P1'
 - Warning: Larger than expected texture (261932 bytes): 'FLASHBACK_P2'
 - Warning: Larger than expected texture (261932 bytes): '{GRAFFITI16'
 - Warning: Larger than expected texture (261932 bytes): '{GRAFFITI15'
 - Warning: Larger than expected texture (218412 bytes): '{GRAFFITI21'
 - Contains 72 used textures, 67.92 percent of map (76 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\valve\halflife.wad
 - Contains 25 used textures, 23.58 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\cstrike\torntextures.wad
 - Warning: Larger than expected texture (240172 bytes): 'TK_STONEWALLHI'
 - Warning: Larger than expected texture (306812 bytes): 'TK_CLAYROOF'
 - Warning: Larger than expected texture (272812 bytes): '{TK_PLANTLG'
 - Warning: Larger than expected texture (327212 bytes): '{TK_PLANTSM'
 - Warning: Larger than expected texture (235412 bytes): 'TK_TORNMAP'
 - Contains 8 used textures, 7.55 percent of map (162 textures in wad)
Including Wadfile: \users\kero4\desktop\tools\zhlt.wad
 - Contains 1 used texture, 0.94 percent of map (8 textures in wad)

added 1 additional animating textures.
Error: Exceeded MAX_MAP_MIPTEX
Description: Texture memory usage on the map has exceeded the limit
Howto Fix: Merge similar textures, remove unused textures from the map


-----   END   hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\Users\kerim\Desktop\tools\hlbsp.exe
** Parameters: "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\maps\battleground_vfix"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlbsp -----
Command line: C:\Users\kerim\Desktop\tools\hlbsp.exe "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\maps\battleground_vfix"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\maps\battleground_vfix.log for the cause.

-----   END   hlbsp -----




Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Serhat Öndeş
Mesajlar: 1327
Kayıt: Prş Eyl 15, 2016 1:09 pm
Konum: TURKEY/MERSİN
İletişim:

Max_Map_MIPTEX Hatasi.

Mesaj gönderen Serhat Öndeş »

map show infden haritanın 9 mb ve üstü olmadığına dikkat et 9 mb sonra o hatayı veriyor

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Red
Mesajlar: 1780
Kayıt: Cum Oca 01, 2016 9:12 am
Server Ip/DNS: x
Clan İsmi: Mr.GaminG

Max_Map_MIPTEX Hatasi.

Mesaj gönderen Red »

özelden attığım zhlt dosyaları ile compile dosyalarınızı değiştirip denermisiniz?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Serhat Öndeş
Mesajlar: 1327
Kayıt: Prş Eyl 15, 2016 1:09 pm
Konum: TURKEY/MERSİN
İletişim:

Max_Map_MIPTEX Hatasi.

Mesaj gönderen Serhat Öndeş »

realgaming yazdı: Pzt Ağu 20, 2018 8:07 pm özelden attığım zhlt dosyaları ile compile dosyalarınızı değiştirip denermisiniz?
onun zhlt ile alası yok map maximum texture yada çizim sayısını aşmış mapta amx kullanılabilecek texture ve nesne sayısı mevcut bu genelde 9 mbtır 9 ve üstünden bu hatayı verir

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Red
Mesajlar: 1780
Kayıt: Cum Oca 01, 2016 9:12 am
Server Ip/DNS: x
Clan İsmi: Mr.GaminG

Max_Map_MIPTEX Hatasi.

Mesaj gönderen Red »

devodev yazdı: Pzt Ağu 20, 2018 8:09 pm
realgaming yazdı: Pzt Ağu 20, 2018 8:07 pm özelden attığım zhlt dosyaları ile compile dosyalarınızı değiştirip denermisiniz?
onun zhlt ile alası yok map maximum texture yada çizim sayısını aşmış mapta amx kullanılabilecek texture ve nesne sayısı mevcut bu genelde 9 mbtır 9 ve üstünden bu hatayı verir
araştırdıklarıma göre tüm sonuçlara baktım zhlt veya texture hataları yazıyor daha önce almadım ama öyle yazmakta.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Serhat Öndeş
Mesajlar: 1327
Kayıt: Prş Eyl 15, 2016 1:09 pm
Konum: TURKEY/MERSİN
İletişim:

Max_Map_MIPTEX Hatasi.

Mesaj gönderen Serhat Öndeş »

realgaming yazdı: Pzt Ağu 20, 2018 8:10 pm
devodev yazdı: Pzt Ağu 20, 2018 8:09 pm
realgaming yazdı: Pzt Ağu 20, 2018 8:07 pm özelden attığım zhlt dosyaları ile compile dosyalarınızı değiştirip denermisiniz?
onun zhlt ile alası yok map maximum texture yada çizim sayısını aşmış mapta amx kullanılabilecek texture ve nesne sayısı mevcut bu genelde 9 mbtır 9 ve üstünden bu hatayı verir
araştırdıklarıma göre tüm sonuçlara baktım zhlt veya texture hataları yazıyor daha önce almadım ama öyle yazmakta.
zhlt değil ama textureden

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

mr1mr2
Mesajlar: 519
Kayıt: Çrş Oca 24, 2018 1:04 pm
Konum: Ankara
İletişim:

Max_Map_MIPTEX Hatasi.

Mesaj gönderen mr1mr2 »

texture leri oranları x 1.00 y 1.00 yazan kısımları olur onları genelde nereyi yaparsan yap 2.00 2.00 veya 3.00 3.00 gbi buyuk kullan , 4. kat büyük bi haritada yapsan textrueler kolay kolay hata vermez. Eğer gene alırsan bu hatayı windowsunla uyumlu olan zhlt yi kurman gerek . Belkide derleyicilerden biri sorunludur.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla