Forum kuralları DİKKAT ! Konu Başlığı veya içeriği BÜYÜK HARFLERLE olan konular direk silenecektir ! Burası eklenti paylaşım bölümüdür ve yönetici onaylıdır. Alakasız konular hiçbir şekilde onaylanmayacaktır
Eklenti eklerken eklenti kurallarına uyulması gerekir.
En önemlisi paylaşılan eklenti şablonuna uyulması gerekir. Bu hususlara dikkat edilmeyip paylaşılan eklenti konuları silenecektir.
Eklenti İsmi : Suda Hız Sınırlayıcı Yapımcısı : emirakpinar Sürüm : 1.0 Açıklama :
Suda belli hıza ulaştığınızda kontrol eden eklenti. Oyuncunun bunny ile suyun üstünde hızlanmasını engeller.
Onayladım fakat oyuncu ölü olduğu vakit eklenti hata veriyor mu merak ettim, ne yazık ki deneyemiyorum şuanda.
Oyuncu her doğduğunda su içerisinde yazanlar okunmaya başlıyor, tamam güzel. Oyuncu öldü ama hala devam ediyor. Neyse ki tekrar çalışmaması için task kontrolü yapmışsın. Bir sonraki güncellemede oyuncu öldüğü vakit taskı durdurup doğduğu zamanda yeniden başlatırsan güzel olur.
Yek'-ta yazdı: ↑Pzt Ağu 20, 2018 10:25 pm
Onayladım fakat oyuncu ölü olduğu vakit eklenti hata veriyor mu merak ettim, ne yazık ki deneyemiyorum şuanda.
Oyuncu her doğduğunda su içerisinde yazanlar okunmaya başlıyor, tamam güzel. Oyuncu öldü ama hala devam ediyor. Neyse ki tekrar çalışmaması için task kontrolü yapmışsın. Bir sonraki güncellemede oyuncu öldüğü vakit taskı durdurup doğduğu zamanda yeniden başlatırsan güzel olur.
Eklenti için teşekkürler.
Onu yapacaktım ama önce deneyeyim dedim. Öldükten sonra suyun içerisinde ne kadar dolaşırsam dolaşayım log vermedi. Bende gerek duymadım. Büyük ihtimalle ölüler üzerinde çalışmıyor. Log veren olursa dediğin gibi taskı durdururum.
/**
* 0 - Not in water
* 1 - Waiding
* 2 - Mostly submerged
* 3 - Completely submerged
*
* Type: integer
*/
pev_waterlevel,
Ölü iken izlediğin kişiye uygulanan şey sana da uygulanıyor. Ölme komutunu tanıttıktan sonra task varsa durdurabilirsin.
Ayrıca pev_ komutu yerine var_ komutu kullanabilirsin hazır reapi kullanmışken. %50 daha hızlı çalışıyor çünkü. FM_Think yerine PreThink de kullanılabilir fakat bundan pek emin değilim denenmesi gerek.
Keşke RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed olarak tanıtsaymışsın.
Bu yaptığın şekilde ölü olduğunda bir kereliğine public devam edecek return komutu da gerekiyor.
Bir kere tanıttığı zaman izlediği kişi hız sınırını geçmiş ise kill çektirecek bu da ölü kişiye de kill çektireceği anlamına gelmez mi :)
İhtimalleri 0 a indirmek gerekir bence.