Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Suda Hız Sınırlayıcı

Counter-Strike 1.6 Eklenti Paylaşımı

Moderatör: Moderatörler

Forum kuralları
DİKKAT !
Konu Başlığı veya içeriği BÜYÜK HARFLERLE olan konular direk silenecektir !
Burası eklenti paylaşım bölümüdür ve yönetici onaylıdır. Alakasız konular hiçbir şekilde onaylanmayacaktır

Eklenti eklerken eklenti kurallarına uyulması gerekir.
En önemlisi paylaşılan eklenti şablonuna uyulması gerekir.
Bu hususlara dikkat edilmeyip paylaşılan eklenti konuları silenecektir.
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
emirakpinar
Mesajlar: 1958
Kayıt: Sal Tem 05, 2016 2:27 pm
Server Ip/DNS: -
Clan İsmi: -
İletişim:

Suda Hız Sınırlayıcı

Mesaj gönderen emirakpinar »

Eklenti İsmi : Suda Hız Sınırlayıcı
Yapımcısı : emirakpinar
Sürüm : 1.0
Açıklama :
Suda belli hıza ulaştığınızda kontrol eden eklenti. Oyuncunun bunny ile suyun üstünde hızlanmasını engeller.

Ekran Görüntüsü :
Resim

Cvar Ayarları :

Kod: Tümünü seç

amx_cvar ea_maxsuhizi 500 ; Maksimum hız limiti
amx_cvar ea_islem 2; 0: Kapalı - 1: Onunde duvar varmiscasina durdurur - 2: Oldurur
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
En son Yek'-ta tarafından Pzt Ağu 20, 2018 10:56 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Sebep: sma güncellendi

Etiketler:
Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9624
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Suda Hız Sınırlayıcı

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Onayladım fakat oyuncu ölü olduğu vakit eklenti hata veriyor mu merak ettim, ne yazık ki deneyemiyorum şuanda.
Oyuncu her doğduğunda su içerisinde yazanlar okunmaya başlıyor, tamam güzel. Oyuncu öldü ama hala devam ediyor. Neyse ki tekrar çalışmaması için task kontrolü yapmışsın. Bir sonraki güncellemede oyuncu öldüğü vakit taskı durdurup doğduğu zamanda yeniden başlatırsan güzel olur.

Eklenti için teşekkürler.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
emirakpinar
Mesajlar: 1958
Kayıt: Sal Tem 05, 2016 2:27 pm
Server Ip/DNS: -
Clan İsmi: -
İletişim:

Suda Hız Sınırlayıcı

Mesaj gönderen emirakpinar »

Yek'-ta yazdı: Pzt Ağu 20, 2018 10:25 pm Onayladım fakat oyuncu ölü olduğu vakit eklenti hata veriyor mu merak ettim, ne yazık ki deneyemiyorum şuanda.
Oyuncu her doğduğunda su içerisinde yazanlar okunmaya başlıyor, tamam güzel. Oyuncu öldü ama hala devam ediyor. Neyse ki tekrar çalışmaması için task kontrolü yapmışsın. Bir sonraki güncellemede oyuncu öldüğü vakit taskı durdurup doğduğu zamanda yeniden başlatırsan güzel olur.

Eklenti için teşekkürler.
Onu yapacaktım ama önce deneyeyim dedim. Öldükten sonra suyun içerisinde ne kadar dolaşırsam dolaşayım log vermedi. Bende gerek duymadım. Büyük ihtimalle ölüler üzerinde çalışmıyor. Log veren olursa dediğin gibi taskı durdururum.
/**
* 0 - Not in water
* 1 - Waiding
* 2 - Mostly submerged
* 3 - Completely submerged
*
* Type: integer
*/
pev_waterlevel,

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Suda Hız Sınırlayıcı

Mesaj gönderen Colditz »

Ölü iken izlediğin kişiye uygulanan şey sana da uygulanıyor. Ölme komutunu tanıttıktan sonra task varsa durdurabilirsin.
Ayrıca pev_ komutu yerine var_ komutu kullanabilirsin hazır reapi kullanmışken. %50 daha hızlı çalışıyor çünkü. FM_Think yerine PreThink de kullanılabilir fakat bundan pek emin değilim denenmesi gerek.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
emirakpinar
Mesajlar: 1958
Kayıt: Sal Tem 05, 2016 2:27 pm
Server Ip/DNS: -
Clan İsmi: -
İletişim:

Suda Hız Sınırlayıcı

Mesaj gönderen emirakpinar »

Log vermiyor lakin öldüğünde izlediğin kişi üzerinden devam ettiği için taskı sildirttim. @Yek'-ta
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9624
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Suda Hız Sınırlayıcı

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Aynı eklentiyi atmış olma ihtimalin var mı?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
emirakpinar
Mesajlar: 1958
Kayıt: Sal Tem 05, 2016 2:27 pm
Server Ip/DNS: -
Clan İsmi: -
İletişim:

Suda Hız Sınırlayıcı

Mesaj gönderen emirakpinar »

Yek'-ta yazdı: Pzt Ağu 20, 2018 10:53 pm Aynı eklentiyi atmış olma ihtimalin var mı?
if(!is_user_alive(id))
remove_task(id)

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Suda Hız Sınırlayıcı

Mesaj gönderen Colditz »

Keşke RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed olarak tanıtsaymışsın.
Bu yaptığın şekilde ölü olduğunda bir kereliğine public devam edecek return komutu da gerekiyor.

Kod: Tümünü seç

public su(id){
	if(!is_user_alive(id))
	{
		remove_task(id);
		return
	}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9624
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Suda Hız Sınırlayıcı

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Emir in attığı son sma dosyası da olur.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Suda Hız Sınırlayıcı

Mesaj gönderen Colditz »

Bir kere tanıttığı zaman izlediği kişi hız sınırını geçmiş ise kill çektirecek bu da ölü kişiye de kill çektireceği anlamına gelmez mi :)
İhtimalleri 0 a indirmek gerekir bence.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla