Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Eklenti düzenleme

Oyunda karşılaştığınız hatalar , oyun hakkında genel bilgiler

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
holigan
Mesajlar: 1531
Kayıt: Sal May 10, 2016 12:21 pm
Konum: İstanbul
Server Ip/DNS: 213.238.173.117
Clan İsmi: Holigan | Clan

Eklenti düzenleme

Mesaj gönderen holigan »

Ekteki eklentide zombiler iç içe girince hasar almıyorlar
yani iki zombi iç içe girince hiç bir şekilde hasar almıyorlar mermi işlemiyor
bu sorunun düzeltilmesini istiyorum yardımlarınızı bekliyorum

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx> 
#include <fakemeta> 
#include <hamsandwich> 
#include <zombieplague> 

new g_iSemiClip[33]; 
new Semi[33]

public plugin_init() { 
    register_plugin("Playerlarin Birbirinin Icinden Gecme", "1.0", "Optimist"); 
     
    register_forward( FM_StartFrame,    "fwStartFrame",    0 ); 
    register_forward( FM_AddToFullPack,    "fwFullPack",    1 ); 
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Take_Damage")
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Take_Damage_Post", 1)
} 

public fwFullPack( es, e, ent, host, flags, player, pSet ) { 
    if( player && g_iSemiClip[ent] && g_iSemiClip[host] ) { 
        set_es(es, ES_Solid, SOLID_NOT); 
    } 
    return FMRES_IGNORED; 
} 

public fwStartFrame() { 
    static iPlayers[32], iNum, iPlayer, iPlayer2; 
    get_players(iPlayers, iNum); 
     
    arrayset(g_iSemiClip, 0, sizeof(g_iSemiClip)); 
     
    new iTeams[33] = {-1, ...}; 
    for( new i = 0; i < iNum; i++ ) { 
        iPlayer = iPlayers[i]; 
         
        if( !is_user_alive(iPlayer) ) 
            continue; 
         
        for( new j = 0; j < iNum; j++ ) { 
            iPlayer2 = iPlayers[j]; 
             
            if(iPlayer == iPlayer2 || !is_user_alive(iPlayer2)) 
                continue; 
             
            static Float:vOrigin1[3], Float:vOrigin2[3]; 
            pev(iPlayer, pev_origin, vOrigin1); 
            pev(iPlayer2, pev_origin, vOrigin2); 
             
            if( vector_distance( vOrigin1, vOrigin2 ) < 96) { 
		
                if(zp_get_user_zombie(iPlayer) == zp_get_user_zombie(iPlayer2) && !Semi[iPlayer] && !Semi[iPlayer2])
		{ 
                    g_iSemiClip[iPlayer]    = true; 
                    g_iSemiClip[iPlayer2]    = true; 
                } 
                if(!zp_get_user_zombie(iPlayer) == !zp_get_user_zombie(iPlayer2))
		{ 
                    g_iSemiClip[iPlayer]    = true; 
                    g_iSemiClip[iPlayer2]    = true; 
                } 
                if(!zp_get_user_zombie(iPlayer) == zp_get_user_zombie(iPlayer2))
		{ 
                    g_iSemiClip[iPlayer]    = false; 
                    g_iSemiClip[iPlayer2]    = false; 
                } 
                if(zp_get_user_zombie(iPlayer) == !zp_get_user_zombie(iPlayer2))
		{ 
                    g_iSemiClip[iPlayer]    = false; 
                    g_iSemiClip[iPlayer2]    = false; 
                } 
            } 
        } 
    } 
     
    for( new i = 0; i < iNum; i++ ) { 
        iPlayer = iPlayers[i]; 
         
        if( is_user_alive(iPlayer) ) 
            set_pev(iPlayer, pev_solid, g_iSemiClip[iPlayer] ? SOLID_NOT : SOLID_SLIDEBOX); 
    } 
     
    return FMRES_IGNORED; 
}  

public Take_Damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(victim) || !is_user_connected(attacker))
		return 
	if(!zp_get_user_zombie(victim))
		return 

	set_pev( victim, pev_solid, SOLID_SLIDEBOX )
	Semi[victim] = 1	
}

public Take_Damage_Post(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(victim) || !is_user_connected(attacker))
		return 
	if(!zp_get_user_zombie(victim))
		return 

	set_pev( victim, pev_solid, SOLID_SLIDEBOX )
	Semi[victim] = 0
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ShooTeR
Mesajlar: 4496
Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
Clan İsmi: NoMercy

Eklenti düzenleme

Mesaj gönderen ShooTeR »

eklentiyi pek anlıyamadım damage yiyince semi aciliyormu kapanıyormu bi aydınlatsana beni.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Taha Demirbaş
Mesajlar: 10427
Kayıt: Cum Tem 08, 2016 10:05 pm
Konum: Türkiye
İletişim:

Eklenti düzenleme

Mesaj gönderen Taha Demirbaş »

Anladığım kadarı ile eklenti zombileri Saydam yapıyor. Daha sonra bu zombi hasar yerse katı hale dönüyor. Bu süreç gecikiyor olabilir.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
holigan
Mesajlar: 1531
Kayıt: Sal May 10, 2016 12:21 pm
Konum: İstanbul
Server Ip/DNS: 213.238.173.117
Clan İsmi: Holigan | Clan

Eklenti düzenleme

Mesaj gönderen holigan »

Bu bir semiclip eklentisi
insanlar ve zombilerin iç içe girmesini sağlıyor
Sorun şu
iki zombi iç içe girmiş vaziyetteyken hiç bir şekilde hasar almıyorlar ve geri tepmiyorlar
yani mermiler iç içe girmiş vaziyetteki zombilere işlemiyor :)

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ShooTeR
Mesajlar: 4496
Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
Clan İsmi: NoMercy

Eklenti düzenleme

Mesaj gönderen ShooTeR »

holigan yazdı: Cmt Ağu 11, 2018 2:51 pm Bu bir semiclip eklentisi
insanlar ve zombilerin iç içe girmesini sağlıyor
Sorun şu
iki zombi iç içe girmiş vaziyetteyken hiç bir şekilde hasar almıyorlar ve geri tepmiyorlar
yani mermiler iç içe girmiş vaziyetteki zombilere işlemiyor :)
semiclip tamam onu anladıkda 2 tane takedamage publici var ve birinde damage yeyince semi kapanıcak diyor biriside acılıcak diyor ?
onu anlıyamadım yani sorum su dmg yiyince acılıyormu kapaniyirmu ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
holigan
Mesajlar: 1531
Kayıt: Sal May 10, 2016 12:21 pm
Konum: İstanbul
Server Ip/DNS: 213.238.173.117
Clan İsmi: Holigan | Clan

Eklenti düzenleme

Mesaj gönderen holigan »

ShooTeR yazdı: Cmt Ağu 11, 2018 2:53 pm
holigan yazdı: Cmt Ağu 11, 2018 2:51 pm Bu bir semiclip eklentisi
insanlar ve zombilerin iç içe girmesini sağlıyor
Sorun şu
iki zombi iç içe girmiş vaziyetteyken hiç bir şekilde hasar almıyorlar ve geri tepmiyorlar
yani mermiler iç içe girmiş vaziyetteki zombilere işlemiyor :)
semiclip tamam onu anladıkda 2 tane takedamage publici var ve birinde damage yeyince semi kapanıcak diyor biriside acılıcak diyor ?
onu anlıyamadım yani sorum su dmg yiyince acılıyormu kapaniyirmu ?
Zombiler hasar alınca semiclip kapanmıyor ?
ben olayı gayet açıklayıcı bir şekilde anlattığımı düşünüyorum bilgisi olanların yardımını bekliyorum

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Eklenti düzenleme

Mesaj gönderen Colditz »

Başka bir semiclip eklentisi dene.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
holigan
Mesajlar: 1531
Kayıt: Sal May 10, 2016 12:21 pm
Konum: İstanbul
Server Ip/DNS: 213.238.173.117
Clan İsmi: Holigan | Clan

Eklenti düzenleme

Mesaj gönderen holigan »

Yekta'nın paylaşmış olduğu semiclip eklentisini kurdum
şeffaflığı ayarladığım halde şeffaflık düzelmedi bende kapatmak zorunda kaldım

https://panel.csduragi.com/urun/editor/ ... config.ini
buradan
transparency = 255;
bu değeri 120 den 255'e çıkardım ama şeffaflık düzelmedi

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
holigan
Mesajlar: 1531
Kayıt: Sal May 10, 2016 12:21 pm
Konum: İstanbul
Server Ip/DNS: 213.238.173.117
Clan İsmi: Holigan | Clan

Eklenti düzenleme

Mesaj gönderen holigan »

holigan yazdı: Cmt Ağu 11, 2018 4:04 pm Yekta'nın paylaşmış olduğu semiclip eklentisini kurdum
şeffaflığı ayarladığım halde şeffaflık düzelmedi bende kapatmak zorunda kaldım

https://panel.csduragi.com/urun/editor/ ... config.ini
buradan
transparency = 255;
bu değeri 120 den 255'e çıkardım ama şeffaflık düzelmedi
@Yek'-ta
dediğim şekilde ayarladıktan sonra harita değiştirdim
şeffaflık düzelmedi
sunucuyu yeniden mi başlatmalıyım
veya herhangi bir başka ayarı var mı bilgilendirir misin

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla