Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Harita hatası

Harita , model yapım dersleri , araç gereçleri.

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
multip0wer
Mesajlar: 188
Kayıt: Çrş Tem 18, 2018 9:08 pm
Server Ip/DNS: 213.238.173.68
Clan İsmi: Dark Prof
İletişim:

Harita hatası

Mesaj gönderen multip0wer »

Blackmesa v11 isimli bir harita hazırladım.
Fakat derlemede bir sıkıntı oldu gende .bsp dosyasını aldım ama oyuna girince "AllocBlock: full" diye bir Fatal Error verdi.
Aşağıda .map log ve .err 'i rarlayıp verdim. Bakarsanız on numara olur, şimdiden teşekkürler... :|
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

mr1mr2
Mesajlar: 519
Kayıt: Çrş Oca 24, 2018 1:04 pm
Konum: Ankara
İletişim:

Harita hatası

Mesaj gönderen mr1mr2 »

duvarlardan birinin görünmeyen kısmına null texturesi ile kapla veya fix leyip kaydet sorunun düzelecek.Ayrıca "MAX_PATCHES" hatası almışın light_exe ye "-sparse" ekledinmi ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
multip0wer
Mesajlar: 188
Kayıt: Çrş Tem 18, 2018 9:08 pm
Server Ip/DNS: 213.238.173.68
Clan İsmi: Dark Prof
İletişim:

Harita hatası

Mesaj gönderen multip0wer »

mr1mr2 yazdı: Cum Ağu 03, 2018 9:28 am duvarlardan birinin görünmeyen kısmına null texturesi ile kapla veya fix leyip kaydet sorunun düzelecek.Ayrıca "MAX_PATCHES" hatası almışın light_exe ye "-sparse" ekledinmi ?
Bu işte yeniyim derlemeyi batch compiler ile yapıyorum -sparse nasıl eklenebilir?
Ve Map biraz yüksek sorun oradada olabilir mi veya duvarları dediğin gibi yapsam düzelir mi? Bi kapıyı butona bağlayıp fit lemiştim sorun buda olabilir mi?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

mr1mr2
Mesajlar: 519
Kayıt: Çrş Oca 24, 2018 1:04 pm
Konum: Ankara
İletişim:

Harita hatası

Mesaj gönderen mr1mr2 »

batch compiler felan gerek yok açıkcası , zhlt ler pc deki windows sürümünle uyumlu olanını kuracaksın mesela benim pc win7 x64 , hlbsp.exe hllight.exe gibi olanların x64 olan türleri var onları kullanıyorum ve sorunsuz derliyor diğerleri derlemiyor.

1.olarak duvarları çizerken " null " texturesi ile oluştur sadece oyunculara görünen kısıma texture ver. (mavi içinde n harfi olur) oyun içinde gözükmez ve duvardan sayılmaz

2.olarak " fit " leme işlemini tek bir yüz kısmına tıklayarak yap.Bir bloğu komple seçerek yaparsan sıkıntı çıkarabilir.

3.olarakda derleme ekranında gelişmişe geç ve light_exe ' nin parametresine " -sparse " komutunu ekle.

eğer yapamassan akşam ts felan söyleren gelir yardımcı olurum yada hallederim dersen sen bilirsin burdan destek olurum.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
multip0wer
Mesajlar: 188
Kayıt: Çrş Tem 18, 2018 9:08 pm
Server Ip/DNS: 213.238.173.68
Clan İsmi: Dark Prof
İletişim:

Harita hatası

Mesaj gönderen multip0wer »

mr1mr2 yazdı: Cum Ağu 03, 2018 3:35 pm batch compiler felan gerek yok açıkcası , zhlt ler pc deki windows sürümünle uyumlu olanını kuracaksın mesela benim pc win7 x64 , hlbsp.exe hllight.exe gibi olanların x64 olan türleri var onları kullanıyorum ve sorunsuz derliyor diğerleri derlemiyor.

1.olarak duvarları çizerken " null " texturesi ile oluştur sadece oyunculara görünen kısıma texture ver. (mavi içinde n harfi olur) oyun içinde gözükmez ve duvardan sayılmaz

2.olarak " fit " leme işlemini tek bir yüz kısmına tıklayarak yap.Bir bloğu komple seçerek yaparsan sıkıntı çıkarabilir.

3.olarakda derleme ekranında gelişmişe geç ve light_exe ' nin parametresine " -sparse " komutunu ekle.

eğer yapamassan akşam ts felan söyleren gelir yardımcı olurum yada hallederim dersen sen bilirsin burdan destek olurum.
Valve Hammer'in konfigürasyonunu rahat 5-6 kere farklı video izleyerek yaptım fakat derlemede sorun oluyor batch compiler ile yapınca sorun olmuyor ve önceden bir tane zm_ haritam var yardımların için çok teşekkürler , dosyayı 4 kişi indirmiş çözecek olan var mıdır?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

mr1mr2
Mesajlar: 519
Kayıt: Çrş Oca 24, 2018 1:04 pm
Konum: Ankara
İletişim:

Harita hatası

Mesaj gönderen mr1mr2 »

görünmeyen kısımların texturesini fitle , light_exe ' nin parametresine " -sparse " komutunu ekle. başka çözüm yok zaten ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

mr1mr2
Mesajlar: 519
Kayıt: Çrş Oca 24, 2018 1:04 pm
Konum: Ankara
İletişim:

Harita hatası

Mesaj gönderen mr1mr2 »

eve geçince derleyip atarım mapı.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla