kan izleri plugini
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 748
- Kayıt: Cmt Ara 23, 2017 10:20 pm
- Clan İsmi: BLOODY GAMING
- İletişim:
kan izleri plugini
Merhabalar, eski deathmatch modlarında adamın canı az ise kanlı ayak izleri bırakıyodu ve adamı vurdugun zaman kemiğe dönüşüyodu o plugini arıyorum yardımcı olurmusunuz ?
Link: | |
Linklerini gizle |
kan izleri plugini
Buyur kanlı ayak izi :
Cvar :
ftw_health "20" // 20 hp altındaysa olur
ftw_active "1" // Plugin aktif etme 0 kapatır.
Cvar :
ftw_health "20" // 20 hp altındaysa olur
ftw_active "1" // Plugin aktif etme 0 kapatır.
Kod: Tümünü seç
/*************************************************************************************************************
AMX Follow the Wounded
Version: 0.1
Author: KRoT@L
0.1 Release
When the health of a player goes below ftw_health, the footsteps of this player will be
covered with blood. Thus you can follow him.
Cvars:
ftw_active "1" - 0: Disables the plugin
1: Enables the plugin
ftw_health "20" - the footsteps are covered with blood only if health goes below this value
Setup (AMX 0.9.9):
Install the amx file.
Enable VexdUM (both in metamod/plugins.ini and amx/config/modules.ini)
*************************************************************************************************************/
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
//If one line doesn't work, comment it and uncomment the other line
//new decals[2] = {105,106}
new decals[2] = {107,108}
new bool:g_isDying[33]
new g_decalSwitch[33]
public plugin_init()
{
register_plugin("Follow the Wounded", "0.1", "KRoTaL")
register_cvar("ftw_active", "1")
register_cvar("ftw_health", "20")
register_event("ResetHUD","resethud_event","be")
register_event("Damage","damage_event","b")
register_event("DeathMsg","death_event","a")
}
public client_connect(id)
{
g_isDying[id] = false
remove_task(4247545+id)
}
public resethud_event(id)
{
if(g_isDying[id])
{
g_isDying[id] = false
remove_task(4247545+id)
}
}
public damage_event(id)
{
if(get_cvar_num("ftw_active") == 0) return PLUGIN_CONTINUE
if(!g_isDying[id] && is_user_alive(id) && get_user_health(id) <= get_cvar_num("ftw_health"))
{
g_isDying[id] = true
g_decalSwitch[id] = 0
new param[1]
param[0] = id
set_task(0.2, "make_footsteps", 4247545+id, param, 1, "b")
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public death_event()
{
new id = read_data(2)
if(g_isDying[id])
{
g_isDying[id] = false
remove_task(4247545+id)
}
}
public make_footsteps(param[])
{
new id = param[0]
if(!is_user_alive(id) || get_cvar_num("ftw_active") == 0 || get_speed(id) < 120) return
new origin[3]
get_user_origin(id, origin)
if(entity_get_int(id, EV_INT_bInDuck) == 1)
origin[2] -= 18
else
origin[2] -= 36
new Float:velocity[3]
new Float:ent_angles[3]
new Float:ent_origin[3]
new ent
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, ent_angles)
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, ent_origin)
ent = create_entity("info_target")
if(ent > 0)
{
ent_angles[0] = 0.0
if(g_decalSwitch[id] == 0) ent_angles[1] -= 90
else ent_angles[1] += 90
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, ent_origin)
entity_set_vector(ent, EV_VEC_v_angle, ent_angles)
VelocityByAim(ent, 12, velocity)
remove_entity(ent)
}
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(116)
write_coord(origin[0] + floatround(velocity[0]))
write_coord(origin[1] + floatround(velocity[1]))
write_coord(origin[2])
write_byte(decals[g_decalSwitch[id]])
message_end()
g_decalSwitch[id] = 1 - g_decalSwitch[id]
return
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 748
- Kayıt: Cmt Ara 23, 2017 10:20 pm
- Clan İsmi: BLOODY GAMING
- İletişim:
kan izleri plugini
HATA
Yüklediğiniz eklenti içerisinde kural ihlali olduğu için sunucunuza kurulmadı.
Bu hatayı alıyorum
Yüklediğiniz eklenti içerisinde kural ihlali olduğu için sunucunuza kurulmadı.
Bu hatayı alıyorum
Link: | |
Linklerini gizle |
kan izleri plugini
Buyur Ölünce kemiğe dönüşme plugini // Models klasörünün içinde "skeleton.mdl" varmı kontrol et.
Cvar Komutları :
db_deathmatch "0" - 0 (normal bir CS sunucusu kullanıyorsanız), 1 (sunucu eklentisini kullanıyorsanız DeathMatch = Respawn)
db_bonestime "30" - kaç saniye yerde kalsın iskelet.
Cvar Komutları :
db_deathmatch "0" - 0 (normal bir CS sunucusu kullanıyorsanız), 1 (sunucu eklentisini kullanıyorsanız DeathMatch = Respawn)
db_bonestime "30" - kaç saniye yerde kalsın iskelet.
Kod: Tümünü seç
/* Plugin created by UnlimitedHD ! */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "DeathBones"
#define VERSION "1.1.0"
#define AUTHOR "mogel"
#define BONE_ALPHA_TASK_BASIS 1000
new pcv_deathmatch // Deathmatch-Support
new pcv_bonestime // anzeigen der Bones
#define ALPHA EV_INT_iuser4
#define PLAYER EV_INT_iuser3
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_message(get_user_msgid("DeathMsg"), "Event_Death")
register_event("HLTV", "Event_FreezeTime", "a", "1=0", "2=0")
register_cvar("DeathBones", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY | FCVAR_UNLOGGED)
pcv_deathmatch = register_cvar("db_deathmatch", "0") // per default kein DM-Support
pcv_bonestime = register_cvar("db_bonestime", "30.0") // 30 Secons
}
public plugin_precache() {
precache_model("models/skeleton.mdl")
}
public Event_FreezeTime() {
new players[32], count
get_players(players, count, "h")
for(new i = 0; i < count; i++)
{
new player = players[i]
// Render zurück setzen
set_pev(player, pev_renderfx, kRenderFxNone)
set_pev(player, pev_rendercolor, 255,255,255)
set_pev(player, pev_rendermode, kRenderNormal)
set_pev(player, pev_renderamt, 0.0)
}
remove_entity_name("deathbones")
}
public Event_Death() {
new player = get_msg_arg_int(2)
new Float:bones[3]
new Float:angle[3]
entity_get_vector(player, EV_VEC_origin, bones)
entity_get_vector(player, EV_VEC_angles, angle)
bones[2] -= 32.0 // gleich nach unten setzen
// Bones erstellen
new entity = create_entity("info_target")
entity_set_string(entity, EV_SZ_classname, "deathbones")
entity_set_model(entity, "models/skeleton.mdl")
entity_set_origin(entity, bones)
entity_set_vector(entity, EV_VEC_angles, angle)
entity_set_int(entity, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS)
entity_set_int(entity, EV_INT_solid, SOLID_NOT)
// Bones erstmal unsichtbar
set_pev(entity, pev_renderfx, kRenderFxNone)
set_pev(entity, pev_rendercolor, 255,255,255)
set_pev(entity, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
set_pev(entity, pev_renderamt, 0.0)
// Spieler durch Bones wechseln
entity_set_int(entity, PLAYER, player) // den Bones dem Spieler zuweisen
entity_set_int(entity, ALPHA, 0) // aktuelles Alpha für die Bones
set_task(1.0, "BonesAlphaIn", entity)
}
public BonesAlphaIn(bones) {
if (!is_valid_ent(bones)) return
new alpha = entity_get_int(bones, ALPHA) + 1
new player = entity_get_int(bones, PLAYER)
// Spieler ausblenden, aber nur wenn kein DM-Modus
if ((is_valid_ent(player)) && !get_pcvar_num(pcv_deathmatch))
{
set_pev(player, pev_renderfx, kRenderFxNone)
set_pev(player, pev_rendercolor, 255,255,255)
set_pev(player, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
set_pev(player, pev_renderamt, float(256 - alpha * 16))
}
if (is_valid_ent(bones))
{
set_pev(bones, pev_renderfx, kRenderFxNone)
set_pev(bones, pev_rendercolor, 255,255,255)
set_pev(bones, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
set_pev(bones, pev_renderamt, float(alpha * 16 - 1))
}
// neuen Alpha-Wert merken
entity_set_int(bones, ALPHA, alpha)
// jetzt entscheiden .. .weiter Alpha oder liegen lassen
if (alpha >= 16)
{
// wenn kein DM dann Spieler jetzt nach unten setzen
if (!get_pcvar_num(pcv_deathmatch))
{
// Bones werden am Rundenanfng automatisch gelöscht
PlayerMove(player)
} else
{
// im DM-Modus nach X Sekunden wieder ausblenden
set_task(get_pcvar_float(pcv_bonestime), "BonesAlphaOut", bones)
}
} else
{
set_task(0.1, "BonesAlphaIn", bones)
}
}
public BonesAlphaOut(bones) {
if (!is_valid_ent(bones)) return
new alpha = entity_get_int(bones, ALPHA) - 1
if (is_valid_ent(bones))
{
set_pev(bones, pev_renderfx, kRenderFxNone)
set_pev(bones, pev_rendercolor, 255,255,255)
set_pev(bones, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
set_pev(bones, pev_renderamt, float(alpha * 16 - 1))
}
// neuen Alpha-Wert merken
entity_set_int(bones, ALPHA, alpha)
// jetzt entscheiden .. .weiter Alpha oder killen
if (alpha)
{
set_task(0.1, "BonesAlphaOut", bones)
} else
{
remove_entity(bones)
}
}
public PlayerMove(player) {
new Float:pos[3]
entity_get_vector(player, EV_VEC_origin, pos)
pos[2] -= 2000.0
entity_set_vector(player, EV_VEC_origin, pos)
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 748
- Kayıt: Cmt Ara 23, 2017 10:20 pm
- Clan İsmi: BLOODY GAMING
- İletişim:
kan izleri plugini
"skeleton.mdl" modelsin icinde bu yokmuş hocam
kan izlerini yükleyemedim, kemik eklentisi oldu tesekkür ederim. Birde surf deathmatch modu kurdugum icin örnegin duvarlara temas edince üzerine cıkılmasını istiyorum asağıya düsüp kafese girdikten sonra kafese temas edince asağıya atlayabilsin elinizde varsa bunu da atabilirmisiniz?
kan izlerini yükleyemedim, kemik eklentisi oldu tesekkür ederim. Birde surf deathmatch modu kurdugum icin örnegin duvarlara temas edince üzerine cıkılmasını istiyorum asağıya düsüp kafese girdikten sonra kafese temas edince asağıya atlayabilsin elinizde varsa bunu da atabilirmisiniz?
Link: | |
Linklerini gizle |
kan izleri plugini
cvar ayarlarına [ sv_stepsize "500" ] yaz daha yüksek binaları için bu artılır duvara çıkmazsa 600 700 diye artır.
Link: | |
Linklerini gizle |