Ayak sesi değiştirme
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 40
- Kayıt: Sal Şub 20, 2018 5:18 pm
-
- Mesajlar: 1809
- Kayıt: Cmt Nis 30, 2016 2:46 pm
- Konum: Batman
- Clan İsmi: Ke$`h | Gaming
- İletişim:
Ayak sesi değiştirme
Direk ayak sesi diye bir fonksiyon yok bu yüzden de değiştirilebileceğini sanmıyorum ama şöyle yapılabilir :
Çıkan sesi engellersin oyuncu hareket etmeye başladığında belirlediğin ses çıkar dezavantaj olarak da ses kasma olayı vs. hikaye olur.
Çıkan sesi engellersin oyuncu hareket etmeye başladığında belirlediğin ses çıkar dezavantaj olarak da ses kasma olayı vs. hikaye olur.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1809
- Kayıt: Cmt Nis 30, 2016 2:46 pm
- Konum: Batman
- Clan İsmi: Ke$`h | Gaming
- İletişim:
Ayak sesi değiştirme
+ Ufak bir araştırma yaptım Orpheu modülünde PM_PlayStepSound fonksiyonuyla değişmek mümkün gibi görünüyor. Ancak csdurağı reapi modülünü kullanıyor. Reapide işe yarayacak bir şeyler var mı diye bakayım dedim içinde step geçen tek bir kod var o da işe yaramaz. (var_flTimeStepSound)
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Ayak sesi değiştirme
Dediğiniz komut ayak sesiyle alakalı muhtelemen. Araştırmayı bir de cpp dosyasını inceleyerek yapabilirsin.By.Dehset yazdı: Cmt Tem 21, 2018 4:42 pm + Ufak bir araştırma yaptım Orpheu modülünde PM_PlayStepSound fonksiyonuyla değişmek mümkün gibi görünüyor. Ancak csdurağı reapi modülünü kullanıyor. Reapide işe yarayacak bir şeyler var mı diye bakayım dedim içinde step geçen tek bir kod var o da işe yaramaz. (var_flTimeStepSound)
Ama ayak sesini değiştirilmesi hakkında çalışmayabilir.
https://github.com/s1lentq/reapi/blob/m ... s_misc.cpp
+Ayrıca mv_footsteps bu komut da var bence araştırılınca birçok step komutu çıkacak gibi
rg_set_user_footstep komutu ayak seslerini kapatıp açmaya yarar. Bu komutta kullanılan komutlara bir bakın isterseniz :)
Kod: Tümünü seç
/*
* Enable/Disable player's footsteps.
*
* @param index Client index
* @param silent To enable silent footsteps
*
* @return 1 on success, 0 otherwise
*
* native rg_set_user_footsteps(const index, bool:silent = false);
*/
cell AMX_NATIVE_CALL rg_set_user_footsteps(AMX *amx, cell *params)
{
enum args_e { arg_count, arg_index, arg_silent };
CHECK_ISPLAYER(arg_index);
CBasePlayer *pPlayer = UTIL_PlayerByIndex(params[arg_index]);
CHECK_CONNECTED(pPlayer, arg_index);
if (params[arg_silent]) {
pPlayer->m_flTimeStepSound = 999;
pPlayer->pev->flTimeStepSound = 999;
} else {
pPlayer->m_flTimeStepSound = 0;
pPlayer->pev->flTimeStepSound = 400;
}
return TRUE;
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1809
- Kayıt: Cmt Nis 30, 2016 2:46 pm
- Konum: Batman
- Clan İsmi: Ke$`h | Gaming
- İletişim:
Ayak sesi değiştirme
O kadarı cstrike kütüphanesinde de var iş görmez tabi bu şahsi fikrim. Görüyorsa da kolay gelsin.
Link: | |
Linklerini gizle |