Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Ayak sesi değiştirme

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
1Narkoz1
Mesajlar: 40
Kayıt: Sal Şub 20, 2018 5:18 pm

Ayak sesi değiştirme

Mesaj gönderen 1Narkoz1 »

Ayak sesini değiştirebileceğim bir eklenti var mı?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

amad
Mesajlar: 1809
Kayıt: Cmt Nis 30, 2016 2:46 pm
Konum: Batman
Clan İsmi: Ke$`h | Gaming
İletişim:

Ayak sesi değiştirme

Mesaj gönderen amad »

Direk ayak sesi diye bir fonksiyon yok bu yüzden de değiştirilebileceğini sanmıyorum ama şöyle yapılabilir :
Çıkan sesi engellersin oyuncu hareket etmeye başladığında belirlediğin ses çıkar dezavantaj olarak da ses kasma olayı vs. hikaye olur.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

amad
Mesajlar: 1809
Kayıt: Cmt Nis 30, 2016 2:46 pm
Konum: Batman
Clan İsmi: Ke$`h | Gaming
İletişim:

Ayak sesi değiştirme

Mesaj gönderen amad »

+ Ufak bir araştırma yaptım Orpheu modülünde PM_PlayStepSound fonksiyonuyla değişmek mümkün gibi görünüyor. Ancak csdurağı reapi modülünü kullanıyor. Reapide işe yarayacak bir şeyler var mı diye bakayım dedim içinde step geçen tek bir kod var o da işe yaramaz. (var_flTimeStepSound)

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Ayak sesi değiştirme

Mesaj gönderen Colditz »

By.Dehset yazdı: Cmt Tem 21, 2018 4:42 pm + Ufak bir araştırma yaptım Orpheu modülünde PM_PlayStepSound fonksiyonuyla değişmek mümkün gibi görünüyor. Ancak csdurağı reapi modülünü kullanıyor. Reapide işe yarayacak bir şeyler var mı diye bakayım dedim içinde step geçen tek bir kod var o da işe yaramaz. (var_flTimeStepSound)
Dediğiniz komut ayak sesiyle alakalı muhtelemen. Araştırmayı bir de cpp dosyasını inceleyerek yapabilirsin.
Ama ayak sesini değiştirilmesi hakkında çalışmayabilir.
https://github.com/s1lentq/reapi/blob/m ... s_misc.cpp

+Ayrıca mv_footsteps bu komut da var bence araştırılınca birçok step komutu çıkacak gibi

rg_set_user_footstep komutu ayak seslerini kapatıp açmaya yarar. Bu komutta kullanılan komutlara bir bakın isterseniz :)

Kod: Tümünü seç

/*
* Enable/Disable player's footsteps.
*
* @param index      Client index
* @param silent     To enable silent footsteps
*
* @return           1 on success, 0 otherwise
*
* native rg_set_user_footsteps(const index, bool:silent = false);
*/
cell AMX_NATIVE_CALL rg_set_user_footsteps(AMX *amx, cell *params)
{
	enum args_e { arg_count, arg_index, arg_silent };

	CHECK_ISPLAYER(arg_index);

	CBasePlayer *pPlayer = UTIL_PlayerByIndex(params[arg_index]);
	CHECK_CONNECTED(pPlayer, arg_index);

	if (params[arg_silent]) {
		pPlayer->m_flTimeStepSound = 999;
		pPlayer->pev->flTimeStepSound = 999;
	} else {
		pPlayer->m_flTimeStepSound = 0;
		pPlayer->pev->flTimeStepSound = 400;
	}

	return TRUE;
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

amad
Mesajlar: 1809
Kayıt: Cmt Nis 30, 2016 2:46 pm
Konum: Batman
Clan İsmi: Ke$`h | Gaming
İletişim:

Ayak sesi değiştirme

Mesaj gönderen amad »

O kadarı cstrike kütüphanesinde de var iş görmez tabi bu şahsi fikrim. Görüyorsa da kolay gelsin.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla