Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

En iyi isyancı

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
MaskesizVEVO
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 81
Kayıt: Çrş Haz 27, 2018 5:36 pm

En iyi isyancı

Mesaj gönderen MaskesizVEVO »

Bu plugini serverime yüklediğimde yan tarafta çıkıyor ama yanıp sönüyor onu hep görünür ve durduğu yerde renk değiştiricek yapabilirmiyiz ?
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
MaskesizVEVO
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 81
Kayıt: Çrş Haz 27, 2018 5:36 pm

En iyi isyancı

Mesaj gönderen MaskesizVEVO »

@YeKTaBEYy
@Tasarimci v2
@alpersoylu34

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Leooo
Mesajlar: 2170
Kayıt: Pzr Eki 01, 2017 11:29 pm
Konum: Azerbaycan,Haciqabul
Clan İsmi: Azerbaycan

En iyi isyancı

Mesaj gönderen Leooo »

Kod: Tümünü seç

 #include <amxmodx>

#define PLUGIN "Mapin En iyi ISYANCILARI"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Amad;Dhst."

new g_HudID,TopDamage[3],MyDamage[33],g_MaxPlayers

public plugin_init() 
	{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	g_HudID = CreateHudSyncObj(4);	
	register_event("DeathMsg", "EventDeathMsg", "a")	
	set_task(0.1, "Check_DamageTop", 2217, _, _, "b")

	g_MaxPlayers = get_maxplayers();
}

public client_disconnected(id)
	{
	MyDamage[id] = 0
}
public client_connect(id)
	{
	MyDamage[id] = 0
}
public Check_DamageTop()
	{
	static Id1, Id2, Id3, Highest; Id1 = Id2 = Id3 = -1; Highest = 0

	for(new i = 0; i < g_MaxPlayers; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i))
			continue
		if(MyDamage[i] < Highest || !MyDamage[i])
			continue
			
		Id1 = i
		Highest = MyDamage[i]
	}
	TopDamage[0] = Id1

	Highest = 0
	for(new i = 0; i < g_MaxPlayers; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i))
			continue
		if(i == Id1)
			continue
		if(MyDamage[i] < Highest || !MyDamage[i])
			continue
			
		Id2 = i
		Highest = MyDamage[i]
	}
	TopDamage[1] = Id2
	
	Highest = 0
	for(new i = 0; i < g_MaxPlayers; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i))
			continue
		if(i == Id1 || i == Id2)
			continue	
		if(MyDamage[i] < Highest || !MyDamage[i])
			continue
			
		Id3 = i
		Highest = MyDamage[i]
	}
	TopDamage[2] = Id3
	
	static Name[3][32], Damage[3];
	static ID
	
	if(TopDamage[0] != -1)
	{
		ID = TopDamage[0]
		if(is_user_connected(ID))
		{
			get_user_name(ID, Name[0], 31)
			Damage[0] = MyDamage[ID]
		} else {
			formatex(Name[0], 31, "Henuz Belirlenmedi!")
			Damage[0] = 0
		}
	} else {
		formatex(Name[0], 31, "Henuz Belirlenmedi!")
		Damage[0] = 0
	}
	if(TopDamage[1] != -1)
	{
		ID = TopDamage[1]
		if(is_user_connected(ID))
		{
			get_user_name(ID, Name[1], 31)
			Damage[1] = MyDamage[ID]
		} else {
			formatex(Name[1], 31, "Henuz Belirlenmedi!")
			Damage[1] = 0
		}
	} else {
		formatex(Name[1], 31, "Henuz Belirlenmedi!")
		Damage[1] = 0
	}
	if(TopDamage[2] != -1)
	{
		ID = TopDamage[2]
		if(is_user_connected(ID))
		{
			get_user_name(ID, Name[2], 31)
			Damage[2] = MyDamage[ID]
		} else {
			formatex(Name[0], 31, "Henuz Belirlenmedi!")
			Damage[2] = 0
		}
	} else {
		formatex(Name[2], 31, "Henuz Belirlenmedi!")
		Damage[2] = 0
	}
	set_hudmessage(random_num(0,255),random_num(0,255),random_num(0,255), 2.0, 0.25, 0, 6.0, 3.0)
	for(new i = 0; i < g_MaxPlayers; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i))
			continue
		ShowSyncHudMsg(i, g_HudID, "Mapin En iyi [ISYANCILARI] ^n%s - [1.] ^n%s - [2.] ^n%s - [3.] ", Name[0],Name[1],Name[2])
	}
}
public EventDeathMsg()  
	{  
	new killer = read_data(1)  
	new victim = read_data(2)   
	
	if(get_user_team(killer) == 1 && get_user_team(victim) == 2)  
		{  
		MyDamage[killer]+= 1  
	}
}
Denermisin?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
MaskesizVEVO
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 81
Kayıt: Çrş Haz 27, 2018 5:36 pm

En iyi isyancı

Mesaj gönderen MaskesizVEVO »

Leooo yazdı: Prş Tem 19, 2018 12:32 pm

Kod: Tümünü seç

 #include <amxmodx>

#define PLUGIN "Mapin En iyi ISYANCILARI"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Amad;Dhst."

new g_HudID,TopDamage[3],MyDamage[33],g_MaxPlayers

public plugin_init() 
	{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	g_HudID = CreateHudSyncObj(4);	
	register_event("DeathMsg", "EventDeathMsg", "a")	
	set_task(0.1, "Check_DamageTop", 2217, _, _, "b")

	g_MaxPlayers = get_maxplayers();
}

public client_disconnected(id)
	{
	MyDamage[id] = 0
}
public client_connect(id)
	{
	MyDamage[id] = 0
}
public Check_DamageTop()
	{
	static Id1, Id2, Id3, Highest; Id1 = Id2 = Id3 = -1; Highest = 0

	for(new i = 0; i < g_MaxPlayers; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i))
			continue
		if(MyDamage[i] < Highest || !MyDamage[i])
			continue
			
		Id1 = i
		Highest = MyDamage[i]
	}
	TopDamage[0] = Id1

	Highest = 0
	for(new i = 0; i < g_MaxPlayers; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i))
			continue
		if(i == Id1)
			continue
		if(MyDamage[i] < Highest || !MyDamage[i])
			continue
			
		Id2 = i
		Highest = MyDamage[i]
	}
	TopDamage[1] = Id2
	
	Highest = 0
	for(new i = 0; i < g_MaxPlayers; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i))
			continue
		if(i == Id1 || i == Id2)
			continue	
		if(MyDamage[i] < Highest || !MyDamage[i])
			continue
			
		Id3 = i
		Highest = MyDamage[i]
	}
	TopDamage[2] = Id3
	
	static Name[3][32], Damage[3];
	static ID
	
	if(TopDamage[0] != -1)
	{
		ID = TopDamage[0]
		if(is_user_connected(ID))
		{
			get_user_name(ID, Name[0], 31)
			Damage[0] = MyDamage[ID]
		} else {
			formatex(Name[0], 31, "Henuz Belirlenmedi!")
			Damage[0] = 0
		}
	} else {
		formatex(Name[0], 31, "Henuz Belirlenmedi!")
		Damage[0] = 0
	}
	if(TopDamage[1] != -1)
	{
		ID = TopDamage[1]
		if(is_user_connected(ID))
		{
			get_user_name(ID, Name[1], 31)
			Damage[1] = MyDamage[ID]
		} else {
			formatex(Name[1], 31, "Henuz Belirlenmedi!")
			Damage[1] = 0
		}
	} else {
		formatex(Name[1], 31, "Henuz Belirlenmedi!")
		Damage[1] = 0
	}
	if(TopDamage[2] != -1)
	{
		ID = TopDamage[2]
		if(is_user_connected(ID))
		{
			get_user_name(ID, Name[2], 31)
			Damage[2] = MyDamage[ID]
		} else {
			formatex(Name[0], 31, "Henuz Belirlenmedi!")
			Damage[2] = 0
		}
	} else {
		formatex(Name[2], 31, "Henuz Belirlenmedi!")
		Damage[2] = 0
	}
	set_hudmessage(random_num(0,255),random_num(0,255),random_num(0,255), 2.0, 0.25, 0, 6.0, 3.0)
	for(new i = 0; i < g_MaxPlayers; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i))
			continue
		ShowSyncHudMsg(i, g_HudID, "Mapin En iyi [ISYANCILARI] ^n%s - [1.] ^n%s - [2.] ^n%s - [3.] ", Name[0],Name[1],Name[2])
	}
}
public EventDeathMsg()  
	{  
	new killer = read_data(1)  
	new victim = read_data(2)   
	
	if(get_user_team(killer) == 1 && get_user_team(victim) == 2)  
		{  
		MyDamage[killer]+= 1  
	}
}
Denermisin?
olmus fakat renkler hızlı değişiyor 10sn yede bir değişebilirmi ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Leooo
Mesajlar: 2170
Kayıt: Pzr Eki 01, 2017 11:29 pm
Konum: Azerbaycan,Haciqabul
Clan İsmi: Azerbaycan

En iyi isyancı

Mesaj gönderen Leooo »

Kod: Tümünü seç

 #include <amxmodx>

#define PLUGIN "Mapin En iyi ISYANCILARI"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Amad;Dhst."

new g_HudID,TopDamage[3],MyDamage[33],g_MaxPlayers

public plugin_init() 
	{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	g_HudID = CreateHudSyncObj(4);	
	register_event("DeathMsg", "EventDeathMsg", "a")	
	set_task(0.10, "Check_DamageTop", 2217, _, _, "b")

	g_MaxPlayers = get_maxplayers();
}

public client_disconnected(id)
	{
	MyDamage[id] = 0
}
public client_connect(id)
	{
	MyDamage[id] = 0
}
public Check_DamageTop()
	{
	static Id1, Id2, Id3, Highest; Id1 = Id2 = Id3 = -1; Highest = 0

	for(new i = 0; i < g_MaxPlayers; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i))
			continue
		if(MyDamage[i] < Highest || !MyDamage[i])
			continue
			
		Id1 = i
		Highest = MyDamage[i]
	}
	TopDamage[0] = Id1

	Highest = 0
	for(new i = 0; i < g_MaxPlayers; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i))
			continue
		if(i == Id1)
			continue
		if(MyDamage[i] < Highest || !MyDamage[i])
			continue
			
		Id2 = i
		Highest = MyDamage[i]
	}
	TopDamage[1] = Id2
	
	Highest = 0
	for(new i = 0; i < g_MaxPlayers; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i))
			continue
		if(i == Id1 || i == Id2)
			continue	
		if(MyDamage[i] < Highest || !MyDamage[i])
			continue
			
		Id3 = i
		Highest = MyDamage[i]
	}
	TopDamage[2] = Id3
	
	static Name[3][32], Damage[3];
	static ID
	
	if(TopDamage[0] != -1)
	{
		ID = TopDamage[0]
		if(is_user_connected(ID))
		{
			get_user_name(ID, Name[0], 31)
			Damage[0] = MyDamage[ID]
		} else {
			formatex(Name[0], 31, "Henuz Belirlenmedi!")
			Damage[0] = 0
		}
	} else {
		formatex(Name[0], 31, "Henuz Belirlenmedi!")
		Damage[0] = 0
	}
	if(TopDamage[1] != -1)
	{
		ID = TopDamage[1]
		if(is_user_connected(ID))
		{
			get_user_name(ID, Name[1], 31)
			Damage[1] = MyDamage[ID]
		} else {
			formatex(Name[1], 31, "Henuz Belirlenmedi!")
			Damage[1] = 0
		}
	} else {
		formatex(Name[1], 31, "Henuz Belirlenmedi!")
		Damage[1] = 0
	}
	if(TopDamage[2] != -1)
	{
		ID = TopDamage[2]
		if(is_user_connected(ID))
		{
			get_user_name(ID, Name[2], 31)
			Damage[2] = MyDamage[ID]
		} else {
			formatex(Name[0], 31, "Henuz Belirlenmedi!")
			Damage[2] = 0
		}
	} else {
		formatex(Name[2], 31, "Henuz Belirlenmedi!")
		Damage[2] = 0
	}
	set_hudmessage(random_num(0,255),random_num(0,255),random_num(0,255), 2.0, 0.25, 0, 6.0, 3.0)
	for(new i = 0; i < g_MaxPlayers; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i))
			continue
		ShowSyncHudMsg(i, g_HudID, "Mapin En iyi [ISYANCILARI] ^n%s - [1.] ^n%s - [2.] ^n%s - [3.] ", Name[0],Name[1],Name[2])
	}
}
public EventDeathMsg()  
	{  
	new killer = read_data(1)  
	new victim = read_data(2)   
	
	if(get_user_team(killer) == 1 && get_user_team(victim) == 2)  
		{  
		MyDamage[killer]+= 1  
	}
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
MaskesizVEVO
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 81
Kayıt: Çrş Haz 27, 2018 5:36 pm

En iyi isyancı

Mesaj gönderen MaskesizVEVO »

Teşekkürler konu halledildi

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla